Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zou jij het anders doen de volgende keer?

+15
M@niek
Teddyaapje
MamaVanDarcy
Parisienne
VeryCherry
Flip Fluitketel
Meeko
kletskousje
Fiwen
Wennes
bo
Bloem86
mauwmauw
Monnie
PapillonRose
19 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Zou jij het anders doen de volgende keer? Empty Zou jij het anders doen de volgende keer?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 9:17

Als je nog een kindje zou krijgen, zou je het dan allemaal hetzelfde doen of zou je toch dingen anders doen:
-tijdens de zwangerschap
-tijdens de bevalling
-in de kraamweek
-tijdens de opvoeding?

En als je al meer dan één kindje hebt, heb je het de tweede keer anders gedaan dan de eerste keer?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het anders doen de volgende keer? Empty Re: Zou jij het anders doen de volgende keer?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 9:25

Dromertje schreef:Als je nog een kindje zou krijgen, zou je het dan allemaal hetzelfde doen of zou je toch dingen anders doen:
-tijdens de zwangerschap
-tijdens de bevalling
-in de kraamweek
-tijdens de opvoeding?

En als je al meer dan één kindje hebt, heb je het de tweede keer anders gedaan dan de eerste keer?

De volgende keer zou ik de keizersnede laten filmen, beide keren niet gebeurd en dat lijkt me wel mooi. Echt dingen anders doen, nee ik zou het eigenlijk niet echt weten het is gegaan zoals het is gegaan en ik ben best tevreden over mijn kraamweek en onze opvoeding tot nu toe, het valt me meer mee dan ik had gedacht.

En jij ?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het anders doen de volgende keer? Empty Re: Zou jij het anders doen de volgende keer?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 9:26

Dromertje schreef:Als je nog een kindje zou krijgen, zou je het dan allemaal hetzelfde doen of zou je toch dingen anders doen:
-tijdens de zwangerschap
hier heb ik niks anders gedaan de tweede keer.
-tijdens de bevalling
hier ook niks anders gedaan
-in de kraamweek
ik wilde in de tweede keer kraamweek minder bezoek hebben. Bij mijn eerste zoon stond iedereen te pas en te onpas op te stoep en natuurlijk juist op het verkeerde moment.
De laatste keer had ik wel geluk dat ik vlak voor de kerst beviel en er dus niemand kòn komen behalve mijn naaste familie en beste vriendin

-tijdens de opvoeding?
ik merk dat ik bij onze tweede zoon makkelijker en relaxter ben. En dat is ook wat ik gehoopt had. Bij de eerste ben ik veel te gestresst geweest wat zijn weerslag had op mijn zoon.

En als je al meer dan één kindje hebt, heb je het de tweede keer anders gedaan dan de eerste keer?
Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het anders doen de volgende keer? Empty Re: Zou jij het anders doen de volgende keer?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 9:40

Mama_van2 schreef:
Dromertje schreef:Als je nog een kindje zou krijgen, zou je het dan allemaal hetzelfde doen of zou je toch dingen anders doen:
-tijdens de zwangerschap
-tijdens de bevalling
-in de kraamweek
-tijdens de opvoeding?

En als je al meer dan één kindje hebt, heb je het de tweede keer anders gedaan dan de eerste keer?

De volgende keer zou ik de keizersnede laten filmen, beide keren niet gebeurd en dat lijkt me wel mooi. Echt dingen anders doen, nee ik zou het eigenlijk niet echt weten het is gegaan zoals het is gegaan en ik ben best tevreden over mijn kraamweek en onze opvoeding tot nu toe, het valt me meer mee dan ik had gedacht.

En jij ?

ik zou het wel heel anders willen doen.
De zwangerschap zou ik bewuster willen beleven, ik de vorige zwangerschap wilde ik steeds een aantal weken verd, er zijn dan ik daadwerkelijk was. Toen ik 12 weken was wilde ik graag 16 weken zijn, toen ik 16 weken was wilde ik graag 20 weken zijn enz. Ik wil veel bewuster het moment van de zwangerschap waarin ik op dat moment zit en het ongeboren kindje genieten (ondanks eventuele kwaaltjes). Ook zou ik een bepaalde zwangerschapscursus willen volgen die ik toen niet gevolgd heb.

Bij een volgende zou ik graag een onderwaterbevalling willen en zo min mogelijk ingrepen (niet toucheren tenzij nodig bijvoorbeeld), omdat die mij de vorige keer uit m'n concentratie haalden. Om die reden zou ik de VK ook pas heel laat willen laten komen en het eerste deel alleen met mijn man willen doen. Het lijkt me ook heel mooi als hij de baby aan kan pakken en zelf aan kan kleden. Ik zou ook meer foto's willen van tijdens de bevalling (die hebben we nu namelijk helemaal niet) en misschien zou ik het ook wel gefilmd willen hebben.

In de kraamweek zou ik het echt helemaal op onze manier willen doen. Afgelopen keer had ik constant het gevoel dat ik alles moest vragen aan de kraamhulp (of ze uit haar bedje mocht, of ze mee mocht naar beneden e.d. scratch ), slaat achteraf nergens op, maar toen had ik dat gevoel wel. Daardoor zijn er dingen gebeurd, die ik nu niet meer zou doen/willen. De vorige keer hebben we bijna een week gewacht met kraambezoek en dit zou ik de volgende keer ook weer doen, dat vond ik erg prettig.

De opvoeding ben ik nu wel tevreden over, het was in het begin heel erg zoeken natuurlijk en bij een volgende weet ik dan al wel direct wat wij belangrijk vinden. Je moet het kindje leren kennen, maar je kent dan je ideëen en idealen al.


Maargoed, ik weet niet of hier ooit een tweede komt, dus misschien ben ik hier voor niks over aan het nadenken, maar ik vind het heerlijk om daarover te denken/fantaseren :P Op zich ben ik er niet ontevreden over hoe het bij Y. is verlopen, maar ik zou een eventuele volgende keer wel dingen anders doen.


Laatst aangepast door Dromertje op di 15 feb 2011 - 9:50; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het anders doen de volgende keer? Empty Re: Zou jij het anders doen de volgende keer?

Bericht  PapillonRose di 15 feb 2011 - 9:43

Dromertje schreef:Als je nog een kindje zou krijgen, zou je het dan allemaal hetzelfde doen of zou je toch dingen anders doen:
-tijdens de zwangerschap
Nu gedeeltelijk een rottijd gehad doordat de vader van mijn meisje ons niet hoefde. Dit hoop ik de volgende keer niet mee te hoeven maken. Toch heb ik geprobeerd zoveel mogelijk te genieten, de volgende keer hoop ik dat nog meer te kunnen doen (als er een volgende keer komt).
-tijdens de bevalling
Was ik best tevreden over, ik denk niet dat ik heel veel anders zou doen. Voor nog een keer zo'n bevalling zou ik tekenen!
-in de kraamweek
Ook hier was ik tevreden over, heb een fijne week gehad. Wat ik misschien de volgende keer wel zou doen is iets meer mijn rust pakken (nu misschien wat te weinig gedaan) en het bezoek nog net wat beter verdelen.
-tijdens de opvoeding?
Tot nu toe ben ik daar tevreden over en zal ik de volgende keer niet veel dingen anders doen, hooguit misschien sommige dingen wat sneller doorhebben en er eerder naar kunnen handelen omdat je het al een keer gedaan hebt,

En als je al meer dan één kindje hebt, heb je het de tweede keer anders gedaan dan de eerste keer?
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het anders doen de volgende keer? Empty Re: Zou jij het anders doen de volgende keer?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 9:46

O ja en ik zou een volgende keer niet meteen weer zoveel bezoek ontvangen in de kraamweek zodat ik beter kan kolven op de productie op gang te houden en proberen te voorkomen dat ik na 6 weken moest gaan relacteren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het anders doen de volgende keer? Empty Re: Zou jij het anders doen de volgende keer?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 9:47

Als je nog een kindje zou krijgen, zou je het dan allemaal hetzelfde doen of zou je toch dingen anders doen:
-tijdens de zwangerschap Ja ik zou het allereerst pas aan iedereen (incl. ouders) vertellen na een goede echo, mijn moeder zat zich elke keer bijna te verlullen tegen iedereen, erg irritant. Verder hoop ik minder aan te komen de volgende zwangerschap.
-tijdens de bevalling Ja, gelijk voor een keizersnede en het niet eens natuurlijk proberen. Dikke drama vorige keer, dat wil ik niet nog eens.
-in de kraamweek Ja, heel anders! Voornamelijk duidelijke afspraken over bezoektijden, niet dat iedereen maar wanneer het hun uitkomt binnen komt zetten.
-tijdens de opvoeding? Weet ik nog niet, zoals ik het nu doe vind ik het goed. Misschien kijk ik bij de tweede wel heel anders tegen sommige dingen aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het anders doen de volgende keer? Empty Re: Zou jij het anders doen de volgende keer?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 9:49

Papillon Rose, ben jij alleenstaande moeder of begrijp ik je berichtje verkeerd?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het anders doen de volgende keer? Empty Re: Zou jij het anders doen de volgende keer?

Bericht  PapillonRose di 15 feb 2011 - 9:52

Alex167 schreef:Papillon Rose, ben jij alleenstaande moeder of begrijp ik je berichtje verkeerd?
Klopt, ik ben alleenstaande moeder.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het anders doen de volgende keer? Empty Re: Zou jij het anders doen de volgende keer?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 10:00

Als je nog een kindje zou krijgen, zou je het dan allemaal hetzelfde doen of zou je toch dingen anders doen:
-tijdens de zwangerschap
-tijdens de bevalling
-in de kraamweek
-tijdens de opvoeding?

En als je al meer dan één kindje hebt, heb je het de tweede keer anders gedaan dan de eerste keer?

Hier hebben we 2 kids en hebben wel wat dingen anders gedaan.

Tijdens de zwangerschap; fotoshoot met de dikke buik,mamamassages. Dit bij de eerste niet gedaan.
Tijdens de bevalling; Foto's gemaakt tijdens de bevalling en ook de uitdrijving staat op foto. De verloskundige heeft alleen het toucheren gedaan en de navelstreng van het hoofdje afgehaald. De andere handelingen wbt het geboren worden van Lynn heeft Sander gedaan.
In de kraamweek; Beide keren een hoop visite en hebben daar van genoten. Nu wel iets meer op gezette tijden ivm Dylan die ook al rondliep. Zijn rusttijd en speeltijd met ons moest niet verstoord worden.. alles is al heftig genoeg voor zo'n ventje!
Tijdens de opvoeding; Lynn is natuurlijk nog maar 6 maand dus wbt opvoeden weet ik het nog niet zo goed,, wel vind ik het dit keer allemaal een stuk makkelijker gaan. Komt ook omdat Lynn gewoonweg een heel tevreden en vooral rustig meisje is. Dylan vroeg meer aandacht en huilde meer, sliep slechter ect. Verder merk ik dat ik nu ook een stuk relaxter ben, bijvoorbeeld met eten; waar ik me bij Dylan aan de genoemde tijden hield laat ik deze keer Lynn veel meer zelf haar rimte bepalen.

En er zullen vast nog veel meer anders zijn maar dit is waar ik zo op kom.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het anders doen de volgende keer? Empty Re: Zou jij het anders doen de volgende keer?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 10:01

Tijdens de zwangerschap zou ik de volgende keer meer willen genieten en minder aantrekken van de bangmakerijen, ook als het weer een tweeling zou zijn. Deze zwangerschap werd ik zelfs door de gyn bang gemaakt. Dat laat ik niet nog een keer gebeuren als er niets ernstigers is als afgelopen keer. Dat zou een heleboel zorgen schelen en uiteindelijk komt het toch zoals het komt. Ik zou dan wel een schoonmaakster of iets in die richting aannemen.

De bevalling had ik niet in de hand, kreeg een keizersnede omdat ze allebei dwars lagen. Wellicht filmen, als het nog eens een keizersnede zou zijn en dan zou ik de verpleging heel goed in de oren knopen dat ze me niet nog eens urenlang mogen vergeten op te halen van de uitslaapkamer.

De kraamweek vond ik wel fijn, we hebben het lekker rustig gehouden en zo zie ik dat de volgende keer graag weer.

Over de opvoeding ben ik tot nu toe tevreden, ik ben vrij makkelijk. Denk dat het de volgende keer net zo zal zijn. Of misschien ben ik dan ook juist wel minder makkelijk in het uit handen geven, fles geven etc door anderen als het er dan maar 1 is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het anders doen de volgende keer? Empty Re: Zou jij het anders doen de volgende keer?

Bericht  Monnie di 15 feb 2011 - 10:02

Dromertje schreef:Als je nog een kindje zou krijgen, zou je het dan allemaal hetzelfde doen of zou je toch dingen anders doen:
-tijdens de zwangerschap: Ik zou niets anders willen doen, hopelijk net zo'n goede zwangerschap hebben. En nog meer genieten van de zwangerschap. O, en een fotoshoot zou ik dan wel graag willen doen.
-tijdens de bevalling: tijdens de bevalling is het eigenlijk allemaal wel vrij goed verlopen. Behalve dan dat ik in een andere woonplaats moest bevallen. Zou fijn zijn als dat de volgende keer in mijn eigen woonplaats zou zijn. En ik zou wel meer foto's willen van vlak na geboorte.
-in de kraamweek: minder kraamvisite, hier beter grenzen in stellen en meer verdelen
-tijdens de opvoeding? dat weet ik nog niet

En als je al meer dan één kindje hebt, heb je het de tweede keer anders gedaan dan de eerste keer?

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het anders doen de volgende keer? Empty Re: Zou jij het anders doen de volgende keer?

Bericht  mauwmauw di 15 feb 2011 - 10:03

-tijdens de zwangerschap;eerder naar me klachten luisteren,heb nu gewoon door gewerkt terwijl dat eigenlijk niet meer ging,kon daardoor ook niet echt van mijn verlof genieten,want ik kon niet veel meer
-tijdens de bevallingik hoop dat ik bij een volgende bevalling niet meer ingeleid hoef te worden met gel,want ik ben er nog steeds van overtuigd dat ik daar door 2 dagen heb gespuugd tijdens mijn bevalling,en mocht er ooit weer een keizersnede komen dan wil ik die gefilmd hebben,ik heb er nu 1 gehad onder narcose en weet dus niks van de bevalling en dat is me zwaar gevallen.
-in de kraamweekmeer rust pakken en niet te eigenwijs zijn met het gaat wel.
-tijdens de opvoeding?de opvoeding zelf ben ik tevreden,alleen mocht een volgend kindje weer zo ziek worden als dat V is geweest laat ik mezelf niet zo makkelijk meer afschepen en ga gewoon zonder afspraak naar hap of ehbo.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het anders doen de volgende keer? Empty Re: Zou jij het anders doen de volgende keer?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 10:05

Coco schreef:Tijdens de zwangerschap zou ik de volgende keer meer willen genieten en minder aantrekken van de bangmakerijen, ook als het weer een tweeling zou zijn. Deze zwangerschap werd ik zelfs door de gyn bang gemaakt. Dat laat ik niet nog een keer gebeuren als er niets ernstigers is als afgelopen keer.
Ben heel benieuwd naar het verhaal hier achter...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het anders doen de volgende keer? Empty Re: Zou jij het anders doen de volgende keer?

Bericht  Bloem86 di 15 feb 2011 - 10:15

-tijdens de zwangerschap; Ik zal het grote nieuws niet meer zo snel vertellen als de eerste keer. Zal proberen te wachten tot na de eerste echo. Ook zal ik wat meer willen genieten van de momenten.. Ook ik was erg de weken aan t aftellen!
-tijdens de bevalling; De vorige keer heb ik een pethedine injectie gekregen tegen de pijn. Hierdoor ben ik helemaal onder zeil geraakt! Dit wil ik niet meer, want ben een heel stuk vd film kwijt!
-in de kraamweek; Dit is super verlopen.. Zou het niet anders willen! Het valt me op dat veel mama's meer rust willen in deze tijd! Ik vond de aanloop juist heerlijk! Ben nog steeds zo blij dat we geen rust tijden op t geboortekaartje hebben gezet! Ik zou dan echt op bezoek zitten wachten! Hoewel ik van de momentjes alleen met mn gezinnetje zeker wel geniet!!
-tijdens de opvoeding; Tot nu toe zou ik t niet weten wat ik anders zou doen. Wel hoop ik een tikkeltje minder onzeker te zijn!
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het anders doen de volgende keer? Empty Re: Zou jij het anders doen de volgende keer?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 10:31

PapillonRose schreef:
Alex167 schreef:Papillon Rose, ben jij alleenstaande moeder of begrijp ik je berichtje verkeerd?
Klopt, ik ben alleenstaande moeder.

Dat wist ik niet! Wat moeilijk ... je vriend is dus tijdens je zwangerschap bij je weggegaan? En hoe ga je er nu mee om?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het anders doen de volgende keer? Empty Re: Zou jij het anders doen de volgende keer?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 10:33

Alex167 schreef:
PapillonRose schreef:
Alex167 schreef:Papillon Rose, ben jij alleenstaande moeder of begrijp ik je berichtje verkeerd?
Klopt, ik ben alleenstaande moeder.

Dat wist ik niet! Wat moeilijk ... je vriend is dus tijdens je zwangerschap bij je weggegaan? En hoe ga je er nu mee om?

Dat lijkt me inderdaad echt heeel moeilijk hug hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het anders doen de volgende keer? Empty Re: Zou jij het anders doen de volgende keer?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 10:50

Vind je het erg zwaar in je eentje Papilon Rose? Ik had er toch niet aan moeten denken. Maar je hebt wel een prachtdochter! Hij weet niet wat hij mist.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het anders doen de volgende keer? Empty Re: Zou jij het anders doen de volgende keer?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 10:52

BeautyAddict, mijn gyn waarschuwde mij met - ik geloof - de echo bij 24 weken dat ik de 27 weken zou halen, maar dat het daarna niet lang meer zou duren waarschijnlijk. Dat vond ik erg beangstigend en heb ook dagelijks in angst gezeten dat het zou beginnen.
En dan na te gaan dat ik met een geplande keizersnede na 38+3 weken pas ben bevallen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het anders doen de volgende keer? Empty Re: Zou jij het anders doen de volgende keer?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 10:56

Coco schreef:BeautyAddict, mijn gyn waarschuwde mij met - ik geloof - de echo bij 24 weken dat ik de 27 weken zou halen, maar dat het daarna niet lang meer zou duren waarschijnlijk. Dat vond ik erg beangstigend en heb ook dagelijks in angst gezeten dat het zou beginnen.
En dan na te gaan dat ik met een geplande keizersnede na 38+3 weken pas ben bevallen.
Waar baseerde ze die uitspraak op dan? Neutral

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het anders doen de volgende keer? Empty Re: Zou jij het anders doen de volgende keer?

Bericht  PapillonRose di 15 feb 2011 - 11:02

Mama_van2 schreef:
Alex167 schreef:
PapillonRose schreef:
Alex167 schreef:Papillon Rose, ben jij alleenstaande moeder of begrijp ik je berichtje verkeerd?
Klopt, ik ben alleenstaande moeder.

Dat wist ik niet! Wat moeilijk ... je vriend is dus tijdens je zwangerschap bij je weggegaan? En hoe ga je er nu mee om?

Dat lijkt me inderdaad echt heeel moeilijk hug hug

Ja, mijn ex was er meteen klaar mee toen ik erachter kwam dat ik zwanger was (door de pil heen op de een of andere manier). Voor mij was het hardstikke welkom ook al was het ongepland, voor hem was het gelijk klaar.. Dat was dus wel even moeilijk. Vanaf week 7 t/m week 37 heb ik ook geen contact met hem gehad. Wat ik wel heerlijk rustig vond eerlijk gezegd. Daarna weer wel contact omdat hij het zonodig wilde en hij komt ook bijna elke week even langs, omdat hij toch wel een vader voor ons dochtertje wil zijn. Omdat er in het begin veel gebeurd is en hij na het grote nieuws ook maar besloot eerlijk te zijn (ik verpestte zijn leven, hij is niet monogaam en zo nog veel meer) was ik er wel gelijk uit hoe het ervoor stond. Ik was echt ontzettend boos en vrij snel helemaal klaar met hem.

Eerlijk gezegd ben ik dat nog steeds, maar ik probeer het op te brengen om normaal met hem om te gaan voor ons dochtertje. Echt, sommige mannen Evil or Very Mad
Plus dat zijn familie (behalve zijn moeder) en vrienden totaal geen interesse voor mijn dochtertje hebben. Op zich fijn dat ik haar voor mezelf heb en mijn familie is dubbel en dwars lief voor haar. Maar ik kan er verdrietig om worden dat bijvoorbeeld haar andere opa niks van haar wil weten. En hoe mijn ex met een hoop dingen omgaat, onvoorstelbaar!

@Coco: Hij weet inderdaad niet wat hij mist het grootste deel van de tijd, hij maakt maar zo weinig van haar mee. Maarja, eigen schuld. En hij vindt zijn nieuwe vriendin interessanter..Ach ja, ik heb een prachtdochter inderdaad en wat hij doet zoekt hij maar uit Wink

Zwaar is het soms wel om het alleen te doen, hoewel ik het tot nu toe goed te doen vind over het algemeen. Alleen ben ik wel degene die alles moet doen, even ziek zijn is gelijk lastig (gelukkig heb ik wel hulp van familie als het nodig is). Tot nu toe was de zwangerschap eigenlijk zwaarder (ik had HG), maar nu heb ik ook weleens momenten (ik kan soms zwaar boos worden op mijn ex als ik met tig zware boodschappentassen naar boven moet hier en ik bedenk dat hij gezellig met zijn nieuwe liefje bij zijn mams zit).

Zo, dat ben ik ook weer even kwijt Wink Soms denk ik wel dat het me niks doet, maar elke keer blijkt maar weer dat dat toch tegenvalt.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het anders doen de volgende keer? Empty Re: Zou jij het anders doen de volgende keer?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 11:05

Jeetje, dat moet inderdaad vaak moeilijk zijn en natuurlijk is het helemaal niet gek dat je het daar moeilijk mee hebt, dat lijkt me niet meer dan normaal. Zoals gezegd, hij weet niet wat hij mist hug hug voor jou !!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het anders doen de volgende keer? Empty Re: Zou jij het anders doen de volgende keer?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 11:06

PR: Heb echt bewondering voor je meid!! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het anders doen de volgende keer? Empty Re: Zou jij het anders doen de volgende keer?

Bericht  PapillonRose di 15 feb 2011 - 11:09

Bedankt voor alle hug dat doet me goed! Ik neem het over het algemeen niet te zwaar op hoor, en geniet volop van mijn meisje. Maar het is natuurlijk wel een rare situatie die soms ook niet makkelijk is.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het anders doen de volgende keer? Empty Re: Zou jij het anders doen de volgende keer?

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 11:17

hug voor jou!
Vind het zo knap hoe je je staande weet te houden, en dat allemaal voor je prachtige dochtertje!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jij het anders doen de volgende keer? Empty Re: Zou jij het anders doen de volgende keer?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum