Heb jij jezelf buitengesloten?
+25
Jelin
Shisha
Mari
Parisienne
minoessepoes
Arwyn
Jeanette
Mizz_S
Sterre
VeryCherry
Arcade
pitbullgup
Effie_O
Caroow
Angela_1986
Rouge
Toet
ExpressoB
Sarah1985
Pannetoet
Muppie
BJA
banjer49
Beachgirl
Ringling
29 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Heb jij jezelf buitengesloten?
Ja, heel stom. Even snel lopend een boodschap halen. Fiets binnen, telefoon binnen, sleutel binnen, ik buiten. Buren niet aanwezig om even te bellen. Helemaal naar mijn werk gelopen, daar mijn vriend gebeld om te vragen of ik een sleutel bij zijn werk kon komen halen. Fiets van collega geleend, eind fietsen, sleutel halen. Terug fietsen naar het werk, fiets inleveren, weer helemaal terug lopen. Bij elkaar bijna 2 uur onderweg geweest
Effie_O- Prater
- Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10
Mijn vriend heeft me wel eens buiten gesloten.
Het was zomer en ik kwam net terug van paardrijden (lees; vies en bezweet etc) Dus denk trek ik gauw even het onkruid uit de achter tuin voordat ik onder de douche spring. Het was goed warm en het zonnetje scheen dus had m'n t-shirt uit gedaan en binnen gelegt en liep lekker in m'n bh.
Vriend die gaat wat boodschappen doen (en kwam voorlopig niet snel terug) en doet uit automatisme de achterdeur op de schuif Voordat ik dat in de gaten had was ie natuurlijk weg. Geen sleutels en telefoon bij de hand dus dan zit je daar....
Gelukkig stond het slaapkamer raam open en kon ik via de schutting en de aanbouw de slaapkamer in klimmen
Het was zomer en ik kwam net terug van paardrijden (lees; vies en bezweet etc) Dus denk trek ik gauw even het onkruid uit de achter tuin voordat ik onder de douche spring. Het was goed warm en het zonnetje scheen dus had m'n t-shirt uit gedaan en binnen gelegt en liep lekker in m'n bh.
Vriend die gaat wat boodschappen doen (en kwam voorlopig niet snel terug) en doet uit automatisme de achterdeur op de schuif Voordat ik dat in de gaten had was ie natuurlijk weg. Geen sleutels en telefoon bij de hand dus dan zit je daar....
Gelukkig stond het slaapkamer raam open en kon ik via de schutting en de aanbouw de slaapkamer in klimmen
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Hahaha PBGup
Arcade- Fluisteraar
- Aantal berichten : 101
Punten : 132
Registratiedatum : 14-12-10
Oh, zo vaak. 1 keer ben ik door het raam weer naar binnen geklommen. Geen succes als je op de eerste verdieping woont kan ik je zeggen, ik zat onder de schaafwonden en de blauwe plekken. Mijn zoontje heeft me ook wel is buitengesloten op het balkon. Contact met de buren hebben we niet, dus we kunnen daar ook geen sleutel dumpen. Het gebeurd meestal als ik het vuilnis weg ga gooien en m'n portemonnee en sleutels nog binnen liggen, en dan kan ik ook niet naar mijn ouders om een sleutel te halen.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik was een keer mijn sleutelbos verloren, waardoor ik mijn studentenkamer niet meer in kon, m'n fiets niet meer van het station kon halen enz enz. Dat was echt een STOMME dag. Gelukkig kon ik in het bed van een huisgenootje slapen die bij haar vriend sliep. De volgende dag had ik de huisbaas gebeld, die in een dorpje buiten mijn stad op bezoek ging bij vrienden. Zij had de reserve sleutel... ik dus zonder fiets naar het station, verkeerde bus, daarna goede bus die een omleiding had, toen moest ik daar pokke ver lopen, was ik het huisnummer van het adres vergeten, dus 2 x bij het verkeerde huis aangebeld. Uiteindelijk had ik EINDELIJK de sleutel, hele stuk weer teruggelopen reed de bus voor mijn neus weg
Ik had die dag de hoofdrol in een slapstick film, haha. Ik was ZO blij toen ik eindelijk mijn kamer weer in kon na bijna 24h niet bij mijn spullen en kleren en reservefietssleutel kunnen . Op mijn kamer zat zo'n speciaal slot die je echt niet open kon breken, want ik had ook nog geprobeerd in te breken eerst, maar zonder resultaat.
Gedenkwaardige dag was dat!
Ik had die dag de hoofdrol in een slapstick film, haha. Ik was ZO blij toen ik eindelijk mijn kamer weer in kon na bijna 24h niet bij mijn spullen en kleren en reservefietssleutel kunnen . Op mijn kamer zat zo'n speciaal slot die je echt niet open kon breken, want ik had ook nog geprobeerd in te breken eerst, maar zonder resultaat.
Gedenkwaardige dag was dat!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Ja toevallig vorige week... Ik deed de deur achter me dicht en dacht, shit geen sleutels mee genomen... Maar gelukkig was er niets aan de hand, want mijn vriend was ook weg en die had wel sleutels mee, en hij was eerder thuis dan ik.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Nee, gelukkig nog nooit.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Tot nu toe gelukkig nog nooit! Lijkt me echt heel irritant.. We hebben voor de zekerheid wel een sleutel liggen bij mijn ouders, die wonen hier niet zover vandaan, maar als die ook niet thuis zijn, heb ik echt een probleem!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik mezelf nooit nee maar gelukkig hebben mijn ouders ook mijn sleutel en wonen ze in dezelfde straat.
Toen ik in Namibie was op de dag van vertrek terug naar NL hebben we nog de auto laten wassen van mijn vriendin. Dat vond ik wel zo netjes aangezien we het hele land er mee hadden doorgereden en hij zo wit van het stof was. Extra grote beurt zowel van binnen als buiten. Eerst werd hij buiten afgespoten, reden ze hem naar binnen en wilden ze daar verder gaan. Kwamen ze vragen of we een extra sleutel hadden... Eh, nee hoezo? Ja perongeluk nog met de sleutel in het slot de deuren opslot dichtgegooid... Jezus! Ik heb daar zenuwachtig gezeten, niet normaal. Moest er ook een slotenmaker komen om de auto open te krijgen maar dat duurde zo lang voor hij kwam. Uiteindelijk konden we pas weg op het moment dat ik al op de luchthaven (1 uur rijden) had willen zijn en de tickets zijn onwijs duur... Gelukkig heb ik het uiteindelijk gehaald maar ik heb ook wel de hele reis nodig gehad om bij te komen plus dat het afscheid daardoor wel raar verliep, jammer...
Toen ik in Namibie was op de dag van vertrek terug naar NL hebben we nog de auto laten wassen van mijn vriendin. Dat vond ik wel zo netjes aangezien we het hele land er mee hadden doorgereden en hij zo wit van het stof was. Extra grote beurt zowel van binnen als buiten. Eerst werd hij buiten afgespoten, reden ze hem naar binnen en wilden ze daar verder gaan. Kwamen ze vragen of we een extra sleutel hadden... Eh, nee hoezo? Ja perongeluk nog met de sleutel in het slot de deuren opslot dichtgegooid... Jezus! Ik heb daar zenuwachtig gezeten, niet normaal. Moest er ook een slotenmaker komen om de auto open te krijgen maar dat duurde zo lang voor hij kwam. Uiteindelijk konden we pas weg op het moment dat ik al op de luchthaven (1 uur rijden) had willen zijn en de tickets zijn onwijs duur... Gelukkig heb ik het uiteindelijk gehaald maar ik heb ook wel de hele reis nodig gehad om bij te komen plus dat het afscheid daardoor wel raar verliep, jammer...
Gast- Gast
Wij hebben geen voordeur sleutel maar een pasje (hotel), als de deur dicht valt dan zit die meteen op slot. Van de zomer ging ik even snel boodschappen doen en was ik vergeten dat ik mijn spullen in een andere tas had gedaan. Stond ik bij de kassa, met mijn boodschappen, blijk ik geen portemonnee bij me te hebben en dus ook mijn pasje voor het appartement niet , voelde me een beetje dom haha.
Maar ik heb het geluk dat mijn vriend er werkt dus hij me altijd binnen kan laten en ik alle collega's kennen dus die kunnen me ook binnen laten.
Heel soms neem ik als ik ga stappen expres mijn pasje niet mee (ben nogal een kluns die dat dan kwijt raakt na een paar wijntjes) en dan laat de nachtmanager me gewoon even binnen
Maar ik heb het geluk dat mijn vriend er werkt dus hij me altijd binnen kan laten en ik alle collega's kennen dus die kunnen me ook binnen laten.
Heel soms neem ik als ik ga stappen expres mijn pasje niet mee (ben nogal een kluns die dat dan kwijt raakt na een paar wijntjes) en dan laat de nachtmanager me gewoon even binnen
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Wij hadden het laatste na de verjaardag van mijn vader.. het was half twee 's nachts en mijn vriend en ik wilden naar huis gaan (N. bleef bij mijn vader & stiefmoeder slapen). Hij kon de autosleutel maar niet vinden. Bleek dat mijn vriend aan het begin van de avond de autosleutel in het contact had laten zitten en de deuren met het knopje naar beneden dicht had gegooid.. op slot dus! Moesten we met de auto van mijn vader naar ons huis rijden (15/20 min.), daar de reservesleutel halen, weer terug naar mijn vader en met onze eigen auto eindelijk naar huis. Pff.. wat een gedoe! Zeker midden in de nacht!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ooit is meegemaakt dat een vriendin van mij haar autosleutels op de auto liet, en de reserve in haar kofferbak lag.. Oeps.
Moest de ANWB komen om ervoor te zorgen dat we weer naar huis konden. 'K heb echt dubbel gelegen, alleen vond zij het totaal niet grappig, want het was de auto van haar ouders, en toen moesten ze toch me een koevoet-ding tussen die deur vrikken.
Moest de ANWB komen om ervoor te zorgen dat we weer naar huis konden. 'K heb echt dubbel gelegen, alleen vond zij het totaal niet grappig, want het was de auto van haar ouders, en toen moesten ze toch me een koevoet-ding tussen die deur vrikken.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
1x
Het was zomer dus de deur stond open en ik ging sporten. Mijn vriend was gewoon thuis dus ik had geen sleutels mee omdat ik de sportkleding al aan had en daar zaten geen zakken in. Had alleen een tasje mee voor de handdoek en ik was bang dat ik mijn sleutels misschien kwijt zou raken.
Kom ik terug van het sporten: Deur dicht... Mijn vriend was moe en was even op bed gaan liggen maar was dus in slaap gevallen. En hij had heel slim het geluid van zijn telefoon uitstaan. En toen stond ik daar! Volgens mij heb ik iets van 2u buiten gezeten.
Sinds dien neem ik altijd mijn sleutels mee.
Het was zomer dus de deur stond open en ik ging sporten. Mijn vriend was gewoon thuis dus ik had geen sleutels mee omdat ik de sportkleding al aan had en daar zaten geen zakken in. Had alleen een tasje mee voor de handdoek en ik was bang dat ik mijn sleutels misschien kwijt zou raken.
Kom ik terug van het sporten: Deur dicht... Mijn vriend was moe en was even op bed gaan liggen maar was dus in slaap gevallen. En hij had heel slim het geluid van zijn telefoon uitstaan. En toen stond ik daar! Volgens mij heb ik iets van 2u buiten gezeten.
Sinds dien neem ik altijd mijn sleutels mee.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ja al meerdere keren.
Ik heb me een keer buitengesloten toen ik nog thuis woonden. Mijn ouders waren met vakantie en ik was alleen thuis. Ik wilde de hond gaan uitlaten en trok de deur dicht. Sleutels nog binnen. Gelukkig hadden de buren de sleutel. Hadden mijn ouders toen geregeld als er dan iets was, dat ze altijd binnen konden komen.
Een keer ben ik de sleutels vergeten. Ben toen gaan werken en kwam er pas achter toen ik weer thuis was om 01.00 uur. In het donker op zoek naar sleutels, toen ik me bedacht dat ze op de kast lagen. Mijn man lag te slapen in de bank en was met geen mogelijk wakker te krijgen. Ik ben toen via het hek achter mijn garage het dak opgeklommen. Via het dak, de schutting op (deze is van steen) en zo de tuin in. En toen maar gaan bonken aan de achterdeur. Was ook steenkoud toen, gelukkig werd mijn man toen wel wakker en de honden sloegen ook aan.
Tweede keer brak mijn sleutel in het slot af en stond ik weer midden in de nacht buiten. Gelukkig kon ik via de achterdeur naar binnen, maar moest wel weer klimmen.
En een keer heeft onze dochter de deur dicht gegooid. Waren boodschappen naar binnen aan het brengen. De achterdeur was open, dus dit keer geen probleem.
Ik heb me een keer buitengesloten toen ik nog thuis woonden. Mijn ouders waren met vakantie en ik was alleen thuis. Ik wilde de hond gaan uitlaten en trok de deur dicht. Sleutels nog binnen. Gelukkig hadden de buren de sleutel. Hadden mijn ouders toen geregeld als er dan iets was, dat ze altijd binnen konden komen.
Een keer ben ik de sleutels vergeten. Ben toen gaan werken en kwam er pas achter toen ik weer thuis was om 01.00 uur. In het donker op zoek naar sleutels, toen ik me bedacht dat ze op de kast lagen. Mijn man lag te slapen in de bank en was met geen mogelijk wakker te krijgen. Ik ben toen via het hek achter mijn garage het dak opgeklommen. Via het dak, de schutting op (deze is van steen) en zo de tuin in. En toen maar gaan bonken aan de achterdeur. Was ook steenkoud toen, gelukkig werd mijn man toen wel wakker en de honden sloegen ook aan.
Tweede keer brak mijn sleutel in het slot af en stond ik weer midden in de nacht buiten. Gelukkig kon ik via de achterdeur naar binnen, maar moest wel weer klimmen.
En een keer heeft onze dochter de deur dicht gegooid. Waren boodschappen naar binnen aan het brengen. De achterdeur was open, dus dit keer geen probleem.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10
1 keer! Dat was de eerste dag na de vakantie toen we weer moesten werken. Op vakantie hadden we nooit een sleutel als we de kamer verlieten, dus we waren het gewoon vergeten. De eerste maandag toen mijn vriend weer moest werken zou ik hem naar zijn werk brengen en daarna gelijk boodschappen doen. We stonden mooi buiten met onze tassen, maar geen sleutel haha. Gelukkig kon mijn vriend met het OV naar zijn werk. Ik heb de tante van mijn vriend gebeld, zij had gelukkig een sleutel en was thuis. Dus dat kwam goed uit.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Nee, maar de sleutel van mijn oude huis liep heel moeilijk en dan kreeg ik de deur wel eens niet open. Dan ging ik of naar buren om me te helpen, of dan moest ik een uur buiten wachten tot mijn moeder thuiskwam.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik niet, onze vorige buren wel. Ze trokken de deur achter zich dicht met de sleutel in het slot aan de binnenkant. Er moest een slotenmaker aan te pas komen. Dat werd een duur grapje en toen besloten ze om het ruitje in de voordeur in te tikken. Ik heb toen voorzichtig de sleutel uit de deur gepakt. Het ruitje moesten ze wel zelf betalen, maar was een stuk goedkoper dan een nieuw slot.
Gast- Gast
Ja wel eens gehad..Gelukkig hebben buren/ouders een sleutel.
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Ik heb mezelf wel eens binnengesloten...Ja dat is echt weer iets voor mij..
De hond van mijn ouders logeerde bij ons en die wilde ik 's ochtends uitlaten.
En mijn man was al met de auto weg, waar we samen mee weg waren geweest en ik had mijn sleutels voorin laten liggen en vergeten...Hij had de deur op slot gedraaid toen hij weg ging en ik had dus geen sleutels.
Dus ik stoond 's ochtends te zoeken en te zoeken....maar hij lag in de auto..
Nu hebben we wel weer extra sleutels in huis maar toen waren we aan het klussen en hadden verschillendemensen een sleutel!
Mijn ouders wonen wel in de buurt, 10min met de auto, dus ik moest mijn moeder maar opbellen..Die vond het niet zo leuk, want die had net nachtdienst gehad Geulkkig was het 'sochtends vroeg en sliep ze nog niet!
Maar ik moest ook oppassen en de hond uitlaten dus ik moest er wel uit!!
De hond van mijn ouders logeerde bij ons en die wilde ik 's ochtends uitlaten.
En mijn man was al met de auto weg, waar we samen mee weg waren geweest en ik had mijn sleutels voorin laten liggen en vergeten...Hij had de deur op slot gedraaid toen hij weg ging en ik had dus geen sleutels.
Dus ik stoond 's ochtends te zoeken en te zoeken....maar hij lag in de auto..
Nu hebben we wel weer extra sleutels in huis maar toen waren we aan het klussen en hadden verschillendemensen een sleutel!
Mijn ouders wonen wel in de buurt, 10min met de auto, dus ik moest mijn moeder maar opbellen..Die vond het niet zo leuk, want die had net nachtdienst gehad Geulkkig was het 'sochtends vroeg en sliep ze nog niet!
Maar ik moest ook oppassen en de hond uitlaten dus ik moest er wel uit!!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: