Heb jij jezelf buitengesloten?
+25
Jelin
Shisha
Mari
Parisienne
minoessepoes
Arwyn
Jeanette
Mizz_S
Sterre
VeryCherry
Arcade
pitbullgup
Effie_O
Caroow
Angela_1986
Rouge
Toet
ExpressoB
Sarah1985
Pannetoet
Muppie
BJA
banjer49
Beachgirl
Ringling
29 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Heb jij jezelf buitengesloten?
Deed dat laatst... Deed de deur dicht en dacht: shit.
Helaas heeft de slotenmaker moeten komen, die de deur met een geplasticifeerd stuk papier open heeft gemaakt. Eens maar nooit meer!
Helaas heeft de slotenmaker moeten komen, die de deur met een geplasticifeerd stuk papier open heeft gemaakt. Eens maar nooit meer!
Ringling- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10
Re: Heb jij jezelf buitengesloten?
Jaa, dat heb ik ook wel eens gedaan. Maar gelukkig had de oma van mijn vriend een reserve sleutel liggen. Dus binnen een half uurtje waren we gelukkig weer binnen.
Gast- Gast
Nee, is gelukkig nog nooit gebeurd. Mocht het gebeuren dan ligt de reservesleutel bij mijn ouders, die wonen om de hoek.
Gast- Gast
Nee nog nooit, ik heb een deur met een klink die ik echt op slot moet draaien, omdat ie anders gewoon open kan. Dus ik kan mezelf ook niet insluiten.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Birgit schreef:Nee, is gelukkig nog nooit gebeurd. Mocht het gebeuren dan ligt de reservesleutel bij mijn ouders, die wonen om de hoek.
Helaas had een reservesleutel geen zin omdat ik de sleutel er in de binnenkant van de deur in had zitten en je 'm dan niet open kunt maken van buiten.
ECHT STOM!
Ringling- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10
is mij ook wel eens gebeurd, gelukkig hebben mijn buren een sleutel en mijn schoonmoeder ook, die woont straat verder dus kan daar ook sleutel halen
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Ik heb dat gelukkig nooit gehad. Ik let daar altijd heel erg goed op.
Mocht het gebeuren, dan hebben mijn ouders nog een sleutel.
Mocht het gebeuren, dan hebben mijn ouders nog een sleutel.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Ik heb me nooit buiten gesloten, maar ben regelmatig mijn sleutels vergeten. Laatste keer was toen ik met mijn zusje langs de McDrive was gegaan. Stonden we voor de deur, met ons eten. Hebben toen maar gepicknickt voor de deur met ons eten van de Mac.
Gast- Gast
Ooh, ik heb dat al 2 keer gehad!
De eerste keer was mijn vriend gelukkig thuis, die een sleutel had. Maar de tweede keer zat mijn vriend in het buitenland. Gelukkig had ik de autosleutel in mijn zak zitten waardoor ik naar mijn ouders kon rijden die ook mijn huissleutel hebben, maar dat is wel een uur rijden haha! Voordeel was dat het etenstijd was, dus ik kon zo bij ze aanschuiven
De eerste keer was mijn vriend gelukkig thuis, die een sleutel had. Maar de tweede keer zat mijn vriend in het buitenland. Gelukkig had ik de autosleutel in mijn zak zitten waardoor ik naar mijn ouders kon rijden die ook mijn huissleutel hebben, maar dat is wel een uur rijden haha! Voordeel was dat het etenstijd was, dus ik kon zo bij ze aanschuiven
Muppie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 78
Punten : 89
Registratiedatum : 15-02-11
Ahum..dat heb ik ook al een aantal keren gehad! Zó dom!
Gelukkig hebben de buren ook een sleutel van ons..en als die er niet zijn..tja dan heb ik grote pech Denk dat ik dan naar mijn vriend zou gaan!
Gelukkig hebben de buren ook een sleutel van ons..en als die er niet zijn..tja dan heb ik grote pech Denk dat ik dan naar mijn vriend zou gaan!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Wij ook, maandje of 3 geleden. We wilden even snel sinterklaas inkopen doen, sleutel aan de binnenkant laten zitten, nog wel op zaterdag. Pff. Was echt idioot koud buiten. Gelukkig kregen we voorrang omdat we met baby's buiten waren in die kou.
Helaas was die van ons niet zo makkelijk te openen en moest het slot eruit geboord worden met een speciale boor en een nieuwe erin. Duur grapje, vooral omdat het ook nog eens weekenddienst was. We hadden beter de ramen in kunnen trappen.
Helaas was die van ons niet zo makkelijk te openen en moest het slot eruit geboord worden met een speciale boor en een nieuwe erin. Duur grapje, vooral omdat het ook nog eens weekenddienst was. We hadden beter de ramen in kunnen trappen.
Gast- Gast
ja eens gehad toen we hier net woonden, en ik was aan het eten koken en miste een ingredient dus dacht ga even snel na de winkel die 20 meter van ons huis is. Eten had ik zachtjes aan laten staan. Ik ging de voordeur uit nam een sleutel mee. En toen stond ik bij de achterdeur en die zat op de haak. En van de voordeur had ik geen sleutel. Ik moest toen een half uur wachten tot mijn man kwam, en het was megakoud het vroor buiten
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
ja, maar dan buiten mijn auto.. toen kwam de Anwb mijn auto gelukkig open maken! Ik was zelf toen nog geen lid en de auto die ik toen had, stond op mijn moeders naam, maar gelukkig kwamen ze haha
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Nee. Maar ik ben wel eens door m'n moeder buiten gesloten. Toen heb ik een ladder uit de schuur gepakt en via een raam dat open stond boven naar binnen geklommen.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ringling schreef:Birgit schreef:Nee, is gelukkig nog nooit gebeurd. Mocht het gebeuren dan ligt de reservesleutel bij mijn ouders, die wonen om de hoek.
Helaas had een reservesleutel geen zin omdat ik de sleutel er in de binnenkant van de deur in had zitten en je 'm dan niet open kunt maken van buiten.
ECHT STOM!
Dat is helemaal balen!
Gast- Gast
In mijn oude huis had ik een voordeur die in het slot viel als je hem dicht deed... Hij ging dus ook wel eens per ongeluk dicht door de wind ofzo dus ik heb al zo vaak buiten gestaan. Op een gegeven moment heb ik maar ergens een reserve sleutel begraven zodat ik er toch gelijk weer in kon.
Gast- Gast
Ik ben weleens buiten gesloten door mijn toen 2 jaar oude dochter.
Gast- Gast
ja 2 keer en beide keren met een voorwerp de deur open gekregen (via brievenbus de deurklink naar beneden trekken met veel pijn en moeite)
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Ja, vaak genoeg.. En dan ging ik via het raam het huis weer in met een bezem.. Na een paar keer kon ik zo op de hele buurt inbreken, zo goed was ik erin geworden.. Easy, maar je had er wel ff wat tijd voor nodig haha..
Gast- Gast
Gelukkig nog nooit. Ik heb wel eens mijn moeder en beste vriend buitengesloten, maar dat is iets anders.
Gast- Gast
Birgit schreef:Ringling schreef:Birgit schreef:Nee, is gelukkig nog nooit gebeurd. Mocht het gebeuren dan ligt de reservesleutel bij mijn ouders, die wonen om de hoek.
ECHT STOM!
Dat is helemaal balen!
En het is nóg meer balen als er dan op korte termijn geen slotenmaker kan komen, je met veel moeite het ruitje ingetikt krijgt en dan vervolgens € 200,- mag betalen aan de glazenzetter... Vraag maar aan m'n buurman haha!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ik heb mezelf nooit buitengesloten, mijn vriend heeft dat gedaan. Hij was wat gaan drinken met z'n zwager en ik was met een paar meiden de stad in, zonder huissleutel. Toen ik thuiskwam lag hij al op bed, en nam zijn telefoon niet op en hoorde de deurbel niet. Ik heb hem precies 50 keer gebeld en de volgende dag had ik een blauwe duim van de deurbel. Toen ben ik naar mijn schoonzusje aan de overkant gegaan, en toen die nog een paar keer belde nam hij op.
Het had gesneeuwd en was -5, ik had alleen een hemdje met een jas aan en geen handschoenen ofzo. Ik had het zoo koud!!!
Het had gesneeuwd en was -5, ik had alleen een hemdje met een jas aan en geen handschoenen ofzo. Ik had het zoo koud!!!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Jaa dat hebben we weleens gedaan haha Gelukkig werkt mijn zwager hier vlakbij en had hij een extra sleutel
Gast- Gast
Jaa, ik heb me wel eens buitengesloten. Ik woonde nog alleen. Dat was toen ik nog geen reservesleutel bij mijn oom en tante had gebracht, die in hetzelfde dorp wonen. Dus toen moest ik eerst wachten tot mijn lieve papa uit zijn werk kwam, toen heb ik hem gebeld, hij is gekomen (met gereedschapskist) en heeft toen mijn slaapkamerraam ontzet (haha ).
Toen mijn vriend en ik net samenwoonden, is ons al eens gebeurd dat we wél een sleutel bij ons hadden, maar een sleutel aan de binnenkant van de deur hadden laten zitten. Mijn vriend (die veel dunner is dan ik) is toen op het dak geklommen en heeft zich door een raampje gewurmd. Buren hadden wel kunnen denken dat hij een inbreker was
Toen mijn vriend en ik net samenwoonden, is ons al eens gebeurd dat we wél een sleutel bij ons hadden, maar een sleutel aan de binnenkant van de deur hadden laten zitten. Mijn vriend (die veel dunner is dan ik) is toen op het dak geklommen en heeft zich door een raampje gewurmd. Buren hadden wel kunnen denken dat hij een inbreker was
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: