Rusteloos / tijd voor mezelf maken
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Rusteloos / tijd voor mezelf maken
Ik merk de laatste tijd dat ik mezelf niet goed kan vermaken met dingen 'voor mezelf'. Als ik vrij ben, maak ik het liefst lijstjes met wat er allemaal in/om huis moet worden gedaan aan schoonmaken en klussen en vind het heerlijk als dat lijstje dan aan het eind van de dag afgewerkt is.
Maar als er niks hoeft en ik dus ruimte heb voor 'dingen voor mezelf' (lekker creatief bezig, boek lezen, film kijken, whatever), wordt ik rusteloos... Alsof ik niet kan toegeven aan 'mij-tijd' en constant het gevoel hou dat ik iets anders zou moeten gaan doen...
Ik ben vrijdag in huis superdruk in huis geweest, zodat ik nu lekker een dag vrij ben en niks hoef, maar voel me zo nutteloos
Is er iemand die dit herkent? En wat doe je hiermee?
Maar als er niks hoeft en ik dus ruimte heb voor 'dingen voor mezelf' (lekker creatief bezig, boek lezen, film kijken, whatever), wordt ik rusteloos... Alsof ik niet kan toegeven aan 'mij-tijd' en constant het gevoel hou dat ik iets anders zou moeten gaan doen...
Ik ben vrijdag in huis superdruk in huis geweest, zodat ik nu lekker een dag vrij ben en niks hoef, maar voel me zo nutteloos
Is er iemand die dit herkent? En wat doe je hiermee?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Rusteloos / tijd voor mezelf maken
Ik herken dit heel goed! Ik heb nu bijna 2 weken achter elkaar gewerkt en dan vandaag eindelijk vrij. Dan hoef ik van mezelf niets te doen, maar dat voelt helemaal niet goed. De hele dag op de bank hangen en maar niets doen lijkt niet bij mij te passen. Terwijl ik er wel vaak over nadenk als ik veel aan het werk ben.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Ik heb dat altijd als ik weer eens tot het middaguur ergens in bed blijf liggen, zoals vandaag. Ik probeer me dan toch maar gewoon te ontspannen, niet voor niets de dag daarvoor zo doorgeploegd om alles klaar te krijgen.
Gast- Gast
Herkenning! Ik heb het ook vaak op een vrije dag, of als ik late dienst heb en pas aan het einde van de middag hoef te beginnen.
Ik heb dan ook het gevoel alsof ik van alles moet doen en het voelt dan vervelend als ik de hele dag niet veel doe...
Ik heb dan ook het gevoel alsof ik van alles moet doen en het voelt dan vervelend als ik de hele dag niet veel doe...
snowflakes- Fluisteraar
- Aantal berichten : 148
Punten : 249
Wat fijn een beetje herkenning
Wat doen jullie ermee?
Wat doen jullie ermee?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ik heb daar totaal geen moeite mee, soms zelfs het tegenovergestelde. Ik moet mezelf soms echt aan het werk schoppen
Ragazza- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13
Soortgelijke onderwerpen
» Vriend gevoelens voor crush 'van voor mijn tijd'
» Kiezen voor mezelf of vriendin?
» Eindelijk, een hoeraatje voor mezelf
» HOERA voor Susan, Dromertje en mezelf!
» Verliefd op een ander (en mezelf voor schut gezet)
» Kiezen voor mezelf of vriendin?
» Eindelijk, een hoeraatje voor mezelf
» HOERA voor Susan, Dromertje en mezelf!
» Verliefd op een ander (en mezelf voor schut gezet)
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: