tijd verzetten
+8
Teddyaapje
loesje
Filoria
bella
Flip Fluitketel
PapillonRose
Printje
duckie
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
tijd verzetten
heeft jullie kindje last van dat de klok verzet word?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: tijd verzetten
hahahah dat moet nog blijken...
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Precies mijn gedachtePrintje schreef:hahahah dat moet nog blijken...
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
ja inderdaad, maar dacht misschien van eerdere keren
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Ik kan me van vorig jaar wel herinneren dat ik de eerste dag wel wat met de flesjes moest schuiven om weer een beetje lekker uit te komen. Nu is het allemaal makkelijker omdat meneer gewoon mee eet, en ik eventueel iets wel/niet tussendoor kan geven.
Printje- Lady Post-a-lot
Denk dat ze gewoon een uurtje langer slaapt. Denk dat als de klok achteruit gaat ze er meer 'last' van heeft. Afgelopen keer niet, maar goed toen was ze ook nog maar een paar dagen oud.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Ze liggen hier nog heerlijk te slapen!
Zo jammer dat ik zo moet werken, en niet even van kan mee genieten, maar het is ook niet anders.
Zo jammer dat ik zo moet werken, en niet even van kan mee genieten, maar het is ook niet anders.
bella- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 196
Wij merken altijd dat de weken voordat de klok verzet wordt, Tomas zo laat/vroeg wakker is. In de winter is hij dan bijvoorbeeld steeds al om 6u wakker, en in de zomer steeds pas om 8u. Als de klok dan verzet wordt is het weer netjes 7u. Dus wij zijn altijd blij met die nieuwe tijd
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Nou, normaal zijn ze al om 5.45-6.00 wakker.
Nu waren ze ook om 5.50 wakker, nieuwe tijd.
Had de stiekeme hoop dat ze eventjes tot 7 uur zouden slapen.
Hopelijk komt dat nog.
Nu waren ze ook om 5.50 wakker, nieuwe tijd.
Had de stiekeme hoop dat ze eventjes tot 7 uur zouden slapen.
Hopelijk komt dat nog.
Gast- Gast
Toch merken we op werk wel, en dan vooral bij de kindjes die strak in een schema zitten, dat ze echt een uur eerder of later honger hebben of naar bed wille , de eerste paar dagen nadat de klok verzet is.Mama_van2 schreef:Nee joh als ze daar al 'last' van moeten hebben ?
Gast- Gast
Hier wel hoor, meneer heeft in plaats van tot half 8 tot half 7 geslapen dus is wel duidelijk te merken, maar vind het niet zo erg, heb ik tenminste wat aan mn dag
Gast- Gast
Dit is nu de tweede keer voor hem en hij was vanmorgen om 9 uur wakker ! Normaal tussen 7 en 8 dus ik vind het niet erg zo Maar de vorige keer had S. ook totaal geen "last" van het verzetten van de klok. Ik ben wel benieuwd of hij vanavond wel meteen wil slapen want dan is het een stuk lichter in zijn kamertje
Gast- Gast
Dit is eerste keer voor A.lex en hij was vanmorgen om 9 uur wakker ! Normaal rond 7 uur maar vannacht was hij ook eventjes wakker.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Nee, H heeft er geen last van.
Ze heeft vanmorgen tot 9u (10u nieuwe tijd) geslapen.
Ze heeft vanmorgen tot 9u (10u nieuwe tijd) geslapen.
Gast- Gast
Hier geen problemen gehad! Normaal zou ze tussen 7 en 8 wakker worden, nu werd ze om half 10 wakker (nieuwe tijd, dus half 9 oude tijd). Ze heeft dus langer geslapen dan normaal Alleen met de flesjes een beetje schuiven vandaag, maar dat komt vast goed.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Maple schreef:Toch merken we op werk wel, en dan vooral bij de kindjes die strak in een schema zitten, dat ze echt een uur eerder of later honger hebben of naar bed wille , de eerste paar dagen nadat de klok verzet is.Mama_van2 schreef:Nee joh als ze daar al 'last' van moeten hebben ?
Echt waar ? Daar hebben wij bij beide kinderen nog nooit last van gehad. Ik kan me ook niet voorstellen wat dat ene uurtje nu zal uitmaken ? En waar ze dan 'last' van moeten hebben ? Vandaag waren ze beide gewoon op normale tijd wakker.
Gast- Gast
Wij maken ons zoontje altijd om 7u wakker...vandaag dus ook gewoon gedaan (6u oude tijd dus). Ik denk dat hij er minder last van zal hebben als ik...ben gistere uit geweest en heb dus maar een paar uurtjes geslapen vannacht!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Haha, ja, echt waar. Baby's die normaal om 11:00 de fles krijgen die om 10:00 al beginnen te huilen van de honger. Dat patroon heb je op zich gauw doorbroken hoor, gewoon steeds even een stukje rekken en is het binnen een week weer recht gebreid.Mama_van2 schreef:Maple schreef:Toch merken we op werk wel, en dan vooral bij de kindjes die strak in een schema zitten, dat ze echt een uur eerder of later honger hebben of naar bed wille , de eerste paar dagen nadat de klok verzet is.Mama_van2 schreef:Nee joh als ze daar al 'last' van moeten hebben ?
Echt waar ? Daar hebben wij bij beide kinderen nog nooit last van gehad. Ik kan me ook niet voorstellen wat dat ene uurtje nu zal uitmaken ? En waar ze dan 'last' van moeten hebben ? Vandaag waren ze beide gewoon op normale tijd wakker.
Andersom kan trouwens ook (weet nooit wat nou bij zomertijd en wat bij wintertijd hoort, die logica begrijp ik nooit): kinderen die om 11:00 de fles horen te krijgen, en je de fles om 11:00 dus geeft en ze de fles maar half leegdrinken omdat hun 'klokje' erop ingesteld is dat die fles een uur later pas zou komen.
Gast- Gast
Teddyaapje schreef:Wij maken ons zoontje altijd om 7u wakker...vandaag dus ook gewoon gedaan (6u oude tijd dus). Ik denk dat hij er minder last van zal hebben als ik...ben gistere uit geweest en heb dus maar een paar uurtjes geslapen vannacht!
Hebben jullie daar een reden voor om hem wakker te maken? Gewoon een vraagje hoor maar wij laten hem altijd slapen kunnen we zelf ook wat langer slapen haha
Printje- Lady Post-a-lot
Mama_van2 schreef:Maple schreef:Toch merken we op werk wel, en dan vooral bij de kindjes die strak in een schema zitten, dat ze echt een uur eerder of later honger hebben of naar bed wille , de eerste paar dagen nadat de klok verzet is.Mama_van2 schreef:Nee joh als ze daar al 'last' van moeten hebben ?
Volwassenen kunnen daar ook door van slag raken, je kan zo'n sterk bioritme hebben dat het omschakelen dan heel moeilijk is.
Gast- Gast
Haha ik dacht er vanmorgen pas aan om de klok vooruit te zetten
Dus ik zal het morgen zien, maar gok zo dat ze er geen last van gaat hebben ze is nog zo jong...
en ze krijgt borstvoeding en wanneer ik haar ook aanleg ze drinkt toch wel..
Ik zal d'r vandaag lekker moe maken dan slaapt ze vast goed
Afgelopen 2 nachten heeft ze gewoon 7 uur achter elkaar geslapen! Lekker..
Dus ik zal het morgen zien, maar gok zo dat ze er geen last van gaat hebben ze is nog zo jong...
en ze krijgt borstvoeding en wanneer ik haar ook aanleg ze drinkt toch wel..
Ik zal d'r vandaag lekker moe maken dan slaapt ze vast goed
Afgelopen 2 nachten heeft ze gewoon 7 uur achter elkaar geslapen! Lekker..
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Printje schreef:Teddyaapje schreef:Wij maken ons zoontje altijd om 7u wakker...vandaag dus ook gewoon gedaan (6u oude tijd dus). Ik denk dat hij er minder last van zal hebben als ik...ben gistere uit geweest en heb dus maar een paar uurtjes geslapen vannacht!
Hebben jullie daar een reden voor om hem wakker te maken? Gewoon een vraagje hoor maar wij laten hem altijd slapen kunnen we zelf ook wat langer slapen haha
Ik heb een eigen bedrijf en werk ook op dagen dat we geen opvang hebben voor T. Dan plan ik mijn afspraken zo dat T dan slaapt (of in elk geval geen voeding krijgt). We voeden dus qua tijden op schema en dit wil ik er in het weekend ook inhouden om er voor ons zelf ook wat meer regelmaat in te houden.
We laten hem af en toe wel eens slapen en dan wordt hij vaak pas tussen 8 en 9u een keer wakker. We zijn nu dus de laatste voeding naar voren aant schuiven zodat hij vanzelf rond 7u wakker wordt.
Hij slaapt trouwens na de eerste voeding wel weer heel snel en wordt dan pas tussen 10 en 11 wakker.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» De tijd vliegt....
» stoel smart trike verzetten?
» Dat is op tijd reserveren bij Bol.com
» Verdeling van je tijd
» Tijd voor een potje?
» stoel smart trike verzetten?