Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat trakteren bij afscheid kdv?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Wat trakteren bij afscheid kdv? Empty Wat trakteren bij afscheid kdv?

Bericht  missmarm do 17 maa 2011 - 20:28

N.ick wordt bijna 4. duurt nog bijna 2 maand maar ik ben over 5 weken uitgerekend van de 3e dus wil al wat voorbereiden.

Wat is leuk om te doen als afscheid van het kdv? Een paar eisen niet te tijdrovend (zijn nog aan klussen etc in huis en de geboortekaartjes moeten we nog schrijven etc etc) wel iets leuks en niet te duur geen 2/3 euro per stuk.

Deden jullie voor het gehele kdv of alleen de peutergroep of alleen de groep die er die dag is?

missmarm
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat trakteren bij afscheid kdv? Empty Re: Wat trakteren bij afscheid kdv?

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 0:15

Hier nog lang geen afscheid maar ik zou alleen de groep doen waar hij dan weggaat.

Voor H haar verjaardag had ik bellenblaas omwikkeld met gekleurd papier, een vlinder uitgeprint en die ingekleurd en erop gemaakt.
En een voetje van krentjes gemaakt.

Wat trakteren bij afscheid kdv? 1230701117_5_27AK

De vlinders kun je ook gewoon op gekleurd papier uitprinten.
(Of ze door N in laten kleuren)

Je zou ook bij de Zeeman van die kinderzakdoekjes kunnen kopen en daar een knapzakje van kunnen maken en aan een soepstengel hangen.

Gast
Gast

Bericht  moepie vr 18 maa 2011 - 6:35

Je kunt van álles doen! Tegenwoordig wordt er vaak heel uitgebreid getrakteerd, maar dat hoeft helemaal niet! Als je soms ziet wat ik op mijn groep tegen kom...onvoorstelbaar!!

Ik zou niet op snoep trakteren. Maar een koekje of rozijntjes valt altijd in de smaak.
Wil je het simpel houden dan zou je ook van die uitdeelzakjes kunnen kopen, hier stop je dan bijv. een koekje en een doosje rozijntjes in. Van die fluitjes die uitrollen en eventueel een kleinigheidje. Maar het laatste kun je ook weg laten. Vaak worden er van die kleine "prulletjes" gegeven eigenlijk hebben de kinderen daar zo weinig aan! Wij krijgen ook wel eens een cadeautje voor de groep, bijvoorbeeld een voorleesboek. Dat is super leuk!!

Voor het afscheid van mijn dochter op de babygroep heb ik wel een cadeautje aan de kinderen meegegeven. Een bordjes met een dierenkop erop. Deze kwam ik per toeval tegen bij de wibra waren iets van 80 cent per stuk.

Suc6 met bedenken. Maar als je nog zo druk bent enzo zou ik het niet te moeilijk maken
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  missmarm vr 18 maa 2011 - 7:31

Het is vooral dat het op mij neerkomt en ik met max 5 weken een 3e kindje erbij heb dus wil wat voorbereiden.

Wat hebben we tot nu toe met verjaardagen gedaan-->
- zefgemaakte cars doosjes met pakje drinken en rozijntjes en snoepjes erin
- ijsbakjes met cake erin en erop glazuur met gekleurde spikkels en een parasolletje erin erg feestelijk.

missmarm
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 238

Bericht  Susan vr 18 maa 2011 - 7:41

Ik vind die uitdeelboekjes zo gaaf, heb achteraf spijt dat ik daar niet voor ben gegaan toen Ezra drie werd.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 8:06

@ Susan: Had er nog nooit van gehoord! Google! Inderdaad erg leuk! smile en gemiddeld maar 1 euro per stuk! smile Geinig hoor!

Gast
Gast

Bericht  PiP vr 18 maa 2011 - 10:08

Susan schreef:Ik vind die uitdeelboekjes zo gaaf, heb achteraf spijt dat ik daar niet voor ben gegaan toen Ezra drie werd.
Die zijn inderdaad ook erg leuk!
Heb ze van Bobby en DikkieDik wel eens gezien.
Ik vond het net iets te gek worden, maar leuk is het zeker.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: