'afscheid' invalgroep
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
'afscheid' invalgroep
Volgende week vrijdag is alweer mijn laatste dag in de groep 6/7 waar ik nu inval.
Echt afscheid nemen lijkt me een beetje overbodig, je weet maar nooit wanneer ik er weer in kan vallen! Het lijkt me alleen wel leuk om deze periode van 1,5 maand een beetje gezellig af te sluiten. Op vrijdag kijken we om 11.00uur eerst schooltv weekjournaal en daarna is nog een half uur de tijd. Mij lijkt het wel leuk dan een of ander spel te spelen, alleen kom ik niet veel verder dan 5minuten spelletjes of dingen waar te veel ruimte voor nodig is..
Hier toevallig nog juffen met leuke ideeën hoe ik de periode af zou kunnen sluiten?
Echt afscheid nemen lijkt me een beetje overbodig, je weet maar nooit wanneer ik er weer in kan vallen! Het lijkt me alleen wel leuk om deze periode van 1,5 maand een beetje gezellig af te sluiten. Op vrijdag kijken we om 11.00uur eerst schooltv weekjournaal en daarna is nog een half uur de tijd. Mij lijkt het wel leuk dan een of ander spel te spelen, alleen kom ik niet veel verder dan 5minuten spelletjes of dingen waar te veel ruimte voor nodig is..
Hier toevallig nog juffen met leuke ideeën hoe ik de periode af zou kunnen sluiten?
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Re: 'afscheid' invalgroep
Spek en spaghettispel is mijn favoriet in de bovenbouw. Van spaghetti en spekjes een toren bouwen. Eventueel 'bouwmateriaal' verdienen met vragen. Vinden ze altijd erg leuk!
Gast- Gast
Dit heb ik een keer gedaan en was echt hilarisch:
Je neemt dikke wanten, een sjaal, skibroek, ski jas en een muts mee. Die leg je ergens neer.
De kinderen in de kring gooien om de beurt met een grote dobbelsteen. Als ze 6 gooien, dan moeten ze zich in die kleren hijsen, en dan met mes en vork chips eten (dat zet je natuurlijk ook klaar). Het kan zijn dat als de eerste bezig is met aankleden, de volgende alweer zes gooit en dan mag die het overnemen. Het is dus de bedoeling dat ze blijven gooien met de dobbelsteen. Je kan ook alleen een sjaal, muts en dikke wanten nemen natuurlijk.
Ik heb zo'n lol gehad met mijn stageklas met dit spel.
Je neemt dikke wanten, een sjaal, skibroek, ski jas en een muts mee. Die leg je ergens neer.
De kinderen in de kring gooien om de beurt met een grote dobbelsteen. Als ze 6 gooien, dan moeten ze zich in die kleren hijsen, en dan met mes en vork chips eten (dat zet je natuurlijk ook klaar). Het kan zijn dat als de eerste bezig is met aankleden, de volgende alweer zes gooit en dan mag die het overnemen. Het is dus de bedoeling dat ze blijven gooien met de dobbelsteen. Je kan ook alleen een sjaal, muts en dikke wanten nemen natuurlijk.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Klinkt allebei erg leuk!
Die tweede is nu wel toepasselijk, haha.
Die tweede is nu wel toepasselijk, haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
_Chance schreef:Dit heb ik een keer gedaan en was echt hilarisch:
ja, dit is leuk!! dat hebben we een paar keer op mijn kinderfeestje gedaan, dat was altijd favoriet!
wij deden het met alleen met een muts en handschoenen. als chips hadden we nibbits want dan bleef een beetje aan de vork.
zo leuk, je wordt dan echt bloed fanatiek!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Dat dobbelspel speel ik ook vaak met de midden- of bovenbouw, op mijn verjaardag of als afscheid
Ik leg dan altijd gekke verkleedkleren neer: een gek hoedje, enorme zonnebril, stropdas en een soort schortje. Ik laat ze met een plastic lepel chipjes eten maar mes en vork is nog moeilijker haha. Ik deelde van tevoren bij iedereen een plastic lepel uit, anders is het niet zo fris De lepel moeten ze dus meenemen als ze 6 hebben gegooid.
Ze vinden het een geweldig spel!
Meestal ging ik als afscheid van een invalklas of ADV-klas 's middags lekker film kijken met popcorn en wat drinken. Maar ik zie dat jij maar een half uurtje hebt dus dan is het chipsspel wel ideaal.
Ik leg dan altijd gekke verkleedkleren neer: een gek hoedje, enorme zonnebril, stropdas en een soort schortje. Ik laat ze met een plastic lepel chipjes eten maar mes en vork is nog moeilijker haha. Ik deelde van tevoren bij iedereen een plastic lepel uit, anders is het niet zo fris De lepel moeten ze dus meenemen als ze 6 hebben gegooid.
Ze vinden het een geweldig spel!
Meestal ging ik als afscheid van een invalklas of ADV-klas 's middags lekker film kijken met popcorn en wat drinken. Maar ik zie dat jij maar een half uurtje hebt dus dan is het chipsspel wel ideaal.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Kleinigheidje voor afscheid + invulling afscheid
» Leuk afscheid zo..
» afscheid genomen
» Afscheid Erin!
» Wat trakteren bij afscheid kdv?
» Leuk afscheid zo..
» afscheid genomen