Haaruitval!!!
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Haaruitval!!!
Hebben jullie ook zoveel last van haaruitval bij het wassen?
Is dat normaal voor de tijd van het jaar ofzo? Ik heb weleens het gevoel dat ik niets overhou!
Is dat normaal voor de tijd van het jaar ofzo? Ik heb weleens het gevoel dat ik niets overhou!
Droopy28- Fluisteraar
- Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11
Re: Haaruitval!!!
Mijn haar valt ook altijd enorm veel uit. Maar goed, ik heb ook suuuuperveel en dik haar, dus afgezien van het irritante, maakt mij het niet uit heb liever wat minder haar.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, ik heb er ook last van! Ik weet alleen niet of het aan het jaargetijde ligt..
Maar als ik m'n haar uitspoel gebeurt het wel dat er ineens meerdere losse haren bij zitten! En m'n borstel zit ook telkens vol met haar!
Maar als ik m'n haar uitspoel gebeurt het wel dat er ineens meerdere losse haren bij zitten! En m'n borstel zit ook telkens vol met haar!
Majo89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 26
Punten : 28
Registratiedatum : 07-12-10
Vervelend,ik had het vorig jaar heel erg. Ik ben toen vitamine b tabletten gaan slikken (kan je bij de Action kopen, 2 euro voor 90) en dat hielp heel goed!
Gast- Gast
Ik heb sowieso altijd heel veel haaruitval. Tijdens het haren wassen en kammen maar ook op mijn kleding en kussens. Misschien moet ik ook eens van die vitamine B tabletten gaan gebruiken.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: