Haaruitval
+9
_Blush_
Thunder
Sterrin_
Sun88
Jezzie
Teddyaapje
Wennes
Charles
tweeling
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
Haaruitval
Ik verlies echt zoveel haar, hele plukken liggen op mijn kussen ben echt bang om kaal te worden haha, wie had dit ook? En hoe lang duurde het?
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Re: Haaruitval
Ik! Ik vond het vreselijk, hele huis lag vol. Het stopte na 2 maanden, iedereen zei het me, ik geloofde niemand. Maar ik heb nu hele rare nieuwe korte sprieten die door mijn langere haar pieken.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Ik vind het ook vreselijk, overal haar inderdaad. Kreeg je ook kale plekken?
tweeling- Prater
Oh ja sh*t dat staat mij ook weer te wachten straks. Helaas had ik het de eerste keer ook heel erg. Hele plukken en mijn haarborstel kon ik echt schoon blijven maken. Hoe lang het duurde weet ik niet meer, maar wel dat het ineens over was.
Gast- Gast
Ik heb het bij beide zwangerschappen gehad. Het duurde ongeveer 3 maanden.
Het viel wel gelijkmatig uit en nu allemaal korte sprietjes van nieuwe haartjes
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
Ja ik kreeg inhammen. Heel lelijk, net een oude vent. Wacht ik maak een foto, speciaal voor jou, omdat ik weet hoe rot het voelt.
Ik kreeg kale inhammen en daar groeien nu nieuwe, korte haartjes. Heb er speciaal een ander kapsel voor moeten nemen om het te bedekken. Ziet er zo raar uit.
Ik kreeg kale inhammen en daar groeien nu nieuwe, korte haartjes. Heb er speciaal een ander kapsel voor moeten nemen om het te bedekken. Ziet er zo raar uit.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Wennes schreef:Ik heb het bij beide zwangerschappen gehad. Het duurde ongeveer 3 maanden.
Pff 3 maanden...ben er nu al flauw van
tweeling- Prater
Oh my god Charles...vreselijk, inhammen! Het staat jou nu niet slecht overigens!
Ik heb lang haar en draag het veel los...nou ja anders moet ik het gewoon veel opsteken/touperen
Ik heb lang haar en draag het veel los...nou ja anders moet ik het gewoon veel opsteken/touperen
tweeling- Prater
Is heel normaal...maar wel heel vervelend! Ik kreeg ook last van inhammen, gelukkig viel t andere niet op.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Ik zit er ook nog steeds op te wachten tot het over gaat!
Gek wordt ik er van, overal zit haar! Ook leuk dat dochter even lekker aan mijn haar trekt, dan heeft ze meteen een paar haren in haar handje!
Gek wordt ik er van, overal zit haar! Ook leuk dat dochter even lekker aan mijn haar trekt, dan heeft ze meteen een paar haren in haar handje!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb er sinds deze week ook last van, heel vervelend. Heb vitamine b gehaald voor gezond haar, hoop dat het iets helpt!
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Hier duurde het de laatste keer 6 maanden, bij de oudste 2 3 maanden ongeveer.
Vooral de laatste keer was erg, echt kale plekken, ik heb al een kruin achterop mijn hoofd, en dat viel ook nog eens open, vreselijk. Maar het is gestopt gelukkig.
Lijkt wel of het de 3e keer echt dubbel ging doordat het een tweeling was!
Vooral de laatste keer was erg, echt kale plekken, ik heb al een kruin achterop mijn hoofd, en dat viel ook nog eens open, vreselijk. Maar het is gestopt gelukkig.
Lijkt wel of het de 3e keer echt dubbel ging doordat het een tweeling was!
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Ohwww, zo herkenbaar en ook zeker die inhammen
Heeft hier wel een hele poos geduurd voordat het weer over was.
Heeft hier wel een hele poos geduurd voordat het weer over was.
Gast- Gast
Ik ben helaas ook bekend.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Ik had ook van die inhammen en nu ook van die sprietjes zoals Charles. Vaak steken die ook nog recht omhoog, ik erger me er dood aan...
_Blush_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 245
Punten : 263
Bij mij begon het toen ik stopte met de bv, dus meer dan een jaar na de bevalling. Er kwamen hele plukken uit en ik had ook kale plekken op mijn hoofd. Nu heb ik dezelfde plukjes als Charles laat zien. Het is nu al een stuk minder, maar nog steeds wel meer dan ik daarvoor had.
Gast- Gast
Ik heb ook veel haarverlies gehad, had al 3 keer kaal kunnen zijn voor mijn gevoel. Gelukkig had ik heel dik haar, ti's vanzelf weer gestopt, weet niet eens meer wanneer, maar heb gelukkig geen kale plekken oid gehad.
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Ik ook! Vreselijk! Heb totdat ze 6 maanden oud was hele plukken eruit getrokken. Nou heb ik van mezelf een aardige bos haar en viel het dus niet zo op. Helaas viel het ook uit bij mijn haargrens en had ik ook van die inhammer. Erg lelijk, maar niets aan te doen. Inmiddels groeit het alweer aardig en ik heb kleine plukjes van zo'n 4 cm weerszijden. Dat bedekt de boel weer een beetje. Mijn dochter is nu overigens 7,5 maand oud.
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Het hoort er meestal echt bij die haaruitval.
Bij mij was het echter een ander verhaal. Ik kreeg het niet na de bevalling bijna een jaar later en toen bleek mijn schildklier veel te langzaam te werken. Toen ik daar medicijnen voor kreeg was het binnen een paar weken gestopt.
Bij mij was het echter een ander verhaal. Ik kreeg het niet na de bevalling bijna een jaar later en toen bleek mijn schildklier veel te langzaam te werken. Toen ik daar medicijnen voor kreeg was het binnen een paar weken gestopt.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Fiwen schreef:Het hoort er meestal echt bij die haaruitval.
Ik wist niet dat dit ook kon, ik heb namelijk ook een te trage schildklier. Misschien dat het daardoor ook wel kwam.
Gast- Gast
Heb het nog steeds :S
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: