Haaruitval na bevalling
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Haaruitval na bevalling
Bij mijn eerste zwangerschap begon het haaruitval gelijk na de bevalling. Toen ik de volgende ochtend wakker was, lag er al een flinke lading los op mijn kussen, terwijl ik in de maanden ervoor nauwelijks wat verloor.
Het duurde toen een week of 2 / 3 en toen werd het een stuk minder.
Nu ben ik 4,5 maand geleden bevallen. Ong een maand geleden begon het haar pas uit te vallen: overal haren! Vreselijk!
Nu was ik net aan het douchen en er kwam toch weer een partij haar mee!!
Ik heb al zulk dun en weinig haar, dat ik nu echt denk dat ik zo niks over hou!!
Iemand een idee? Priorin, werkt dat bijvoorbeeld?? En je schijnt een bepaald vitamine tekort te hebben als er veel uit valt, maar welke is dat ook al weer?!
Grtjes,
SE
Het duurde toen een week of 2 / 3 en toen werd het een stuk minder.
Nu ben ik 4,5 maand geleden bevallen. Ong een maand geleden begon het haar pas uit te vallen: overal haren! Vreselijk!
Nu was ik net aan het douchen en er kwam toch weer een partij haar mee!!
Ik heb al zulk dun en weinig haar, dat ik nu echt denk dat ik zo niks over hou!!
Iemand een idee? Priorin, werkt dat bijvoorbeeld?? En je schijnt een bepaald vitamine tekort te hebben als er veel uit valt, maar welke is dat ook al weer?!
Grtjes,
SE
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Haaruitval na bevalling
Dat haar wat je nu kwijt raakt zou je normaal ook kwijt geraakt zijn alleen dan geleidelijk. Je word niet nu kaal daardoor alleen kan ik me voortellen dat het best schokkend is in 1 keer veel haar te verliezen! Volgens mij is er niet veel voor omdat het er gewoon uit moet.
Edit: dat van vitamine tekort zou kunnen maar dat weet ik niet helaas. Misschien eventjes bij de drogist vragen.
Edit: dat van vitamine tekort zou kunnen maar dat weet ik niet helaas. Misschien eventjes bij de drogist vragen.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Haaruitval na bevalling
loura schreef:Dat haar wat je nu kwijt raakt zou je normaal ook kwijt geraakt zijn alleen dan geleidelijk. Je word niet nu kaal daardoor alleen kan ik me voortellen dat het best schokkend is in 1 keer veel haar te verliezen! Volgens mij is er niet veel voor omdat het er gewoon uit moet.
Ik weet dat ik niet kaal word hoor maar 't is nu al zó lang aan de gang en net dus weer in één keer heel veel.. Vandaar!
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: