Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ni hao Kai lan en andere tekenfilms

+13
Rouge
VeryCherry
Parisienne
Printje
Slakje
Sea of Trees
Caroow
ProudMom
Annemie
Pruim
Liadan
Tamagotchi
Aagje!
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Ni hao Kai lan en andere tekenfilms Empty Ni hao Kai lan en andere tekenfilms

Bericht  Pruim za 9 feb 2013 - 23:31

Mijn kind zit dit nu te kijken op Nick Jr en oh wat een vreselijke irritante tekenfilm is dat zeg! Dat stemmetje brrrr en wat heeft een peuter/kleuter er nou aan om Chinees te leren? Kijk Dora en Engelse woorden daar kan ik me nog iets bij voorstellen maar Chinees scratch

Wat vinden jullie een irritante tekenfilm of kinderprogramma?

Ni hao Kai lan en andere tekenfilms E31fb2e33e846a47c585f289857dd3e6_zps6c5f014b


Pruim
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 160
Punten : 178
Registratiedatum : 14-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ni hao Kai lan en andere tekenfilms Empty Re: Ni hao Kai lan en andere tekenfilms

Bericht  Aagje! za 9 feb 2013 - 23:35

Wat ik heel stom vind is: blue's clues .
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ni hao Kai lan en andere tekenfilms Empty Re: Ni hao Kai lan en andere tekenfilms

Bericht  Pruim za 9 feb 2013 - 23:36

Die vent is idd zum kotzen!

Pruim
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 160
Punten : 178
Registratiedatum : 14-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ni hao Kai lan en andere tekenfilms Empty Re: Ni hao Kai lan en andere tekenfilms

Bericht  Liadan za 9 feb 2013 - 23:40

Ik vind de buurvrouw van Hoela en Hoep heel erg irritant.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ni hao Kai lan en andere tekenfilms Empty Re: Ni hao Kai lan en andere tekenfilms

Bericht  Caroow za 9 feb 2013 - 23:43

Mijn oppaskindje keek vroeger naar iets, ik heb er serieus nog wel eens nachtmerrie's van. Het waren levensgrote knaagdieren, geen tekenfilm maar mensen in pakken. En die zongen een heel irritant liedje. Als ik er aan denk word ik al gestoord. Ik kan nu alleen even niet op de naam komen..
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ni hao Kai lan en andere tekenfilms Empty Re: Ni hao Kai lan en andere tekenfilms

Bericht  Tamagotchi za 9 feb 2013 - 23:51

De bruine beer in het blauwe huis thumbdown
Tamagotchi
Tamagotchi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 256
Registratiedatum : 01-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ni hao Kai lan en andere tekenfilms Empty Re: Ni hao Kai lan en andere tekenfilms

Bericht  Liadan za 9 feb 2013 - 23:53

De stemmen van Toto van het zandkasteel en van Boots uit Dora vind ik ook heel irritant.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ni hao Kai lan en andere tekenfilms Empty Re: Ni hao Kai lan en andere tekenfilms

Bericht  Susan za 9 feb 2013 - 23:59

Liadan schreef:De stemmen van Toto van het zandkasteel en van Boots uit Dora vind ik ook heel irritant.

Het is ook dezelfde persoon die die stemmen inspreekt, hij is ook Jake in de Tweenies.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ni hao Kai lan en andere tekenfilms Empty Re: Ni hao Kai lan en andere tekenfilms

Bericht  Pruim zo 10 feb 2013 - 0:03

Susan schreef:
Liadan schreef:De stemmen van Toto van het zandkasteel en van Boots uit Dora vind ik ook heel irritant.

Het is ook dezelfde persoon die die stemmen inspreekt, hij is ook Jake in de Tweenies.

En ook nog zo'n auto in die Chuck tekenfilm.

Pruim
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 160
Punten : 178
Registratiedatum : 14-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ni hao Kai lan en andere tekenfilms Empty Re: Ni hao Kai lan en andere tekenfilms

Bericht  ProudMom zo 10 feb 2013 - 0:09

Caroow schreef:Mijn oppaskindje keek vroeger naar iets, ik heb er serieus nog wel eens nachtmerrie's van. Het waren levensgrote knaagdieren, geen tekenfilm maar mensen in pakken. En die zongen een heel irritant liedje. Als ik er aan denk word ik al gestoord. Ik kan nu alleen even niet op de naam komen..

Hahaha! Volgens mij bedoel je Bobo? Dat vinden mijn zoontje en ik ook een stel engerds. :P

ProudMom
ProudMom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ni hao Kai lan en andere tekenfilms Empty Re: Ni hao Kai lan en andere tekenfilms

Bericht  Annemie zo 10 feb 2013 - 0:09

Caroow schreef:Mijn oppaskindje keek vroeger naar iets, ik heb er serieus nog wel eens nachtmerrie's van. Het waren levensgrote knaagdieren, geen tekenfilm maar mensen in pakken. En die zongen een heel irritant liedje. Als ik er aan denk word ik al gestoord. Ik kan nu alleen even niet op de naam komen..

Wizzie en woppie bedoel je?

Ik vind trouwens bruine beer in het blauwe huis erg leuk, nou irriteer ik me ook niet zo snel ergens aan.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ni hao Kai lan en andere tekenfilms Empty Re: Ni hao Kai lan en andere tekenfilms

Bericht  ProudMom zo 10 feb 2013 - 0:11

Annemie schreef:
Caroow schreef:Mijn oppaskindje keek vroeger naar iets, ik heb er serieus nog wel eens nachtmerrie's van. Het waren levensgrote knaagdieren, geen tekenfilm maar mensen in pakken. En die zongen een heel irritant liedje. Als ik er aan denk word ik al gestoord. Ik kan nu alleen even niet op de naam komen..

Wizzie en woppie bedoel je?

Oohja die zouden het ook kunnen zijn, ook zulke engerds, haha!
ProudMom
ProudMom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ni hao Kai lan en andere tekenfilms Empty Re: Ni hao Kai lan en andere tekenfilms

Bericht  Caroow zo 10 feb 2013 - 0:16

ProudMom schreef:
Annemie schreef:
Caroow schreef:Mijn oppaskindje keek vroeger naar iets, ik heb er serieus nog wel eens nachtmerrie's van. Het waren levensgrote knaagdieren, geen tekenfilm maar mensen in pakken. En die zongen een heel irritant liedje. Als ik er aan denk word ik al gestoord. Ik kan nu alleen even niet op de naam komen..

Wizzie en woppie bedoel je?

Oohja die zouden het ook kunnen zijn, ook zulke engerds, haha!

Jaa Wizzie en Woppie Evil or Very Mad Verschrikkelijk!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ni hao Kai lan en andere tekenfilms Empty Re: Ni hao Kai lan en andere tekenfilms

Bericht  Sea of Trees zo 10 feb 2013 - 0:19

Bobo vind ik ook verschrikkelijk Ni hao Kai lan en andere tekenfilms 1270000679
En je hebt nu sinds kort ook zo'n tekenfilm, Elias, met die boten. 1 daarvan (Speedy heet ie geloof ik) praat zo vreselijk irritant!

Ni hao Kai lan en andere tekenfilms Elias-speedy-vaart-uit-(dvd)


Dan heb je nog Angelina Ballerina en Olivia, dat roze varkentje. Allebei om te kotsen..

Ni hao Kai lan en andere tekenfilms Olivia-300x180


Ni hao Kai lan en andere tekenfilms Angelina-ballerina-character-homepage
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ni hao Kai lan en andere tekenfilms Empty Re: Ni hao Kai lan en andere tekenfilms

Bericht  Slakje zo 10 feb 2013 - 0:33

Het erge is dat heel veel van die liedjes altijd hetzelfde zijn, en ik die ondertussen uit mijn hoofd ken. Louise vindt het ook helemaal geweldig als ik ga meezingen :p
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Ni hao Kai lan en andere tekenfilms Empty Re: Ni hao Kai lan en andere tekenfilms

Bericht  Printje zo 10 feb 2013 - 0:34

Liadan schreef:De stemmen van Toto van het zandkasteel en van Boots uit Dora vind ik ook heel irritant.

Idd vreselijk die stemmen Evil or Very Mad
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ni hao Kai lan en andere tekenfilms Empty Re: Ni hao Kai lan en andere tekenfilms

Bericht  Parisienne zo 10 feb 2013 - 0:41

Ik erger met niet zo snel aan zulke programma's. De een vind ik leuker dan de ander, maar echt irritant vind ik bijna niks.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ni hao Kai lan en andere tekenfilms Empty Re: Ni hao Kai lan en andere tekenfilms

Bericht  VeryCherry zo 10 feb 2013 - 0:46

Voor oudere kinderen, maar minstens zo irritant; De dodelijkste 60. Zo'n overenthousiaste sukkel die op zoek gaat naar de 60 dodelijkste dieren ter wereld. En het ergste is nog wel dat het nagesynchroniseerd is laughcry Wordt uitgezonden op Nederland 3
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ni hao Kai lan en andere tekenfilms Empty Re: Ni hao Kai lan en andere tekenfilms

Bericht  Gast zo 10 feb 2013 - 1:01

Mickey Mouse clubhuis silent

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ni hao Kai lan en andere tekenfilms Empty Re: Ni hao Kai lan en andere tekenfilms

Bericht  Gast zo 10 feb 2013 - 1:07

Ik erger me ook niet zo snel, maar igar ogan ofzoiets vind ik echt heel erg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ni hao Kai lan en andere tekenfilms Empty Re: Ni hao Kai lan en andere tekenfilms

Bericht  Bacio zo 10 feb 2013 - 1:09

Kai Lan is een amerikaanse tekenfilm. Dora is in Amerika Spaans. Er zijn daar veel grotere Chinese en Spaanse communities dan hier. Kinderen hier hebben inderdaad niet zoveel aan Chinees smile

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ni hao Kai lan en andere tekenfilms Empty Re: Ni hao Kai lan en andere tekenfilms

Bericht  Susan zo 10 feb 2013 - 1:55

Hier wonen op zich natuurlijk ook wel veel Chinese kinderen en zij hebben ook vaak in hun vrije tijd Chinese les, ik kan me voorstellen dat zo'n tekenfilm voor hen wel leuk is.

Wat ik irritant vind:

Dora
Bibaboerderij
Mickey Mouse Clubhuis
Laura's ster
Waybuloo (volgens mij was degene die dat heeft bedacht echt stoned op dat moment)
Rolie Polie Olie, vooral die moeder

Ezra en Yrsa vinden Bassie en Adriaan nu allebei erg leuk, Ezra vooral de liedjes en Yrsa de avonturen, ik vind het wel leuk omdat het jeugdsentiment is, maar eigenlijk is het ongelofelijk dat dat toen zo aansloeg. Al vind ik de baron nog wel heel grappig, alleen niet in die serie waarin Adriaan zelf de baron speelde.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ni hao Kai lan en andere tekenfilms Empty Re: Ni hao Kai lan en andere tekenfilms

Bericht  Rouge zo 10 feb 2013 - 2:10

Max en ruby vind ik wel leuk, alleen worden ze tot in den treure herhaald.

Bij ni hao kai lan moest iemand heel veel berouw tonen nadat hij een stuk fruit op de verkeerde plek had gelegd. Gelukkig werd het hem vergeven....
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ni hao Kai lan en andere tekenfilms Empty Re: Ni hao Kai lan en andere tekenfilms

Bericht  Bacio zo 10 feb 2013 - 2:25

haha susan na het lezen van jouw post zit ik de hele tijd het liedje van Bassie & Adriaan te zingen!!

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ni hao Kai lan en andere tekenfilms Empty Re: Ni hao Kai lan en andere tekenfilms

Bericht  Susan zo 10 feb 2013 - 2:31

Wat Ezra nu de hele tijd draait (gezongen door B & A):

'Ik wou zo graag een ketting rijgen, maar ik kon de draad niet krijgen, ha ha Victoria, ha ha Victoria.'

En:

'Wie weet? Wie weet? Wie weet, wie weet, wie weet? Wie weet waar Willem Wever woont, Willem Wever woont wijd weg.'
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ni hao Kai lan en andere tekenfilms Empty Re: Ni hao Kai lan en andere tekenfilms

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum