Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik wil een andere vloer!

+7
Pussycat
Shisha
Minx
Tania
TukTuk
Rovine
Coco
11 plaatsers

Ga naar beneden

Ik wil een andere vloer! Empty Ik wil een andere vloer!

Bericht  Coco zo 29 jul 2012 - 0:12

Maar we gaan in februari als ons jaarcontract is afgelopen en we maandelijks kunnen opzeggen weer actief op zoek naar een ander huis Ik wil een andere vloer! 394967. Mijn man heeft dus geen zin om energie in een andere vloer te leggen en vind het onzin. Maar hij is ook niet zoveel thuis als dat ik ben, dus logisch dat het hem minder stoort.
Maar de vloer is zo donker (en bruin, houd ik niet van, had de huiseigenaar gelegd om het makkelijker verhuurd te krijgen) en dat maakt dat de woonkamer kleiner oogt. Onze woonkamer is nu "maar" 27m2 en ik ben gewoon veel grotere woonkamers gewend, waardoor die donkere vloer nog meer stoort. Ik wil dus heel graag onze vloer van onze vorige woning hier in de hal en woonkamer leggen (wit eiken, die heeft daar nog geen jaar gelegen), maar mijn man wil die liever bewaren voor de slaapkamer in ons volgende huis omdat ze vast niet meer zo mooi gelegd kunnen worden. Mad

Zouden jullie wel een andere vloer erin leggen of nog een tijd dealen met de huidige vloer (ik ben fulltime thuis)? Als het een halfjaar was, zou ik hem wel laten liggen, maar wellicht duurt het ook nog anderhalf, twee jaar voor we verhuizen en hoe langer ik wacht met leggen, hoe korter die kan liggen. Ik wil een andere vloer! 2474380249
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil een andere vloer! Empty Re: Ik wil een andere vloer!

Bericht  Rovine zo 29 jul 2012 - 0:13

Ik zou wachten. Denk dat je je geld en energie beter kan steken in een nieuw huis straks. Ik wil een andere vloer! 561177
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil een andere vloer! Empty Re: Ik wil een andere vloer!

Bericht  TukTuk zo 29 jul 2012 - 0:14

Ik zou er echt geen energie en geldin steken voor die 1,5 jaar.. Het is maar een vloer, ik zou me er niet zo aan kunnen storen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil een andere vloer! Empty Re: Ik wil een andere vloer!

Bericht  Tania zo 29 jul 2012 - 0:20

Als je zeker weet dat jullie willen gaan verhuizen dan zou ik het laten liggen. Is de kans groot dat je er nog langer dan 2 jaar woont dan zou ik het wel veranderen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil een andere vloer! Empty Re: Ik wil een andere vloer!

Bericht  Minx zo 29 jul 2012 - 0:27

Ik zou de vloer laten liggen. Een vloer voor een derde keer leggen word waarschijnlijk moeilijk. En het is rotwerk. En moet er ook weer een vloer in als je weg gaat?
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil een andere vloer! Empty Re: Ik wil een andere vloer!

Bericht  Shisha zo 29 jul 2012 - 0:29

Ik zou wachten.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil een andere vloer! Empty Re: Ik wil een andere vloer!

Bericht  Pussycat zo 29 jul 2012 - 0:30

Ik zou hem ook laten liggen.
Snap wel dat je je eraan stoort, maar dat is toch zonde zou het inderdaad ook bewaren.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil een andere vloer! Empty Re: Ik wil een andere vloer!

Bericht  Gast zo 29 jul 2012 - 0:33

als je in februari weer vertrekt zou ik niet meer de moeite doen om er nog een andere vloer in te leggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil een andere vloer! Empty Re: Ik wil een andere vloer!

Bericht  Linda zo 29 jul 2012 - 0:37

Als ik het me goed zou kunnen permitteren dan zou ik hem vervangen. Je ergens aan storen is ook irritant. En zeker als je niet weet hoe lang je er zult blijven, wat dus ook langer kan zijn.

Offtopic: mag ik vragen waarom jullie zoveel verhuizen?

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil een andere vloer! Empty Re: Ik wil een andere vloer!

Bericht  Gast zo 29 jul 2012 - 0:45

Ik zou wachten of er desnoods een groot kleed over leggen. Totaal een nieuwe vloer zou ik jammer geld vinden met uitzicht op een verhuizing, ook als deze nog twee jaar op zich laat wachten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil een andere vloer! Empty Re: Ik wil een andere vloer!

Bericht  Coco zo 29 jul 2012 - 1:18

Als ik hem hier nu ga leggen, dan blijft die hier ook inliggen. Ga hem dan niet weer eruit halen en meenemen naar het volgende huis. En ik denk dat we ook nog wel genoeg m2 hebben om hier te leggen omdat onze vorige woonkamer 15m2 groter was. Dus we hoeven niet bij te kopen of hooguit 1 of 2 pakken als er wat afbreekt tijdens het leggen.
Beetje jammer dat de huiseigenaar de boven en zolder verdieping wit heeft gelegd en beneden donkerbruin, hadden ze andersom moeten doen Very Happy
Was overigens ook geen dure vloer hoor, nog geen 300 euro omdat we toen ook al wisten dat we snel weer zouden verhuizen.

Maar we weten dus niet hoelang het zal duren. Ik wil iig verhuizen voordat ze naar de basisschool gaan, over twee jaar of anders in deze wijk, wijk hiernaast als ze al naar school gaan. Meteen in februari zal het wel niet worden aangezien we dan pas echt op zoek gaan.

@ Linda, wij woonden eerst in Castricum maar dat was met een tweeling op komst en dus je handen vol geen optie meer omdat mijn man dan 14-15 uur van huis was dus toen zijn we direct na de echo op zoek gegaan en het eerste beste wat we konden vinden met meer treinen dan eens per uur in de late avond die hij steeds op het nippertje miste (ivm avonddiensten man) genomen omdat ik niet pas later in de zwangerschap wilde verhuizen. Maar Zaandam was nog steeds een rotverbinding voor mijn man, vooral in de winter met gladheid en sneeuw duurde het eeuwig voor mijn man thuis was. Hij wilde dus nog dichterbij werk waarbij de files maar minimaal zijn er maar even in zou hoeven staan en dichterbij zijn familie, waardoor ik daar ook alleen met de kinderen heen kan (maar 20 min bus ipv 1,5 uur) en dus zijn we hier op zoek gegaan. Maar in de particuliere verhuur is een gezinswoning nog niet zo makkelijk te vinden met voldoende ruimte en we wilden geen minislaapkamers. Dit was de enige woning met een redelijk oppervlak (meesten maar 80m2 onder de 1400 euro) en redelijke tuin die ook geschikt was met twee kleine kinderen. En mijn man kon ook gewoon niet zo vaak vrij nemen om een woning te bezichtigen. Nu we hier wonen is het huis toch wel erg gehorig en kunnen we de derde slaapkamer nog niet echt als slaapkamer gebruiken want in het huis naast ons wonen - ik geloof - 9 volwassenen, geen enorme overlast ofzo maar wel heel veel trap op, trap af, kast open, kast dicht. En als we dit willen kopen moeten we zeker voor 60.000-80.000 verbouwen om het helemaal naar ons zin te krijgen, terwijl we ook voor een huis wat 30.000 duurder is als deze een huis hebben wat 25 jaar nieuwer is, groter is en alleen misschien ooit een keer een andere keuken(deurtjes) in hoeft. Wij zijn beiden niet echt het type dat goed in een verbouwing kan zitten, zeker niet als het om meerdere projecten gaat.
Oh en Amstelveen gingen we weg omdat mijn man daar onderhuurde voor 1100 euro en ik niet wilde dat hij dat alleen betaalde omdat ik dan geen uitwonende studiefinanciering ontving. Dus toen gingen we naar Castricum en elk weekend door de duinen mountainbiken en eten bij het strand, gewoon omdat het toen nog kon.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil een andere vloer! Empty Re: Ik wil een andere vloer!

Bericht  Coco zo 29 jul 2012 - 1:18

Oh gut dat is wel een hele lange uitleg. Ik wil een andere vloer! 394967
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil een andere vloer! Empty Re: Ik wil een andere vloer!

Bericht  Linda zo 29 jul 2012 - 18:31

Nois schreef:Oh gut dat is wel een hele lange uitleg. Ik wil een andere vloer! 394967

Haha, geeft niet. M'n nieuwsgierigheid is weer bevredigd. Razz

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil een andere vloer! Empty Re: Ik wil een andere vloer!

Bericht  Paper Crown zo 29 jul 2012 - 20:22

Ik ben vast de enige maar ik zou het wel doen, ik bedoel het is nu je thuis, dat moet je zo aangenaam mogelijk voor jezelf maken!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil een andere vloer! Empty Re: Ik wil een andere vloer!

Bericht  Ooh La La! zo 29 jul 2012 - 20:51

Paper Crown schreef:Ik ben vast de enige maar ik zou het wel doen, ik bedoel het is nu je thuis, dat moet je zo aangenaam mogelijk voor jezelf maken!

Ik zou het denk ik ook doen. Zeker als je de vloer die je er in wilt al hebt en dus alleen maar energie en tijd er in hoeft te steken en geen extra geld. Het is een dagje doorwerken, maar scheelt jou een hoop irritaties. Das ook heel wat waard lijkt me smile

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil een andere vloer! Empty Re: Ik wil een andere vloer!

Bericht  Coco zo 29 jul 2012 - 21:47

Ja, dat vind ik eigenlijk ook. Ik kijk er wel de hele dag tegen aan, vooral straks in de winter. Ons vorige huis hebben we ook al niet compleet aangepakt omdat we wisten dat het tijdelijk was en dat voelde ook niet helemaal als thuis. Als ik nu de vloer erin lig is het gewoon voor mijn gevoel echt af.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil een andere vloer! Empty Re: Ik wil een andere vloer!

Bericht  Gast zo 29 jul 2012 - 21:48

Ik zou het ook doen hoor. Als ik een vloer had liggen, of het geld 'over' zou hebben. Woongenot staat hoog op mijn lijstje.... En zeker als het nog best lang kan duren voor je daadwerkelijk zult verhuizen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil een andere vloer! Empty Re: Ik wil een andere vloer!

Bericht  RioolSpook zo 29 jul 2012 - 22:40

Ik zou het ook doen, maar ik vind de vloer dan ook een van de meest belangrijke dingen in een woning.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil een andere vloer! Empty Re: Ik wil een andere vloer!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum