Andere fora?
+48
Winegum
Laquisia
Coccinelle
Fiebje
Flippin' Bitch
Ella
pitbullgup
Magicwoman
Roze Roos
Inge
Rouxxxe
Frappuccino
Boelie
Cherique
applestar
Qiara
Dennenappel
RioolSpook
Merai
Biancos
Ambivalence
silly-one
Bruintje Beer
Pricky
SarahKey
Rosa
Blueschick
Liadan
Susan
Snoes
ButterflyEffect
Makamba
Highway
Blond
GeKKiE
Middleme
Raindrop
Niki
Roxi3
Lejow
Jeanette
Caresses
_Femme
Dora
BJA
loura
TGR
xxjojootjexx
52 plaatsers
Pagina 1 van 5
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Andere fora?
Ben je naast dit forum ook nog lid van andere fora? En op welke ben je het meest actief?
Ik zelf zit ook op het d&v forum en jip & janneke. Dat was um
Ik zelf zit ook op het d&v forum en jip & janneke. Dat was um
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Andere fora?
Ik zit eigenlijk alleen maar hier.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Ik kom op een Amerika forum. Ook al weer sinds 2006, maar pas sinds een jaar echt actief. Daar zit ik nu zelfs in het organisatieteam om een grote meeting te organiseren. Is wel even anders dan onze meetings. We hebben intussen een budget van een paar duizend euro's, komen bijna 100 mensen en we gaan van alles leuks doen Heel gaaf om daar deel uit te maken.
Ik kom op beide fora nu elke dag, dus in principe even veel, alleen valt hier veel meer te reageren. Het is daar wel iets rustiger.
Ik kom op beide fora nu elke dag, dus in principe even veel, alleen valt hier veel meer te reageren. Het is daar wel iets rustiger.
Gast- Gast
Ik kan deze al bijna niet bijhouden laat staan als ik er nog meer bij doe!
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik post alleen maar hier, maar lees weleens mee op Viva.
Dan doe ik dat vooral om de interesse of om dingen op te zoeken over een opleiding die ik wil gaan doen. Je kan zo mooi alle meningen lezen.
Dan doe ik dat vooral om de interesse of om dingen op te zoeken over een opleiding die ik wil gaan doen. Je kan zo mooi alle meningen lezen.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Ik lees soms een beetje mee op een musical- en hamsterforum (ja echt dat bestaat) en ik ben actief op een prive forum.
Gast- Gast
Storm schreef:Zit jij niet meer op Fok! ?TGR schreef:Ik zit eigenlijk alleen maar hier.
Eigenlijk niet. Daar heb ik alleen in 2007 heel hardnekkig gezeten. De mensen daar staan me niet zo aan en ik heb me niet geliefd gemaakt daar door wat dingen. Dus ik lees vooral mee en soms post ik wat.
TGR- Kletskop
TGR schreef:Storm schreef:Zit jij niet meer op Fok! ?TGR schreef:Ik zit eigenlijk alleen maar hier.
Eigenlijk niet. Daar heb ik alleen in 2007 heel hardnekkig gezeten. De mensen daar staan me niet zo aan en ik heb me niet geliefd gemaakt daar door wat dingen. Dus ik lees vooral mee en soms post ik wat.
Blijf maar mooi bij ons hoor
Gast- Gast
Nu ben ik wel nieuwsgierig geworden, werd je mening daar niet zo geaccepteerd?TGR schreef:Storm schreef:Zit jij niet meer op Fok! ?TGR schreef:Ik zit eigenlijk alleen maar hier.
Gast- Gast
Ik heb ook een klein tijdje op een konijnenforum gezeten maar die mensen daar waren zo ongelofelijk fanatiek, tot op het irritante af.Darcy schreef:Ik lees soms een beetje mee op een musical- en hamsterforum (ja echt dat bestaat) en ik ben actief op een prive forum.
Gast- Gast
Ik kom zo heel af en toe op een reisforum, maar daar ben ik bijna nooit te vinden. Zo heel af en toe lees ik wat op het viva forum, als ik iets wil weten over een bepaald onderwerp.
Gast- Gast
Ik kom ook nog op een besloten forum, 1-tje die uit het oude yes-forum is ontstaan, met wat moeders met kindjes uit ongeveer dezelfde leeftijdscategorie.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Storm schreef:Ik heb ook een klein tijdje op een konijnenforum gezeten maar die mensen daar waren zo ongelofelijk fanatiek, tot op het irritante af.Darcy schreef:Ik lees soms een beetje mee op een musical- en hamsterforum (ja echt dat bestaat) en ik ben actief op een prive forum.
Haha echt? Op het hamsterforum valt het heel erg mee. Er komen ook veel jonge kinderen, misschien dat de sfeer daarom wat gemoedelijk is. Al wordt er soms wel veel gediscussieerd over bepaalde genetische combi's en zo. Maar goed, ik heb er echt veel geleerd over hamsters, ik dacht een hamster is een hamster, maar dat is dus echt niet zo
Gast- Gast
Ik kom ook alleen hier, het lukt me nu al niet om dagelijks hier te komen dus het lijkt me geen goed idee om nog meer op m´n hals te halen
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Storm schreef:Nu ben ik wel nieuwsgierig geworden, werd je mening daar niet zo geaccepteerd?TGR schreef:Storm schreef:Zit jij niet meer op Fok! ?TGR schreef:Ik zit eigenlijk alleen maar hier.
Ik heb daar mijn ex "weggekaapt" en dat werd niet zo gewaardeerd door zijn toenmalige vriendin en een scharrel van m
TGR- Kletskop
Alleen hier. Kwam wel eens op een ander forum maar daar kwamen nooit meer nieuwe mensen bij en het werd er toen erg rustig dus dat was niet zoveel meer aan.
Ik vind het fijn dat hier bijna alleen maar vrouwen zijn, dat geeft toch een hele andere sfeer dan een gemixed forum. En over het algemeen is hier ook een fijne sfeer. Kom af en toe op het viva forum maar dar vind ik het toch minder.
Ik vind het fijn dat hier bijna alleen maar vrouwen zijn, dat geeft toch een hele andere sfeer dan een gemixed forum. En over het algemeen is hier ook een fijne sfeer. Kom af en toe op het viva forum maar dar vind ik het toch minder.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Hier het meest, heel soms op Partyflock.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik meld me weleens ergens anders aan, meestal reisfora maar dat houdt nooit echt stand eigenlijk. Hier kom ik al jaren en ga ik voorlopig nog niet weg .
Gast- Gast
Ik zit hier, op het pabo forum (als in onderwijs, niet het seks attributen boekje haha) en op het taartenforum.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik lees af en toe mee op het ellegirl forum en het viva forum.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Marin, dat klinkt gaaf zeg!
Ik ben wel lid van het Flair forum maar ben daar eigenlijk niet echt actief.
Ik meld me wel vaker aan op fora maar uiteindelijk post ik daar (bijna) niks.
Ik ben wel lid van het Flair forum maar ben daar eigenlijk niet echt actief.
Ik meld me wel vaker aan op fora maar uiteindelijk post ik daar (bijna) niks.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Andere fora
» Nav Onzeker worden van internet/fora
» als ik soms andere...
» Andere forumnaam
» andere letters?
» Nav Onzeker worden van internet/fora