zeeland of Texel
+7
Verde
Linnie1985
bolus26
nillis
peach
Minx
Coccinelle
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
zeeland of Texel
Hoi allemaal
Wij willen in mei een weekje met ons dochtertje van 2,5 naar de zee. Zijn alleen aan het twijfelen of het zeeland of Texel moet worden. Wat zou jullie keus zijn en zijn jullie er geweest en welke accomodatie?
Wij willen in mei een weekje met ons dochtertje van 2,5 naar de zee. Zijn alleen aan het twijfelen of het zeeland of Texel moet worden. Wat zou jullie keus zijn en zijn jullie er geweest en welke accomodatie?
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Re: zeeland of Texel
Zeeland, in een strandhuisje, superleuk!
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Zeker weten Texel. Lekker naar het strand zeehonden kijken. Als ik die foto's nu ook terug zie van toen ik zo oud was geweldig. Qua accommodatie geen idee. Mijn opa en oma hadden er een huisje en mijn opa woont er nu zelfs.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Zeeland!
peach- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11
En waarom Zeeland en waar zaten jullie dan?
nillis- Kletskop
nillis schreef:En waarom Zeeland en waar zaten jullie dan?
Ik woon er! Hahah
Gast- Gast
Als je naast strand/ natuur ook nog stad oud wil voor een dagje zou ik voor Zeeland gaan (ik woon er ook) Texel is ook mooi, heb je alleen ook bootkosten,geen idee of dat duur is!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ik woon zelf op Flakkee, eilandje boven zeeland, heb het hier naar mijn zin en is ook een leuk eiland om op vakantie te gaan! En dan praat je vooral over Ouddorp waar veel mensen heen gaan.
Maar als ik moest kiezen tussen jouw keuzes, zou het Zeeland worden.
Maar als ik moest kiezen tussen jouw keuzes, zou het Zeeland worden.
Laatst aangepast door Linnie1985 op zo 10 feb 2013 - 8:35; in totaal 1 keer bewerkt
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Siep schreef:nillis schreef:En waarom Zeeland en waar zaten jullie dan?
Ik woon er! Hahah
+1
peach- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11
bolus26 schreef:Als je naast strand/ natuur ook nog stad oud wil voor een dagje zou ik voor Zeeland gaan (ik woon er ook) Texel is ook mooi, heb je alleen ook bootkosten,geen idee of dat duur is!
de boot naar texel is totaal niet duur op www.teso.nl staan de tarieven. op vr, za zo ma is het 36,50 de andere dagen 25 euro
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik zou voor Texel gaan. Alleen de boot al is een ervaring voor kinderen en zelf heb ik daardoor ook altijd een lekker vakantiegevoel.
Qua accommodatie weet ik er geen, omdat mijn schoonouders er wonen hoef ik nooit in een accommodatie te overnachten. Ik zal m'n vriend straks even vragen of hij tips heeft.
Qua accommodatie weet ik er geen, omdat mijn schoonouders er wonen hoef ik nooit in een accommodatie te overnachten. Ik zal m'n vriend straks even vragen of hij tips heeft.
Verde- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11
Texel. Ecomare, leuk voor kinderen. Sowieso de boottocht.
Qua overnachtingen geen idee, zelf een aantal keren op een camping gestaan en de laatste keer in een hotel gezeten.
Qua overnachtingen geen idee, zelf een aantal keren op een camping gestaan en de laatste keer in een hotel gezeten.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik woon zelf in Zeeland maar ben ook al meerdere malen naar Texel geweest. Toch zou ik kiezen voor vakantie in Zeeland.
Waarom..? Je hebt meer mogelijkheden om te doen. Je kan naar een leuke stad, naar het strand, naar een meer, je hebt meerdere binnen- en buiten activiteiten voor volwassenen en kinderen.
Als je nog iets wilt weten dan hoor ik het wel.
Waarom..? Je hebt meer mogelijkheden om te doen. Je kan naar een leuke stad, naar het strand, naar een meer, je hebt meerdere binnen- en buiten activiteiten voor volwassenen en kinderen.
Als je nog iets wilt weten dan hoor ik het wel.
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Wij hebben nu ook de keus gemaakt om naar Zeeland te gaan. Omdat er meer mogelijkheden zijn om erop uit te trekken. Nu zitten we te kijken naar een camping, duinzicht in Koudekerke en dan in een sta caravan. Voor degene die in Zeeland wonen is dit een leuk dorp om heen te gaan of zouden jullie wat anders aanraden. Camping staat wel goed bekend bij zoover.
nillis- Kletskop
Op die camping stond mijn nichtje met haar vader en moeder vroeger elke zomer. Ik ging daar dan ook logeren. Dat vond ik echt super leuk! Was wel een stukje lopen naar het strand. Ook hadden ze toen leuke animatie voor kinderen daar.nillis schreef:Wij hebben nu ook de keus gemaakt om naar Zeeland te gaan. Omdat er meer mogelijkheden zijn om erop uit te trekken. Nu zitten we te kijken naar een camping, duinzicht in Koudekerke en dan in een sta caravan. Voor degene die in Zeeland wonen is dit een leuk dorp om heen te gaan of zouden jullie wat anders aanraden. Camping staat wel goed bekend bij zoover.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Ik woon haast in koudekerke. Het dorp zelf is niet heel veel, maar je zit heel dicht in de buurt van de zee, het strand, bos. Met ee auto ben je zo in Middelburg, Vlissingen, Domburg, zoutelande. Met de fiets kan je ook op leuke plekjes komen. I love it here. Zeker in de zomer is er er genoeg vertier. Ik heb zelf ooit op camping dishoek gewerkt, ik weet dat vooral gezinnen met jonge kinderen zich erg vermaakte.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Wat mari zegt! Ik zou me er wel vermaken!
bolus26- Ratel
Vakantie is geboekt. We gaan naar camping duinzicht in koudekerke. dank jullie wel voor het meedenken
nillis- Kletskop
leuk!
bolus26- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Things to do on..... Texel