Things to do on..... Texel
+2
Guusje
Kruidkoek
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Things to do on..... Texel
Door een spontane actie bedacht/geboekt gaan mijn vriend en ik vanmiddag voor een midweek naar Texel, vakantiepark De Krim.
Wie is weleens op Texel geweest en kan ons leuke dingen aan of juist iets afraden?
Wie is weleens op Texel geweest en kan ons leuke dingen aan of juist iets afraden?
Kruidkoek- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11
Re: Things to do on..... Texel
Ik ben al een aantal keer op Texel geweest en de dingen die ik leuk vond om te doen waren:
- met een klein vliegtuigje over het eiland heen
- naar oude schild, een haventje, leuk om rond te wandelen, je kunt eventueel ook met een boot mee om zeehonden te zien of mee te gaan garnalen vissen
- Zonsondergang bij de vuurtoren
- Den Burg in, winkelen, terrasjes etc. pakken
- met een klein vliegtuigje over het eiland heen
- naar oude schild, een haventje, leuk om rond te wandelen, je kunt eventueel ook met een boot mee om zeehonden te zien of mee te gaan garnalen vissen
- Zonsondergang bij de vuurtoren
- Den Burg in, winkelen, terrasjes etc. pakken
Guusje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11
Eten in een klein eet cafeetje in het dropje naast 'de krim'
http://www.derog.nl/
Super leuk restaurantje. Zeker wel reserveren als je daar op zaterdag gaat eten. Ik heb er nu met vriendinnen twee keer gegeten het was super gezellig en lekker.
Vanaf de Krim is het ongeveer 10 minuten lopen naar het restaurantje, dus zeker goed te doen.
http://www.derog.nl/
Super leuk restaurantje. Zeker wel reserveren als je daar op zaterdag gaat eten. Ik heb er nu met vriendinnen twee keer gegeten het was super gezellig en lekker.
Vanaf de Krim is het ongeveer 10 minuten lopen naar het restaurantje, dus zeker goed te doen.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
natuurlijk ook wandelen door de Slufter. Super mooi natuur gebied en een heel bijzonder natuur gebied.
Advies, loop wel over de padden, deze wij de laatste keer niet met als gevolg dat we een stuk moesten omlopen omdat we niet door het water heen konden lopen.
Advies, loop wel over de padden, deze wij de laatste keer niet met als gevolg dat we een stuk moesten omlopen omdat we niet door het water heen konden lopen.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Sowieso is het ook leuk om een rondje over het eiland te maken langs alle kleine dorpjes, waar dan op zich niet zo veel te zien is, maar die ook al gewoon leuk zijn om doorheen te rijden (kleine schattige huisjes enzo). In Den Burg heb je wel wat leuke winkeltjes, en volgens mij is Oudeschild ook altijd gezellig (oud vissersplaatsje). Voor natuur inderdaad de Slufter.
In de Cocksdorp (das het dorpje bij de Krim) kon je vroeger altijd lekker eten bij Topido (maar dat is alweer jaren geleden dat ik daar ben geweest), dus geen idee of het nog leuk is.
In de Cocksdorp (das het dorpje bij de Krim) kon je vroeger altijd lekker eten bij Topido (maar dat is alweer jaren geleden dat ik daar ben geweest), dus geen idee of het nog leuk is.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Ecomare (zeehonden opvang) vond ik erg leuk. Verder zijn de plaatjes die genoemd zijn leuk om te zien. Het juttermuseum is wel leuk. Lekker uitwaaien op het strand e.d. Er is genoeg te doen, veel plezier!
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben nu op texel, op de krim! Ik stuur je een pm!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: