Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Moet dit kunnen? Wat vinden jullie?

+22
bolus26
Tania
Aardbei
Rush
Jazzlyn
Mint
Minx
nina
Coco
Rouxxxe
Nora
Bacio
xxjojootjexx
Arwyn
Manderijn
Viva
smooch
girli
Fjell
Punk'd
Lady1984
Chocoholic
26 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Moet dit kunnen? Wat vinden jullie? - Pagina 2 Empty Re: Moet dit kunnen? Wat vinden jullie?

Bericht  Aardbei di 12 feb 2013 - 7:50

Mijn vriend zou daar echt totaal geen probleem mee hebben, en ik bij hem ook niet! Helemaal niet omdat het al zo lang geleden is en jullie niet echt een relatie hebben gehad... Wij vertrouwen elkaar voor 100%, hij weet dat ik met hem ben. Kan me best voorstellen dat jij het gezellig vond, ik zou het ook zo gedaan hebben! En als mijn vriend ' een beetje boos' zou worden, dan zou ik daar weer ' een beetje boos' om worden Wink
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Moet dit kunnen? Wat vinden jullie? - Pagina 2 Empty Re: Moet dit kunnen? Wat vinden jullie?

Bericht  Gast di 12 feb 2013 - 7:52

Jazzlyn schreef:
Coco schreef:Mijn man verwacht in zo'n situatie toch wel van mij dat ik het bij het praatje zou houden.
+1

Maar waarom als ik vragen mag? Want is er erg aan dit verhaal dan? Ze was aan het squashen, geen romantisch diner voor twee?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 feb 2013 - 7:57

Ik zou het niet prettig vinden als mijn vriend dat deed, maar dan vooral omdat zijn ex het nog steeds erg fijn vond om aan hem te zitten toen wij net wat kregen.

Zijn ex zat namelijk in onze vriendengroep en als we daar waren moest ze altijd om zijn nek hangen of hem even aanraken als ze langs hem heen liep. Vriend werd daar gek van en heeft er eens wat van gezegd. Was de laatste keer dat we contact hebben gehad Moet dit kunnen? Wat vinden jullie? - Pagina 2 394967

Gast
Gast

Bericht  Tania di 12 feb 2013 - 8:01

Ik zou het echt geen probleem vinden, van mij mag hij best wat met z'n ex doen. Andersom zou hij het vreselijk vinden.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  bolus26 di 12 feb 2013 - 9:52

Viva schreef:Waarschijnlijk zullen de meeste reacties zijn dat je vriend overdrijft.
Ik kan er wel enigszins inkomen, omdat ik ook jaloers zou zijn als mijn man ineens met een ex iets spontaan zou doen.

+1

Maar ik zou wel reëel genoeg zijn om me eroverheen te zetten
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Luce di 12 feb 2013 - 10:52

Coco schreef:Mijn man verwacht in zo'n situatie toch wel van mij dat ik het bij het praatje zou houden.

+1.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Coco di 12 feb 2013 - 22:47

Pippa schreef:

Maar waarom als ik vragen mag? Want is er erg aan dit verhaal dan? Ze was aan het squashen, geen romantisch diner voor twee?
Een romantisch diner is ook wel weer een heel ander uiterste natuurlijk. Dat doe je niet als je elkaar toevallig tegenkomt in een restaurant.
Bij mijn man zal het een combinatie zijn van jaloezie en religieuze standpunten, maar ook een stukje respect naar elkaar.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Fortissimo di 12 feb 2013 - 22:50

Als mijn vriend alléén met zijn ex ging squashen, had ik er meer moeite mee gehad. Nu was er nog iemand bij, dus zie ik het probleem niet zo. Ik zou er ook meer moeite mee hebben wanneer hij een drankje met die ex zou doen.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Benthe wo 13 feb 2013 - 2:41

Ik snap je vriend wel. Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn vriend met een ex zou gaan sporten, ook al gebeurt het spontaan. Een ex ligt toch vaak wat gevoelig en ik bewaar het liefst zoveel mogelijk afstand.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Bericht  Kexter wo 13 feb 2013 - 7:01

Nu besef ik weer hoe blij ik ben met mijn vriend haha.

Als ik mijn ex tegen kom in de kroeg kan ik ook zomaar een uur met hem wat gaan drinken aan de bar ofzo. Gewoon even bijpraten. Gezellig toch...

En een andere ex (maar die tijd wil ik liever zelf vergeten) zit bij ons in de vriendengroep... Nouja geen probleem.

Mijn vriend heeft niet zoveel ex-en en die wonen ver weg dus andersom zal het niet snel gebeuren.. Moet dit kunnen? Wat vinden jullie? - Pagina 2 253468018
Kexter
Kexter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 122
Punten : 155
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: