Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer?

4 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer? - Pagina 2 Empty Re: Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer?

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 21:20

Darcy schreef:
CKC schreef:Ik heb de Ultra tall braid in chesnut, en ik heb de Ultra tall in zwart.
Er zit echt echt heel veel verschil in deze twee uggs!
De Ultra tall lopen echt veel lekkerder dan de Ultra tall braids.

Bedoel je de Ultimate? Want je hebt Ultra Tall (braid?) en Ultimate Tall Braid, maar er zit toch bij allebei een "braid" op? Hm oh ik zie dat je ze ook hebt zonder streep achterop, die heb jij dus?

Eehh,mijne hebben beide een streep achterop. Nu ben ik confused,weet niet meer hoe ze heten. Ik heb in ieder geval ook degene die Marin heeft. En dus de ultra tall.

Ps de lamp gaat er zondag af.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer? - Pagina 2 Empty Re: Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer?

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 21:21

Als ze allebei een streep hebben zijn het beide iig braids Wink Marin heeft de Ultimate. Ik snap je, je hebt 1 paar Ultimate Tall Braid (die Marin ook heeft) en 1 paar Ultra Tall (braid) en die laatste lopen lekkerder Wink

p.s. jeeej super Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer? - Pagina 2 Empty Re: Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer?

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 21:25

Darcy schreef:Als ze allebei een streep hebben zijn het beide iig braids Wink Marin heeft de Ultimate. Ik snap je, je hebt 1 paar Ultimate Tall Braid (die Marin ook heeft) en 1 paar Ultra Tall (braid) en die laatste lopen lekkerder Wink

p.s. jeeej super Very Happy
Ah ja, zo dus!
Je moet ze eigenlijk voor de gein eens beide tegelijkertijd passen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer? - Pagina 2 Empty Re: Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer?

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 21:59

Ja idd, ben wel benieuwd naar het verschil!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer? - Pagina 2 Empty Re: Zijn de Ultra Tall Uggs er niet meer?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum