Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Krant, een aantal vragen

5 plaatsers

Ga naar beneden

Krant, een aantal vragen Empty Krant, een aantal vragen

Bericht  Gympie do 7 feb 2013 - 4:10

Ik doel met deze vragen op betaalde kranten, dus niet de Spits, Metro of stadsbladen.

Welke krant lees je?
Waarom kies je voor die krant?
Heb je een abonnement? En zo ja, voor het elke dag ontvangen van de krant of alleen de zaterdageditie? Of digitaal?
Hoeveel betaal je per maand?
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Krant, een aantal vragen Empty Re: Krant, een aantal vragen

Bericht  Derpy do 7 feb 2013 - 4:36

Gympie schreef:Ik doel met deze vragen op betaalde kranten, dus niet de Spits, Metro of stadsbladen.

Welke krant lees je? De Volkskrant
Waarom kies je voor die krant? Vind ik de leukste. Niet saai, leest lekker vlot en heeft leuke bijlagen.
Heb je een abonnement? En zo ja, voor het elke dag ontvangen van de krant of alleen de zaterdageditie? Of digitaal? Ik krijg 'm elke dag en kan hem ook digitaal lezen
Hoeveel betaal je per maand?
17,50 per maand en ik kreeg er een e-reader en de verzameling verboden boeken bij.
Derpy
Derpy
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Krant, een aantal vragen Empty Re: Krant, een aantal vragen

Bericht  Verde do 7 feb 2013 - 4:39


Heb een proefabonnement gehad op NRC Next, voor 4 weken. Deze sprak me aan om het formaat, maar vooral ook om de inhoud die op jongvolwassenen tot 35 jaar gericht is.
Vond het heel erg interessant, omdat het meer verdieping en verbreding is van het nieuws dan alleen de feiten. Ook veel ruimte voor opiniestukken.
Het nieuws op zich volg ik toch wel via m'n telefoon, dus daarom was deze krant een mooie aanvulling.
Heb het dus niet door laten lopen, omdat ik er toch niet aan toe kwam om m elke dag te lezen en dat vond ik erg zonde.
Nu ik een iPad heb sinds een ruime maand lees ik de Volkskrant hierop. Dit kan alleen met een abonnement, maar die hebben mijn ouders en ik gebruik hun account hiervoor Wink Heb deze krant jarenlang bij m'n ouders gelezen en daarom is het wel vertrouwd om m te lezen. Is meer koppen checken en een enkel artikel lezen. Zou hier geen eigen abonnement op willen, omdat ik te weinig erin lees.
Oh en voor dat proefabonnement betaalde ik geloof ik €10, maar weet niet meer exact hoe lang ik hem heb gehad.
Verde
Verde
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Krant, een aantal vragen Empty Re: Krant, een aantal vragen

Bericht  rapa nui do 7 feb 2013 - 6:07

Welke krant lees je? De Stentor, Meppeler Courant, Reformatorisch Dagblad en als ik ze tegenkom ook elke andere krant die er ligt. Ik hou van kranten lezen ook al zijn ze een paar dagen oud


Waarom kies je voor die krant? De Stentor omdat ik het een prettige krant met genoeg landelijk nieuws wat ze voor mijn gevoel op een onafhankelijke manier brengen. En voor het regionale nieuws. De Meppeler Courant als gezellige krant voor het regio nieuws. Het Reformatorisch Dagblad omdat ik, alhoewel ik niet direct tot de doelgroep behoor, het wel een goede krant vind qua nieuws en ze een leuke aanbieding hadden voor een weekendabonnement


Heb je een abonnement? En zo ja, voor het elke dag ontvangen van de krant of alleen de zaterdageditie? Of digitaal? De Stentor een zaterdagabonnement en ik lees hem door de weeks bij mijn ouders, het RD een weekendabonnement. De Meppeler Courant lees ik bij mijn ouders.


Hoeveel betaal je per maand? Geen idee, ik maak nu gebruik van aanbiedingen, vind het anders vaak te prijzig.

Staat er niet bij maar extra: waarom lees ik bepaalde kranten niet: Telegraaf is slecht voor mijn bloeddruk, ik erger me teveel. AD staat te veel sport in maar vind ik wel prettiger dan de Telegraaf. NRC Next wel proefabonnement op gehad maar vind ik wat te saai, idem NRC. Volkskrant vind ik op zaterdag wel eens interessant en lees ik als ik de stad in ga en ergens koffie ga drinken of ga lunchen maar daar mis ik het regionale nieuws in.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Krant, een aantal vragen Empty Re: Krant, een aantal vragen

Bericht  Gympie do 7 feb 2013 - 6:16

rapa nui schreef:



Staat er niet bij maar extra: waarom lees ik bepaalde kranten niet: Telegraaf is slecht voor mijn bloeddruk,
lol!
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Krant, een aantal vragen Empty Re: Krant, een aantal vragen

Bericht  Caroow do 7 feb 2013 - 8:48

He, Rapa Nui, woon jij hier in de omgeving? Dat wist ik niet smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Krant, een aantal vragen Empty Re: Krant, een aantal vragen

Bericht  rapa nui do 7 feb 2013 - 8:52

Caroow schreef:He, Rapa Nui, woon jij hier in de omgeving? Dat wist ik niet Krant, een aantal vragen 561177

Klopt, ik heb de aanbiedingen voor het jubileum van de vestiging waar jij werkt hier liggen en moest toen even aan jou denken.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Krant, een aantal vragen Empty Re: Krant, een aantal vragen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum