Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lichtroze en mintgroene theedoeken: waar te koop?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Lichtroze en mintgroene theedoeken: waar te koop? Empty Lichtroze en mintgroene theedoeken: waar te koop?

Bericht  Lonely Goatherd do 7 feb 2013 - 0:08

Voor in ons nieuwe huis ben ik op zoek naar mooie pastelkleurige theedoeken, liefst mintgroen en zachtroze (en effen). Heeft een van jullie die wel eens ergens gezien?
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Lichtroze en mintgroene theedoeken: waar te koop? Empty Re: Lichtroze en mintgroene theedoeken: waar te koop?

Bericht  Elliot do 7 feb 2013 - 0:36

Het eerste dat in mij opkomt is de H&M, omdat pasteltinten de voorjaarsmode worden lijkt dat me wel een winkel die dat verkoopt. Maar ik heb het nog nooit ergens gezien.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Lichtroze en mintgroene theedoeken: waar te koop? Empty Re: Lichtroze en mintgroene theedoeken: waar te koop?

Bericht  Leine do 7 feb 2013 - 0:37

Niet gezien, maar je zou misschien Hema kunnen proberen?
Leine
Leine
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lichtroze en mintgroene theedoeken: waar te koop? Empty Re: Lichtroze en mintgroene theedoeken: waar te koop?

Bericht  Gast do 7 feb 2013 - 1:37

Ik heb lichtroze van Ikea...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lichtroze en mintgroene theedoeken: waar te koop? Empty Re: Lichtroze en mintgroene theedoeken: waar te koop?

Bericht  Lot do 7 feb 2013 - 2:09

Sissy boy?
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Lichtroze en mintgroene theedoeken: waar te koop? Empty Re: Lichtroze en mintgroene theedoeken: waar te koop?

Bericht  Lonely Goatherd do 7 feb 2013 - 2:16

H&M heeft wel pastel, maar met teksten en ijsjes erop en dat is me dan weer net iets teveel van het goede.:P Andere winkels hebben toch vooral primaire kleuren. Maar als ik de twee kleuren niet perse van dezelfde winkel hoef te hebben lukt het misschien wel, roze komt iig wat vaker voor.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Lichtroze en mintgroene theedoeken: waar te koop? Empty Re: Lichtroze en mintgroene theedoeken: waar te koop?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum