Huur of koop
+16
Joli86
Jules
smooch
Serena
Lies
Pien
_DoI
Coccinelle
Floor
Angela_1986
Snoes
Dennenappel
Primrose
Roxi3
Phileine
Oasis
20 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Huur of koop
Ik vraag me af, hebben jullie een huurhuis of koophuis?
Mijn vriend wilt het liefste een koophuis, terwijl ik weet dat het dan nog weet ik veel hoeveel jaar kan duren.
Dus nu maar op zoek naar een huurhuisje.
Mijn vriend wilt het liefste een koophuis, terwijl ik weet dat het dan nog weet ik veel hoeveel jaar kan duren.
Dus nu maar op zoek naar een huurhuisje.
Gast- Gast
Re: Huur of koop
Huurhuis. Vriend werkt maar ik studeer nog dus voorlopig kunnen we ook geen huis kopen
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Huurhuis. Koophuis zit er voorlopig nog niet in, omdat we geen hypotheek kunnen krijgen. Plus dat we eerst wat willen sparen om reserves te hebben voor onvoorziene uitgaven van een koophuis, die bij een huurhuis voor de rekening van de verhuurder komen.
Gast- Gast
Huurhuis, omdat we op dit moment nog geen hypotheek kunnen krijgen. Zodra we genoeg inkomsten hebben om een hypotheek te krijgen, willen we graag een huis gaan kopen. Helemaal omdat we dan waarschijnlijk maandelijks lagere lasten zullen hebben dan nu helaas het geval is. Mocht dit nog lang duren, dan houden we ook onze ogen open voor een ander, goedkoper huurhuis.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn vriend en ik hebben een koophuis omdat wij daar maandelijks minder aan kwijt zijn dan als we zouden huren.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
wij wonen in een huurhuis en dat bevalt tot nu toe prima! wij zien het nog niet zitten om een huis te kopen.
Gast- Gast
We hebben eerst 4 jaar een appartementje gehuurd, mijn vriend werkte toen al wel fulltime maar ik studeerde nog. In april 2010 hebben we een huis gekocht, daar wonen we nu bijna een jaar.
Primrose- Fluisteraar