Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb jij een koop tic?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Heb jij een koop tic? Empty Heb jij een koop tic?

Bericht  rapa nui do 13 dec 2012 - 10:48

Ik heb vandaag op een wintermarkt 2 potjes jam gekocht. Van die potjes zelfgemaakte jam met zo'n stofje over het deksel en een handgemaakt etiketje. Mispeljam een een appel-gember jam. Ja, inderdaad wat apartere smaken vandaar dat ik ze niet kon laten staan. Ze staan nu in mijn voorraadkast naast de andere potten jam. Ik heb er minstens negen staan nu en er staan er nog 2 in de koelkast. En dat terwijl ik maar amper jam eet Heb jij een koop tic? 561177 Ik doe af en toe maar een lepel jam door de yoghurt want het moet toch een keer op en af en toe neem ik op zondagochtend jam op een wit pistoletje. Eigenlijk vind ik het veel te zoet.

Ik heb dus een jam koop tic Embarassed In een buitenlandse supermarkt koop ik altijd wel jam want de potjes zien er zo leuk uit en het zijn vaak wat apartere smaken. Ik kan de potjes jam op van die kraampjes langs de weg, op braderieën en andere markten niet weerstaan.

Ben ik de enige met een enigszins vreemde koop tic? Of kopen jullie ook wel levensmiddelen/drankjes oid omdat ze er zo leuk uit zien maar waarvan je weet dat je het niet of amper gebruikt. En wat koop je dan?

Laatst aangepast door rapa nui op do 13 dec 2012 - 11:08; in totaal 1 keer bewerkt
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij een koop tic? Empty Re: Heb jij een koop tic?

Bericht  Caroow do 13 dec 2012 - 11:03

Ik heb voor de rest van mijn leven thee in de kast liggen. Ik proef ze allemaal, maar uiteindelijk drink ik toch vrijwel altijd sterremunt. En toch, als er weer een nieuwe smaak is koop ik hem gelijk. I I love you thee
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Starla do 13 dec 2012 - 11:08

Caroow schreef:Ik heb voor de rest van mijn leven thee in de kast liggen. Ik proef ze allemaal, maar uiteindelijk drink ik toch vrijwel altijd sterremunt. En toch, als er weer een nieuwe smaak is koop ik hem gelijk. I I love you thee

Dit laughcry En als er een aanbieding is koop ik meteen 5 pakjes nieuwe smaak.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  SarahKey do 13 dec 2012 - 21:28

Ik heb het met kruiden, we hebben al een heel kastje vol maar er kan altijd meer bijHeb jij een koop tic? 561177
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Coco vr 14 dec 2012 - 3:55

Thee!
Ik heb echt zoveel liggen en wil alle smaken uitproberen maar drink uiteindelijk voornamelijk mijn 2 favorieten. Ik heb een hele dressoirlade vol liggen met pakjes thee. Ik had vorige weekend nog 42 smaken liggen maar heb de helft weg moeten gooien omdat ze over datum waren. Maar dat is direct een goed excuus om weer nieuwe in te slaan zodat de lade weer mooi opgevuld is!
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: