Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gezocht: paarse keukenhanddoeken en theedoeken

+3
Mida4you
Mizz_S
Inge
7 plaatsers

Ga naar beneden

Gezocht: paarse keukenhanddoeken en theedoeken Empty Gezocht: paarse keukenhanddoeken en theedoeken

Bericht  Gast vr 25 nov 2011 - 11:11

De titel zegt het al.. niet te duur! Ook tips voor paarse ovenwanten zijn welkom (daar ben ik overigens nog niet zelf naar op zoek geweest).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: paarse keukenhanddoeken en theedoeken Empty Re: Gezocht: paarse keukenhanddoeken en theedoeken

Bericht  Inge vr 25 nov 2011 - 13:13

V&D, trendhopper, hema, blokker heb ik afgelopen tijd paarse hand/theedoeken gezien

Wij hebben onze paarse handdoeken en theedoeken bij Hema gekocht
Trendhopper heb ik vorige week paarse onderzetters/pannenlappen en oven handschoen gezien
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: paarse keukenhanddoeken en theedoeken Empty Re: Gezocht: paarse keukenhanddoeken en theedoeken

Bericht  Gast vr 25 nov 2011 - 20:58

Dankje! De blokker heb ik ze niet kunnen vinden, bij hema heb ik alleen online gekeken, maar ook daar kon ik ze niet vinden..
Vanmiddag ga ik even naar de stad om te kijken, bij de zeeman en blokker kijk ik dan ff naar pannenlappen en handschoenen.

Wat mij wel een nadeel lijkt: ik was mijn badhanddoeken altijd op 60 graden, daar kunnen donkerpaarse handdoeken dan niet bij in ben ik bang!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: paarse keukenhanddoeken en theedoeken Empty Re: Gezocht: paarse keukenhanddoeken en theedoeken

Bericht  Gast vr 25 nov 2011 - 21:23

Ik zag ze bij de HEMA! gewoon helemaal paars, zonder patronen o.i.d.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: paarse keukenhanddoeken en theedoeken Empty Re: Gezocht: paarse keukenhanddoeken en theedoeken

Bericht  Mizz_S vr 25 nov 2011 - 23:31

Ik heb wel eens leuke gezien bij de Action, maar geen idee of ze die nog hebben...
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: paarse keukenhanddoeken en theedoeken Empty Re: Gezocht: paarse keukenhanddoeken en theedoeken

Bericht  Gast vr 25 nov 2011 - 23:49

Zeeman heeft ook paarse!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: paarse keukenhanddoeken en theedoeken Empty Re: Gezocht: paarse keukenhanddoeken en theedoeken

Bericht  Mida4you za 26 nov 2011 - 0:20

Jysk
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: paarse keukenhanddoeken en theedoeken Empty Re: Gezocht: paarse keukenhanddoeken en theedoeken

Bericht  Gast za 26 nov 2011 - 2:34

Like it's meant to be!

Keukendoek
Theedoek

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: paarse keukenhanddoeken en theedoeken Empty Re: Gezocht: paarse keukenhanddoeken en theedoeken

Bericht  Gast za 26 nov 2011 - 9:15

Ik heb paarse gekocht bij de blokker. Geloof dat ze 3 euro waren zoiets.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: paarse keukenhanddoeken en theedoeken Empty Re: Gezocht: paarse keukenhanddoeken en theedoeken

Bericht  Rev3rie za 26 nov 2011 - 9:57

Mizz_S schreef:Ik heb wel eens leuke gezien bij de Action, maar geen idee of ze die nog hebben...
Ja daar heb ik ze ook gezien, ik heb ze zelf in het turqoise gekocht. Ze zijn nog steeds verkrijgbaar. ik dacht dat het rond de 1,39 euro kost.
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: paarse keukenhanddoeken en theedoeken Empty Re: Gezocht: paarse keukenhanddoeken en theedoeken

Bericht  SarahKey za 26 nov 2011 - 21:11

Mizz_S schreef:Ik heb wel eens leuke gezien bij de Action, maar geen idee of ze die nog hebben...

Ja die hebben nog paarse handdoeken en theedoeken. Vorige week nog wat gehaald en zag toen ook paarse liggen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: paarse keukenhanddoeken en theedoeken Empty Re: Gezocht: paarse keukenhanddoeken en theedoeken

Bericht  Gast za 26 nov 2011 - 21:34

Dankjullie! Ik heb ze idd gekocht bij de action.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: paarse keukenhanddoeken en theedoeken Empty Re: Gezocht: paarse keukenhanddoeken en theedoeken

Bericht  Caresses za 26 nov 2011 - 22:19

Algemene tip: als je theedoeken (of ander textiel van natuurlijk materiaal) zoekt in een kleur die je niet kan vinden (of je hebt theedoeken die nog prima zijn maar je bent uitgekeken op de kleur) dan kan je deze verven!
Echt ideaal (haha idee komt van mn moeder die had witte handdoeken (die niet meer mooi wit waren als ze ooit geweest waren), wilde ze in een leuk kleurtje en die zijn nu blauw, en ziet er echt goed uit!

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: paarse keukenhanddoeken en theedoeken Empty Re: Gezocht: paarse keukenhanddoeken en theedoeken

Bericht  flower zo 27 nov 2011 - 0:37

Ik zoek al heel lang donker paarse pannenlappen, zonder patroon. Mocht iemand die tegenkomen!
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: paarse keukenhanddoeken en theedoeken Empty Re: Gezocht: paarse keukenhanddoeken en theedoeken

Bericht  Gast zo 27 nov 2011 - 3:21

flower schreef:Ik zoek al heel lang donker paarse pannenlappen, zonder patroon. Mocht iemand die tegenkomen!
+1 dus. Mag evt met patroon.. Ik ga morgen ff naar de xenos.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: paarse keukenhanddoeken en theedoeken Empty Re: Gezocht: paarse keukenhanddoeken en theedoeken

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum