Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lichtroze kaarsen

Ga naar beneden

Lichtroze kaarsen Empty Lichtroze kaarsen

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 0:26

Ik zoek me rot naar lichtroze kaarsen, maar kan ze nergens vinden.. Ben al bij blokker, xenos, tuincentrum, action, hema en V&D geweest. Wie weet waar ik ze kan kopen?

Ik zoek deze kleur ongeveer: Lichtroze kaarsen DSC_0394roze

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Lichtroze kaarsen Empty Re: Lichtroze kaarsen

Bericht  SoGood do 6 jan 2011 - 0:27

Trendhopper?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 0:32

Reeza schreef:Ik zoek me rot naar lichtroze kaarsen, maar kan ze nergens vinden.. Ben al bij blokker, xenos, tuincentrum, action, hema en V&D geweest. Wie weet waar ik ze kan kopen?

Ik zoek deze kleur ongeveer: Lichtroze kaarsen DSC_0394roze

Reeza, ben jij nou het meisje die in P. woont?
Ik weet wel een paar plaatsen in P. namelijk waar je deze koopt

Gast
Gast

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 0:34

@ CKC: Ja dat ben ik, dus vertel Very Happy Ga vanmiddag naar de stad..

Gast
Gast

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 0:36

Reeza schreef:@ CKC: Ja dat ben ik, dus vertel Very Happy Ga vanmiddag naar de stad..

Je kunt ze kopen bij het Spieghel in de Willem Eggert! (naast de V&D boven) en je kan ze kopen bij Basic Label..

Ps. heet jouw flat 't Twisck?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 0:40

Nope, de Purmer! Maar dat zijn dan de originele Riverdale kaarsen zeker? Die zijn wel mega duur :shock: Heb je ze toevallig ook ergens merkloos gezien in de stad?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 0:42

Reeza schreef:Nope, de Purmer! Maar dat zijn dan de originele Riverdale kaarsen zeker? Die zijn wel mega duur :shock: Heb je ze toevallig ook ergens merkloos gezien in de stad?

Ja, ze zijn van Riverdale.. Ze vallen mee.. Ze zijn (voor de hele grote dikke) 5.99 en voor de kleintjes betaal je 2.99.. Ze branden heel lang. Ik heb een witte namelijk. Heb je al bij Deen gekeken op de wagenweg? Of de AH? Die hele grote bij mij?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 0:45

Ja volgens mij heeft de AH ze ook niet, heb wel een keer bij de kaarsen gekeken nl. en kan het me niet herinneren. Maar ik dacht dat die van Riverdale veel duurder waren dus dan valt het nog wel mee, ga ik die halen smile Thnx!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 0:48

Reeza schreef:Ja volgens mij heeft de AH ze ook niet, heb wel een keer bij de kaarsen gekeken nl. en kan het me niet herinneren. Maar ik dacht dat die van Riverdale veel duurder waren dus dan valt het nog wel mee, ga ik die halen smile Thnx!

Ja ik heb ze pasgeleden nog gekocht bij dat winkeltje naast de V&D, zilvere met glitters heb ik gekocht. Heel mooi. Ze hebben veel soorten en vaak ook steeds andere.. leuke dingen die winkel is gevaaaaaaaaarlijk!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 0:53

Ik weet precies wat je bedoelt, ze hebben of hadden daar ook zo'n leuke lamp hangen, echt niet normaal! Alleen hij is te groot voor mn huis, dan stoot je je hoofd. Baal er zo van! Maarja basic label heeft ook heel veel leuke dingen dus ga mezelf sowieso kwellen vanmiddag haha :P

Gast
Gast

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 0:57

Reeza schreef:Ik weet precies wat je bedoelt, ze hebben of hadden daar ook zo'n leuke lamp hangen, echt niet normaal! Alleen hij is te groot voor mn huis, dan stoot je je hoofd. Baal er zo van! Maarja basic label heeft ook heel veel leuke dingen dus ga mezelf sowieso kwellen vanmiddag haha :P

Ik weet het! De Basiclabel is gewoon 3minuten lopen voor mij. Als ik niets te doen heb, trek ik mijn jas en voor ik me realiseer loop ik al in de basiclabel.. :shock:

Veel plezier straks!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 4:38

Ja heb ze Very Happy Heb er 2 van Riverdale gekocht (ze hadden er niet meer) en 2 bij Basiclabel van een ander merk. En ook nog een windlicht, plantje, bloemen, nog een kaars bij de Hema... Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 4:48

Foto?

CKC, door jou zit ik al dagen op die site's van die winkels.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 4:53

Smikkell schreef:Foto?

Van de kaarsen of van alles? :P

Lichtroze kaarsen Foto-XZRVTD8J

Gast
Gast

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 5:07

Smikkell schreef:Foto?

lol!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 5:08

Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 5:09

Reeza schreef:Ja heb ze Very Happy Heb er 2 van Riverdale gekocht (ze hadden er niet meer) en 2 bij Basiclabel van een ander merk. En ook nog een windlicht, plantje, bloemen, nog een kaars bij de Hema... Embarassed

Leuk he?! Niet heel duur toch?
Oops, ja ik ben net zo.. ik koop veel voor ons huisje..

Gast
Gast

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 5:09

Maar deze kaarsen gaan wel weer een keer op en dan mag je weer terug Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 5:13

Ja maar smikkel, deze winkel is nog aardig betaalbaar geprijst, dus je koopt van alles en dan eindstand bij de kassa, krijg je een beroerte.. :shock:

Laatst aangepast door CKC op do 6 jan 2011 - 5:14; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 5:14

Hahah en aangezien ik ze bijna iedere dag brand zal dat niet lang duren.. angel

@ CKC: ik ben gelukkig ook niet de enige die na een jaar al andere meubelen wil kopen Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 5:18

Reeza schreef:Hahah en aangezien ik ze bijna iedere dag brand zal dat niet lang duren.. angel

@ CKC: ik ben gelukkig ook niet de enige die na een jaar al andere meubelen wil kopen Wink
Nee hoor, ben je zeker niet.

Ik had het van de week toen mijn man goedgemutst was erover.. (hij was uiteindelijk niet zooo heel goed gemutst want hij was een beetje pissig..) ik zei tegen hem dat ik andere tafel wil en dat ik gek wordt van het hoogglans.. Eerst zei hij, is goed.. (ik blij!! maar ook verbaasd.. waarom zegt ie is goed.. meestal verpest ie alles... :p) nou en toen kwam het erop neer: IS goed, in een andere huis.. nou maar, dat wilde ik niet horen.. toen was hij pissig en zei hij dat ik moest waarderen wat we hebben en dat ik anders maar beter moet nadenken over mijn aankomen!! :geek: Maar toen zei ik, hoe moet ik nou van te voren weten hoe dingen bevallen.. het is niet zo dat je een winkel inloopt en je een sign krijgt: dit is de tafel die bij je past en je levenlang tevreden bent..
je kan maar beter vrijgezel zijn als het op inrichten van je huis komt, hoor!

Pfffff.. scratch

Gast
Gast

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 5:24

Hahaha en ook niet als je zegt 'dan verkopen we de tafel aan een meisje hier verderop die alleen is en niet zoveel geld heeft!' Wink (Echt jammer dat je tafel te groot is..)

Maar ik heb dus ook een beetje spijt van mn meubelen hoor. Tenminste, van mn salontafel, eettafel en sidetable. Het is niet echt mooi hout, er komen snel krassen op. En ik vind hoogglans dus toch mooier haha :P Maar eerst wil ik over een paar maanden ander behang, zwart/wit ofzo, want dat roze is heel leuk maar niet handig qua inrichting. Wilde met kerst bv rood maar dat staat niet echt. Luxeprobleem he Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast do 6 jan 2011 - 5:28

Maar als vrijgezel draai je wel alleen voor het betalen op...

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: