Hoe flexibel ben jij?
+20
Rouxxxe
Jeanette
Frappuccino
Lady4
Punk'd
Marcellah89
Shisha
SoGood
Katrien
Sterre
Oasis
Toet
Tania
Evalynn
Ilovethe90s
Roxi3
sanne-84
Thunder
Zonnetje
Slakje
24 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Hoe flexibel ben jij?
Ik hoef eigenlijk niet echt flexibel te zijn, ik werk tijdens alle openingstijden (maandag t/m vrijdag van 7.30 tot 17.00 uur) en soms op zaterdag. Maar dan zijn we dicht dus kan ik zelf bepalen wanneer ik kom en ga (dan is er wel iemand aanwezig, want storingen gaan altijd door). Dus ik kan nooit invallen voor een collega want ik ben er altijd al. Maar eigenlijk werk ik van 8.30 tot 17.00 en mijn collega van 7.30 tot 16.00, maar we vallen altijd voor elkaar in als een van ons een keer eerder weg moet of later begin ofzo. Het komt nooit voor dat ik in het weekend gebeld word, ik werk bij een installatiebedrijf en ik doe de administratie, dus dat is in het weekend niet nodig. Als ik een dag niet werk (bv ziek ben), dan ben ik wel bereikbaar voor als ze iets niet kunnen vinden ofzo. Zo heb ik vandaag mijn zieke collega ook wel 10x lastig moeten vallen.
Op mijn ander werk (waar ik 1 avond in de week werk) val ik ook wel eens een avondje in voor een collega. Dat is ook nooit een probleem, asl ik het maar op tijd weet want daar moet ik dan om 18.30 end an moet ik wel gegeten hebben (dus geen tijd om te koken, dus dan moet ik de dag ervoor dubbel koken).
Op mijn ander werk (waar ik 1 avond in de week werk) val ik ook wel eens een avondje in voor een collega. Dat is ook nooit een probleem, asl ik het maar op tijd weet want daar moet ik dan om 18.30 end an moet ik wel gegeten hebben (dus geen tijd om te koken, dus dan moet ik de dag ervoor dubbel koken).
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Heel flexibel. De directeur weet dat hij mij altijd mag bellen. Als ik er geen zin in heb, neem ik gewoon niet op. Haha! In het weekend word ik eigenlijk nooit gebeld, maar dat past ook niet bij mijn beroep. Vaak als de directeur iets vraagt en ik kan ermee instemmen, doe ik het ook.
Gast- Gast
Ik ben helemaal niet zo flexibel, maar daar maken mijn collega's het soms ook naar. Als ze dan op woensdag bellen dat ze donderdag en vrijdag ziek zijn, en achteraf zeggen dat ze die donderdag al niet zo ziek meer waren, zet ik niet meer alles op alles om te gaan werken.
Daarnaast geeft het in ons leven (van mij en de kinderen) veel rust door de structuur te behouden wat betreft werkdagen en vrije dagen. Dat vind ik dan belangrijker dan mijn baas uit de problemen helpen. Dit komt structureel voor, aangezien er soms wel 8 tegelijk ziek zijn, langdurig zieken niet mee gerekend.
Daarnaast geeft het in ons leven (van mij en de kinderen) veel rust door de structuur te behouden wat betreft werkdagen en vrije dagen. Dat vind ik dan belangrijker dan mijn baas uit de problemen helpen. Dit komt structureel voor, aangezien er soms wel 8 tegelijk ziek zijn, langdurig zieken niet mee gerekend.
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Nee, ik werk bij twee instanties en meer dan 50 uur per week dus mijn tijd is gewoon op. Als dit niet zo was geweest was ik een stuk flexibeler.
Carmen_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 312
Punten : 323
Registratiedatum : 27-10-12
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ik vind het zo moeilijk flexibel te zijn...
» Hoe flexibel is jouw werkgever?
» Zijn jullie flexibel?
» Schoentjes met flexibel zool
» Vast of flexibel gas/licht..
» Hoe flexibel is jouw werkgever?
» Zijn jullie flexibel?
» Schoentjes met flexibel zool
» Vast of flexibel gas/licht..
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: