Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedkoop reizen naar Split

Ga naar beneden

Goedkoop reizen naar Split Empty Goedkoop reizen naar Split

Bericht  Gast ma 1 apr 2013 - 6:21

Ik heb wat rond zitten kijken voor een ticket naar Split (Kroatië). Ik wil daar graag op 18 juli as zijn en eind van het weekend terug, maakt niet zo veel uit hoe. Bij Transavia vind ik wel tickets maar die zijn gelijk al over de €300 euro en eerlijk gezegd ben ik helemaal niet gewend om zo veel uit te geven voor een vliegticket. Ik ben gierig geworden geloof ik Very Happy.

Ik heb gekeken of er desnoods een bus heen gaat... maar ook die rijdt niet vanuit NL daarheen dat ik heb gevonden.

Iemand een idee hoe ik daar zo goedkoop mogelijk heen kan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop reizen naar Split Empty Re: Goedkoop reizen naar Split

Bericht  Reeza ma 1 apr 2013 - 6:28

Easyjet! Ben ik 1.5 jaar geleden mee naar Split gegaan, was €350 kwijt voor 6 dagen incl hotel Very Happy
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop reizen naar Split Empty Re: Goedkoop reizen naar Split

Bericht  Gast ma 1 apr 2013 - 6:32

Reeza schreef:Easyjet! Ben ik 1.5 jaar geleden mee naar Split gegaan, was €350 kwijt voor 6 dagen incl hotel Very Happy

Oh ik wist niet dat zij er ook op vliegen! Erg enthousiast, ik reis altijd lekker goedkoop naar Liverpool met ze. Helaas blijkt een ticket naar Split ook nog 260 euro en dan moet ik op dinsdag heen en zaterdag terug :nopompom:.

Edit, het zal ook wel de datum zijn. Zomer, split = strand = veel toeristen = duurdere tickets. Grmbl...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop reizen naar Split Empty Re: Goedkoop reizen naar Split

Bericht  Reeza ma 1 apr 2013 - 6:37

Ik denk vooral dat dat komt doordat het al april is. Hoe eerder je boekt hoe goedkoper, dat merkte ik toen heel erg.
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop reizen naar Split Empty Re: Goedkoop reizen naar Split

Bericht  Gast ma 1 apr 2013 - 6:39

Reeza schreef:Ik denk vooral dat dat komt doordat het al april is. Hoe eerder je boekt hoe goedkoper, dat merkte ik toen heel erg.

Mwah dat valt nu nog wel mee hoor. De tickets naar een andere bestemming die ik voor vlak daarna wil boeken zijn nog onder de euro voor retour.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop reizen naar Split Empty Re: Goedkoop reizen naar Split

Bericht  Reeza ma 1 apr 2013 - 7:21

Kan kloppen maar dat hangt af van het aantal nog beschikbare stoelen. Toen ik boekte stond er steeds 'nog 4 stoelen voor 49,99' bijvoorbeeld, en daarna werd het dan weer wat duurder. Ik ben ook in juli geweest toen maar heb in januari/februari al geboekt.
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop reizen naar Split Empty Re: Goedkoop reizen naar Split

Bericht  Gast ma 1 apr 2013 - 8:11

Tja, in januari had ik daar nog geen familie wonen dus wist ik niet dat ik erheen wilde Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkoop reizen naar Split Empty Re: Goedkoop reizen naar Split

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum