Borstvoedingsfoto's op Facebook
+31
meisje
Fiwen
SarahKey
Roodkapje
tweeling
Caroow
SDL
Stranger
Annie24
Happydobby
Muppetje
Fearie
Printje
Sterrin_
Ilargi
June
Pruim
Tamagotchi
Sanne
Paper Crown
Jazzlyn
CCC
Parisienne
Luce
xxjojootjexx
Shopaholic
Susan
Pommes
Sea of Trees
Rush
Linda
35 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Borstvoedingsfoto's op Facebook
Ik doe het zelf niet. Iemand in mn zeer directe omgeving doet het wel, en dat vind ik soms best n beetje irritant, haha
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Waar maken mensen zich druk om, bv is heel natuurlijk
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Dit vind ik echt een heel raar argument borstvoeding is heel natuurlijk, maar dat is in je blote kont lopen ook. Geen reden om het op Facebook te plaatsen mijn inziens, zeker niet als de tepel ook nog in zicht is.Happydobby schreef:Waar maken mensen zich druk om, bv is heel natuurlijk
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Of een misvormde baby ofzo....walgelijk die foto's, die hoef ik ook echt niet op mijn timeline.Pluto schreef:Ik zie liever een borstvoedingfoto op mijn fb verschijnen dan een door midden gesneden kat
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Happydobby schreef:Waar maken mensen zich druk om, bv is heel natuurlijk
Poezen zijn ook heel natuurlijk. Maar ik word soms ook een beetje gek van al die mensen die foto's van hun katten plaatsen. Ik heb niks met die beesten.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Dat is de discussie niet.Happydobby schreef:Waar maken mensen zich druk om, bv is heel natuurlijk
Gast- Gast
Happydobby schreef:Waar maken mensen zich druk om, bv is heel natuurlijk
Ik denk niet dat als jij een jongen van 15-16 ofzo (broertje van ..... of neefje e.d.) op je FB hebt hij die foto ziet en denkt 'ooowwww wat een mooie foto van een baby die bv krijgt', die jongen zal eerder iets in de richting denken van 'zooooooooooooo dat zijn grote/klein tieten'
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Maar op een borstvoedingsfoto van een afstand is toch helemaal geen borst met tepel te zien? Althans.. op die van mij niet, aan de bovenkant de stof van mijn shirtje, onderkant een zwart hemdje en een kindje horizontaal liggend met het hoofd naar mij gedraaid. Ik heb niet zulke foto's op fb staan, maar zo'n foto zou ik er wel op kunnen zetten.
Een close up waarbij ze lacht en de tepel in de mond te zien is zou ik er dan weer niet op zetten.
Een close up waarbij ze lacht en de tepel in de mond te zien is zou ik er dan weer niet op zetten.
Gast- Gast
Maar is het dan zo erg als een jongen denkt: oh, tieten?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik heb zelf lang bv gegeven, maar ik had echt geen behoefte om zulke foto's op facebook te zetten. Hoef het van een ander ook niet te zien, en verwijder vaak zulke berichten van mijn nieuwsberichtenoverzicht.
Gast- Gast
Ik hoef zulke foto's ook niet op fb te zien. Maar goed, ik ben dan ook wel gewoon preuts
Stranger- Fluisteraar
- Aantal berichten : 294
Punten : 296
Registratiedatum : 13-01-13
Het ging dus om het laatste.Rejoy. schreef:Maar op een borstvoedingsfoto van een afstand is toch helemaal geen borst met tepel te zien? Althans.. op die van mij niet, aan de bovenkant de stof van mijn shirtje, onderkant een zwart hemdje en een kindje horizontaal liggend met het hoofd naar mij gedraaid. Ik heb niet zulke foto's op fb staan, maar zo'n foto zou ik er wel op kunnen zetten.
Tamagotchi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 256
Registratiedatum : 01-01-13
Susan schreef:Maar is het dan zo erg als een jongen denkt: oh, tieten?
Nee, vind ik ook niet. Je kan niet met iedereen rekening houden. Kattenliefhebbers houden ook geen rekening met mij dat ik daar niet van hou.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Nee ik doe het zelf ook niet want ik zou mij er niet prettig bij voelen, maar een vriendin van mij doet het wel en dat vind ik vaak alleen maar mooie foto's.
Gast- Gast
Siep schreef:Nee ik doe het zelf ook niet want ik zou mij er niet prettig bij voelen, maar een vriendin van mij doet het wel en dat vind ik vaak alleen maar mooie foto's.
Vind het ook mooie foto's en een mooie gedachte erbij, maar ik hoef het gewoon niet iedere keer te zien als ik mijn facebook doorscroll en verwijder het daarom. Maar ik doe dat overigens bij heel veel berichten en foto's, gewoon om overzicht te houden .
Gast- Gast
Nou, ik hoef zoveel dingen in principe niet te zien, maar goed, de mensen die ik op Facebook heb zetten hun dingen er niet op voor mij.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
lelie schreef:Siep schreef:Nee ik doe het zelf ook niet want ik zou mij er niet prettig bij voelen, maar een vriendin van mij doet het wel en dat vind ik vaak alleen maar mooie foto's.
Vind het ook mooie foto's en een mooie gedachte erbij, maar ik hoef het gewoon niet iedere keer te zien als ik mijn facebook doorscroll en verwijder het daarom. Maar ik doe dat overigens bij heel veel berichten en foto's, gewoon om overzicht te houden .
Ik wist geen eens dat je berichten kon verwijderen? Haha zo goed ben ik nu op facebook dan ga ik ook eens al die deel&like berichten er af gooien, gek word je ervan.
Gast- Gast
Siep schreef:lelie schreef:Siep schreef:Nee ik doe het zelf ook niet want ik zou mij er niet prettig bij voelen, maar een vriendin van mij doet het wel en dat vind ik vaak alleen maar mooie foto's.
Ik wist geen eens dat je berichten kon verwijderen? Haha zo goed ben ik nu op facebook dan ga ik ook eens al die deel&like berichten er af gooien, gek word je ervan.
Dat doe ik dus ook haha.
Gast- Gast
Ik zou het zelf niet op FB zetten maar als ik zo'n foto zou zien zou ik niet verbaasd zijn en/of me er aan irriteren. Mensen zetten crap als "ik ben nu het eten aan het koken" of "ik loop nu de kroeg in" etc. etc. en dan zou ik me moeten storen aan een trotse moeder die haar beeb laat zien. Tja, dan zie je een beetje borst. Boeiend.
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Ik vind het niet storend om te zien, ik zie nog liever een kind aan de borst dan de zoveelste kattenfoto. Alleen zelf zou ik het echt nooit doen, ik vind mijn borsten toch echt te prive. Een foto zoals Rejoy zegt waarbij je niks ziet, vind ik ook niks.. Het is dan toch mijn borst, al dan niet bedekt, wat het middelpunt is van de foto.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind het echt niet nodig om dat op fb te zetten. Waarom zou je dat doen? Ik zie er het nut niet van in...
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Er zit ook geen nut aan een foto plaatsen. Ik zie ook het nut niet in van slapende-katten-foto's. Maar misschien vindt die desbetreffende persoon die foto nou juist net zo mooi? Hetzelfde geldt voor (borstvoedende) moeders. Als ze een dergelijke foto plaatsen dan zullen zij die oprecht erg mooi vinden.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Als ik mijn dochter voedt zie je geen borst, net als Rejoy zegt...hemdje en klaar.
Ik plaats overigens nooit een bv's foto maar zou dat zomaar een x kunnen doen, zou me ook niet tegen houden door meningen van anderen... heel eerlijk gezegd denk ik ook niet echt na of iemand anders er wel op zit te wachten. Mijn baas en collega's en oud klasgenoten zitten ook op mijn fb maar dat zou me echt niets interesseren...ik zie de meest vreselijke foto's bij anderen langskomen, dan is een onschuldig babytje ad borst niet zo erg.
Ik zie mijn borsten op dit moment niet echt als lustobject.... of je moet van ondergespoten door babymelk houden....
Maar wat vinden jullie dan van mensen in bikini of topless op het strand. Diezelfde collega's zien dat ook en zie je meer borst dan bij de bv foto's?
@pc: die oud klasgenoot met die bevallingsfotos:O Dat vind ik echt vreselijk! Ik zou het niet plaatsen, al had ik dan wel weer mijn hele bevalling en ziekenhuisperiode van J. op mijn fb staan. Dit omdat ik continue werd gebeld, geappt, gemaild door mensen die wilde weten hoe het ging. Ook kon zo mijn familie in het buitenland en aan de andere kant van het land op de hoogte blijven. Zo hoefde ik zelf ook niet de confrontatie aan met mensen die vroegen hoe het ging.... iedereen was al op de hoogte... maar zulke foto's, nee! ( die zijn er ook niet dus dat scheelt)
Ik plaats overigens nooit een bv's foto maar zou dat zomaar een x kunnen doen, zou me ook niet tegen houden door meningen van anderen... heel eerlijk gezegd denk ik ook niet echt na of iemand anders er wel op zit te wachten. Mijn baas en collega's en oud klasgenoten zitten ook op mijn fb maar dat zou me echt niets interesseren...ik zie de meest vreselijke foto's bij anderen langskomen, dan is een onschuldig babytje ad borst niet zo erg.
Ik zie mijn borsten op dit moment niet echt als lustobject.... of je moet van ondergespoten door babymelk houden....
Maar wat vinden jullie dan van mensen in bikini of topless op het strand. Diezelfde collega's zien dat ook en zie je meer borst dan bij de bv foto's?
@pc: die oud klasgenoot met die bevallingsfotos:O Dat vind ik echt vreselijk! Ik zou het niet plaatsen, al had ik dan wel weer mijn hele bevalling en ziekenhuisperiode van J. op mijn fb staan. Dit omdat ik continue werd gebeld, geappt, gemaild door mensen die wilde weten hoe het ging. Ook kon zo mijn familie in het buitenland en aan de andere kant van het land op de hoogte blijven. Zo hoefde ik zelf ook niet de confrontatie aan met mensen die vroegen hoe het ging.... iedereen was al op de hoogte... maar zulke foto's, nee! ( die zijn er ook niet dus dat scheelt)
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Caroow schreef:Ik vind het niet storend om te zien, ik zie nog liever een kind aan de borst dan de zoveelste kattenfoto. Alleen zelf zou ik het echt nooit doen, ik vind mijn borsten toch echt te prive. Een foto zoals Rejoy zegt waarbij je niks ziet, vind ik ook niks.. Het is dan toch mijn borst, al dan niet bedekt, wat het middelpunt is van de foto.
Je baby is dan toch middelpunt? Bij een flesdrinkende baby is de fles toch ook niet, het middelpunt, maar de baby?
Gast- Gast
Ik heb nog nooit bv foto's gezien op facebook. Wel zwangere buiken en dan alleen een onderbroek aan. Dat zou ik zelf al niet doen, want de meeste buiken die ik dan zie zitten vol straie. Dan denk ik wel eens: schaam jij je daar niet voor? Nee dus anders hadden ze die foto's er niet op gezet.
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 4 van 5
Permissies van dit forum: