Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Borstvoedingsfoto's op Facebook

+31
meisje
Fiwen
SarahKey
Roodkapje
tweeling
Caroow
SDL
Stranger
Annie24
Happydobby
Muppetje
Fearie
Printje
Sterrin_
Ilargi
June
Pruim
Tamagotchi
Sanne
Paper Crown
Jazzlyn
CCC
Parisienne
Luce
xxjojootjexx
Shopaholic
Susan
Pommes
Sea of Trees
Rush
Linda
35 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Borstvoedingsfoto's op Facebook - Pagina 5 Empty Re: Borstvoedingsfoto's op Facebook

Bericht  Fiwen wo 6 feb 2013 - 19:58

SarahKey schreef:Ik heb nog nooit bv foto's gezien op facebook. Wel zwangere buiken en dan alleen een onderbroek aan. Dat zou ik zelf al niet doen, want de meeste buiken die ik dan zie zitten vol straie. Dan denk ik wel eens: schaam jij je daar niet voor? Nee dus anders hadden ze die foto's er niet op gezet.

Maar straie is toch ook niet iets om je voor te schamen? confused Net als BV en BV foto's trouwens. Ik heb daar echt geen problemen mee, zou het zelf niet doen maar vind het meestal juist heel mooi om van anderen te zien.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Borstvoedingsfoto's op Facebook - Pagina 5 Empty Re: Borstvoedingsfoto's op Facebook

Bericht  meisje wo 6 feb 2013 - 20:09

Fiwen schreef:
SarahKey schreef:Ik heb nog nooit bv foto's gezien op facebook. Wel zwangere buiken en dan alleen een onderbroek aan. Dat zou ik zelf al niet doen, want de meeste buiken die ik dan zie zitten vol straie. Dan denk ik wel eens: schaam jij je daar niet voor? Nee dus anders hadden ze die foto's er niet op gezet.

Maar straie is toch ook niet iets om je voor te schamen? confused Net als BV en BV foto's trouwens. Ik heb daar echt geen problemen mee, zou het zelf niet doen maar vind het meestal juist heel mooi om van anderen te zien.

+1
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  Gast wo 6 feb 2013 - 21:26

meisje schreef:
Fiwen schreef:

Maar straie is toch ook niet iets om je voor te schamen? Borstvoedingsfoto's op Facebook - Pagina 5 878948377 Net als BV en BV foto's trouwens. Ik heb daar echt geen problemen mee, zou het zelf niet doen maar vind het meestal juist heel mooi om van anderen te zien.

+1
nee straie is niet per se iets om je voor te schamen, maar het ziet er niet altijd even mooi uit. Zo'n zwangere buik vol met witte, bruine of rode strepen. Dat hoef ik ook niet te zien.

Gast
Gast

Bericht  Tamagotchi wo 6 feb 2013 - 21:32

Dat vind ik dan weer onzin, striae kan je helemaal niks aan doen, alsof iemand met striae niet trots haar buik mag laten zien.

En nog even over topless foto's op vakantie, die heb ik werkelijk nog nooit op Facebook gezien.
Tamagotchi
Tamagotchi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 256
Registratiedatum : 01-01-13

Bericht  TukTuk wo 6 feb 2013 - 21:37

Dat je vanwege de striae je buik niet zo mogen tonen vind ik ook onzin idd, maar ik vind het wel raar om foto's alleen in onderbroek en BH te posten, daar verbaas ik me hier ook zo vaak over.

Foto's van borstvoeding, tja dat moeten mensen zelf weten, ik zou het zelf niet doen, het ligt er ook een beetje aan wat voor foto's het zijn, soms zie je gewoon alles, tja dat hoef ik ook niet te zien. (Zoals je wel eens op borstvoeding.com ziet)
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Teddyaapje wo 6 feb 2013 - 21:55

Ik vraag me echt af waar sommige zich druk om maken. Misschien moeten er juist meer mensen zijn die bv foto's en buiken met striae plaatsen..dát is namelijk bij veel mensen de realiteit en niks om je voor te schamen. Kom op zeg
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Parisienne wo 6 feb 2013 - 22:04

Carrie schreef:
meisje schreef:
Fiwen schreef:

Maar straie is toch ook niet iets om je voor te schamen? Borstvoedingsfoto's op Facebook - Pagina 5 878948377 Net als BV en BV foto's trouwens. Ik heb daar echt geen problemen mee, zou het zelf niet doen maar vind het meestal juist heel mooi om van anderen te zien.

+1
nee straie is niet per se iets om je voor te schamen, maar het ziet er niet altijd even mooi uit. Zo'n zwangere buik vol met witte, bruine of rode strepen. Dat hoef ik ook niet te zien.
Diegene kan er niks aan doen. Ik vind ook niet alle personen op mijn FB even mooi. Moet ik hen dan ook maar vragen geen foto's meer te plaatsen omdat ik geen zin heb om hun hoofd te zien? laughcry
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Rush wo 6 feb 2013 - 22:06

Ik hou gewoon niet van al dat bloot op FB. Als je niet zwanger zou zijn, zou je ook geen foto in je onderbroek erop zetten, waarom met buik dan wel?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Aimee wo 6 feb 2013 - 22:06

Misschien moet ik op FB eens een foto plaatsen van mijn striea borsten die borstvoeding geven...
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  TukTuk wo 6 feb 2013 - 22:08

Rush schreef:Ik hou gewoon niet van al dat bloot op FB. Als je niet zwanger zou zijn, zou je ook geen foto in je onderbroek erop zetten, waarom met buik dan wel?

Precies smile En dat staat dan los van wel of geen striae, maar ik snap nooit zo goed waarom een foto in onderbroek gemaakt wordt, je ziet toch net zoveel buik als je wel gewoon een broek aan hebt?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  SarahKey wo 6 feb 2013 - 23:15

Parisienne schreef:
Carrie schreef:
meisje schreef:
Fiwen schreef:

+1
Diegene kan er niks aan doen. Ik vind ook niet alle personen op mijn FB even mooi. Moet ik hen dan ook maar vragen geen foto's meer te plaatsen omdat ik geen zin heb om hun hoofd te zien? Borstvoedingsfoto's op Facebook - Pagina 5 394967

Straie is idd niet om jezelf voor te schamen. Ik heb ze ook en schaam mij er ook niet voor. Maar niet iedereen hoeft dat te zien is mijn mening. Plaats dan een buikfoto met een leuk shirtje oid. Daarvoor zou ik me persoonlijk wel schamen, dat echt iedereen dan weet hoe mijn buik met straie eruit ziet. En vind het zelf ook geen mooi gezicht, ook niet bij een ander.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Tamagotchi wo 6 feb 2013 - 23:30

Ja maar dat jij je schaamt voor striae en het niet mooi vindt, dat doet er toch niet toe. Er zijn mensen die zich daar niet voor schamen. Een blote buik met strepen is geen borst.
Tamagotchi
Tamagotchi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 256
Registratiedatum : 01-01-13

Bericht  Elliot wo 6 feb 2013 - 23:32

Ik hoef al die foto's ook niet te zien. Ik vind het ergens ook wel 'krom' dat hier zo hard geroepen wordt dat het zo mooi en puur is en dat iedereen zelf mag bepalen wat hij op Facebook zet, terwijl er al talloze 'wat sommige mensen op facebook zetten-topics' geweest zijn die tig pagina's tellen waar niemand dit zei.
Zwanger of niet, een foto van je blote buik op Facebook vind ik raar. Bikinifoto's vind ik al op het randje. Borstvoedingsfoto's vind ik ook niet mooi om te zien van een ander. Ik kan me voorstellen dat zo'n foto voor de moeder erg mooi is om te hebben, en dat voor haar een dergelijke foto heel belangrijk en waardevol is. Maar waarom zouden anderen dat moeten zien? Voor hen is zo'n foto helemaal niet waardevol.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Aimee wo 6 feb 2013 - 23:35

Elliot schreef:Ik hoef al die foto's ook niet te zien. Ik vind het ergens ook wel 'krom' dat hier zo hard geroepen wordt dat het zo mooi en puur is en dat iedereen zelf mag bepalen wat hij op Facebook zet, terwijl er al talloze 'wat sommige mensen op facebook zetten-topics' geweest zijn die tig pagina's tellen waar niemand dit zei.
Zwanger of niet, een foto van je blote buik op Facebook vind ik raar. Bikinifoto's vind ik al op het randje. Borstvoedingsfoto's vind ik ook niet mooi om te zien van een ander. Ik kan me voorstellen dat zo'n foto voor de moeder erg mooi is om te hebben, en dat voor haar een dergelijke foto heel belangrijk en waardevol is. Maar waarom zouden anderen dat moeten zien? Voor hen is zo'n foto helemaal niet waardevol.

Maar sowieso zijn de meeste foto's die je zelf op facebook zet voor anderen niet echt waardevol. De katten en honden foto's, foto's van je kind, foto's van jezelf, foto's van je vakantiebestemming... Heeft allemaal niet echt meerwaarde voor anderen.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Susan wo 6 feb 2013 - 23:38

Elliot schreef:Ik hoef al die foto's ook niet te zien. Ik vind het ergens ook wel 'krom' dat hier zo hard geroepen wordt dat het zo mooi en puur is en dat iedereen zelf mag bepalen wat hij op Facebook zet, terwijl er al talloze 'wat sommige mensen op facebook zetten-topics' geweest zijn die tig pagina's tellen waar niemand dit zei.

Een bikinifoto is ook een foto in je blote buik, dus ik vind het dan krom dat je die op het randje vindt en niet ook gewoon raar.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Parisienne wo 6 feb 2013 - 23:39

En foto's van meiden in bikini (gewoon leuke vakantiefoto's) zijn dan wel goed?
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  Susan wo 6 feb 2013 - 23:40

Daarbij is er een verschil tussen wat je gek/grappig/overbodig vindt op Facebook, waar dat andere topic over ging, en wat je echt niet vindt kunnen, wat sommige mensen vinden van die borstvoedingsfoto's.

Verder, als je alleen maar dingen wil zien en lezen die voor jou waardevol zijn dan denk ik dat Facebook gewoon niet je ding is.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Elliot wo 6 feb 2013 - 23:43

Foto's in bikini vind ik dus eigenlijk ook niet kunnen, maar daarvan kan ik me wel voorstellen dat je het plaatst, omdat het gewoon leuke vakantiefoto's zijn. Ik kan me ook best voorstellen dat je foto's maakt van je blote buik als je zwanger bent, maar dat vind ik gewoon dingen die je voor jezelf (en je partner) houdt.

En inderdaad, eigenlijk hebben foto's niet vaak meerwaarde voor anderen. Maar als je zo gaat redeneren is heel facebook eigenlijk 'waardeloos'. Ik vind het tot op zekere hoogte echt wel leuk om een kijkje in andermans leven te kunnen nemen, dus in dat opzicht kan ik foto's van anderen echt wel waarderen.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Bericht  Parisienne wo 6 feb 2013 - 23:44

SarahKey schreef:
Parisienne schreef:
Carrie schreef:
meisje schreef:
Fiwen schreef:

+1
Diegene kan er niks aan doen. Ik vind ook niet alle personen op mijn FB even mooi. Moet ik hen dan ook maar vragen geen foto's meer te plaatsen omdat ik geen zin heb om hun hoofd te zien? Borstvoedingsfoto's op Facebook - Pagina 5 394967

Straie is idd niet om jezelf voor te schamen. Ik heb ze ook en schaam mij er ook niet voor. Maar niet iedereen hoeft dat te zien is mijn mening. Plaats dan een buikfoto met een leuk shirtje oid. Daarvoor zou ik me persoonlijk wel schamen, dat echt iedereen dan weet hoe mijn buik met straie eruit ziet. En vind het zelf ook geen mooi gezicht, ook niet bij een ander.
Ik zou het zelf ook niet plaatsen hoor, maar ik heb er geen problemen mee als een ander dat doet. Dat moeten ze lekker doen. Borstvoedingsfoto's vind ik zelfs wel mooi om te zien, mits het er enigszins netjes uit ziet. Het is heel normaal en natuurlijk. Ik zie genoeg stomme en lelijk foto's voorbij komen (van mensen, dingen, dieren) maar dan scroll ik gewoon verder zonder me eraan te storen.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  Susan wo 6 feb 2013 - 23:47

Als je het zo leuk vindt om een kijkje in andermans leven te nemen kun je toch ook gewoon accepteren dat die anderen bepalen hoe dat kijkje eruit ziet en dat het dus niet alleen maar dingen zijn die enorm boeiend zijn voor jou?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Elliot wo 6 feb 2013 - 23:49

Susan schreef:

Verder, als je alleen maar dingen wil zien en lezen die voor jou waardevol zijn dan denk ik dat Facebook gewoon niet je ding is.

Ik neem aan dat dit nog een reactie op mij is. Ik snap wel wat je bedoelt, maar ik ben het er toch niet helemaal mee eens. Zoals ik al aangaf vind ik Facebook juist leuk omdat je daarmee een kijkje in andermans leven kan nemen. Maar sommige dingen hoef je toch niet te zien/weten van andere mensen? Als ik een baby zou hebben en deze borstvoeding zou geven, zou ik daar best een foto van willen hebben voor mijzelf. Maar dit zou ik echt niet willen delen met mijn collega's die ik ook op Facebook heb.

Ik weet wel dat ik gewoon door kan scrollen, en dat doe ik ook gewoon. Maar aangezien er hier wordt gediscussieerd over dit onderwerp geef ik nu wel mijn mening. Het is niet zo dat ik bij elke foto die ik niet interessant vind mezelf zit op te vreten achter de computer, haha.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: