Facebook...
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Facebook...
Ik snap er geen kont van maar goed, ben nu wat een het rondkijken en uitvogelen
Maar HOE kunnen zij nu mensen aan mij linken die ik nog ken uit bijvoorbeeld de periode met mijn ex maar geen contact meer mee heb. En ook niet met iemand die wel contact met die persoon heeft???
Maar HOE kunnen zij nu mensen aan mij linken die ik nog ken uit bijvoorbeeld de periode met mijn ex maar geen contact meer mee heb. En ook niet met iemand die wel contact met die persoon heeft???
Gast- Gast
Re: Facebook...
Maar ik heb nooit met haar gemaild...
Zag haar misschien een paar keer per jaar bij evenementen maar verder...
Zag haar misschien een paar keer per jaar bij evenementen maar verder...
Gast- Gast
Hahaha, nee dat weet ik
Maar ik ben zo benieuwd wat daar achter zit zeg maar. Hoe die makers ons aan elkaar linken...
Want bi jde meeste staat hoeveel gemeenschappelijke vrienden je hebt maar bij sommige staat dat dus niet.
En van de meeste daarvan heb ik nooit een e-mailadres ofzo gehad...
Maar ik ben zo benieuwd wat daar achter zit zeg maar. Hoe die makers ons aan elkaar linken...
Want bi jde meeste staat hoeveel gemeenschappelijke vrienden je hebt maar bij sommige staat dat dus niet.
En van de meeste daarvan heb ik nooit een e-mailadres ofzo gehad...
Gast- Gast
Misschien is zij een gemeenschappelijke vriend van iemand die je wel in je e-mail hebt?
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Nope, dat weet ik heel zeker van niet
Ik heb haar vriendenlijst ook al doorgespit en daar staat ook niemand tussen die in mijn facebook of e-mail voorkomt.
Ik vind het maar vaag hoor...
Ik heb haar vriendenlijst ook al doorgespit en daar staat ook niemand tussen die in mijn facebook of e-mail voorkomt.
Ik vind het maar vaag hoor...
Gast- Gast
Kan toch dat ze gewoon suggesties opgeven van vrienden van vrienden waar je ooit mee gemaild hebt oid. Of bv geven jullie op dat je op dezelfde school hebt gezeten/ bij hetzelfde bedrijf hebt gewerkt...
Gast- Gast
Heeft zij misschien gegevens van jou?
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Misschien zijn dat mensen die jouw naam hebben gezocht op facebook, voordat je een account had?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik had hetzelfde toen ik een account had gemaakt op facebook en dit was de enige verklaring die ik kon bedenken. Maar misschien zit ik er wel helemaal naast hoor.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind dat ook raar ja! Zie het ook elke keer, maar met heel veel mensen hoef ik écht geen contact ...
Even iets heel anders (ik misbruik even je topic, Hazel ) ...
Ik zoek iemand waarvan ik alleen de naam (voor+achternaam) en de leeftijd ongeveer weet en de woonplaats (in Londen) weet. Hoe kan ik diegene vinden? Kan ik alleen een naam invoeren en dan gaan neuzen tussen alle hits met dezelfde naam? Of kan ik ook ergens 'uitgebreid' zoeken?
Even iets heel anders (ik misbruik even je topic, Hazel ) ...
Ik zoek iemand waarvan ik alleen de naam (voor+achternaam) en de leeftijd ongeveer weet en de woonplaats (in Londen) weet. Hoe kan ik diegene vinden? Kan ik alleen een naam invoeren en dan gaan neuzen tussen alle hits met dezelfde naam? Of kan ik ook ergens 'uitgebreid' zoeken?
Gast- Gast
Ik snap er ook nog steeds niks van hoor..
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: