Uitslag bloedonderzoek en update
+13
Chocolate Cookie
Jordana
Guus
BJA
Pien
Blond
Roze Roos
Eris
sonly
Snoopy
Zwoesj
aniet
Lady4
17 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Uitslag bloedonderzoek en update
Even een update!
Ik ben vanochtend bij de huisarts geweest en het bloedbeeld lijkt normaal. Eigenlijk helaas, want dan is het niet met medicatie te verhelpen. Fibro durfde ik niet goed aan te kaarten (stom, I know) en zij denkt dat het toch met name stress is. Het werk verergert dat natuurlijk alleen maar. Dus nu toch maar aan een soort re-integratie traject gaan denken in samenwerking met de arbo arts en werkgever, voor na de vakantie. Hoe of wat, wordt nog nader bekeken dan. Daar heb ik nu dus nog geen informatie over.
Gevoelsmatig gaat het wel wat beter met me. Af en toe echt vreselijke hoofdpijn, maar zo in alle rust is dat wel te behappen. Ook nog sneller vermoeid dan normaal, maar ook dat is wel te behappen, zolang ik dan ook die rust kan nemen. Ben al twee kilo afgevallen, dus dat is op zich positief.
Daarna heb ik de arbo deskundige (dus niet arts, want daar heb ik nog helemaal geen contact mee) opgenomen en zij zei weer dat ik nog steeds vrij snel was met bellen, normaliter doet de werkgever dat pas na 2 weken ziekte. Ik loop dus al wel weer op de zaken vooruit. Ik heb op 4 maart met haar een afspraak. Ook wil ik met de werkgever na de vakantie gauw contact opnemen over een re-integratie traject, want ik voel me nog steeds vreselijk schuldig tegenover m'n collega's en leerlingen. De arbo deskundige (en de huisarts) zei dat NYC waarschijnlijk wel door kan gaan, maar dat de werkgever daar officiële toestemming voor moet geven.
En toen dus de werkgever mailen met deze update en de toestemming vragen. Heb het allemaal netjes verpakt, en gezegd dat het om een reeds geboekte vakantie gaat. En nou maar duimen dus, ben bloednerveus hiervoor.
Ik ben vanochtend bij de huisarts geweest en het bloedbeeld lijkt normaal. Eigenlijk helaas, want dan is het niet met medicatie te verhelpen. Fibro durfde ik niet goed aan te kaarten (stom, I know) en zij denkt dat het toch met name stress is. Het werk verergert dat natuurlijk alleen maar. Dus nu toch maar aan een soort re-integratie traject gaan denken in samenwerking met de arbo arts en werkgever, voor na de vakantie. Hoe of wat, wordt nog nader bekeken dan. Daar heb ik nu dus nog geen informatie over.
Gevoelsmatig gaat het wel wat beter met me. Af en toe echt vreselijke hoofdpijn, maar zo in alle rust is dat wel te behappen. Ook nog sneller vermoeid dan normaal, maar ook dat is wel te behappen, zolang ik dan ook die rust kan nemen. Ben al twee kilo afgevallen, dus dat is op zich positief.
Daarna heb ik de arbo deskundige (dus niet arts, want daar heb ik nog helemaal geen contact mee) opgenomen en zij zei weer dat ik nog steeds vrij snel was met bellen, normaliter doet de werkgever dat pas na 2 weken ziekte. Ik loop dus al wel weer op de zaken vooruit. Ik heb op 4 maart met haar een afspraak. Ook wil ik met de werkgever na de vakantie gauw contact opnemen over een re-integratie traject, want ik voel me nog steeds vreselijk schuldig tegenover m'n collega's en leerlingen. De arbo deskundige (en de huisarts) zei dat NYC waarschijnlijk wel door kan gaan, maar dat de werkgever daar officiële toestemming voor moet geven.
En toen dus de werkgever mailen met deze update en de toestemming vragen. Heb het allemaal netjes verpakt, en gezegd dat het om een reeds geboekte vakantie gaat. En nou maar duimen dus, ben bloednerveus hiervoor.
Gast- Gast
Re: Uitslag bloedonderzoek en update
Je doet het goed Marin. Heel netjes dat je je werkgever gemaild hebt over je NYC trip. Voor de rest moet je niet te snel willen en proberen het schuldgevoel wat los te laten. Dat zal namelijk niet bijdragen aan je herstel maar je eerder tegenwerken. Wel erg jammer dat je de fibro niet hebt aangekaart, maar wellicht spreek je de HA op korte termijn weer. Ben je nog steeds bij je moeder momenteel?
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Lady4 schreef:Je doet het goed Marin. Heel netjes dat je je werkgever gemaild hebt over je NYC trip. Voor de rest moet je niet te snel willen en proberen het schuldgevoel wat los te laten. Dat zal namelijk niet bijdragen aan je herstel maar je eerder tegenwerken. Wel erg jammer dat je de fibro niet hebt aangekaart, maar wellicht spreek je de HA op korte termijn weer. Ben je nog steeds bij je moeder momenteel?
Helemaal eens met Lady
Gast- Gast
Ohw van jouw eerste zinnetje moet ik nu alweer huilen
Ik wil het ook zo graag goed doen, niet alleen voor mezelf, maar ook voor m'n leerlingen en collega's. Ik ben ze nu tot enorme last en ik kom alleen maar in chaos terecht als ik terug kom. Zie er nu al zo tegenop. Ik heb het geluk dat we onze weektaken via internet opgeven aan de leerlingen, dus ze kunnen gewoon verder werken want die zet ik er steeds op vanuit huis, maar dan nog lopen ze een achterstand op
Maar goed, je hebt gelijk, dat schuldgevoel loslaten gaat al steeds beter en het zal me zeker niet helpen.
Ik durfde fibro niet aan te kaarten omdat ze dan misschien denkt dat ik zo'n hypochonder ben wat alle symptomen zit te googlen. Was een beetje bang voor haar reactie. Maar wie weet zie ik haar gauw weer, of een nieuwe huisarts in m'n eigen stad.
Ik ben nu nog bij m'n moeder inderdaad, als het goed is ga ik morgen of overmorgen terug naar m'n eigen huis.
Ik wil het ook zo graag goed doen, niet alleen voor mezelf, maar ook voor m'n leerlingen en collega's. Ik ben ze nu tot enorme last en ik kom alleen maar in chaos terecht als ik terug kom. Zie er nu al zo tegenop. Ik heb het geluk dat we onze weektaken via internet opgeven aan de leerlingen, dus ze kunnen gewoon verder werken want die zet ik er steeds op vanuit huis, maar dan nog lopen ze een achterstand op
Maar goed, je hebt gelijk, dat schuldgevoel loslaten gaat al steeds beter en het zal me zeker niet helpen.
Ik durfde fibro niet aan te kaarten omdat ze dan misschien denkt dat ik zo'n hypochonder ben wat alle symptomen zit te googlen. Was een beetje bang voor haar reactie. Maar wie weet zie ik haar gauw weer, of een nieuwe huisarts in m'n eigen stad.
Ik ben nu nog bij m'n moeder inderdaad, als het goed is ga ik morgen of overmorgen terug naar m'n eigen huis.
Gast- Gast
Marin,wat fijn te horen dat je bloedtest positief is,ik begrijp dat het lastig is dat t niet met medicijnen kan worden opgelost.
Maar rust lekker uit en die vakantie komt echt wel goed hoor!
Maar rust lekker uit en die vakantie komt echt wel goed hoor!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Wel fijn Marin, dat je bloed goed was. Aan de andere kant, en dat herken ik maar al te goed, zul je ook wel zoiets hebben van shit, was er maar wél wat uitgekomen, dan wist ik tenminste wat er aan de hand is. Tuurlijk kan stress een mede veroorzaker zijn, maar of het de hoofdoorzaak is...
Is het voor de huisarts nu klaar, of gaan ze verder nog onderzoek doen, bijv in het ziekenhuis?
Is het voor de huisarts nu klaar, of gaan ze verder nog onderzoek doen, bijv in het ziekenhuis?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Wat fijn dat je in ieder geval al wat meer duidelijkheid hebt. Je weet nu dat er niets mis is met je bloed, dat je moet ontstressen en het wat rustiger aan doen.
Ik hoop dat je werkgever toestemming geeft voor je vakantie, hopelijk kan je dan daarna weer vol goede moed aan het werk (deeltijd uiteraard, zal maar niet meteen full-time beginnen.
Is er geen mogelijkheid dat je minder lange dagen maakt? Dan wordt het al veel minder vermoeiend.
Wat me verder opviel: Je zei eerst steeds dat je nog een half jaar moet en niet weet of je het volhoud. Maar probeer dat iets meer realistisch te bekijken: Na je vakantie is het al weer maart. Ik neem aan dat de zomervakantie half juli begint? Dus dat is nog maar 4,5 maanden.
Eind april heb je een lang weekend vrij ivm pasen en een week later alweer een weekje mei vakantie. Vervolgens nog twee lange weekenden voor hemelvaart en pinksteren en dan ben je er al weer bijna! Ik zou ook proberen leuke dingen te plannen in de extra vrije dagen, zodat je iets hebt om naar uit te kijken.
Ik hoop dat je werkgever toestemming geeft voor je vakantie, hopelijk kan je dan daarna weer vol goede moed aan het werk (deeltijd uiteraard, zal maar niet meteen full-time beginnen.
Is er geen mogelijkheid dat je minder lange dagen maakt? Dan wordt het al veel minder vermoeiend.
Wat me verder opviel: Je zei eerst steeds dat je nog een half jaar moet en niet weet of je het volhoud. Maar probeer dat iets meer realistisch te bekijken: Na je vakantie is het al weer maart. Ik neem aan dat de zomervakantie half juli begint? Dus dat is nog maar 4,5 maanden.
Eind april heb je een lang weekend vrij ivm pasen en een week later alweer een weekje mei vakantie. Vervolgens nog twee lange weekenden voor hemelvaart en pinksteren en dan ben je er al weer bijna! Ik zou ook proberen leuke dingen te plannen in de extra vrije dagen, zodat je iets hebt om naar uit te kijken.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Dat je van dat ene zinnetje al moet huilen, zegt genoeg over hoe labiel je nog bent. En dat jij je rust dus nog hard nodig hebt. Laat je werk en je leerlingen los Marin! Niemand is onmisbaar en zulke problemen lossen zich echt wel op. Jij moet nu vooral aan jezelf denken.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Aan de ene kant positief dat er niets uit komt, maar misschien ook een beetje een teleurstelling naar wat ik begrijp. Geniet lekker van de rust daar en geniet van NYC (als je mag). Sterkte!
Gast- Gast
Meisje, niet van alles jezelf de schuld geven! Het komt heus niet alleen door jou dat er eventuele chaos zou kunnen ontstaan. Als die er is, dan is het vooral ook de schuld van de school omdat hun systeem blijkbaar geen overspannen lerares aan kan. Mensen worden wel vaker ziek, dus daar zouden ze van tevoren al rekening mee moeten houden. Dat ligt dus echt niet aan jou!
De leerlingen vinden het waarschijnlijk ook niet allemaal erg dat ze een achterstand oplopen. Die zijn dénk ik vooral blij dat ze minder hoeven te doen en misschien wat extra uren vrij hebben. Ik ben zelf tenminste altijd blij als er lessen niet doorgaan, ook al moet ik ze later inhalen. En ik ken eigenlijk geen klasgenoten/andere mensen die nog op school zitten die echt balen als een les niet doorgaat ofzo. Ze snappen heus wel dat jij er ook niks aan kan doen dat je je zo voelt!
*knuffel*
De leerlingen vinden het waarschijnlijk ook niet allemaal erg dat ze een achterstand oplopen. Die zijn dénk ik vooral blij dat ze minder hoeven te doen en misschien wat extra uren vrij hebben. Ik ben zelf tenminste altijd blij als er lessen niet doorgaan, ook al moet ik ze later inhalen. En ik ken eigenlijk geen klasgenoten/andere mensen die nog op school zitten die echt balen als een les niet doorgaat ofzo. Ze snappen heus wel dat jij er ook niks aan kan doen dat je je zo voelt!
*knuffel*
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
sonly schreef:Meisje, niet van alles jezelf de schuld geven! Het komt heus niet alleen door jou dat er eventuele chaos zou kunnen ontstaan. Als die er is, dan is het vooral ook de schuld van de school omdat hun systeem blijkbaar geen overspannen lerares aan kan. Mensen worden wel vaker ziek, dus daar zouden ze van tevoren al rekening mee moeten houden. Dat ligt dus echt niet aan jou!
*knuffel*
Nou dat hangt natuurlijk een beetje van het leerjaar af. Ik baald flink toen mijn biologieleraar maanden afwezig was in 5HAVO (we kregen 1 keer per week een vervanger ipv 3 x per week en niet eens elke week). We raakte enorm achter en met het ook op naderende tentamens was dat niet heel fijn.
Maar ja dat is voor Marin niet aan de orde geloof ik. Het is al heel wat dat je gewoon opdrachten kan blijven plaatsen op internet, zo blijven de leerlingen toch aan het werk. Dat hadden ze bij mij niet hoor! Voel je daar vooral niet schuldig over. Het is aan de school om dit goed in de gaten te houden en eventueel vervanging te regelen!
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
In je andere topic heb ik niet gereageerd maar ik heb gelezen hoe alles je even te veel is geworden. Op zich is het heel fijn dat er geen afwijkingen zijn gevonden in je bloed. Misschien is het voor je zelf wel goed om nog even met je huisarts te praten of er op fibo getest kan worden. Ik denk dat het je rust zal geven om het uit te kunnen sluiten of bevestigd te worden. Maar in ieder geval duidelijkheid te krijgen, dan kun je daar mee verder.
Voor nu is het zaak om even los te komen van je werk en je te richten op jezelf. Zolang jij je schuldig blijft voelen naar je werk toe, het als falen ziet, staat het je herstel in de weg. Dus probeer dat los te laten en ik denk dat als je dat lukt het herstel sneller zal gaan. De Arbo is er om jouw hierin te begeleiden en zal dus samen met jou bepalen hoe het terugkomen in je werk zal verlopen. Je hebt je best gedaan om dit te melden en aan te geven dat je bereid bent om te kijken hoe je verder moet. Dus je bent daarin al goed bezig. Wel moet je eerlijk zijn naar jezelf en je werk of je daar wilt blijven werken. Geef dit ook aan bij de Arbo, op die basis kunnen jullie een goed traject uitstippelen. Ik wens je succes en hoop snel betere berichten te lezen van jou!
Voor nu is het zaak om even los te komen van je werk en je te richten op jezelf. Zolang jij je schuldig blijft voelen naar je werk toe, het als falen ziet, staat het je herstel in de weg. Dus probeer dat los te laten en ik denk dat als je dat lukt het herstel sneller zal gaan. De Arbo is er om jouw hierin te begeleiden en zal dus samen met jou bepalen hoe het terugkomen in je werk zal verlopen. Je hebt je best gedaan om dit te melden en aan te geven dat je bereid bent om te kijken hoe je verder moet. Dus je bent daarin al goed bezig. Wel moet je eerlijk zijn naar jezelf en je werk of je daar wilt blijven werken. Geef dit ook aan bij de Arbo, op die basis kunnen jullie een goed traject uitstippelen. Ik wens je succes en hoop snel betere berichten te lezen van jou!
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Snoopy schreef:sonly schreef:Meisje, niet van alles jezelf de schuld geven! Het komt heus niet alleen door jou dat er eventuele chaos zou kunnen ontstaan. Als die er is, dan is het vooral ook de schuld van de school omdat hun systeem blijkbaar geen overspannen lerares aan kan. Mensen worden wel vaker ziek, dus daar zouden ze van tevoren al rekening mee moeten houden. Dat ligt dus echt niet aan jou!
*knuffel*
Nou dat hangt natuurlijk een beetje van het leerjaar af. Ik baald flink toen mijn biologieleraar maanden afwezig was in 5HAVO (we kregen 1 keer per week een vervanger ipv 3 x per week en niet eens elke week). We raakte enorm achter en met het ook op naderende tentamens was dat niet heel fijn.
Maar ja dat is voor Marin niet aan de orde geloof ik. Het is al heel wat dat je gewoon opdrachten kan blijven plaatsen op internet, zo blijven de leerlingen toch aan het werk. Dat hadden ze bij mij niet hoor! Voel je daar vooral niet schuldig over. Het is aan de school om dit goed in de gaten te houden en eventueel vervanging te regelen!
Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen op de regel, maar het was meer om ook de andere kant te benoemen. Als je ziek bent (ook al is dat door stress) ben je ziek en dat is niet expres! Daarom vind ik dat Marin zich absoluut niet schuldig hoeft te voelen! (al snap ik het compleet en is het honderd keer makkelijker gezegd dan gedaan..)
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Ik wil mij volledig bij Lady aansluiten! En nee, hoe vervelend wellicht ook, je bent niet onmisbaar, je bent maar een mens hoor!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Marin, ik vind ook dat je het echt goed allemaal oppakt. Probeer je schuldgevoel te relativeren, en nu even aan jezelf te denken. Ik hoop echt voor je dat je naar NYC kan over een week, ik denk ook dat dat je heel goed gaat doen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Eris schreef: Op zich is het heel fijn dat er geen afwijkingen zijn gevonden in je bloed. Misschien is het voor je zelf wel goed om nog even met je huisarts te praten of er op fibo getest kan worden. Ik denk dat het je rust zal geven om het uit te kunnen sluiten of bevestigd te worden. Maar in ieder geval duidelijkheid te krijgen, dan kun je daar mee verder.
volledig eens!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ja aan de ene kant idd 'helaas' dat er in je bloed niks gevonden is. Je hebt nu totaal nog geen duidelijkheid verder Ze zeggen wel leuk dat het aan de stress kan liggen... maar zelf denk je dus dat ook dat er meer aan de hand is? En is het sowieso niet zo dat stress vaak ook ontstaat uit iets lichamelijks?
Makkelijker gezegd dan gedaan: maar probeer je werk nu echt meer los te laten. De arbo arts en werkgever zullen aankomend traject vooral moeten regelen nu voor je. Probeer jij nu echt je rust te pakken. En als jij denkt dat New York je goed gaat doen, dan hoop ik ook echt voor je dat je werkgever in zal stemmen.
En heel belangrijk voor nu: wees niet te streng voor jezelf!
Makkelijker gezegd dan gedaan: maar probeer je werk nu echt meer los te laten. De arbo arts en werkgever zullen aankomend traject vooral moeten regelen nu voor je. Probeer jij nu echt je rust te pakken. En als jij denkt dat New York je goed gaat doen, dan hoop ik ook echt voor je dat je werkgever in zal stemmen.
En heel belangrijk voor nu: wees niet te streng voor jezelf!
Gast- Gast
Ik zit in een soort zelfde situatie als jij, dus begrijp wel hoe je je voelt.
Ik ben pas een kleine week thuis, maar voel me zo schuldig tegenover mijn collega's. Net was ik onderweg met de auto om even wat ontspaning te krijgen, belt de arbodienst! Ze wilde mij later terugbellen omdat ze het niet prettig vonden dit gesprek in de auto aan te gaan. Ik was meteen bang dat ze iets heftigs ging vertellen of zo.
Ook ik ben bang om in een complete chaos terug te komen, al begrijp ik dat dat voor jou nog vervelender is aangezien je les geeft en ik niet.
Ik ga ook gesprekken aan met de bedrijfsarts en hoop echt volgende week weer te gaan werken.
Eigenlijk had ik van mezelf al verwacht dat ik alweer aan de gang kon gaan. Had echt niet kunnen denken dat dit mij zou overkomen. Gelukkig heb ik goed contact met mijn leidinggevenden maar als ze bellen word ik wel direct emotioneel.
Sterkte!
Ik ben pas een kleine week thuis, maar voel me zo schuldig tegenover mijn collega's. Net was ik onderweg met de auto om even wat ontspaning te krijgen, belt de arbodienst! Ze wilde mij later terugbellen omdat ze het niet prettig vonden dit gesprek in de auto aan te gaan. Ik was meteen bang dat ze iets heftigs ging vertellen of zo.
Ook ik ben bang om in een complete chaos terug te komen, al begrijp ik dat dat voor jou nog vervelender is aangezien je les geeft en ik niet.
Ik ga ook gesprekken aan met de bedrijfsarts en hoop echt volgende week weer te gaan werken.
Eigenlijk had ik van mezelf al verwacht dat ik alweer aan de gang kon gaan. Had echt niet kunnen denken dat dit mij zou overkomen. Gelukkig heb ik goed contact met mijn leidinggevenden maar als ze bellen word ik wel direct emotioneel.
Sterkte!
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Jeetje BJA, jij ook sterkte zeg.
Kan me voorstellen dat je wel even schrok, maar ik denk dat het heel verstandig is van de arbo arts dat ze niet iets gaat vertellen terwijl je aan het rijden bent. Had je ook geen schuldgevoel tegenover haar? Dat je dan net auto zit te rijden ofzo? Ik zou dat wel hebben, denken dat ze het niet serieus neemt dan. Maar zo werkt het natuurlijk niet.
Ik ben net naar de schoonheidsspecialiste geweest voor een uursbehandeling, was een cadeautje van m'n moeder. Heel lief. Ben er alleen veel vermoeider van terug gekomen, dan dat ik er heen ging, maar dat is wel goed denk ik. Toen ik in die stoel lag met een maskertje op en muziekje op en zij even weg was, begon het echt helemaal te draaien en kwam er echt even een soort ontlading (al m'n spieren gingen echt tekeer, best eng eigenlijk). Denk dat het inderdaad goed is om de komende dagen nog even helemaal niets te doen, al ben ik wel van plan om overmorgen weer naar Den Haag te gaan.
Kan me voorstellen dat je wel even schrok, maar ik denk dat het heel verstandig is van de arbo arts dat ze niet iets gaat vertellen terwijl je aan het rijden bent. Had je ook geen schuldgevoel tegenover haar? Dat je dan net auto zit te rijden ofzo? Ik zou dat wel hebben, denken dat ze het niet serieus neemt dan. Maar zo werkt het natuurlijk niet.
Ik ben net naar de schoonheidsspecialiste geweest voor een uursbehandeling, was een cadeautje van m'n moeder. Heel lief. Ben er alleen veel vermoeider van terug gekomen, dan dat ik er heen ging, maar dat is wel goed denk ik. Toen ik in die stoel lag met een maskertje op en muziekje op en zij even weg was, begon het echt helemaal te draaien en kwam er echt even een soort ontlading (al m'n spieren gingen echt tekeer, best eng eigenlijk). Denk dat het inderdaad goed is om de komende dagen nog even helemaal niets te doen, al ben ik wel van plan om overmorgen weer naar Den Haag te gaan.
Gast- Gast
Ik voelde mij inderdaad erg schuldig tegenover haar. Alsof ik stiekem de deur uit ben gegaan en dat niet mocht, terwijl dat helemaal niet zo is.
Was bij jou 'de bom' ook ineens gebarsten? Bij mij wel. Opeens kwamen alle emoties eruit.
Wel lekker even naar de schoonheidsspecialiste, maar balen dat je er nu moe van bent.
Het zal wellicht verstandig zijn om een paar dagen niks te doen. Wel een beetje bezig blijven in huis vind ik zelf wel prettig, want van hangen word ik helemaal zo gaar.
Het gekke is dat ik ook erg moe ben en vroeg naar bed ga. Ik slaap zo'n 10 uur op een nacht.
Dit heb ik echt nog nooit in mijn leven meegemaakt.
Was bij jou 'de bom' ook ineens gebarsten? Bij mij wel. Opeens kwamen alle emoties eruit.
Wel lekker even naar de schoonheidsspecialiste, maar balen dat je er nu moe van bent.
Het zal wellicht verstandig zijn om een paar dagen niks te doen. Wel een beetje bezig blijven in huis vind ik zelf wel prettig, want van hangen word ik helemaal zo gaar.
Het gekke is dat ik ook erg moe ben en vroeg naar bed ga. Ik slaap zo'n 10 uur op een nacht.
Dit heb ik echt nog nooit in mijn leven meegemaakt.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Lady4 schreef:Dat je van dat ene zinnetje al moet huilen, zegt genoeg over hoe labiel je nog bent. En dat jij je rust dus nog hard nodig hebt. Laat je werk en je leerlingen los Marin! Niemand is onmisbaar en zulke problemen lossen zich echt wel op. Jij moet nu vooral aan jezelf denken.
Helemaal mee eens!
Nogmaals een dikke
Gast- Gast
Je pakt het allemaal heel goed aan Marin, knap hoor. Zelf had ik eigenlijk wel verwacht dat het bloedonderzoek niks zou opleveren, je zit er gewoon zo doorheen dat je lichaam allemaal hele sterke signalen gaat afgeven. Het was natuurlijk makkelijker geweest als het ergens anders aan zou liggen inderdaad, dan kan je er een naam aan geven en is er sneller een oplossing.
Vreselijk balen, maar dit komt echt wel weer goed, dat weet ik zeker.
Heb je al iets of iemand gevonden die gespecialiseerd is het verminderen van stressklachten? Ik zou echt met iemand gaan praten die je samen met jou een beeld kan vormen van hoe je zo gespannen bent geraakt, hoe je er vanaf kan komen en die je handvaten kan geven hoe het in de toekomst te voorkomen of op tijd te signaleren.
Wat zegt je huisarts allemaal, kan die ook wat voor je doen? Of heb ik niet goed gelezen en heb je dat al ergens geschreven? Ik zat te denken, misschien is een haptonoom wat voor je? Zelf vond ik dat heel erg prettig, een combinatie van praten en bewustwording van je lichaam. Maar het is een tip he, je hoeft er niet iets mee te doen natuurlijk.
Heel veel sterkte he meis
Vreselijk balen, maar dit komt echt wel weer goed, dat weet ik zeker.
Heb je al iets of iemand gevonden die gespecialiseerd is het verminderen van stressklachten? Ik zou echt met iemand gaan praten die je samen met jou een beeld kan vormen van hoe je zo gespannen bent geraakt, hoe je er vanaf kan komen en die je handvaten kan geven hoe het in de toekomst te voorkomen of op tijd te signaleren.
Wat zegt je huisarts allemaal, kan die ook wat voor je doen? Of heb ik niet goed gelezen en heb je dat al ergens geschreven? Ik zat te denken, misschien is een haptonoom wat voor je? Zelf vond ik dat heel erg prettig, een combinatie van praten en bewustwording van je lichaam. Maar het is een tip he, je hoeft er niet iets mee te doen natuurlijk.
Heel veel sterkte he meis
Gast- Gast
Lieve Marin, heb dit topic speciaal nog even opgezocht maar ben te moe om uitgebreid te reageren, sorry Ik wilde je in elk geval even een hele dikke knuffel geven, je doet het inderdaad goed zoals je het nu doet. Je luistert naar jezelf en kiest voor jezelf, en dat is nu het belangrijkste. Verder sluit ik me aan bij Lady4.
Gast- Gast
Fijn en ook weer vervelend dat er niets uit het bloedonderzoek is gekomen. Nu rustig aan doen en aan jezelf denken.
Ik vind dat je het allemaal heel goed aanpakt en regelt.
Heel veel sterkte!
Ik vind dat je het allemaal heel goed aanpakt en regelt.
Heel veel sterkte!
Gast- Gast
als je zin hebt om met een puppy te spelen om je hoofd leeg te maken hoor ik het wel
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Update van Mama van 2. Update pagina 24.
» update!!! (update 2 januari)
» De uitslag
» De uitslag.
» De uitslag
» update!!! (update 2 januari)
» De uitslag
» De uitslag.
» De uitslag
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: