Uitslag bloedonderzoek en update
+13
Chocolate Cookie
Jordana
Guus
BJA
Pien
Blond
Roze Roos
Eris
sonly
Snoopy
Zwoesj
aniet
Lady4
17 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Uitslag bloedonderzoek en update
Even een update!
Ik ben vanochtend bij de huisarts geweest en het bloedbeeld lijkt normaal. Eigenlijk helaas, want dan is het niet met medicatie te verhelpen. Fibro durfde ik niet goed aan te kaarten (stom, I know) en zij denkt dat het toch met name stress is. Het werk verergert dat natuurlijk alleen maar. Dus nu toch maar aan een soort re-integratie traject gaan denken in samenwerking met de arbo arts en werkgever, voor na de vakantie. Hoe of wat, wordt nog nader bekeken dan. Daar heb ik nu dus nog geen informatie over.
Gevoelsmatig gaat het wel wat beter met me. Af en toe echt vreselijke hoofdpijn, maar zo in alle rust is dat wel te behappen. Ook nog sneller vermoeid dan normaal, maar ook dat is wel te behappen, zolang ik dan ook die rust kan nemen. Ben al twee kilo afgevallen, dus dat is op zich positief.
Daarna heb ik de arbo deskundige (dus niet arts, want daar heb ik nog helemaal geen contact mee) opgenomen en zij zei weer dat ik nog steeds vrij snel was met bellen, normaliter doet de werkgever dat pas na 2 weken ziekte. Ik loop dus al wel weer op de zaken vooruit. Ik heb op 4 maart met haar een afspraak. Ook wil ik met de werkgever na de vakantie gauw contact opnemen over een re-integratie traject, want ik voel me nog steeds vreselijk schuldig tegenover m'n collega's en leerlingen. De arbo deskundige (en de huisarts) zei dat NYC waarschijnlijk wel door kan gaan, maar dat de werkgever daar officiële toestemming voor moet geven.
En toen dus de werkgever mailen met deze update en de toestemming vragen. Heb het allemaal netjes verpakt, en gezegd dat het om een reeds geboekte vakantie gaat. En nou maar duimen dus, ben bloednerveus hiervoor.