Uitslag bloedonderzoek en update
+13
Chocolate Cookie
Jordana
Guus
BJA
Pien
Blond
Roze Roos
Eris
sonly
Snoopy
Zwoesj
aniet
Lady4
17 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Uitslag bloedonderzoek en update
Je bent een topper, je hebt gedaan wat je moest en kon doen, en voor nu is dat prima. Iedereen is op de hoogte en weet van de situatie, dus nu uitrusten, genieten van je vakantie, proberen je hoofd leeg te maken daar, nergens aan te denken & alleen aan jezelf denken. Sowieso is het nu natuurlijk moeilijk of het stress is, of dat er lichamelijk klachten zijn, die wellicht verergerd worden door stress. Ik zou het dus even laten zitten, eerst aan jezelf werken, en als je (te) veel pijn blijft houden, zou ik opnieuw een afspraak maken mbt tot Fibro. Knuffel!
Gast- Gast
Thanks ladies!
Ik voel me toch eigenlijk best beroerd, als ik eerlijk ben. Ik heb nog steeds geen antwoord van m'n werkgever of ik nou toestemming heb om te gaan en daar ben ik toch best zenuwachtig om. Zit meerdere keren per dag die email te checken. En ik ben gewoon echt nog zo veel vermoeider dan anders. Vanmiddag een uitje naar de Ikea gemaakt met m'n moeder, en ik heb daarna 2 uur liggen slapen van de vermoeidheid. Ik zie toch als ik eerlijk ben best wel op tegen m'n grote reis, maar ja.. ik wil wel echt heel graag. Maar het had niet slechter uit kunnen komen. Maar veel rust tussendoor nemen, en ik denk er aan om een slaappil op de heen- en terugreis te nemen in het vliegtuig, dan kom ik iig uitgerust aan.
Ik voel me toch eigenlijk best beroerd, als ik eerlijk ben. Ik heb nog steeds geen antwoord van m'n werkgever of ik nou toestemming heb om te gaan en daar ben ik toch best zenuwachtig om. Zit meerdere keren per dag die email te checken. En ik ben gewoon echt nog zo veel vermoeider dan anders. Vanmiddag een uitje naar de Ikea gemaakt met m'n moeder, en ik heb daarna 2 uur liggen slapen van de vermoeidheid. Ik zie toch als ik eerlijk ben best wel op tegen m'n grote reis, maar ja.. ik wil wel echt heel graag. Maar het had niet slechter uit kunnen komen. Maar veel rust tussendoor nemen, en ik denk er aan om een slaappil op de heen- en terugreis te nemen in het vliegtuig, dan kom ik iig uitgerust aan.
Gast- Gast
Omdat ik bellen zo vreselijk eng vind dat ik dat echt niet overweeg
Gast- Gast
Oké. Want dan krijg je (bijna) gelijk antwoord, en kun je daar ook mee stoppen met druk maken en je alleen op de reis focussen. En dat je nu heel moe bent is niet gek natuurlijk, door de stress kon je lichaam nooit uitrusten, en nu neem je de rust (veel meer), en komt het er natuurlijk uit.
Gast- Gast
Isabella schreef:Oké. Want dan krijg je (bijna) gelijk antwoord, en kun je daar ook mee stoppen met druk maken en je alleen op de reis focussen. En dat je nu heel moe bent is niet gek natuurlijk, door de stress kon je lichaam nooit uitrusten, en nu neem je de rust (veel meer), en komt het er natuurlijk uit.
Mee eens, Maar ik weet ook dat je werkgever nou bellen eng is.
voor je lieverd, En denk echt aan jezelf
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Ja I know, maar dat vind ik niet echt een optie. Dan wacht ik liever af. Wel raar dat ie niet antwoord want normaal antwoord ie altijd binnen een dag, en nu dus al 1,5 dag niet. Maar goed, ik laat het maar een beetje op de achtergrond, probeer ik. Qua reisdingen ben ik lekker helemaal voorbereid voor nu. Morgen ga ik weer naar Den Haag (arme Mitz weer op stap) en ga ik m'n huisje opruimen (m'n moeder komt daar volgende week in logeren) en m'n koffer pakken. Daar heb ik dan de hele vrijdag voor en zaterdagochtend op m'n gemakje naar Schiphol (vlieg om 12.15).
Gast- Gast
Dat klinkt als een goede verdeling met veel rustmomenten!
Gast- Gast
Misschien had hij vandaag besprekingen? Of een vrije dag? Ik hoop in elk geval voor je dat je morgen groen licht krijgt. Dat is dan weer een onzekerheid minder. Want vrijdag zou je al vertrekken, toch? Of zaterdag? Je hebt het in elk geval verdiend.
Gast- Gast
Ja maar ik heb op dinsdagochtend al gemaild. Maar goed, bij geen bericht ga ik ook gewoon natuurlijk. Maar ik vind het eerder verontrustend dat ie niet mailt, want hij's altijd heel stipt. Maar ik wacht wel af
Gast- Gast
Lieve Marin, ik kan me eigenlijk alleen nog maar aan de rest aansluiten. Alles is al gezegt. Denk aan jezelf! Sterkte meisje
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Ah shit, net een hele reactie zitten typen, is ie weg!!
Jammer dat er niks uit het onderzoek is gekomen! Is best frustrerend, omdat je toch met allerlei klachten zit. Ben zelf een paar jaar geleden ook door de medische molen geweest, maar helaas tevergeefs. Ik hoop in elk geval dat je je snel weer beter voelt én dat je werkgever snel terug mailt. Misschien moet hij het ook even bespreken met 'hogerhand'. In elk geval veel sterkte, goede reis alvast en ik hoop je snel weer te zien in DH!
Ben zelf trouwens ook een beetje uitgeblust de laatste twee weken... Ben 's avonds echt doodmoe, nergens energie voor. Ik hang maar op de bank en doe verder weinig, kan me nergens toe zetten. Onderwijs is echt zwaar hè, ik wil volgend jaar ook niet meer fulltime werken, dat trek ik gewoon niet.
Jammer dat er niks uit het onderzoek is gekomen! Is best frustrerend, omdat je toch met allerlei klachten zit. Ben zelf een paar jaar geleden ook door de medische molen geweest, maar helaas tevergeefs. Ik hoop in elk geval dat je je snel weer beter voelt én dat je werkgever snel terug mailt. Misschien moet hij het ook even bespreken met 'hogerhand'. In elk geval veel sterkte, goede reis alvast en ik hoop je snel weer te zien in DH!
Ben zelf trouwens ook een beetje uitgeblust de laatste twee weken... Ben 's avonds echt doodmoe, nergens energie voor. Ik hang maar op de bank en doe verder weinig, kan me nergens toe zetten. Onderwijs is echt zwaar hè, ik wil volgend jaar ook niet meer fulltime werken, dat trek ik gewoon niet.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
He balen Blissie, dat jij er ook alweer door heen zit. Vakantie komt goed uit denk ik.
Heb jij de mogelijkheid om part time te gaan werken financieel gezien? Want dan zou ik dat volgend jaar inderdaad gewoon doen. Of met iets anders er bij.
Heb jij de mogelijkheid om part time te gaan werken financieel gezien? Want dan zou ik dat volgend jaar inderdaad gewoon doen. Of met iets anders er bij.
Gast- Gast
Ik moet nog ruim een week tot de vakantie, maar ben de dagen aan t aftellen nu...
Nou eigenlijk kan ik me dat niet veroorloven, maar ik geloof dat vier dagen onderwijs toch wel de max is voor mij... Ik zit nu ook zo muurvast, kan geen kant op! Eventueel op dag 5 nog een paar uurtjes iets anders doen ofzo, moet er nog eens even over nadenken en ook kijken wat er mogelijk is op school natuurlijk.
Denk je dat jij helemaal wilt stoppen in het onderwijs?
Nou eigenlijk kan ik me dat niet veroorloven, maar ik geloof dat vier dagen onderwijs toch wel de max is voor mij... Ik zit nu ook zo muurvast, kan geen kant op! Eventueel op dag 5 nog een paar uurtjes iets anders doen ofzo, moet er nog eens even over nadenken en ook kijken wat er mogelijk is op school natuurlijk.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Bliss schreef:
Ik heb echt nog geen idee. Ik hou voor nu even alle opties nog open.
En ja, als het kan voor jou liever iets minder werken.
Gast- Gast
Wat vervelend dat je nog niets terug hebt van je werkgever.
Vind het ergens wel goed om te lezen dat je nu zo met jezelf bezig bent. Ik hoop dat je binnenkort wat verbetering kan zien na al je inspanningen.
Vind het ergens wel goed om te lezen dat je nu zo met jezelf bezig bent. Ik hoop dat je binnenkort wat verbetering kan zien na al je inspanningen.
Gast- Gast
Wow bizar, ik krijg nu net, om bijna 1 uur 's nachts een mailtje van m'n baas. Slecht dat ik zelf ook nog op ben, maar heb vanmiddag weer een paar uur geslapen, dus m'n ritme is al behoorlijk slecht aan het raken. Ga nu wel naar bed, met een gerust hart, want hij zei dat ik natuurlijk op vakantie mocht!
Als ik morgen wakker wordt is het nog maar 2 daagjes!
(Voor degene die geinteresseerd is: In de Reizen pijler ben ik van plan een live fotoreport bij te gaan houden. Misschien met kort verslag maar in elk geval de fotografische highlights).
Als ik morgen wakker wordt is het nog maar 2 daagjes!
(Voor degene die geinteresseerd is: In de Reizen pijler ben ik van plan een live fotoreport bij te gaan houden. Misschien met kort verslag maar in elk geval de fotografische highlights).
Gast- Gast
Wat fijn, Marin! Nu kan je op een relaxte manier deze 2 dagen e.e.a. regelen en pakken enzo
Gast- Gast
Fijn dag je groen licht hebt gekregen Marin!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Gelukkig maar! Nu kan je met een gerust hart je gaan voorbereiden
Gast- Gast
Fijn Marin.
Echt gaan genieten hoor
Echt gaan genieten hoor
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Fijn dat je met een gerust hart naar New York kan gaan. Neem nog even twee daagjes rust en dan volop genieten van die geweldige stad!
Gast- Gast
Fijn dat je groen licht hebt gekregen En hopelijk voel je je tijdens je vakantie wat beter.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Marin wat fijn dat je nu met een gerust hart kan uitkijken naar een vakantie!!
Ga nog lekker genieten van 2 dagen hier en dan met heel erg genieten van een waanzinige vakantie !!
Ga nog lekker genieten van 2 dagen hier en dan met heel erg genieten van een waanzinige vakantie !!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Update van Mama van 2. Update pagina 24.
» update!!! (update 2 januari)
» De uitslag
» De uitslag.
» De uitslag
» update!!! (update 2 januari)
» De uitslag
» De uitslag.
» De uitslag
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: