Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dit soort traktaties zijn toch niet leuk meer?

+34
Aziraphale
Happinaz
PapillonRose
MADDIE
Slakje
Susan
Tania
Sea of Trees
Liadan
Coco
Sun88
Viva
Bolleke
Linda
Paper Crown
mzcharlotte
Caroow
Spring
xxjojootjexx
ProudMom
sandra
Aimee
_Lana_
Ella
SarahKey
CCC
Lejow
studiebol
Happydobby
Rush
Parisienne
Manderijn
Annemie
Jasmine
38 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Dit soort traktaties zijn toch niet leuk meer? - Pagina 3 Empty Re: Dit soort traktaties zijn toch niet leuk meer?

Bericht  Linda ma 4 feb 2013 - 3:57

Ik vind er overigens wel een verschil zitten tussen trakteren op een kdv of trakteren op een basisschool. Op een kdv zijn kinderen nog zo jong, die genieten vaak net zoveel van iets verantwoords dan van iets ongezonds.
Op een basisschool vind ik het al weer anders. Dan zijn ze al een stuk ouder. Ik ken geen kinderen van die leeftijd die nooit mogen snoepen.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit soort traktaties zijn toch niet leuk meer? - Pagina 3 Empty Re: Dit soort traktaties zijn toch niet leuk meer?

Bericht  xxjojootjexx ma 4 feb 2013 - 4:02

Er zit ook een behoorlijk verschil tussen een kleine traktatie een zakje chips of een paar snoepjes en een heel traktatie-tasje vol gestopt met snoep...
Met een ongezonde traktatie heb ik niet zo zeer problemen, maar wel met de overdaad. Waarom een traktatiezak vol met snoep, waarom is 1 lolly niet meer voldoende?

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit soort traktaties zijn toch niet leuk meer? - Pagina 3 Empty Re: Dit soort traktaties zijn toch niet leuk meer?

Bericht  Susan ma 4 feb 2013 - 4:12

Het zou mij niet uitmaken als ze een zak snoep zouden krijgen, ze mogen het daar toch niet allemaal opeten, dus dat zou dan gewoon de snoeppot in gaan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit soort traktaties zijn toch niet leuk meer? - Pagina 3 Empty Re: Dit soort traktaties zijn toch niet leuk meer?

Bericht  Viva ma 4 feb 2013 - 4:16

Zo'n traktatie als Susan gemaakt had, met die boekjes van olivier dunrea I love you , zou ik wel gaaf vinden als mijn kind dat zou krijgen. Ik zou er alleen zelf niet aan beginnen om zulke traktaties te maken omdat het volgens mij wel prijzig zou worden voor haar klas met 30 kinderen...
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit soort traktaties zijn toch niet leuk meer? - Pagina 3 Empty Re: Dit soort traktaties zijn toch niet leuk meer?

Bericht  Manderijn ma 4 feb 2013 - 5:08

Maar dan word het nu dus eigenlijk de andere kant op veroordeeld. Dat gezond per definitie niet een traktatie zou zijn?
Dat is ook wel raar, laat mijn kind nu net gek zijn op kaas en fruit, dan ga ik haar toch geen snoep laten trakteren omdat het feest is en daar snoep bij hoort?

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit soort traktaties zijn toch niet leuk meer? - Pagina 3 Empty Re: Dit soort traktaties zijn toch niet leuk meer?

Bericht  Sun88 ma 4 feb 2013 - 5:21

Eens met alle moeders die hun kind kind laten zijn door ze lekker te laten genieten van iets lekkers. Wij mochten thuis snoep pakken als we wilden, konden er zo bij. Zowel mijn zus als ik hadden weinig behoefte aan snoep, gewoon een snoepje als we uit school kwamen en af en toe een zakkie chips. Vriendinnen die thuis weinig snoep mochten aten het stiekem, het zakgeld ging altijd linea recta naar jamin, en dan snel snel alles naar binnen proppen voor ze thuis waren.
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit soort traktaties zijn toch niet leuk meer? - Pagina 3 Empty Re: Dit soort traktaties zijn toch niet leuk meer?

Bericht  Coco ma 4 feb 2013 - 5:48

Ik vind dat de traktaties op peuterspeelzalen en het kdv wel aangepast moeten worden op de leeftijd qua verantwoord zijn. Het hoeft van mij niet gezond te zijn, ze mogen van mij alleen geen lolly's en andere grote/harde snoepjes waar meer gevaar in schuilt dan. Maar vanaf de basisschoolleeftijd maakt het mij niet zoveel uit wat ze krijgen. Meerdere snoepjes in een zakje heb ik geen moeite mee, mogen ze van mij ook best in 1 x op eten, zijn we ook van dat gezeur af. Very Happy

Ik zorg gewoon dat de basismaaltijden thuis vooral verantwoord en gezond zijn, probeer de suiker in het drinken zoveel mogelijk te beperken en waar mogelijk vervang ik suiker voor stevia. Maar daarnaast krijgen ze gewoon regelmatig een zakje chips, vrijwel dagelijks chocola en elke week mogen ze van mijn moeder een zak snoep uitzoeken, wat ze uiteraard ook op mogen eten. En ik stimuleer ze om lekker bezig te zijn. Een kind dat niet de hele dag op de bank zit, maar lekker in beweging blijft wordt echt niet dik van 1 zakje chips/stukje chocola/paar snoepjes.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit soort traktaties zijn toch niet leuk meer? - Pagina 3 Empty Re: Dit soort traktaties zijn toch niet leuk meer?

Bericht  Liadan ma 4 feb 2013 - 6:00

ProudMom schreef:
Wat is er nou leuk aan kaas of worst te trakteren? confused Een lekker snoepje hoort er bij zo'n gelegenheid gewoon bij, vind ik. De meeste kinderen zijn gek op snoep, en daar gaat het toch om? Dat de kinderen het leuk/lekker vinden en blij zijn met de traktatie?
Mijn dochter was toevallig wel heel blij dat ze een stokje met worst/kaas/druiven mocht trakteren op het kdv toen ze 3 jaar werd.
En de meest kinderdagverblijven en peuterspeelzalen hebben een beleid waarin staat dat ze gezonde traktaties willen, ik snap dan weer niet dat de meeste ouders daar lak aan hebben en toch chips en zakken snoep trakteren.
Alsof het alleen op de traktatie gaat als je jarig bent en dit op het kdv/psz viert, het gaat toch ook om het feestje en even in het middelpunt van de belangstelling staan, dat je kan vertellen aan de rest wat je gehad hebt op je verjaardag enz.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit soort traktaties zijn toch niet leuk meer? - Pagina 3 Empty Re: Dit soort traktaties zijn toch niet leuk meer?

Bericht  Susan ma 4 feb 2013 - 6:03

Bij ons op de peuterspeelzaal is dat beleid er niet. Als het er wel zou zijn zou ik me er wel aan houden, maar ik vind dan evengoed dat ze zich moeten richten op ouders die kinderen snoep meegeven als tussendoortje en niet op ouders die dat af en toe, bij een feestelijke gelegenheid, willen uitdelen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit soort traktaties zijn toch niet leuk meer? - Pagina 3 Empty Re: Dit soort traktaties zijn toch niet leuk meer?

Bericht  Liadan ma 4 feb 2013 - 6:07

Ik neem aan dat ze zich dan ook op ongezonde tussendoortjes richten als ze een gezond trakteren beleid hebben. En ik ben het met je eens dat ze zich dan daar ook op moeten richten.
Op de school van mijn dochter stimuleren ze ouders ook om gezonde traktaties te maken/mee te geven. Ze richten zich ook op gezonde tussendoortjes want ze drinken alleen water op school (in de ochtend) en eten in de ochtend fruit.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit soort traktaties zijn toch niet leuk meer? - Pagina 3 Empty Re: Dit soort traktaties zijn toch niet leuk meer?

Bericht  Sea of Trees ma 4 feb 2013 - 6:11

Ik vind het überhaupt al lastig om een traktatie te bedenken, de vorige keer had ik plastic zakjes gemaakt met een spekje, een doosje potloden en een snoepje erin.

Ik vind dat sommigen wel erg panisch doen over uitdelen hoor.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit soort traktaties zijn toch niet leuk meer? - Pagina 3 Empty Re: Dit soort traktaties zijn toch niet leuk meer?

Bericht  Liadan ma 4 feb 2013 - 6:19

Ik vind het dan weer flauw dat hier zo overtrokken wordt gereageerd als je vindt dat er teveel ongezonde traktaties worden uitgedeeld, alsof je je kind dan meteen alles ontzegt en die kinderen meteen een eetstoornis ontwikkelen en heel zielig zijn omdat ze nooit iets mogen.

Ik vind het zelf goed als psz/kdv/school een gezond trakteren beleid hanteert, maar dat wil toch niet meteen zeggen dat mijn kinderen nooit suiker krijgen en ze zo zielig zijn omdat zij wel trakteren op een soepstengel of toverstokjes van kaas/worst en druiven.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit soort traktaties zijn toch niet leuk meer? - Pagina 3 Empty Re: Dit soort traktaties zijn toch niet leuk meer?

Bericht  Tania ma 4 feb 2013 - 6:20

Ik wilde Nijntjekoekjes met een uitgeknipte, ingekleurde nijntje ervoor trakteren voor M. dat is toch wel leuk?

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit soort traktaties zijn toch niet leuk meer? - Pagina 3 Empty Re: Dit soort traktaties zijn toch niet leuk meer?

Bericht  Jasmine ma 4 feb 2013 - 6:22

Leuk Tania! Daar is toch niks mis mee? Past ook bij de leeftijd vind ik.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit soort traktaties zijn toch niet leuk meer? - Pagina 3 Empty Re: Dit soort traktaties zijn toch niet leuk meer?

Bericht  Linda ma 4 feb 2013 - 6:25

Liadan schreef:Ik vind het dan weer flauw dat hier zo overtrokken wordt gereageerd als je vindt dat er teveel ongezonde traktaties worden uitgedeeld, alsof je je kind dan meteen alles ontzegt en die kinderen meteen een eetstoornis ontwikkelen en heel zielig zijn omdat ze nooit iets mogen.

Ja, dat vind ik ook. Altijd de extremen. Kinderen die helemaal niks mogen en een eetstoornis krijgen vs. kinderen die alles mogen en hartstikke dik worden
Terwijl volgens mij het gros hier gewoon voor de gulden middenweg gaat.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit soort traktaties zijn toch niet leuk meer? - Pagina 3 Empty Re: Dit soort traktaties zijn toch niet leuk meer?

Bericht  Jasmine ma 4 feb 2013 - 6:25

Susan schreef:Bij ons op de peuterspeelzaal is dat beleid er niet. Als het er wel zou zijn zou ik me er wel aan houden, maar ik vind dan evengoed dat ze zich moeten richten op ouders die kinderen snoep meegeven als tussendoortje en niet op ouders die dat af en toe, bij een feestelijke gelegenheid, willen uitdelen.

Dat is bij ons wel. Ze moeten verplicht fruit mee naar school (komkommer of snoeptomaatjes o.i.d. mag ook). Dit wordt dan gewassen en in stukken op een grote schaal gelegd en dat eten ze dan samen op. Ze mogen dan allemaal een paar stukjes pakken. Het kan dus best zijn dat ze een banaan mee nemen en appel eten.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit soort traktaties zijn toch niet leuk meer? - Pagina 3 Empty Re: Dit soort traktaties zijn toch niet leuk meer?

Bericht  Gast ma 4 feb 2013 - 6:26

Ongezond vind ik echt niet zo'n punt, een keer snoepen mag best. Op een KDV vind ik dat overigens wel anders, daar kan een danoontje of een doosje rozijntjes best en vind ik het al snel overdreven. Een hele zak chips op een KDV vind ik te ver gaan omdat dat mi geen normale portie voor een peuter is. Maar een bekertje chips vind ik niet zo'n ramp bij 3 jarigen. Bij 1 jarigen weer wel.

Maar de omvang van de traktaties vind ik wel een punt, ik vind én een speeltje én een snoepje én nog een doosje snoep echt teveel en te gek. Je zet er ouders die niet zo uitgebreid kunnen trakteren nogal mee in de hoek (niet iedereen kan 50,00 uitgeven voor een traktatie) en het mag best een beetje in verhouding zijn. Ik maak ook rustig cakejes met glazuur of bekers popcorn, kaas en worst is minstens zo ongezond als een cakeje, dus dat is het punt niet. Maar complete uitdeelzakjes snoep vind ik echt echt echt veel te ver gaan op scholen en KDV's. Jammer dat ouders dat leuk vinden, dan zoek je maar een andere hobby lijkt me. Het gaat er niet alleen om dat het leuk is, het mag ook best een beetje in verhouding blijven en verantwoord.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dit soort traktaties zijn toch niet leuk meer? - Pagina 3 Empty Re: Dit soort traktaties zijn toch niet leuk meer?

Bericht  Gast ma 4 feb 2013 - 6:29

Linda schreef:
Liadan schreef:Ik vind het dan weer flauw dat hier zo overtrokken wordt gereageerd als je vindt dat er teveel ongezonde traktaties worden uitgedeeld, alsof je je kind dan meteen alles ontzegt en die kinderen meteen een eetstoornis ontwikkelen en heel zielig zijn omdat ze nooit iets mogen.

Ja, dat vind ik ook. Altijd de extremen. Kinderen die helemaal niks mogen en een eetstoornis krijgen vs. kinderen die alles mogen en hartstikke dik worden
Terwijl volgens mij het gros hier gewoon voor de gulden middenweg gaat.

En de gulden middenweg is wat mij betreft niet een bakje komkommerplakjes óf een zak met speelgoedjes en snoep. Beiden raar en uit verhouding voor kleine kinderen. Iets lekkers óf een speeltje vind ik prima. Ik heb weleens getrakteerd op miniboekjes op het KDV, verder niets. Was 6,- kwijt en iedereen blij. Afgelopen jaar voor zoon bekertjes popcorn gemaakt en voor dochter cupcakes. En op de BSO een zakje chips. Vind ik ook prima. Maar niet enorme porties of én iets lekkers én een speelgoedje. Dat tegen elkaar opbieden, want dat is het écht wel, vind ik niets. Dat ouders het gevoel krijgen dat ze niet meer kunnen aankomen met een simpele traktatie, omdat de hele klas uitgebreid uitpakt. Lullig voor je kind ook.

Als ouders laat je je leiden door wat goed voor je kind en de groep waar je kind in zit is, niet door wat je zelf leuk vindt om te doen of wat je toevallig kunt betalen. Want dan komen er zulke grote verschillen dat het volgens mij niet meer leuk is. Je wilt toch geen andere ouders in verlegenheid brengen doordat jij het zo leuk vindt om uit te pakken? Uitpakken doe je maar thuis, in je eigen omgeving, zonder dat je andere mensen dat als norm gaat opleggen, want ookal is dat niet je bedoeling, met dergelijke tractaties doe je dat wel. En daar dien je in mijn ogen rekening mee te houden. Dus je mag best creatief zijn, maar wel gepast naar de omgeving waar je je in bevindt.

Met kinderfeestjes hetzelfde: ik geef kadootjes rond de 5,-. Soms tot 7.- als ik iets echt leuks vindt wat bij het kind past. Maar op de feestjes van mijn kinderen kwamen echt kindjes met kado's die rond de 20,- waren! Dat vind ik écht écht écht niet kunnen. Daar sta je dan met je boekje van 5,- naast iemand die met een spidermanmasker van 17,50 aankomt. (wist ik, want ik had het ding zelf in mijn handen gehad voor sinterklaas voor zoon, en weggelegd omdat ik het te duur vond voor zo'n masker). Dat kan gewoon écht niet, ookal kun je het betalen. Dat kan ik namelijk óók wel, maar ik vind het echt niet gepast om op een kinderfeestje met een kado van 20,- aan te komen.


Laatst aangepast door Eucalypta op ma 4 feb 2013 - 6:33; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dit soort traktaties zijn toch niet leuk meer? - Pagina 3 Empty Re: Dit soort traktaties zijn toch niet leuk meer?

Bericht  Susan ma 4 feb 2013 - 6:30

Ik heb meer het idee dat het twee verschillende discussies zijn: 1. dat de traktaties te ongezond zijn en 2. dat de traktaties te overdreven zijn en dat ouders elkaar proberen af te troeven, dat er geen cadeautje bij hoeft, enzovoort. Met punt 1 zou ik best rekening willen houden, dan zou ik gewoon voor rozijntjes of fruit of een Babybell kaasje kiezen in plaats van snoep, dat zou ik best vinden, maar met punt 2 eerlijk gezegd niet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit soort traktaties zijn toch niet leuk meer? - Pagina 3 Empty Re: Dit soort traktaties zijn toch niet leuk meer?

Bericht  Gast ma 4 feb 2013 - 6:34

Susan schreef:Ik heb meer het idee dat het twee verschillende discussies zijn: 1. dat de traktaties te ongezond zijn en 2. dat de traktaties te overdreven zijn en dat ouders elkaar proberen af te troeven, dat er geen cadeautje bij hoeft, enzovoort. Met punt 1 zou ik best rekening willen houden, dan zou ik gewoon voor rozijntjes of fruit of een Babybell kaasje kiezen in plaats van snoep, dat zou ik best vinden, maar met punt 2 eerlijk gezegd niet.

Punt één vind ik echt niet belangrijk, ongezond mag best, mits niet buitensporig (dus geen enorme porties voor een klein kind). Maar dat enorme uitpakken met kadootjes en dat (onbedoelde) aftroeven van andere ouders vind ik écht niet kunnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dit soort traktaties zijn toch niet leuk meer? - Pagina 3 Empty Re: Dit soort traktaties zijn toch niet leuk meer?

Bericht  Susan ma 4 feb 2013 - 6:39

Eucalypta schreef:
Susan schreef:Ik heb meer het idee dat het twee verschillende discussies zijn: 1. dat de traktaties te ongezond zijn en 2. dat de traktaties te overdreven zijn en dat ouders elkaar proberen af te troeven, dat er geen cadeautje bij hoeft, enzovoort. Met punt 1 zou ik best rekening willen houden, dan zou ik gewoon voor rozijntjes of fruit of een Babybell kaasje kiezen in plaats van snoep, dat zou ik best vinden, maar met punt 2 eerlijk gezegd niet.

Punt één vind ik echt niet belangrijk, ongezond mag best, mits niet buitensporig (dus geen enorme porties voor een klein kind). Maar dat enorme uitpakken met kadootjes en dat (onbedoelde) aftroeven van andere ouders vind ik écht niet kunnen.

Nee, dat kan, maar ik heb niet het idee dat ik zo enorm uitpak en ook niet dat ik andere ouders daarmee aftroef, dus dat scheelt dan weer. Sowieso denk ik dat de meeste ouders bij ons op de peuterspeelzaal ruimer in hun geld zitten dan wij, want het is een wijk met veel behoorlijk dure huizen (ons huis dus niet). Dus daar voel ik me verder niet bezwaard om. De ene ouder geeft snoep met iets erbij, zoals klei of bellenblaas, de andere ouder alleen snoep of iets anders: prima.

Bij Ezra in de groep is het meestal snoep plus een speelgoedje, omdat dat gewoon heel kleine groepen zijn waardoor dat alsnog niet zo duur is.

Maar ik moet ook zeggen dat ik deze discussie in het echt nooit hoor, ik lees altijd alleen op fora dat mensen vinden dat het 'tegenwoordig allemaal zo overdreven moet', enzovoort.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit soort traktaties zijn toch niet leuk meer? - Pagina 3 Empty Re: Dit soort traktaties zijn toch niet leuk meer?

Bericht  Gast ma 4 feb 2013 - 6:42

In het echt hoor ik die discussie ook, op het schoolplein en van andere ouders. Nu is onze school ook een beetje een school met veel hogeropgeleide oudere ouders, dus veel geld over het algemeen, maar toch houdt iedereen het vrij netjes. Geen buitensporige gekke dingen, op een uitschieter na, maar dat zjin dan toch wel 'een bepaald soort mensen'.

Bij ons op school leeft dat in ieder geval wel en houden mensen er rekening mee. Wel zo sociaal ook. Er zitten ook een heel aantal kindjes van een blijf van mijn lijf huis uit de buurt op school, die hebben nauwelijks normale kleding. Mooi kut als je daar de moeder van bent je je moet opbieden tegen allerlei dure ingewikkelde dingen. Dat nare gevoel wil ik ze niet bezorgen, dus hou ik me gewoon een beetje in.

Ik vraag me ook echt af wat mensen ermee willen bereiken door zo uit te pakken: dat je kind het populairste kind wordt of vriendjes maakt? Zo'n kind zit er zelf niet zo op te wachten lijkt me. Dus wat is het doel van uitpakken? Zolang je gewoon trakteert vinden ze het al snel goed. En bij grotere kinderen gaan die verschillen écht wel opvallen en wordt er mis/gebruik van gemaakt. Dat kinderen opeens vriendjes zijn met iemand die altijd grote feestjes geeft, rond zijn verjaardag, maar de rest van het jaar niet. Of dat kinderen gaan opscheppen over hun eigen dingen.

Dat wil ik in ieder geval niet. Bij kleintjes heb je dat minder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dit soort traktaties zijn toch niet leuk meer? - Pagina 3 Empty Re: Dit soort traktaties zijn toch niet leuk meer?

Bericht  Susan ma 4 feb 2013 - 6:47

Ik weet niet wat jij onder uitpakken verstaat, dus dat weet ik niet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit soort traktaties zijn toch niet leuk meer? - Pagina 3 Empty Re: Dit soort traktaties zijn toch niet leuk meer?

Bericht  Susan ma 4 feb 2013 - 6:48

Ik vind het trouwens wel opvallend dat het bij jou altijd 'een bepaald soort mensen' zijn als ze het anders doen dan jij.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit soort traktaties zijn toch niet leuk meer? - Pagina 3 Empty Re: Dit soort traktaties zijn toch niet leuk meer?

Bericht  Sea of Trees ma 4 feb 2013 - 6:55

Eucalypta schreef:

Ik vraag me ook echt af wat mensen ermee willen bereiken door zo uit te pakken: dat je kind het populairste kind wordt of vriendjes maakt?
Vind jij een boterhamzakje dichtgeknoopt met een gekleurd lintje, een doosje rozijntjes, een spekje en een paar mini potloden al uitpakken? Ik vind dat echt meevallen hoor, ik hoor er in mijn omgeving trouwens niemand over. En ik ben niet bepaald een 'bepaald slag mens'.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Dit soort traktaties zijn toch niet leuk meer? - Pagina 3 Empty Re: Dit soort traktaties zijn toch niet leuk meer?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum