Hartkloppingen
+2
ekjir@M
Laced
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hartkloppingen
Hopelijk kunnen jullie mij helpen..
Ik ben nu bijna 11 weken zwanger en sinds gisteren heb ik last gekregen van hartkloppingen. Vind het echt helemaal niets.. Ik zit gewoon op mijn werk, maar bij enige inspanning voel ik mijn hart tekeer gaan. Gisteravond op tijd in bed gaan liggen en dat heeft geholpen. Nu ben ik weer op mijn werk en ik merk dat mijn hart weer "raar" aan het doen is.
Herkent iemand dit? Ik heb natuurlijk wel even op internet gekeken en blijkbaar komt het wel vaker voor.
Ik ben nu bijna 11 weken zwanger en sinds gisteren heb ik last gekregen van hartkloppingen. Vind het echt helemaal niets.. Ik zit gewoon op mijn werk, maar bij enige inspanning voel ik mijn hart tekeer gaan. Gisteravond op tijd in bed gaan liggen en dat heeft geholpen. Nu ben ik weer op mijn werk en ik merk dat mijn hart weer "raar" aan het doen is.
Herkent iemand dit? Ik heb natuurlijk wel even op internet gekeken en blijkbaar komt het wel vaker voor.
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Hartkloppingen
Ik had het al gelezen maar zou het niet zo kunnen zijn dat je te weinig vitamines binnen krijgt waardoor je je zo zwak voelt? En daar hartkloppingen van krijgt?
Ik weet van mezelf dat als ik niet op tijd/niet genoeg eet, ik me dan ook heel naar voel, inclusief hartkloppingen. En aangezien je zo misselijk bent dat je bijna niks kan eten..
Ik weet van mezelf dat als ik niet op tijd/niet genoeg eet, ik me dan ook heel naar voel, inclusief hartkloppingen. En aangezien je zo misselijk bent dat je bijna niks kan eten..
Gast- Gast
Storm: Daar heb je een punt. Ik eet en drink op dit moment veels te weinig. Ik leef op soepjes en tussendoorkoekjes. Ik heb zwangerschapsvitaminen thuis liggen, alleen die krijg ik niet naar binnen.
Laced- Kletskop
Vitaminetekort en niet op tijd of genoeg eten, daar kan je lichaam echt van slag van raken. Ik denk dat je lichaam steeds harder moet werken om jou en de baby van energie te voorzien en dat je daarom hartkloppingen krijgt.
Je pompt nu natuurlijk ook extra bloed rond omdat je zwanger bent, daar zou het ook aan kunnen liggen.
En van die pilletjes met vitamine C ofzo? Dat zijn kleine pilletjes die naar citroen smaken, van Roter.
Je pompt nu natuurlijk ook extra bloed rond omdat je zwanger bent, daar zou het ook aan kunnen liggen.
En van die pilletjes met vitamine C ofzo? Dat zijn kleine pilletjes die naar citroen smaken, van Roter.
Gast- Gast
Ik zal straks eens langs de kruidvat rijden, om op zoek te gaan naar wat "kleinere" pilletjes. Thanks voor je advies Storm!
Laced- Kletskop
Ja, dat zei vriendlief ook. Maar de verloskundige is alleen op maandag, donderdag en vrijdag te bereiken. Op andere momenten alleen voor "spoedgevallen" en dat is het niet. Mocht het de komende week nu gaan aanhouden, dan maak ik het wel even bespreekbaar.
Laced- Kletskop
Ik gebruikte tijdens mijn zwangerschap Fitline Restorate poeder. Dat smaakt naar sinaasappel/limoen en daar zitten ook een hoop vitamines in.
Ik voelde me gelijk een stuk beter. Omdat ik me beter voelde heb ik het daarna een tijd niet meer genomen en aan het einde ben ik weer begonnen omdat ik last kreeg van rusteloze benen, daar hielp het ook heel goed voor. Waar het te koop is in Nederland weet ik niet, ik heb het uit Duitsland
http://www.herbalnutrition.be/shop_productdetails.php?pd=109
Ik voelde me gelijk een stuk beter. Omdat ik me beter voelde heb ik het daarna een tijd niet meer genomen en aan het einde ben ik weer begonnen omdat ik last kreeg van rusteloze benen, daar hielp het ook heel goed voor. Waar het te koop is in Nederland weet ik niet, ik heb het uit Duitsland
http://www.herbalnutrition.be/shop_productdetails.php?pd=109
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10
Ik heb ook een tijdje hartkloppingen gehad tijdens de zwangerschap. Ben er uiteindelijk voor naar de HA gegaan. Niks geks te horen verder en ook met doorvragen geen gekke dingen ontdekt. Blijkt volgens de HA regelmatig voor te komen tijdens de zwangerschap, omdat je lichaam soms gewoon wat harder moet werken en bij sommige mensen kan zich dat uiten in hartkloppingen. Maar als je het niet vertrouwt kan je altijd even langs de HA gaan natuurlijk!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik heb dat deze zwangerschap ook heel extreem gehad, het gaat nu een tijdje wat beter. Toen ik 5 weken was, waren we op vakantie, en dacht ik echt dat ik in het ziekenhuis terecht zou komen, zo vaak sloeg mn hart over. Ik durfde niet eens te slapen.
Heb dit wel aangegeven bij de gyn, maar het is echt een zwangerschapskwaaltje. Vervelend, maar niet erg gelukkig.
Heb dit wel aangegeven bij de gyn, maar het is echt een zwangerschapskwaaltje. Vervelend, maar niet erg gelukkig.
Laatst aangepast door _MamaRosa_ op di 15 feb 2011 - 0:27; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dan bel je toch je huisarts? Die zal daar ook echt wel een antwoord op weten, ik ben in mijn zwangerschappen niet voor alle lichamelijke klachten alleen maar naar de verloskundige gegaan, ook wel gewoon naar de huisarts.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Hartkloppingen zijn ook wel zwangerschapskwaaltjes, het is heel vervelend maar gelukkig kan t geen kwaad.
Gast- Gast
Ik heb het bij mijn eerste zwangerschap ook heel erg gehad. Gelukkig is het niks ernstigs en hoort het erbij.
Gast- Gast
Ik heb het bij mijn vorige zwangerschap en bij deze in het begin ook gehad. Is een vervelend gevoel, maar het komt vaker voor. Ik heb er nu alweer een hele tijd geen last van. Maar als je je zorgen maakt zou ik ook de verloskundige of huisarts even bellen.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
ook ik heb het gehad, het hoort er allemaal bij en het is dus niet gevaarlijk, wel irritant!
Gast- Gast
Ik heb het ook gehad. Ik vond het irritant want ik hkon er niet van slapen zo hard als mijn hart klopte. Het maakte gewoon echt een enorme herrie.
Gast- Gast
Ik heb het juist gehad de 1e 1,5 week ná mijn bevalling. Veel bloedverlies, weinig eetlust en weinig slaap waren bij mij de boosdoener. Nu heb ik het alleen nog als ik te weinig gegeten heb en me dan teveel inspan.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Soortgelijke onderwerpen
» Hartkloppingen
» Hartkloppingen...
» Hartkloppingen
» Hartkloppingen
» Hartkloppingen/ versnelde hartslag
» Hartkloppingen...
» Hartkloppingen