Hartkloppingen
+3
PapillonRose
Linda
Flower_L
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hartkloppingen
Vanmiddag intake dus dan vraag ik het sowieso, maar wie herkent de hartkloppingen tijdens de zwangerschap. Heb er momenteel elke dag wel last van. Maak me er niet druk om, maar ben wel benieuwd hoe dat precies komt. Herkenbaar?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Re: Hartkloppingen
Ik had dat ook, is normaal. Je lichaam maakt extra bloed aan waardoor je hart sneller moet pompen.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb het ook gehad, en er is mij gezegd dat het erbij kan horen. Had het gelukkig niet de hele zwangerschap, want het is best een naar gevoel!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik had dat in eens toen ik denk 37 weken was! Werd ermee wakker! Omdat ik ook hoofdpijn had heb ik de verloskundige gebeld en die is langs geweest, de hartkloppingen hoorde erbij zei ze! Niets om me zorgen over te maken.
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Ik heb het ook wel eens gehad tijdens de zwangerschap, volgens mij redelijk aan het begin.
Gast- Gast
Herkenbaar! Ik had het beide zwangerschappen maar vooral bij de tweede heel erg..
Ik vond t heel vervelend en had continu een opgejaagd gevoel, vaak zat mijn hartslag rond de 100 slagen per minuut als ik me lichamelijk inspande.
Vervelend maar wel heel normaal, het komt idd doordat je hart meer bloed rond moet pompen dus harder moet werken!
Ik vond t heel vervelend en had continu een opgejaagd gevoel, vaak zat mijn hartslag rond de 100 slagen per minuut als ik me lichamelijk inspande.
Vervelend maar wel heel normaal, het komt idd doordat je hart meer bloed rond moet pompen dus harder moet werken!
Gast- Gast
Heeft dit dan niets met verhoogde bloeddruk te maken? Daar ben ik beetje bang voor nm. vanmiddag als ze gaat meten....
Flower_L- Ratel
Nee hoor! Mijn bloeddruk bleef zelfs heel laag ondanks die hartkloppingen!
Gast- Gast
Ik heb het ook, sinds een paar weken. Bij mij gaat het wel gepaard met een hoge bloeddruk. Sinds enkele weken is ook zwangerschapshypertensie geconstateerd.
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Ik had het ook, vooral in het begin. Dan zat ik gewoon rustig in een stoel en dan begon het opeens. Ik had trouwens een hele lage bloeddruk.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb dit de laatste zwangerschap ook heel extreem gehad, we wisten toen nog niet dat het er 2 waren, en ik was echt bang dat ik er mee in het ziekenhuis zou komen. Maar dit duurde een paar weken en toen was het over.
Ik had trouwens de hele zwangerschap een hoge bloeddruk, maar geen hartkloppingen meer, dus dat hoeft er niet mee in verband te staan.
2 weken terug had ik het ineens ook weer heel erg, een ruime week. Heb toen voor de zekerheid maar even een zwangerschapstest gedaan, haha!
Ik had trouwens de hele zwangerschap een hoge bloeddruk, maar geen hartkloppingen meer, dus dat hoeft er niet mee in verband te staan.
2 weken terug had ik het ineens ook weer heel erg, een ruime week. Heb toen voor de zekerheid maar even een zwangerschapstest gedaan, haha!
Gast- Gast
Ik heb het ook gehad, nu al een paar weken niet meer gelukkig. Het is echt een naar gevoel, maar mijn bloeddruk is gewoon laag dus daar heeft het niet altijd iets mee te maken. Succes bij de intake!
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Vk zegt ook dat het waarschijblijk er gewoon bij hoort, maar vijf keer op een dag vindt ze wel veel. Ik ga nu beetje bijhouden (vandaag al 6x), en als zo door blijft gaan even naar de huisarts. Bloeddruk was perfect dus dat hoeft idd geen verband te hebben.
Flower_L- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Hartkloppingen...
» Hartkloppingen
» Hartkloppingen
» Hartkloppingen
» Opgejaagd gevoel en hartkloppingen
» Hartkloppingen
» Hartkloppingen