Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Peuter en baby op 1 slaapkamer

+2
SDL
chipa
6 plaatsers

Ga naar beneden

Peuter en baby op 1 slaapkamer Empty Peuter en baby op 1 slaapkamer

Bericht  chipa zo 3 feb 2013 - 2:45

Wij hebben een huis met maar 2 slaapkamers. Huis stat inmiddels 6 maanden te koop maar helaas nog geen bod gehad. Verwacht dat het ook nog wel even gaat duren voordat we het kwijt zijn. Eigenlijk willen we eerst verhuizen en dan kijken of het lukt om weer zwanger te worden. Maar ja wie weet hoe laat het duurt voordat we het huis kwijt zijn en zwanger zijn( bij f in de medische molen geweest).

Hoe zouden jullie dat, ruimtetechnisch, oplossen?
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Peuter en baby op 1 slaapkamer Empty Re: Peuter en baby op 1 slaapkamer

Bericht  SDL zo 3 feb 2013 - 2:47

chipa schreef:Wij hebben een huis met maar 2 slaapkamers. Huis stat inmiddels 6 maanden te koop maar helaas nog geen bod gehad. Verwacht dat het ook nog wel even gaat duren voordat we het kwijt zijn. Eigenlijk willen we eerst verhuizen en dan kijken of het lukt om weer zwanger te worden. Maar ja wie weet hoe laat het duurt voordat we het huis kwijt zijn en zwanger zijn( bij f in de medische molen geweest).

Hoe zouden jullie dat, ruimtetechnisch, oplossen?

Gewoon bij elkaar op de kamer doen. Toen mijn zoontje werd geboren, was mijn dochtertje 2 jaar. Eerst heeft hij een paar maandjes bij ons gelegen en daarn hebben ze samen op 1 kamer gelegen. Ging erg goed.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Peuter en baby op 1 slaapkamer Empty Re: Peuter en baby op 1 slaapkamer

Bericht  Susan zo 3 feb 2013 - 2:50

Ik zou dat niet doen, ik zou dat veel te onrustig vinden voor allebei. Ik zou dan de baby bij ons op de kamer laten slapen (en dat hebben wij ook zo gedaan).
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Peuter en baby op 1 slaapkamer Empty Re: Peuter en baby op 1 slaapkamer

Bericht  Printje zo 3 feb 2013 - 2:52

Susan schreef:Ik zou dat niet doen, ik zou dat veel te onrustig vinden voor allebei. Ik zou dan de baby bij ons op de kamer laten slapen (en dat hebben wij ook zo gedaan).

Zo zou ik het ook doen, of je moet een peuter hebben die overal doorheen slaapt.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Peuter en baby op 1 slaapkamer Empty Re: Peuter en baby op 1 slaapkamer

Bericht  CCC zo 3 feb 2013 - 6:36

Wij hebben ook een woning met twee slaapkamers, er wel een mogelijkheid van 1 slaapkamer 2 slaapkamers te maken. Mocht er een tweede komen is het of verbouwen zodat we drie kamers hebben of we laten het zo en dan slaapt de baby bij ons op de kamer. N. heeft ook tot 7 maanden bij ons geslapen. Voorlopig is het nog niet zo ver, mochten de kriebels weer komen hoop ik dat de huizenmarkt ook weer een beetje beter is en dat we kunnen verhuizen.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Peuter en baby op 1 slaapkamer Empty Re: Peuter en baby op 1 slaapkamer

Bericht  Snoes zo 3 feb 2013 - 7:33

Ik zou er ook voor kiezen om de baby dan de eerste tijd bij jullie op de kamer te houden.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Peuter en baby op 1 slaapkamer Empty Re: Peuter en baby op 1 slaapkamer

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum