Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

baby op de slaapkamer

+22
PapillonRose
Ayla
sheila123
Liadan
meisje
Poisongirl
-Ieniemienie-
Floor
Tiara
Schism
Dora
Rumble
Novalee
blondje1313
Darius
Pussycat
Makamba
Happydobby
Susan
koNijntje
Tania
peach
26 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

baby op de slaapkamer Empty baby op de slaapkamer

Bericht  peach vr 2 dec 2011 - 1:03

Bij wie slaapt de baby nog bij de ouders op de slaapkamer?
Tot wanneer heeft hij/zij bij jullie op de kamer geslapen?

Hier is ze 3 mnd en slaapt bij ons in een wiegje. Overdag slaapt ze in dr ledikantje op dr eigen kamertje.
Elke keer denk ik nu ga je 's nachts ook,maar toch doe ik het niet. Nu kan ik snel ff kijken en vind het wel gezellig eigenlijk
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

baby op de slaapkamer Empty Re: baby op de slaapkamer

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 1:05

peach schreef:Elke keer denk ik nu ga je 's nachts ook,maar toch doe ik het niet. Nu kan ik snel ff kijken en vind het wel gezellig eigenlijk
Waarom zou ze dan naar haar eigen kamer moeten?smile

Wij zijn van plan om onze zoon zeker het eerste halfjaar bij ons op de kamer te hebben en daarna zolang het goed voelt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

baby op de slaapkamer Empty Re: baby op de slaapkamer

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 1:06

Amé ligt nog steeds bij ons op de kamer smile Maar goed we hebben geen andere keus.
Maar Mas was net een half jaar toen hij naar zijn eigen kamer ging.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

baby op de slaapkamer Empty Re: baby op de slaapkamer

Bericht  Tania vr 2 dec 2011 - 1:07

J. heeft tot een maand of vier bij ons op de kamer geslapen. Toen werd hij onrustiger 'snachts en werd sneller wakker van ons. We hebben toen een nachtje geprobeerd of hij rustiger sliep in zijn ledikantje op zijn kamer en dat was zo dus sindsdien sliep hij daar.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

baby op de slaapkamer Empty Re: baby op de slaapkamer

Bericht  koNijntje vr 2 dec 2011 - 1:07

t heeft tot 4 weken bij ons geslapen, daarna lagen wij wakker van de tevreden geluidjes die hij in zijn slaap maakte en vonden we het tijd dat hij naar zijn eigen kamertje ging. we lieten toen wel de deuren op een kiertje staan.
wiegje heb ik weken later pas opgeruimd en de deuren zitten nu sinds een paar weken dicht 's nachts, was voor het idee, we horen hem echt wel.

ik zou gewoon doen waar jij je goed bij voelt en als je het gezellig vind en er geen last van hebt zou ik het lekker zo laten


Laatst aangepast door koNijntje op vr 2 dec 2011 - 1:09; in totaal 1 keer bewerkt
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

baby op de slaapkamer Empty Re: baby op de slaapkamer

Bericht  Susan vr 2 dec 2011 - 1:08

Yrsa slaapt nog steeds bij ons op de kamer, of eigenlijk moet ik zeggen: wij op haar kamer. De grote slaapkamer wordt namelijk van haar en wij gaan op het zoldertje slapen, maar daar moet nog heel veel aan gebeuren en er komt elke keer wat tussen. We zijn nu bezig met de woonkamer en gaan na de kerstvakantie boven opknappen.

Ezra heeft iets meer dan een jaar bij ons op de kamer geslapen, toen gingen we namelijk verhuizen, dus het leek ons handig om dat samen te laten vallen zodat hij niet twee keer achter elkaar aan een nieuw slaapkamertje hoefde te wennen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

baby op de slaapkamer Empty Re: baby op de slaapkamer

Bericht  Happydobby vr 2 dec 2011 - 1:08

Na een week, ik hoorde alles en sliep zelf niet, als M. ons nodig heeft dan horen we hem wel.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

baby op de slaapkamer Empty Re: baby op de slaapkamer

Bericht  Makamba vr 2 dec 2011 - 1:09

Hier heeft ze 9 maanden bij ons/mij op de kamer gelegen!
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

baby op de slaapkamer Empty Re: baby op de slaapkamer

Bericht  Pussycat vr 2 dec 2011 - 1:09

Bij ons heeft ze tot 3 maanden op de kamer geslapen.
Ik vond het prettiger dat ze toen naar haar eigen kamertje ging, want ik sliep zelf niet meer van haar geluidjes.
Elke keer als ze zuchtte of ging verdraaien zat ik rechtop omdat ik moest kijken.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

baby op de slaapkamer Empty Re: baby op de slaapkamer

Bericht  Darius vr 2 dec 2011 - 1:10

In de kraamweek sliepen l.aurens en pe.pijn bij ons in bed op het aankleedkussen. Daarna al vrij snel naar hun eigen kamertje. Vonden wij zelf prettiger, anders gingen we de hele tijd luisteren naar de ademhaling en deden we zelf geen oog dicht.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

baby op de slaapkamer Empty Re: baby op de slaapkamer

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 1:12

Hier hebben ze nooit bij ons geslapen. Zo'n mega slaapkamer hebben we niet, dus had ook geen idee waar ik dan nog 2 baby's moest laten.
Maar die zijn in elk geval nog gezellig samen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

baby op de slaapkamer Empty Re: baby op de slaapkamer

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 1:12

Mijn zoon was 3 weken oud toen hij verhuisde naar zijn eigen kamertje. Wel nog in zijn wiegje, maar ik kon ook niet meer zo goed en vast slapen, door de geluidjes die hij maakte.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

baby op de slaapkamer Empty Re: baby op de slaapkamer

Bericht  blondje1313 vr 2 dec 2011 - 1:13

Lotte heeft nog geen week bij ons op de kamer geslapen. Wij sliepen zelf heel slecht door alle geluidjes die ze maakt en konden eigenlijk geen goede reden bedenken om haar bij ons te houden, ze heeft niet voor niks een eigen kamertje vonden wij.
Ik zou het ook vreemd vinden om seks te hebben met mijn man terwijl zij ernaast ligt in haar bedje, maar dat is puur gevoelsmatig natuurlijk.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

baby op de slaapkamer Empty Re: baby op de slaapkamer

Bericht  Novalee vr 2 dec 2011 - 1:14

N. heeft tot twee maanden bij ons op de kamer geslapen. Op zich had ik nog wel langer gewild maar ze begon zich in haar slaap af te zetten in de wieg. Die kraakte dan heel hard waar zij en wij wakker van werden, plus dat ze dan steeds met haar hoofdje tegen de bovenkant aanlag, niet heel comfortabel dus. Haar ledikantje paste niet op onze kamer dus slaapt ze sindsdien op haar eigen kamertje. Aan de ene kant vind ik het wel fijn dat het op deze manier "moest" want ik weet niet of ik zelf de beslissing zou kunnen nemen. Ik vond het maar niks, mijn kleine meisje zo ver weg, moederziel alleen Sad Maar mevrouw zelf had er geen problemen mee, die sliep er net zo lekker. En eigenlijk is het ook wel fijn om onze slaapkamer weer voor onszelf te hebben.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

baby op de slaapkamer Empty Re: baby op de slaapkamer

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 1:17

De oudste ging rond 4 maanden en de jongste na 10 weken omdat hij niet goed sliep bij ons op de kamer. Toen hij op zijn eigen kamer ging slapen, maakte hij hele lange nachten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

baby op de slaapkamer Empty Re: baby op de slaapkamer

Bericht  Rumble vr 2 dec 2011 - 1:19

Y. ging na 2 dagen al naar zijn eigen kamer. Op onze kamer sliep hij niet, dat weigerde hij gewoon haha. Op zijn eigen kamertje ging het stukken beter dus hoe graag ik hem ook bij me had gehouden die eerste maanden, hij wilde zelf niet :P
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

baby op de slaapkamer Empty Re: baby op de slaapkamer

Bericht  Dora vr 2 dec 2011 - 1:20

A.nouk na de 1ste nacht thuis. Ze lag in de wagenbak, maar van ieder kreuntje of geluidje werden wij wakker. Dus tegen de kraamverzorgster gezegd dat we dat niet meer deden, want wij sliepen niet.
M.aaike heeft nooit bij ons op de kamer geslapen, dat paste niet, want we hadden inmiddels een kamerwisseling gedaan.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

baby op de slaapkamer Empty Re: baby op de slaapkamer

Bericht  Schism vr 2 dec 2011 - 1:21

Hij heeft een week bij ons op de kamer gelegen. Hij sliep een week niet 's nachts en wij ook niet. We waren kapot. Toen besloten we hem op zijn eigen kamertje te leggen en toen sliep hij opeens hartstikke goed door. smile
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

baby op de slaapkamer Empty Re: baby op de slaapkamer

Bericht  Tiara vr 2 dec 2011 - 1:32

Onze dochter is nu 4 maanden en slaapt nog bij ons op de kamer. Weet nog niet tot wanneer, ik wil het in ieder geval tot 6 maanden.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

baby op de slaapkamer Empty Re: baby op de slaapkamer

Bericht  Floor vr 2 dec 2011 - 1:38

onze zoon slaapt bij ons op de kamer, ik heb nog geen idee tot wanneer hij bij ons slaapt.
Hij slaapt er ook overdag, ik weet nog niet wanneer ik hem op z'n eigen kamertje ga leggen in z'n ledikant. Misschien moeten we dat overdag toch maar eens uitproberen.
Hij ligt nu voor het eerst wat langer in de box, ik moet echt enorm wennen aan zo'n mannetje in huis, in mijn beleving ligt hij alleen maar goed/veilig in de wieg (ik denk omdat hij in het ziekenhuis de hele dag in z'n wiegje lag en ik er verder niet bij kon omdat ik niet uit bed kon).
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

baby op de slaapkamer Empty Re: baby op de slaapkamer

Bericht  Gast vr 2 dec 2011 - 1:42

Volgens mij heeft D. een maand of drie bij ons op de slaapkamer geslapen. Toen vond mijn vriend dat niet meer zo fijn en vroeg hij of ze naar haar eigen kamer kon. Dat vond ik toen ze er eenmaal lag weer zo zielig en het voelde zo ver weg aan (het was ook maar liefst vijf meter verderop) dat ik een tijdje mee verhuisd ben. Vanaf een maand of vier heeft ze echt alleen geslapen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

baby op de slaapkamer Empty Re: baby op de slaapkamer

Bericht  -Ieniemienie- vr 2 dec 2011 - 1:45

Dochter ongeveer 6 mnd.
Zoon slaapt nog steeds bij ons. Maar niet meer in het wiegje. Daar paste hij niet meer in.
Dus ligt hij in een campingbedje naast ons.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

baby op de slaapkamer Empty Re: baby op de slaapkamer

Bericht  Poisongirl vr 2 dec 2011 - 1:50

Wij zijn van plan ons kindje bij ons op de slaapkamer te leggen tot weer zelf niet (meer) van slapen of zoiets hebben van nu is het tijd voor je eigen kamertje. Heb hiervoor geen termijn in gedachten.Gewoon zolang het goed voelt.

Ik weet even niet meer wie het zei,maar op een aankleedkussen tussen jullie in. Was dat niet heel neg? Hier wordt dat in elk geval stevig afgeraden. Ik zou bang zijn op de baby te gaan liggen ofzo. Al houd je daar (onbewust) natuurlijk wel rekening mee.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

baby op de slaapkamer Empty Re: baby op de slaapkamer

Bericht  meisje vr 2 dec 2011 - 1:53

Hier ook nog steeds.
Oudste dochter heeft ruim 6 maanden bij ons gelegen.
Nu willen we dat eigenlijk weer. Ook omdat ze nog een nachtvoeding nodig heeft vind ik het ook wel fijn moet ik zeggen. Mijn man hoort haar niet eens, die slaapt overal doorheen :P
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

baby op de slaapkamer Empty Re: baby op de slaapkamer

Bericht  Liadan vr 2 dec 2011 - 1:58

Yara heeft bij ons op de slaapkamer geslapen tot ze 8 of 9 maanden was, toen paste ze niet meer in de wieg en ging ze op haar eigen kamertje in haar ledikant. Maar daarna heeft ze ook nog heel vaak bij ons in bed geslapen.
Kian slaapt nog bij ons, de eerste paar maanden in de wieg en toen dat niet meer paste, hebben we er een ledikantje bij gekocht en nu slaapt hij daarin op onze slaapkamer. Hij gaat voorlopig nog niet naar zijn eigen kamer 's nachts.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

baby op de slaapkamer Empty Re: baby op de slaapkamer

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum