Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe zie jij jezelf en je leven over 10 jaar?

+32
Flippin' Bitch
sterremaan
Aggi
Star007
Lonely Goatherd
Katrien
Luce
Shisha
Elliot
Punk'd
Rouxxxe
mauwmauw
Zwerver
JD
Lady4
Printje
Oasis
diddie
Merai
SuperGrover
Taeda
Kowalski
Minx
Snoes
mzcharlotte
Bolleke
Bliss
Pompoen
Middleme
Exogenesis
Fortissimo
Roza
36 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe zie jij jezelf en je leven over 10 jaar? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zie jij jezelf en je leven over 10 jaar?

Bericht  mauwmauw zo 3 feb 2013 - 22:57

ik heb op dit moment geen idee hoe mijn leven er over 10 jaar uit zal zien,kan wel zeggen hoe ik hoop dat het eruit ziet.

Dan word ik 40(ai dat doet pijn)is mijn zoon 12,ik hoop dat we dan in ons eigen huisje wonen,hoeft niet per se koop huis te zijn.En we samen heel gelukkig zijn,en wie weet met een leuke man.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zie jij jezelf en je leven over 10 jaar? - Pagina 2 Empty Re: Hoe zie jij jezelf en je leven over 10 jaar?

Bericht  Rouxxxe ma 4 feb 2013 - 7:43

Dan ben ik 35.. Dat klinkt heel oud haha. Ik zou het echt niet weten. Ik heb wel dromen, maar m'n ervaring is ook dat je nooit weet hoe het leven loopt. Ik leef liever meer in het moment.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast ma 4 feb 2013 - 7:47

Dan heb ik een leuke baan, misschien dat ik later wel als gastouder wil gaan werken, als ik zelf ook kinderen heb. En anders als manager in een hotel of bij een evenementenbureau. Ik heb een aantal kindjes en ben ik getrouwd met mijn vriend! smile

Gast
Gast

Bericht  Punk'd ma 4 feb 2013 - 7:51

Ik hoop dat ik dan nog mijzelf ben zoals nu. Ik van dingen kan genieten zoals op dit moment en mijn persoonlijkheid niet teveel veranderd is.

Daarnaast wil ik een paar hechte vrienden hebben (behouden) en twee kindjes. (waarvan misschien 1 geadopteerd).

Fiancieel gezien wil ik een koophuis hebben, een fijne bruiloft hebben gehad en 2x per jaar op vakantie kunnen :P (Je moet wat te wensen hebben he Wink )

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Elliot ma 4 feb 2013 - 20:54

Over 10 jaar ben ik 33. Ik hoop dan getrouwd te zijn met mijn vriend, verhuisd te zijn naar een eengezinswoning, twee kindjes te hebben en misschien een master te hebben gedaan. Mijn vriend zal dan ook een studie hebben gedaan en ik hoop dat we dan allebei een leuke baan hebben en ons niet teveel zorgen over geld hoeven te maken.
Ook hoop ik dat we een mooie reis hebben gemaal naar Australië of Amerika.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Shisha ma 4 feb 2013 - 21:17

Ik ben dan 37. Ik denk dat we dan nog in onze huidige woning wonen en dat er dan 2 (of meer) kinderen zijn. Qua werk doe ik waarschijnlijk ook nog wel hetzelfde maar mijn man heeft dan hopelijk nog een vervolgopleiding gedaan. En tegen die tijd hoop ik ook eens mijn rijbewijs te hebben.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Luce ma 4 feb 2013 - 21:21

Mijn studie afgerond en aan het werk als zelfstandige in dat werkgebied.

Verder hopelijk gelukkig en genieten van de mensen om me heen.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Katrien ma 4 feb 2013 - 21:38

Over 10 jaar hoop ik samen met mijn man in een ander huis te wonen met een grotere tuin en een garage. Verder hoop ik dan kinderen te hebben, en een leuke baan.

Edit: En als ik echt mag dromen, een boerderijtje met veel dieren.
Katrien
Katrien
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12

Bericht  Lonely Goatherd ma 4 feb 2013 - 21:47

Geen hele woeste plannen. Ik hoop dan twee of meer kinderen te hebben, nog steeds gelukkig getrouwd te zijn, fijn in het huis te wonen dat we net hebben gekocht of als we heel erg mazzel hebben financieel naar een mooiere jaren 20/30-woning uit te kijken. Graag zou ik dan wat vrijwilligerswerk doen, regelmatig sporten en zingen bij een koor. Hopelijk houden de vriendschappen die ik nu heb stand, maar daar ben ik wel vrij zeker van. En verder hoop ik gewoon net zo gelukkig te zijn als nu, met mijn man, kind(eren) en vrienden om me heen.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Bericht  Star007 ma 4 feb 2013 - 21:50

Over 10 jaar hoop ik nog gelukkig getrouwd te zijn en 2 of 3 kinderen rond te hebben lopen. Hopelijk is dan alles af in ons huis, wat nu nog op de to do list staat. Verder hoop ik dan een baan te hebben bij een doelgroep, die echt bij mij past i.p.v. de baan die ik nu heb.

Ook hoop ik dan contact te hebben met onze huidige vrienden en wellicht wat nieuwe mensen tegen gekomen zijn.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Aggi di 5 feb 2013 - 9:17

Over 10 jaar ben ik 39 :shock: slik...
Jemig moet er nog maar even niet te lang bij nadenken Hoe zie jij jezelf en je leven over 10 jaar? - Pagina 2 253468018
Hoop dan getrouwd te zijn met mijn vriend, zo niet dan nog steeds gelukkig met hem natuurlijk.
Onze zoon is dan alweer 11, hoop dat er dan ook al een 2de kindje rond loopt.
Verder in een mooi huis. Dat we verhuisd zijn naar de plaats waar we nu werken. Zou wel ideaal zijn.
Verder gelukkig en dat de mensen om ons heen er ook nog zijn en het zou leuk zijn als we ook nieuwe mensen om ons heen hebben.
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  sterremaan di 5 feb 2013 - 9:23

Ik, heb soms best moeite met dit soort vragen. Maar over tien jaar, dan is Storm met de vut. Hopelijk nog wel bij mij. Ik ben dan al 42. Ik hoop dat, dan mijn broertje getrouwd is. Mijn boeken op de plank liggen. En ik een keer naar het boekenbal ben geweest.
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Bericht  Flippin' Bitch wo 6 feb 2013 - 10:27

Over 10 jaar ben ik 36. Ik hoop dan een vast contract te hebben, liefst onregelmatig, binnen de GGZ/hulpverlening. Ik hoop dat ik plezier heb in mijn werk, werk heb wat goed bij mij past en wat mij energie geeft. Tevens hoop ik dat ik me verder heb ontwikkeld als hulpverlener, door werkervaring, door cursussen/opleiding. Of wellicht dan toch nog creatief therapeut te worden.
Qua privé denk ik dat mijn hobby's/passies wel enigzins hetzelfde zullen blijven, ik ben nogal trouw daarin. Ik zie mezelf nog steeds uitwaaien te paard, alles geven tijdens spinning en mijn creativiteit kwijt kunnen in acteren, tekenen, schilderen en wellicht ook wat meer fotograferen. Ik denk dat ik nog in dezelfde provincie woon. Ik heb het hier naar mijn zin, dicht bij de zee wonen is belangrijk voor mij. Ik zou het liefst in een monumentaal pandje wonen + tuin, in de stad, of in een dorp tegen de stad aan. Qua relatie vind ik het lastig, de huidige is nog helemaal vers. Dus nog lang niet over de toekomst gehad. Ik zou het wel heel fijn vinden als ik gelukkig zou zijn met een leuke partner (wie weet deze wel!). Een relatie met veel interesse en liefde voor elkaar, maar waarin ook ruimte is om je eigen weg te gaan, qua hobby's bijvoorbeeld. Trouwen lijkt me ook heel bijzonder, ik hoop dat ik dat binnen nu en 10 jaar heb meegemaakt. Wat reizen gemaakt samen. Ik ben er nu niet uit of ik later kinderen wil. Maar als ik ze wil, dan denk ik wel dat ze er op m'n 36e zullen zijn. Ik hoop dat ik ook over 10 jaar mensen om me heen heb, die belangrijk voor me zijn en waarmee ik leuke dingen doe.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Mari wo 6 feb 2013 - 12:25

Oef dan ben ik bijna 36..... Ik hoop dat ik dan getrouwd ben met mijn vriend. Dat we nog een paar geweldige reizen gemaakt hebben, o.a. Australië en Canada. Dat we 2 gezonde kinderen hebben (een jongen en een meisje).
Ik hoop dat we in een leuk vrijstaand huis wonen met een heerlijke tuin op het zuid-westen. Ik hoop dat mijn vriend van monteur naar voorman naar baas is gegaan, dat verdiend hij echt. Zelf heb ik een geweldige baan als weddingplanner.

En nu dit opslaan en over 10 jaar terug lezen

Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Bosjesvrouw ma 11 feb 2013 - 1:51

Over 10 jaar ben ik 36.
Ik hopelijk zijn we dan getrouwd en hebben we 2 kinderen.
En wonen we in en mooie koopwoning.
Hopelijk heeft m'n vriend dan z'n werk dichterbij en ik werk dan denk ik als oproepkracht.

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Marin ma 11 feb 2013 - 2:09

Over tien jaar ben ik 38 en ik hoop dan nog steeds heel erg gelukkig te zijn met m'n vriend, tegen die tijd man. Ik hoop dat we een geweldige bruiloft hebben gehad tegen die tijd en nog erg van elkaar houden. Ik hoop dat we in een mooi huis wonen in de regio waar we graag willen wonen, het liefst vlakbij het bos zodat ik met de hond veel kan wandelen. En natuurlijk hoop ik dat we dan één of twee lieve kindertjes hebben, dat is m'n grootste droom en wens. Ik hoop dat we het nog steeds super goed hebben samen met z'n tweetjes en als gezinnetje en dat we tegen die tijd al vele mooie reizen hebben gemaakt, eerst met z'n tweetjes en daarna met kinderen er bij ook.
Misschien werk ik tegen die tijd wel niet meer, en misschien nog wel, dat weet ik nog niet. Wie weet blijf ik wel fotograferen en bruidsfoto's nemen, dat lijkt me wel erg gaaf. Zeker als er dan in het huis genoeg ruimte is voor een mooie werkkamer voor mij, dat lijkt me heel fijn.

Al met al kijk ik echt onwijs uit naar de komende tien jaar, lijkt me fantastisch!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  M-G ma 11 feb 2013 - 13:06

Pff dan ben ik alweer 37... Dan hoop ik nog steeds te werken voor dezelfde werkgever maar dan in een hogere functie. Dan heb ik mijn studie afgerond en eindelijk mijn hbo papieren. Ook hoop ik dat we nog een broertje of zusje voor onze zoon erbij hebben of misschien zelfs 2 zodat we met zijn vijven zijn. Ik denk nog steeds in hetzelfde huis te wonen want hier wil ik niet meer weg maar ik hoop wel tegen die tijd dat we dit huis gekocht hebben van de woningbouw. Dan hebben we als het goed is de schuur gesloopt en daardoor een grote tuin waar we heerlijk in de zomer kunnen genieten. Verder hoop ik dat mijn vriend dan een baan heeft waar hij gewaardeerd wordt en het naar zijn zin heeft of misschien hebben we tegen die tijd toch eindelijk iets voor onszelf opgezet dat goed loopt.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: