Dierenvoer bewaren
+4
Floor
Verde
Ella
Dolphinne
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Dierenvoer bewaren
Hoe bewaren jullie het voer voor je dieren?
Wij hebben samen 4 katten en kopen het voer dus in het groot in, maar het lijkt mij wel handig om de zakken voer (brokken) dan in een opbergbak/doos te bewaren in plaats van in de zak zelf.
We hebben nu ook 2 soorten brokken (een voor gevoelige darmen en een voor blaasproblemen) die kunnen we dan ook alvast mengen.
Ik zag bij de dierenwinkel wel van die boxen, maar die waren 40 euro voor het formaat waar dan ook 8 kilo in past. Dat moet ook goedkoper kunnen denk ik.
Hebben jullie ideeen?
Wij hebben samen 4 katten en kopen het voer dus in het groot in, maar het lijkt mij wel handig om de zakken voer (brokken) dan in een opbergbak/doos te bewaren in plaats van in de zak zelf.
We hebben nu ook 2 soorten brokken (een voor gevoelige darmen en een voor blaasproblemen) die kunnen we dan ook alvast mengen.
Ik zag bij de dierenwinkel wel van die boxen, maar die waren 40 euro voor het formaat waar dan ook 8 kilo in past. Dat moet ook goedkoper kunnen denk ik.
Hebben jullie ideeen?
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Dierenvoer bewaren
Bij de ikea hebben ze er goede opbergboxen voor.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Wij hebben 1 grote bak in de schuur waar echt grote zakken ingaan, mengen ook soms verschillende soorten voer daarin. Binnen hebben we dan een kleine bak staan waaruit de hond dagelijks z'n voer krijgt. Deze bak wordt dan dus gemiddeld 1 x per week bijgevuld vanuit de grote.
Ik zou gewoon naar de Blokker ofzo gaan voor een grote curverbak, als het maar luchtdicht afgesloten is toch?
Ik zou gewoon naar de Blokker ofzo gaan voor een grote curverbak, als het maar luchtdicht afgesloten is toch?
Verde- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11
Wij hebben 1 plastic opbergbox en 2 'zakken' http://www.zooplus.nl/shop/honden/voerbak/voerreservoirs/27259
Wij hebben ook 2 soorten kattenbrokken en mengen ze dus in de zakken/box.
Wij hebben ook 2 soorten kattenbrokken en mengen ze dus in de zakken/box.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Bij de action heb je toch ook opbergdozen?
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Je moet eens vragen als je een zak voer koopt naar een voerton.
Vaak hebben ze die nl wel om mee te geven.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Sam schreef:Je moet eens vragen als je een zak voer koopt naar een voerton.
Wij hebben nu het voer gekocht via zooplus (dieetvoer dat verder alleen bij de da te krijgen is). Dat was een stuk goedkoper. Dus dat wordt lastig.
Floor, zijn die opbergzakken handig? Ik las bij recensies dat hij bij sommigen vetvlekken achterlaat?
Ik zal eens kijken op de site van ikea of ik daar bakken zie die ook goed af te sluiten zijn. Weet iemand zo de naam daarvan misschien?
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Wij geven Vers vlees dus een diepvriezer
Just me- Fluisteraar
- Aantal berichten : 35
Punten : 38
Registratiedatum : 31-01-13
de zakken zijn niet lek/vochtdicht, dus als ze ergens staan waar dat je geen vlekken wilt zou ik het inderdaad niet doen.
Bij ons staan ze in de bijkeuken, geen last van geur oid, het is alleen dat op de vloer altijd wat vocht komt door de brokken in de zakken (maar ik heb zeil liggen dus dweil even en het is weer weg).
Bij ons staan ze in de bijkeuken, geen last van geur oid, het is alleen dat op de vloer altijd wat vocht komt door de brokken in de zakken (maar ik heb zeil liggen dus dweil even en het is weer weg).
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou bij de blokker/Hema/action zo'n curverbak kopen.
Wij hebben trouwens een enorm koekblik, ooit eens gekocht in de aanbieding, zaten iets van 6 verpakkingen koekjes in, en nu dus het kattenvoer.
Wij hebben trouwens een enorm koekblik, ooit eens gekocht in de aanbieding, zaten iets van 6 verpakkingen koekjes in, en nu dus het kattenvoer.
Gast- Gast
Wij hebben emmers staan met een deksel er op waar het konijnenvoer en het kippenvoer in zit. Het graan voor de kippen zit in zo'n grote witte ton met een rode deksel, die kregen wij bij de kippen. (Overgenomen van iemand die er niet genoeg tijd voor had)
Gast- Gast
wij hebben zo'n container gekocht bij de xenos heb je verschillende kleuren
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Just me schreef:Wij geven Vers vlees dus een diepvriezer
Wij ook. Wat geef jij?
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Soortgelijke onderwerpen
» Dierenvoer leidt tot alledaags dierenleed......
» Soep bewaren
» bewaren van bananen
» Spaghetti nog bewaren?
» bonnetjes bewaren
» Soep bewaren
» bewaren van bananen
» Spaghetti nog bewaren?
» bonnetjes bewaren
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: