Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klopt deze redenering (huurtoeslag) ?

Ga naar beneden

Klopt deze redenering (huurtoeslag) ? Empty Klopt deze redenering (huurtoeslag) ?

Bericht  girli ma 14 feb 2011 - 11:41

We hebben vorige week een brief ontvangen, een definitieve aanslag over (ik meen) 2008 voor de huurtoeslag. Daarin stond dat we niets hoefden te betalen. We hadden recht op 1000 euro en we hebben 1000 euro ontvangen.

Echter, voor deze definitieve toeslag hebben we alles moeten terugbetalen. We hadden volgens de belasting geen recht op de huurtoeslag. Op dit moment hebben wij over 2008 dus helemaal niets gehad. Alles wat we hebben gehad, hebben we terugbetaald.

Als de definitieve berekening zegt dat wij recht hebben op 1000 euro en we die volgens hun ook ontvangen hebben, klopt dit niet. Hebben wij dan nu eigenlijk recht op die 1000 euro en krijgen we alsnog huurtoeslag over 2008?
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klopt deze redenering (huurtoeslag) ? Empty Re: Klopt deze redenering (huurtoeslag) ?

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 11:43

Op basis van wat jij hier verteld, zeg ik:"Boek die vakantie maar alvast" Wink

Edit: Als jij er honderd procent zeker van bent dat je in 2008 geen toeslag hebt gehad, enkel hebt moeten terugbetalen, dan dien je die 1000 euro nog te ontvangen. Maar het kan ook zijn dat je voor een ander jaar hebt terugbetaald en dat je voor het jaar 2008 het juiste bedrag hebt ontvangen en dat je dus niets toe krijg. 0800-0543. Very Happy


Laatst aangepast door ABE op ma 14 feb 2011 - 11:47; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klopt deze redenering (huurtoeslag) ? Empty Re: Klopt deze redenering (huurtoeslag) ?

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 11:43

Misschien moet je even contact opnemen. Ik kan zo niet zeggen of jullie daar recht op hebben of niet, aangezien ik niet op de hoogte ben van jullie financiële situatie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klopt deze redenering (huurtoeslag) ? Empty Re: Klopt deze redenering (huurtoeslag) ?

Bericht  girli ma 14 feb 2011 - 20:54

ABE schreef:Op basis van wat jij hier verteld, zeg ik:"Boek die vakantie maar alvast" Wink

Edit: Als jij er honderd procent zeker van bent dat je in 2008 geen toeslag hebt gehad, enkel hebt moeten terugbetalen, dan dien je die 1000 euro nog te ontvangen. Maar het kan ook zijn dat je voor een ander jaar hebt terugbetaald en dat je voor het jaar 2008 het juiste bedrag hebt ontvangen en dat je dus niets toe krijg. 0800-0543. Very Happy
Ja, ik ga het ook zeker helemaal uitzoeken. Ik wil wel een vakantie boeken :P Omdat ik wist dat jij iig bij de belasting hebt gewerkt, wou ik even zeker weten dat het wel zin heeft en ik niet een rare kronkel in mijn hersenen heb zitten o.i.d.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klopt deze redenering (huurtoeslag) ? Empty Re: Klopt deze redenering (huurtoeslag) ?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum