Huurtoeslag
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Huurtoeslag
Wanneer wordt dat gestort?
Ik heb begin augustus huurtoeslag aangevraagd, dat gaat dan per de volgende maand in, 1 september dus, maar wanneer krijg ik dit, eind september? Ik heb er wel een brief over gehad, maar kan die door de verhuischaos nu niet vinden.
Ik heb begin augustus huurtoeslag aangevraagd, dat gaat dan per de volgende maand in, 1 september dus, maar wanneer krijg ik dit, eind september? Ik heb er wel een brief over gehad, maar kan die door de verhuischaos nu niet vinden.
Gast- Gast
Re: Huurtoeslag
de 20e als het goed is!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
En dat is dan voor de komende maand? Dus 20 september krijg je de huurtoeslag van oktober? Want dan zou ik met terugwerkende kracht nog de huurtoeslag van september moeten krijgen.
Gast- Gast
De werkdag na de 20e.
Dus is het zaterdag de 20e, dan wordt het maandag gestort. Want dat is de werkdag na de 20e.
En je krijgt alleen huurtoeslag en alleen met terugwerkende kracht als je de beschikking hebt ontvangen. Geen beschikking ontvangen is nog een maand wachten.
Dus is het zaterdag de 20e, dan wordt het maandag gestort. Want dat is de werkdag na de 20e.
En je krijgt alleen huurtoeslag en alleen met terugwerkende kracht als je de beschikking hebt ontvangen. Geen beschikking ontvangen is nog een maand wachten.
Gast- Gast
Misschien was dat alleen een bevestiging van de aanvraag. Ik zie net dat het 8 weken kan duren voor je de beschikking krijgt en dat het daarna nog maximaal 4 weken kan duren voor je het geld krijgt, maar is dat dan met terugwerkende kracht? Krijg ik dan bijv. drie keer het maandbedrag ineens uitbetaald? Of wordt dat aan het eind van het jaar verrekend?
Gast- Gast
Je krijgt huurtoeslag vanaf de datum dat je het hebt aangevraagd. Dus als dat in jouw geval drie maanden zal zijn, dan krijg je drie maanden ineens uitbetaald.
Gast- Gast
Mooi
Maar het gaat alleen per hele maand toch? Ik heb huurtoeslag aangevraagd op 9 augustus, maar ik begreep dat ik het dan per 1 september zou krijgen.
Maar het gaat alleen per hele maand toch? Ik heb huurtoeslag aangevraagd op 9 augustus, maar ik begreep dat ik het dan per 1 september zou krijgen.
Gast- Gast
Ik heb de brief weer opgeduikeld en het was wel de beschikking, dus dan zou ik over 5 dagen m'n eerste huurtoeslag moeten krijgen!
Gast- Gast
Dijn82 schreef:Ik heb de brief weer opgeduikeld en het was wel de beschikking, dus dan zou ik over 5 dagen m'n eerste huurtoeslag moeten krijgen!
Even nieuwsgierig aangezien ik net huurtoeslaag aangevraagd heb, stond het erop de 20e?
Sunny87- Fluisteraar
- Aantal berichten : 64
Punten : 74
Registratiedatum : 15-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Huurtoeslag 2013
» Vraag over huurtoeslag?
» Huurtoeslag. Wie weet dit?
» Huurtoeslag en toetsingsinkomen?
» zorg/huurtoeslag
» Vraag over huurtoeslag?
» Huurtoeslag. Wie weet dit?