Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Huurtoeslag 2013

3 plaatsers

Ga naar beneden

Huurtoeslag 2013 Empty Huurtoeslag 2013

Bericht  Parisienne di 20 nov 2012 - 22:29

Wij krijgen ineens geen huurtoeslag meer, terwijl we nu rond de €90,- per maand krijgen. In het inkomen van mijn vriend is weinig veranderd, ikzelf heb helemaal geen inkomen. Blijkbaar ligt zijn inkomen toch net boven de (nieuwe) grens.. balen!

Hoe zit het bij jullie? Al een proefberekening voor 2013 gemaakt?

Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huurtoeslag 2013 Empty Re: Huurtoeslag 2013

Bericht  VeryCherry di 20 nov 2012 - 23:01

Waarom krijg je geen huurtoeslag volgend jaar? Heb je zo'n brief van de BD gekregen? Ik zou het gewoon opnieuw aanvragen en dan is de kans groot dat je het wél krijgt. Ik heb dat geintje ook een keer meegemaakt, aan mijn inkomen was niks veranderd, maar ik was ineens uit het systeem gehaald. Opnieuw een aanvraag gedaan en die werd gelukkig goedgekeurd.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huurtoeslag 2013 Empty Re: Huurtoeslag 2013

Bericht  loesje di 20 nov 2012 - 23:22

Parisienne schreef:Wij krijgen ineens geen huurtoeslag meer, terwijl we nu rond de €90,- per maand krijgen. In het inkomen van mijn vriend is weinig veranderd, ikzelf heb helemaal geen inkomen. Blijkbaar ligt zijn inkomen toch net boven de (nieuwe) grens.. balen!

Hoe zit het bij jullie? Al een proefberekening voor 2013 gemaakt?


wat kreeg je dan veel huurtoeslag! wij kregen maar 15 euro en dit jaar volgens mij ook niks meer.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Huurtoeslag 2013 Empty Re: Huurtoeslag 2013

Bericht  Parisienne di 20 nov 2012 - 23:25

VeryCherry schreef:Waarom krijg je geen huurtoeslag volgend jaar? Heb je zo'n brief van de BD gekregen? Ik zou het gewoon opnieuw aanvragen en dan is de kans groot dat je het wél krijgt. Ik heb dat geintje ook een keer meegemaakt, aan mijn inkomen was niks veranderd, maar ik was ineens uit het systeem gehaald. Opnieuw een aanvraag gedaan en die werd gelukkig goedgekeurd.
Nee, we hebben geen brief gekregen. De proefberekening voor 2013 geeft aan dat we geen recht meer hebben op huurtoeslag omdat we boven de grens van +/- 28500 (?) uitkomen. Mijn vriend zit inderdaad rond de 29000.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huurtoeslag 2013 Empty Re: Huurtoeslag 2013

Bericht  VeryCherry di 20 nov 2012 - 23:32

Hmmm, stom zeg, het scheelt zóveel per maand in vergelijking met het inkomen.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huurtoeslag 2013 Empty Re: Huurtoeslag 2013

Bericht  Parisienne wo 21 nov 2012 - 0:33

Ik snapte er zelf ook niks van. Als het iets omlaag zou gaan zou ik het nog begrijpen, maar nu gaan we naar helemaal niks.. die stap is wel erg groot, terwijl er qua inkomen weinig veranderd is. Ik zal het nog even afwachten en opnieuw aanvragen, wellicht nog even bellen met de belastingdienst. Ik kan het eventueel wel laten doorlopen maar dan heb je kans dat we volgend jaar mogen terugbetalen.. Rolling Eyes Binnenkort maar eens uitzoeken.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huurtoeslag 2013 Empty Re: Huurtoeslag 2013

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum