Lowlands 2013!
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Lowlands 2013!
Woohoo ik ben erbij!! Wie ook?
Heb de kaarten nog niet in m'n mailbox ontvangen trouwens, ga er maar van uit dat het door de drukte komt. Geld is iig afgeschreven!
Heb de kaarten nog niet in m'n mailbox ontvangen trouwens, ga er maar van uit dat het door de drukte komt. Geld is iig afgeschreven!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Lowlands 2013!
Las het al op FB. Super dat het gelukt is!
Ik zie tegen die tijd wel of ik ga. Via internet zijn er altijd nog wel kaarten te krijgen. Zo heb ik het twee jaar geleden ook gedaan. Heerlijk festival is het!
Hoeveelste keer wordt dit voor jou?
Ik zie tegen die tijd wel of ik ga. Via internet zijn er altijd nog wel kaarten te krijgen. Zo heb ik het twee jaar geleden ook gedaan. Heerlijk festival is het!
Hoeveelste keer wordt dit voor jou?
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
2e keer pas! Ben alleen in 2009 op LL geweest. Andere jaren wel naar andere festivals geweest, maar kon elke keer niet naar LL vanwege mijn werk en de bijbehorende vakanties. Roep al jaren dat ik in 2013 wil gaan, omdat wij dan eindelijk weer later zomervakantie hebben en voilà, gelukt! Ben echt blij!!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb ook kaartjes voor lowlands, heb er nu al zin in .
Bij mij zijn ze trouwens ook nog niet binnen maar ik weet nog van vorig jaar dat het toen ook even geduurd heeft.
Bij mij zijn ze trouwens ook nog niet binnen maar ik weet nog van vorig jaar dat het toen ook even geduurd heeft.
sokpop- Fluisteraar
- Aantal berichten : 145
Punten : 151
Registratiedatum : 31-12-12
Lowlands trekt me totaal niet maar super chill dat je kaartjes hebt kunnen regelen! Veel plezier
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik ben er ook bij!
Voor mij wordt het de 3e keer.
Voor mij wordt het de 3e keer.
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11