Lowlands
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Lowlands
Ik ga dit jaar voor het eerst naar Lowlands. Maar ik zag op de site dat muntjes 2,50 per stuk kosten. Voor drie dagen loopt dat natuurlijk aardig op, dus ik vroeg me af of ik niet gewoon zelf een weekendtas vol eten en drinken mee kan nemen. Word je hierop gecontroleerd?
Laatst aangepast door SuperGrover op vr 25 feb 2011 - 6:55; in totaal 1 keer bewerkt
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Lowlands
Ja, dat mag niet. Je kan het wel meenemen, maar dan moet je bij de ingang alles weggooien en dat is helemaal zonde. Je mag natuurlijk wel eten meenemen naar de camping, maar niet mee het festivalterrein op.
Gast- Gast
Naar de camping kan je inderdaad wel eten meenemen, het festivalterrein op niet. Maar goed, als het superwarm weer is, dan wordt veel van je eten wel klef/warm... En houd er rekening mee dat je het ook mee naar het terrein moet slepen.
Yzma- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 392
Registratiedatum : 18-11-10
Hmmh oke. Das dan weer spijtig. Dat wordt dan een soort ramadan, haha
SuperGrover- Ratel
Of je kan er nu rekenening mee houden en sparen. Op festivals ben je nou eenmaal veel geld kwijt. Ook al neem je eten voor op de camping mee.
Yzma- Fluisteraar
Yzma schreef:Of je kan er nu rekenening mee houden en sparen. Op festivals ben je nou eenmaal veel geld kwijt. Ook al neem je eten voor op de camping mee.
Inderdaad, het is nou eenmaal duur. Je gaat (hopelijk) een geweldig weekend krijgen en dat kost nou eenmaal veel geld.
Ik zou er eerlijk gezegt ook niet zo op gaan letten, dat is alleen maar zonde. Gewoon sparen als het mogelijk is, dan heb je denk ik het meest plezier.
En uiteindelijk zal je als je terugkomt beseffen dat het al dat geld meer dan waard was, dat heb ik tenminste!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik houd me er eigenlijk ook nooit mee bezig. Ik drink zelf geen alcohol, dus dat scheelt wel geld, maar ik ben altijd rond de 50,- per dag kwijt en dan let ik dus niet op wat ik uitgeef. En als ik geldgebrek zou hebben, dan zou ik inderdaad wel spulletjes meenemen naar de camping. Hoewel ik dat trouwens nu ook al doe, voor het ontbijt en de donderdagavond. Ik zou iig nooit bekertjes gaan rapen, dat vind ik echt zonde van mijn tijd daar.
Yzma- Fluisteraar
Ja sparen doe ik ook wel, en ik ga ook niet echt ramadan houden hoor Was een bij wijze van spreken. Maar goed om te weten dat ik niet de hele C1000 van tevoren hoef leeg te kopen.
SuperGrover- Ratel
Ontbijt zou je wel mee kunnen nemen, dat scheelt ook weer wat geld. Mijn vriend en ik nemen meestal ook wat sterke drank mee, zoals rum. Als we dan bij de tent zijn drinken we daar nog wat van als we zin hebben. Drink je in kleine beetjes, dus het is niet heel snel op. Hoef je daar geen dure drank bij de camping supermarkt te kopen. Vaak nemen we ook wat koek repen mee, kun je ook nog even eten voordat je het terrein op gaat.
En een tip voor op het terrein zelf: koop aan het begin van de middag een wafel en je lust pas laat in de avond weer eten, zo vult dat
Bedenk wel dat je alles wat je mee neemt ook mee moet slepen. En dat kan heel zwaar zijn!
En een tip voor op het terrein zelf: koop aan het begin van de middag een wafel en je lust pas laat in de avond weer eten, zo vult dat
Bedenk wel dat je alles wat je mee neemt ook mee moet slepen. En dat kan heel zwaar zijn!
Effie_O- Prater
- Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10
Dank je voor de tips!
Dat laatste, wat bedoel je daar precies mee? Bedoel je wat je meeneemt naar het festivalterrein of naar de camping?
Dat laatste, wat bedoel je daar precies mee? Bedoel je wat je meeneemt naar het festivalterrein of naar de camping?
SuperGrover- Ratel
Up! Namen bekend
SuperGrover- Ratel
Interpol en Trentemöller! Whoehoe!!!
Yzma- Fluisteraar
Ja Interpol ben ik ook blij mee! Mijn vriendinnen zijn erg blij met Jeugd van Tegenwoordig.
SuperGrover- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: