Lowlands 2012!
+6
bolus26
Merai
Fred
Suus
Ooh La La!
Aziraphale
10 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Lowlands 2012!
Na dik een uur in de wachtrij van ticketmaster gelukkig 4 kaartjes kunnen bestellen
Wie gaan er ook (behalve Terkina )?
Wie gaan er ook (behalve Terkina )?
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Lowlands 2012!
Aw jammer zeg!
Aziraphale- Ratel
Ik! Ik heb ook 4 kaartjes kunnen krijgen
Vorig jaar visten we achter het net dus ben nu extra blij!
Vorig jaar visten we achter het net dus ben nu extra blij!
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
En het is alweer uitverkocht!
Aziraphale- Ratel
Ik niet Iemand anders stond voor mij in de wachtrij vanaf 11 uur, maar het is helaas niet gelukt
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Uiteindelijk na 1,5 uur wachten zo ongeveer als laatste kaartjes kunnen kopen. Ik ben er weer bij dit jaar voor de 9e keer.
Fred- Prater
- Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb er 2, al heb ik nog geen idee met wie ik ga. Ik hoop tegen die tijd dat ik misschien eens een keer niet single ben, of dat ik me kan aansluiten bij een grotere groep.
Dit word dan mijn 7e editie.
Gast- Gast
Suus, wat balen!
Fred, gelukkig dat je nog kaartjes hebt. Ik ben ook echt superblij dat het gelukt is!
Zero, ik hoop het ook voor je! En anders mag je altijd met je tentje bij ons staan hoor Ik ga met mijn vriend, zus en zwager.
Fred, gelukkig dat je nog kaartjes hebt. Ik ben ook echt superblij dat het gelukt is!
Zero, ik hoop het ook voor je! En anders mag je altijd met je tentje bij ons staan hoor Ik ga met mijn vriend, zus en zwager.
Aziraphale- Ratel
Eigenlijk had ik me er al min of meer bij neergelegd om dit jaar niet te gaan, heb er gewoon geen geld voor. Nouja, het staat wel op mijn rekening nu, maar ben aan het sparen voor onze bruiloft Maar toen wilde mijn oom, die ook elk jaar gaat, kaartjes voor mij en mijn vriend gaan kopen, omdat hij het wel gezellig vond als wij ook meegingen Helaas heeft hij te lang in de wachtrij moeten staan, hij kon geen drie kaartjes meer bestellen, alleen maar eentje. Hij gaat zelf dus wel
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Ik ga ook Met hetzelfde clubje als vorig jaar, heb er nu al zin in!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Merai schreef:Ik ga ook Met hetzelfde clubje als vorig jaar, heb er nu al zin in!
Gezellig!
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Thnx Az misschien is een LL meeting sowieso wel weer eens leuk.
Ik wil dit jaar een werptent gaan halen. Ieder jaar kom ik namelijk aan met een 3/4 persoons tent, die ik mag slepen (en ik mag ook al rijden) en ik ben het wel een beetje beu om de muilezel / tourguide te zijn.
En ik wil, verdomme, gewoon dat Muse komt dit jaar. Het is zes jaar geleden. Als ze niet komen, dan ga ik brullen als een klein kind.
Gast- Gast
ik moet alweer werken dan,echt jammer.
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Hoe tof is dit
Ik had tijdens het jagen op kaartjes problemen met betaling. Ik had 2 x 2 kaarten besteld en beide keren ging de betaling niet door. Daarna stond er dat ik niet meer mocht bestellen vanwege de limiet.
Dus ik een mail sturen met het probleem en of dit alstublieft zo snel mogelijk opgelost kon worden.
Ik heb toen mega snel een ander account gemaakt en mijn collega heeft toen kaartjes kunnen krijgen voor me.
En nu krijg ik dus een mail van de ticketservice dat ik de kaartjes alsnog mag kopen als ik de betaling voldoe binnen 5 dagen.
Ik heb meteen mijn vrienden gesmst wie er te laat was en nog wil, want ik kan dus nog aan twee kaartjes komen
Gast- Gast
Idd present!! Nou ja, ik heb een kaartje iig... Mocht de line up zwaar tegenvallen, dan verkoop ik dit jaar écht mijn kaartje door... uhuh ;-)Aziraphale schreef:(behalve Terkina )?
Fred, kom je nou dit jaar ook eindelijk een keertje naar onze ll-meeting?
Terkina- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 273
Een goede vriendin gaat trouwen in het buitenland, precies tijdens LL12. Dit jaar dus geen twijfel en race stress voor de kaartjes, maar wel jammer omdat ik LL11 ook al heb gemist. Volgend jaar weer een kans!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Ik heb zojuist mijn kaarten binnen
Die andere heb ik nog tot vrijdag om te beslissen.
Gast- Gast
Aaaaah jammer Sterre! (Hoewel natuurlijk wel leuk dat je vriendin gaat trouwen. )
Terkina- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 273
Elodie schreef:Zero, als jouw vrienden ze niet willen dan wil ik ze wel!!
Het punt is alleen wel dat ze naar mij gestuurd gaan worden omdat het op mijn account staat. De betaling moet naar ticketservice zelf met een klantennummer, en er bestaat een kans dat het etickets zijn (al betaal je voor hardcopy dus ik neem aan van niet).
Ik geef mijn vrienden tot vrijdag ochtend de kans om te reageren, maar anders mag jij ze van mij ook hebben.
Gast- Gast
Maar e-tickets kun je dan toch gemakkelijk aan mij doorsturen? Dan maak ik het geld gewoon naar jou over. Ik hoor het wel!! Zou zoooo vet zijn!
Gast- Gast
Princess schreef:Ik kan niet, ben dan alweer aan het werk
Ik heb dus hetzelfde probleem! Maar ik heb vorig jaar al uitgezocht dat we in 2013 laat vakantie hebben en ik dus kan gaan. Hopelijk ben ik er volgend jaar bij!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Gast schreef:Maar e-tickets kun je dan toch gemakkelijk aan mij doorsturen? Dan maak ik het geld gewoon naar jou over. Ik hoor het wel!! Zou zoooo vet zijn!
ehm je staat nu gast? dat word lastig contacten morgen...
Ik zit ook te twijfelen om ook naar Pinkpop te gaan. Ik heb geen geld voor een kaartje, ik zou een vriendin kunnen overhalen deze voor te schieten, maar ik heb geen idee hoe de kaarten van Pinkpop verlopen. Of dat ook binnen een paar uur is uitverkocht. De dag van de verkoop kom ik namelijk net terug van vakantie...
Misschien ga ik wel helemaal niet naar PP maar ik moet nu wel gaan toegeven dat ik grote namen begin te missen op Llow. Ik wil eigenlijk een back-up plan hebben...
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: