Lowlands
+6
Fred
Feline
Bliss
xxjojootjexx
Lady Starstruck
Jip
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Lowlands
Gaan er nog mensen naar Lowlands dit jaar?
Zo,ja; wat Moet je zien, op welke camping ga je staan, hoeveelste keer ga je, wat doe je aan, op welke dag ga je, wat moet je absoluut niet vergeten, en meer van dat soort voorpret!
Zo,ja; wat Moet je zien, op welke camping ga je staan, hoeveelste keer ga je, wat doe je aan, op welke dag ga je, wat moet je absoluut niet vergeten, en meer van dat soort voorpret!
Jip- Fluisteraar
- Aantal berichten : 66
Punten : 76
Registratiedatum : 23-05-13
Re: Lowlands
Is dat niet dit weekend? Ik ging gisteren namelijk naar een metalfestival in het noorden. En ik zag overal borden staan met Lowlands volg L.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Nee, volgend weekendLady Starstruck schreef:Is dat niet dit weekend? Ik ging gisteren namelijk naar een metalfestival in het noorden. En ik zag overal borden staan met Lowlands volg L.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga! Op donderdag, nog geen idee welke camping (1, 2 of 3 denk ik). Verder moet ik me er nog in verdiepen, maar ben nu nog op vakantie! Heb er al wel zin in, hopelijk werkt t weer een beetje mee!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ga ook donderdag maar dan in de avond. Welke camping weet ik nog niet, voorheen altijd camping 3 maar dan was ik er ook veel eerder dan donderdag avond.
Jip- Fluisteraar
Ik ga 1 dagje Zin in!
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
1 dag? Het is 3 dagen en er zijn geen dagkaarten...Feline schreef:Ik ga 1 dagje Zin in!
Ik zelf ga voor de 10e keer. Dit wordt tevens mijn laatste keer heb ik besloten. Zeker gezien het de laatste jaren qua bekende namen veelal herhaling is. Dit jaar is dat al helemaal het geval, maar goed ik zal mij wel vermaken en ga dit jaar veel nieuwe bands ontdekken. Ik zal weinig in de Alpha (zo ongeveer alleen voor Franz Ferdiand en de Editors) te vinden zijn en heb al gezien dat de Indiatent door mij het vaakst bezocht zal gaan worden (oa Villagers).
Net zoals andere jaren sta ik weer op camping 4.
Fred- Prater
- Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Ik ga misschien ook nog! Zit nog zwaar in dubio, haha. Sowieso, mocht een kaart kunnen kopen via MP of iets dergelijks, wie kent een site waar ik kan checken op echtheid? Kom er via google niet echt uit.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik ga dit jaar voor de 3e keer. We zijn er nog niet helemaal over uit of we donderdagavond of vrijdagochtend vroeg gaan.
Het enige dat ik zeker wil zien zijn de Editors en Biffy Clyro. Daarnaast laat ik het vooral van mijn vriend afhangen. Die heeft zich er in verdiept.
Verder ga ik het dit jaar heel rustig aan doen omdat ik nu zwanger ben. Voorgaande keren moest en zouden we alle dingen op ons lijstje zien.
Oh en ik denk dat we op camping 5 gaan staan.
Het enige dat ik zeker wil zien zijn de Editors en Biffy Clyro. Daarnaast laat ik het vooral van mijn vriend afhangen. Die heeft zich er in verdiept.
Verder ga ik het dit jaar heel rustig aan doen omdat ik nu zwanger ben. Voorgaande keren moest en zouden we alle dingen op ons lijstje zien.
Oh en ik denk dat we op camping 5 gaan staan.
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Lady, dat kun je niet checken maar probeer in ieder geval hardcopy te kopen en via Facebook, dan heb je al iets meer zekerheid.
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Daar heb je twee goede punten Feline, thanks.
Lady4- Ratel
Mijn achterbuurvrouw heeft een kaart te koop..
Jip83- Fluisteraar
- Aantal berichten : 189
Punten : 209
Registratiedatum : 26-07-13
Ga ik onthouden! Ik ben er nog niet uit of ik wel of niet ga..Jip83 schreef:Mijn achterbuurvrouw heeft een kaart te koop..
Lady4- Ratel
Jup, ook ik ben donderdag voor de 7e keer weer van de partij.
Steevast camping 2 - of er moet iets mis gaan.
Ik twijfel ook of dit mijn laatste editie gaat worden. Ik ben het niet eens met de prijs-kwaliteit verhouding en ondanks dat ik de sfeer geweldig vind, zie ik eerlijk gezegd gewoon liever wat grotere namen voor mijn geld.
Er zit dus een kans in dat ik volgend jaar toch richting Pinkpop verdwijn.
Ik zou Sziget ook nog heel graag een keer mee maken, maar eigenlijk heb ik nu al geen geld voor Lowlands dus of dat hem ooit gaat worden...
Mijn enige must-see zijn de Editors.
Ik wil ook nog naar Franz Ferdinand, Hurts, Imagine Dragons, the Lumineers, Empire of the Sun, Tom Odell en Mister & Mississippi.
Indien de vriendin waar ik mee ga perse ergens anders heen wil ben ik daar vast ook voor in, mits ze met een goed argument komt (en gezien haar muziekkennis vrij blanco is denk ik dat ik de tourgids ga zijn)
Ik denk niet dat ik bij de afsluiter ga zijn.
Ik weet dan net wie Nick Cave is door dat liedje met Kylie Minogue bijna 20 jaar geleden, maar daar houd het ook wel op.
Ik snap dat de Editors niet 2 keer mogen/kunnen afsluiten, maar ik had dan liever Franz als laatste gehad.
Leek me een leuker feestje.
Steevast camping 2 - of er moet iets mis gaan.
Ik twijfel ook of dit mijn laatste editie gaat worden. Ik ben het niet eens met de prijs-kwaliteit verhouding en ondanks dat ik de sfeer geweldig vind, zie ik eerlijk gezegd gewoon liever wat grotere namen voor mijn geld.
Er zit dus een kans in dat ik volgend jaar toch richting Pinkpop verdwijn.
Ik zou Sziget ook nog heel graag een keer mee maken, maar eigenlijk heb ik nu al geen geld voor Lowlands dus of dat hem ooit gaat worden...
Mijn enige must-see zijn de Editors.
Ik wil ook nog naar Franz Ferdinand, Hurts, Imagine Dragons, the Lumineers, Empire of the Sun, Tom Odell en Mister & Mississippi.
Indien de vriendin waar ik mee ga perse ergens anders heen wil ben ik daar vast ook voor in, mits ze met een goed argument komt (en gezien haar muziekkennis vrij blanco is denk ik dat ik de tourgids ga zijn)
Ik denk niet dat ik bij de afsluiter ga zijn.
Ik weet dan net wie Nick Cave is door dat liedje met Kylie Minogue bijna 20 jaar geleden, maar daar houd het ook wel op.
Ik snap dat de Editors niet 2 keer mogen/kunnen afsluiten, maar ik had dan liever Franz als laatste gehad.
Leek me een leuker feestje.
Capt'n Zero- Prater
- Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Ik kom al jaren niet meer voor de muziek maar meer voor het feestje en de gezelligheid, het drie + dagen feest vind ik echt super fijn. Ik ben meer van het nachtprogram, wel wil ik de Editors, Franz, en nog iets waar ik de naam nu niet van weet. Dat beloofd al veel goeds:confused:
Jip- Fluisteraar
En, heeft iedereen het overleefd?! Wat vonden jullie ervan? Wat waren de hoogte-/dieptepunten?
Bliss- Lady Post-a-lot
Ik ben vandaag weer een beetje bijgetrokken, maar gister was er echt niks met mij te beginnen!
Ik had een mega kater, en dat terwijl ik een weekend lang alleen maar water en sprite gedronken heb (ivm zwangerschap).
Echt ongelooflijk.
Uiteindelijk was het leuker dan ik vooraf gedacht had, vooral qua muziek. Op papier vond ik de line-up gigantisch tegenvallen maar eenmaal daar viel het erg mee.
Hoogtepunten waren voor mij Seeed (veruit het leukste feestje van het weekend) en Editors.
Jake Bugg, Chrystal Fighters en Seesick Steve waren ook erg goed.
Dieptepunten waren (met stip op 1) The Lumineers. Man wat waren die slehecht!!! Ongelooflijk. Kun je beter de cd opzetten.
Ook Alabama Shakes kwamen totaal niet tot hun recht in de tent. Daarbuiten waren ze zo zo.
Ontdekkingen waren voor mij Daughters, Petit Noir, Kodaline en Bonobo. Alle 4 verrassend goed, terwijl ik het op papier niet zo geweldig vond.
Ik had een mega kater, en dat terwijl ik een weekend lang alleen maar water en sprite gedronken heb (ivm zwangerschap).
Echt ongelooflijk.
Uiteindelijk was het leuker dan ik vooraf gedacht had, vooral qua muziek. Op papier vond ik de line-up gigantisch tegenvallen maar eenmaal daar viel het erg mee.
Hoogtepunten waren voor mij Seeed (veruit het leukste feestje van het weekend) en Editors.
Jake Bugg, Chrystal Fighters en Seesick Steve waren ook erg goed.
Dieptepunten waren (met stip op 1) The Lumineers. Man wat waren die slehecht!!! Ongelooflijk. Kun je beter de cd opzetten.
Ook Alabama Shakes kwamen totaal niet tot hun recht in de tent. Daarbuiten waren ze zo zo.
Ontdekkingen waren voor mij Daughters, Petit Noir, Kodaline en Bonobo. Alle 4 verrassend goed, terwijl ik het op papier niet zo geweldig vond.
Ooh La La!- Prater
Ik had begrepen dat de Crystal Fighters juist (weer) een zooitje er van hadden gemaakt.
Maar goed, ik was er dit keer niet bij om dat te beoordelen.
Ik leef nog - maar wel een beetje wazig. Ik maak rare sprongen vandaag.
Ik was bij Editors (love them) en Franz (ook weer heerlijk nostalgisch) als dag afsluiters.
Verder was ik heel erg gecharmeerd van Imagine Dragons - al vond ik wel dat het geluid buiten de Grolsch niet optimaal is.
En Hurts - oh, ik had spijt dat ik mijn vriendin niet eerder mee had gesleept - ik wilde ze zien maar had geen haast. Toen ik het laatste kwartier arriveerde, waren zo zo lekker aan het galmen dat ik er helemaal happy van werd.
Zeer goed te verteren, die Hurts.
Ik was van plan om naar the Lumineers & Alabama Shakes te gaan, maar moet dan maar blij zijn misschien dat ik te lui was
Ik vond NIN niet heel erg interessant en ik vond Mister en Mississippi nogal saai. Maar daar ben ik ook maar 15 min geweest, dus dat was niet echt goed te beoordelen.
Maar goed, ik was er dit keer niet bij om dat te beoordelen.
Ik leef nog - maar wel een beetje wazig. Ik maak rare sprongen vandaag.
Ik was bij Editors (love them) en Franz (ook weer heerlijk nostalgisch) als dag afsluiters.
Verder was ik heel erg gecharmeerd van Imagine Dragons - al vond ik wel dat het geluid buiten de Grolsch niet optimaal is.
En Hurts - oh, ik had spijt dat ik mijn vriendin niet eerder mee had gesleept - ik wilde ze zien maar had geen haast. Toen ik het laatste kwartier arriveerde, waren zo zo lekker aan het galmen dat ik er helemaal happy van werd.
Zeer goed te verteren, die Hurts.
Ik was van plan om naar the Lumineers & Alabama Shakes te gaan, maar moet dan maar blij zijn misschien dat ik te lui was
Ik vond NIN niet heel erg interessant en ik vond Mister en Mississippi nogal saai. Maar daar ben ik ook maar 15 min geweest, dus dat was niet echt goed te beoordelen.
Capt'n Zero- Prater
Ik heb geloof ik alleen bij The Opposites maar het hele optreden lang in de tent gestaan, wat een feest was dat zeg! Ging helemaal los, ga er zo nog ff een filmpje van uploaden op YouTube. Verder vond ik de Jeugd van Tegenwoordig ook leuk, Editors, Kodaline (maar gedeeltelijk gehoord), Major Lazer was lachen. Maar overal dus eigenlijk een beetje buiten de tent gestaan/gezeten, hadden steeds geen zin om tussen de menigte te staan Ik heb me goed vermaakt iig, zaterdagavond hele avond in de Hacienda staan dansen, was boven verwachting leuk! Alleen van die regen op vrijdagavond werden we echt strontchagrijnig, je kunt dan echt niks hè! Hele poos in de loempiatent gezeten, omdat het daar overdekt was. Heel veel spullen in m'n tent waren ook nat, baahhh. Het kamperen hoeft van mij niet meer zo, denk dat dit de laatste keer was, ik heb toch echt behoefte aan meer comfort!
Oh en ik heb veel leuke mannen gezien, festivalgangers zijn toch wel echt mijn types hoor!
Oh en ik heb veel leuke mannen gezien, festivalgangers zijn toch wel echt mijn types hoor!
Bliss- Lady Post-a-lot
Jep, mijne ook veel leuke mannen.
Ik twijfel ook sterk of dit mijn (voorlopig) laatste jaar is geweest. Ik denk dat ik alleen nog over te halen ben als er een groep zich aanmeld, maar dat zie ik niet snel gebeuren.
Het gaat mij voornamelijk om de line-up en het gebrek aan een groep.
Als het financieel haalbaar is, zal ik volgend jaar misschien toch Pinkpop eens bezoeken.
Eigenlijk heb ik al mijn pijlen nu naar Sziget gericht, maar ik ben de enige... plus ik heb geen geld
Volgend jaar zou dus zomaar weer festivalloos kunnen worden...
Ik twijfel ook sterk of dit mijn (voorlopig) laatste jaar is geweest. Ik denk dat ik alleen nog over te halen ben als er een groep zich aanmeld, maar dat zie ik niet snel gebeuren.
Het gaat mij voornamelijk om de line-up en het gebrek aan een groep.
Als het financieel haalbaar is, zal ik volgend jaar misschien toch Pinkpop eens bezoeken.
Eigenlijk heb ik al mijn pijlen nu naar Sziget gericht, maar ik ben de enige... plus ik heb geen geld
Volgend jaar zou dus zomaar weer festivalloos kunnen worden...
Capt'n Zero- Prater
Pff ik word gewoon echt te oud voor dat kamperen. Elke avond Ibuprofen genomen tegen de rugpijn, alles deed me gewoon zeer en ik ben nu nog niet bijgekomen, heb dan ook vier dagen uitgetrokken om te chillen en bij te komen
Sziget ben ik in 2008 geweest, het was wel een unieke ervaring, heb me goed vermaakt, maar ik zou er nu echt nooit meer heen gaan.
Sziget ben ik in 2008 geweest, het was wel een unieke ervaring, heb me goed vermaakt, maar ik zou er nu echt nooit meer heen gaan.
Bliss- Lady Post-a-lot
Het kamperen vind ik best meevallen. Maar wij gaan ook regelmatig op vakantie kamperen. Ik vond op vrijdag de regen ook wel echt een spelbreker.
Volgend jaar sla ik in ieder geval over ivm m'n kindje, tenzij de line up ineens heeeeel vet wordt haha. Dan zijn opa en oma de sjaak
Volgend jaar sla ik in ieder geval over ivm m'n kindje, tenzij de line up ineens heeeeel vet wordt haha. Dan zijn opa en oma de sjaak
Ooh La La!- Prater
Kamperen overleef ik nog wel, ik slaap vrij makkelijk.
Ik vond de regen ook wel een domper. Niet voorspeld, niet welkom.
En dan ook nog eens een half uur moeten wachten op dat verdomde Lowlandscafe dat te laat open ging!
Op gegeven moment waren er mensen langs het hek door en onder de tent door gekropen.
De security kon op gegeven moment onmogelijk nog iedereen tegen houden.
En zondag was het voorspeld en toen kwam er niks (of in elk geval niet voor ik wakker was haha)
Ik vond de regen ook wel een domper. Niet voorspeld, niet welkom.
En dan ook nog eens een half uur moeten wachten op dat verdomde Lowlandscafe dat te laat open ging!
Op gegeven moment waren er mensen langs het hek door en onder de tent door gekropen.
De security kon op gegeven moment onmogelijk nog iedereen tegen houden.
En zondag was het voorspeld en toen kwam er niks (of in elk geval niet voor ik wakker was haha)
Capt'n Zero- Prater
Voor mij was het de 10e keer Lowlans op een rij. Gezien het feit dat dit toch wel de minste editie was, was het hoogstwaarschijnlijk de laatste keer tenzij er een betere line-up komt.
Hoogtepunten:
- Editors (wat een gave strakke show);
- Franz Ferdinand (heerlijk staan springen op voornamelijk de klassiekers, het deed mij denken aan mijn 1e Lowlands want toen in 2004 stonden ze er ook);
- Villagers (heerlijke stem blijft die zanger toch hebben);
- Theme Park (erg verrassend, band kende ik niet eens, maar het klonk lekker fris);
- Kodaline (Iers doet het bij mij bijna altijd goed);
- Bijna geen rijen voor de eettentjes.
Dieptepunten:
- Goat (pff, wtf was dat zeg voor een eentonige show in de India voor 90's Alternative);
- Rij voor de trap donderdag;
- Te veel dance in de programmering (het wordt onderhand Dancelands ipv Lowlands);
- Geen ketchup meer bij de friet, geen bananen/jus;
- Aankleding van het terrein vond ik dit jaar ook minder al was de open vlakte tussen de India en Bravo best fijn.
Hoogtepunten:
- Editors (wat een gave strakke show);
- Franz Ferdinand (heerlijk staan springen op voornamelijk de klassiekers, het deed mij denken aan mijn 1e Lowlands want toen in 2004 stonden ze er ook);
- Villagers (heerlijke stem blijft die zanger toch hebben);
- Theme Park (erg verrassend, band kende ik niet eens, maar het klonk lekker fris);
- Kodaline (Iers doet het bij mij bijna altijd goed);
- Bijna geen rijen voor de eettentjes.
Dieptepunten:
- Goat (pff, wtf was dat zeg voor een eentonige show in de India voor 90's Alternative);
- Rij voor de trap donderdag;
- Te veel dance in de programmering (het wordt onderhand Dancelands ipv Lowlands);
- Geen ketchup meer bij de friet, geen bananen/jus;
- Aankleding van het terrein vond ik dit jaar ook minder al was de open vlakte tussen de India en Bravo best fijn.
Fred- Prater
- Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Fred schreef:
Zo, dus dat! Ik heb het idee dat de laatste jaren een soort subcultuur is gaan leven, mensen die pas 's middags laat wakker worden en pas gaan leven zodra de headliners zijn ingepakt.
Ik ben dit jaar noodgedwongen uitgeweken naar het Lowlandscafe (niet dat het heel erg is, maar daar kom je toch niet voor) gezien de TT ook al propvol zat.
Capt'n Zero- Prater
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: