Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doen jullie s'avonds?

+20
*Lookie*
Zenna
Lejow
Parisienne
Star007
bolus26
Puggle
xxjojootjexx
Annie24
pindaatje
ekjir@M
Aimee
joyce0606
VeryCherry
Supertalentje
Fearie
Sun88
Slakje
CCC
studiebol
24 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat doen jullie s'avonds? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie s'avonds?

Bericht  Lejow wo 30 jan 2013 - 18:54

Puggle schreef:Ik ben 2 avonden per week alleen. Meestal tot 22.00. 1 van die avonden eet ik bij mijn moeder blijf daar dan even en ga naar huis. De andere avond ruim ik wat op, kijk lekker tv en internet. Ik vind het heerlijk om lekker thuis te zijn.

Ehm, ja dit dus haha Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie s'avonds? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie s'avonds?

Bericht  studiebol wo 30 jan 2013 - 19:04

Bedankt voor alle reacties.

Ook voor de creatieve ideeen die werden aangedragen... maaar ik ben zo a creatief daar heb ik echt twee linkerhanden voor dus ik ga niet achter de naaimachine kruipen of scrappen Laughing

Supertalentje wat zou ik willen doen? Gewoon ff paardrijden, ben ik max 2 uur weg of ff op de thee bij een vriendin, ff iets voor mezelf. Hoef echt niet elke avond weg, maar misschien ff een vaste avond in de week iets voor mezelf? Dat is het denk ik. En die terrasjes in de zomer klinken heerlijk maar zit ik met hetzelfde probleem.

Ik vind het helemaal niet erg om thuis te zijn, maar de afgelopen twee weken ben ik een keer op vrijdagavond weg geweest en waren de meiden uit logeren, verder heb ik niks gedaan voor mezelf, altijd met hun. Ook in de weekenden heb ik geen partner die altijd thuis is en waar mee ik kan afwisselen dus helaas zit het er dan ook niet in om ff alleen de stad in te gaan. Ook ik vind het wel eens heerlijk om vroeg mijn bed in te duiken, of doelloos te internetten of een boekje lezen.. maar ja niet alle avonden zeg maar.

Ja ik heb ook lieve buren misschien moet ik eens met hun overleggen of ik de babyfoon daar vaker neer mag zetten dat zou misschien wel de makkelijkste oplossing zijn. Moet ik maar gewoon ff over een bepaalde "angst" heen stappen dat ik ze lastig val ofzo.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie s'avonds? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie s'avonds?

Bericht  xxjojootjexx wo 30 jan 2013 - 19:31

studiebol schreef:Bedankt voor alle reacties.

Ook voor de creatieve ideeen die werden aangedragen... maaar ik ben zo a creatief daar heb ik echt twee linkerhanden voor dus ik ga niet achter de naaimachine kruipen of scrappen Laughing

Supertalentje wat zou ik willen doen? Gewoon ff paardrijden, ben ik max 2 uur weg of ff op de thee bij een vriendin, ff iets voor mezelf. Hoef echt niet elke avond weg, maar misschien ff een vaste avond in de week iets voor mezelf? Dat is het denk ik. En die terrasjes in de zomer klinken heerlijk maar zit ik met hetzelfde probleem.

Ik vind het helemaal niet erg om thuis te zijn, maar de afgelopen twee weken ben ik een keer op vrijdagavond weg geweest en waren de meiden uit logeren, verder heb ik niks gedaan voor mezelf, altijd met hun. Ook in de weekenden heb ik geen partner die altijd thuis is en waar mee ik kan afwisselen dus helaas zit het er dan ook niet in om ff alleen de stad in te gaan. Ook ik vind het wel eens heerlijk om vroeg mijn bed in te duiken, of doelloos te internetten of een boekje lezen.. maar ja niet alle avonden zeg maar.

Ja ik heb ook lieve buren misschien moet ik eens met hun overleggen of ik de babyfoon daar vaker neer mag zetten dat zou misschien wel de makkelijkste oplossing zijn. Moet ik maar gewoon ff over een bepaalde "angst" heen stappen dat ik ze lastig val ofzo.

Ik denk dat ze het graag voor je doen!
Zeker omdat je vast niet ver weg bent, dus als er iets is, kun je ook snel weer thuis zijn.
Heb je geen nichtjes oid tussen de 14-18?

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie s'avonds? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie s'avonds?

Bericht  bolus26 wo 30 jan 2013 - 20:35

Ik vind 1 vaste avond per week ook echt ideaal! Iets om naar uit te kijken en wat gewoon altijd doorgaat!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie s'avonds? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie s'avonds?

Bericht  Zenna wo 30 jan 2013 - 21:27

Slakje schreef:
VeryCherry schreef:
Slakje schreef:Ik nodig regelmatig een vriendin uit. Zij weet dat ik niet uit de voeten kan en brengt dan een flesje wijn (of nu Kidibul, haha) en ik voorzie wat lekkers en dan kletsen we bij en kijken we series/films. Soms zorg ik ook voor een babysit, of gaat Louise uit logeren en dan kan ik 's avonds ook weg.

Oooh Kidibul Very Happy Dát heb ik lang niet gedronken zeg! Kan je dat in België gewoon kopen? Ik ken het van de wintersportvakanties van vroeger in Oostenrijk.
Ja, staat gewoon in de supermarkt.

Hier ook wel hoor! Tenminste... Zag het bij c1000 altijd staan.. bij de drank.
Zenna
Zenna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie s'avonds? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie s'avonds?

Bericht  studiebol do 31 jan 2013 - 0:11

jojootje, die heb ik wel maar wonen niet in mijn woonplaats. Minstens een half uur met de auto, en om ze nou op te halen en weer weg te brengen dat werkt ook niet Wat doen jullie s'avonds? - Pagina 2 561177

Van het weekend maar eens langs bij de buren...
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie s'avonds? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie s'avonds?

Bericht  xxjojootjexx do 31 jan 2013 - 0:16

Een buurmeisje van die leeftijd misschien dan?

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie s'avonds? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie s'avonds?

Bericht  *Lookie* do 31 jan 2013 - 1:27

Wat ik meestal doe als mijn vriend niet thuis is 's avonds (dat komt vrij regelmtig voor): film kijken, computeren, puzzelen, lezen, knutselen of een vriendin/familielid bellen. Of iets in huis maar dat doe je al lees ik.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie s'avonds? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie s'avonds?

Bericht  studiebol do 31 jan 2013 - 3:42

xxjojootjexx schreef:Een buurmeisje van die leeftijd misschien dan?

Nope ook niet, we wonen niet echt in een kinderrijke buurt, veel mensen die hier wonen zijn al ouder en hebben de kids al uit huis. Lief dat je zo mee denkt.

Ik denk dat ik ook gewoon wat breder moet roepen dat ik een oppas zoek, niet zo hier met mezelf en de woonkamer want dan komt er niemand Wat doen jullie s'avonds? - Pagina 2 561177 Ook gewoon bij mijn ouders en vrienden van mijn ouders misschien hebben die wel vrienden met een meisje rond de 16 ofzo wat ik dan weer niet weet.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie s'avonds? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie s'avonds?

Bericht  Linda do 31 jan 2013 - 3:47

Inderdaad via via proberen. Facebook is ook een goede, dat hoor ik wel vaker.

Overigens herken ik het niet. Ik ben een vreselijke huismus 's avonds. Geen zin en puf om weg te gaan, vooral niet door de weeks.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie s'avonds? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie s'avonds?

Bericht  Gast do 31 jan 2013 - 4:58

Mijn man werkt `s avonds dus ik zit de avonden ook alleen.
Nadat de kindjes op bed liggen ga ik opruimen, de was doen, wat poetsen en soms kook ik alvast voor de volgende dag. Er zijn een paar serie's op tv die ik volg en ik maak veel zelf. Luier/billendoekjes etui's, naamslingers, vlaggenlijnen, haarknipjes etc etc.
Ik heb eigenlijk genoeg omhanden en verveel me zelden tot nooit.

Kijk wel enorm uit naar de zomer, dan kan ik lekker in de tuin bezig zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie s'avonds? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie s'avonds?

Bericht  xxjojootjexx do 31 jan 2013 - 5:01

studiebol schreef:
xxjojootjexx schreef:Een buurmeisje van die leeftijd misschien dan?

Nope ook niet, we wonen niet echt in een kinderrijke buurt, veel mensen die hier wonen zijn al ouder en hebben de kids al uit huis. Lief dat je zo mee denkt.

Ik denk dat ik ook gewoon wat breder moet roepen dat ik een oppas zoek, niet zo hier met mezelf en de woonkamer want dan komt er niemand Wat doen jullie s'avonds? - Pagina 2 561177 Ook gewoon bij mijn ouders en vrienden van mijn ouders misschien hebben die wel vrienden met een meisje rond de 16 ofzo wat ik dan weer niet weet.

Precies!!! Of een kleindochter van één van de oude buurtjes van je;) Of een collega van je moeder die een dochter heeft, weet ik het;)
Je zou ook een briefje kunnen ophangen in de supermarkt, maar dat is voor mij persoonlijk de laatste optie die ik zou kiezen, hou toch meer van via via iemand kennen.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie s'avonds? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie s'avonds?

Bericht  Muppetje do 31 jan 2013 - 5:33

Linda schreef:Inderdaad via via proberen. Facebook is ook een goede, dat hoor ik wel vaker.

Overigens herken ik het niet. Ik ben een vreselijke huismus 's avonds. Geen zin en puf om weg te gaan, vooral niet door de weeks.

hier nog n huismus smile

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie s'avonds? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie s'avonds?

Bericht  MissD do 31 jan 2013 - 7:10

Muppetje schreef:
Linda schreef:Inderdaad via via proberen. Facebook is ook een goede, dat hoor ik wel vaker.

Overigens herken ik het niet. Ik ben een vreselijke huismus 's avonds. Geen zin en puf om weg te gaan, vooral niet door de weeks.

hier nog n huismus Wat doen jullie s'avonds? - Pagina 2 561177

Ik ben ook echt van het thuis zijn... hoef niet zo nodig weg. Vermaak me thuis prima met een leuke serie/film, beetje internetten of even achter de naaimachine.
Maar goed is ook wel anders, want mijn man is iedere avond thuis (houd ook echt van thuis zijn) dus ik zit ook niet alleen.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie s'avonds? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie s'avonds?

Bericht  Muppetje do 31 jan 2013 - 7:11

MissD schreef:
Muppetje schreef:
Linda schreef:Inderdaad via via proberen. Facebook is ook een goede, dat hoor ik wel vaker.

Overigens herken ik het niet. Ik ben een vreselijke huismus 's avonds. Geen zin en puf om weg te gaan, vooral niet door de weeks.

hier nog n huismus Wat doen jullie s'avonds? - Pagina 2 561177

Ik ben ook echt van het thuis zijn... hoef niet zo nodig weg. Vermaak me thuis prima met een leuke serie/film, beetje internetten of even achter de naaimachine.
Maar goed is ook wel anders, want mijn man is iedere avond thuis (houd ook echt van thuis zijn) dus ik zit ook niet alleen.
da's hier ook zo inderdaad

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie s'avonds? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie s'avonds?

Bericht  Jezzie do 31 jan 2013 - 7:25

MissD schreef:
Muppetje schreef:
Linda schreef:Inderdaad via via proberen. Facebook is ook een goede, dat hoor ik wel vaker.

Overigens herken ik het niet. Ik ben een vreselijke huismus 's avonds. Geen zin en puf om weg te gaan, vooral niet door de weeks.

hier nog n huismus Wat doen jullie s'avonds? - Pagina 2 561177

Ik ben ook echt van het thuis zijn... hoef niet zo nodig weg. Vermaak me thuis prima met een leuke serie/film, beetje internetten of even achter de naaimachine.
Maar goed is ook wel anders, want mijn man is iedere avond thuis (houd ook echt van thuis zijn) dus ik zit ook niet alleen.

Hier nog een huismus! Very Happy Mijn vriend is wel vaak aan het werk 's avonds. Maar ik vermaak me prima. Lekker rustig aan dochter op bed brengen. En daarna beetje opruimen en dan lekker op de bank voor de tv of internetten of een boek lezen.
Ik hoef niet zo nodig weg 's avonds.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doen jullie s'avonds? - Pagina 2 Empty Re: Wat doen jullie s'avonds?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum