Voor een kindje in 2011!
+21
Dora
Pien
majo8782
Live Laugh Love
lente
Lynn_
TGR
SparklingEyes
Snoes
chocolate
blondje1313
Floor
Happy
bo
smooch
Amber-
Lejow
studiebol
Muppetje
Filoria
pitbullgup
25 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Jongens, jullie schrijven veel en veel en veels te veel hier, ik kan het niet bijhouden hoor!
Las in elk geval dat Alex+vriend als een stel konijnen aan de gang gaan, dat klinkt gezellig. En Hazeltje gaat ook voor een tweede? Leuk hoor meiden
Muppetje: jij bent nu op vakantie toch? Ben benieuwd hoe je het hebt.
Puggle: jij topicvervuiler!
Lejow: wat is bij jou nu precies de status? Jij was ook met je vriend aan het onderhandelen toch? Iets met een auto kan ik me vaag herinneren?
Ik ga aanstaande vrijdag wat dingen op een rijtje zetten met manlief. Misschien dat ik dan kan komen melden hier dat wij er ook voor gaan! Pfff ik weet wel dat het ook voor mijn bestwil is dat we echt helemaal klaar zijn voor een tweede (qua huis, financiën, opleiding, werk etc.) maar ik kan gewoon niet meer wachten!
Mijn nieuwe baan op de klantenservice bevalt trouwens supergoed. Morgen weer aan de slag.
Las in elk geval dat Alex+vriend als een stel konijnen aan de gang gaan, dat klinkt gezellig. En Hazeltje gaat ook voor een tweede? Leuk hoor meiden
Lejow: wat is bij jou nu precies de status? Jij was ook met je vriend aan het onderhandelen toch? Iets met een auto kan ik me vaag herinneren?
Ik ga aanstaande vrijdag wat dingen op een rijtje zetten met manlief. Misschien dat ik dan kan komen melden hier dat wij er ook voor gaan! Pfff ik weet wel dat het ook voor mijn bestwil is dat we echt helemaal klaar zijn voor een tweede (qua huis, financiën, opleiding, werk etc.) maar ik kan gewoon niet meer wachten!
Mijn nieuwe baan op de klantenservice bevalt trouwens supergoed. Morgen weer aan de slag.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria schreef:Jongens, jullie schrijven veel en veel en veels te veel hier, ik kan het niet bijhouden hoor!
mijn excuses fijn dat je baan zo goed bevalt!
Gast- Gast
Jeah, go Puggle!
Filoria, fijn dat je baan bevalt. Ja, wij zijn er inderdaad een weekje tussenuit, heerlijk. We hebben vandaag een fietstocht gemaakt, oa langs ecomare, zeehonden gekeken, verder het halve eiland overgefietst. Gisteren lekker gewandeld in het bos, en morgen gaan we naar een subtropisch zwembad. Kortom, we genieten volop, echt heerlijk!
Filoria, fijn dat je baan bevalt. Ja, wij zijn er inderdaad een weekje tussenuit, heerlijk. We hebben vandaag een fietstocht gemaakt, oa langs ecomare, zeehonden gekeken, verder het halve eiland overgefietst. Gisteren lekker gewandeld in het bos, en morgen gaan we naar een subtropisch zwembad. Kortom, we genieten volop, echt heerlijk!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
klinkt als een heerlijke vakantie muppetje! geniet er maar lekker van samen kom je weer heerlijk ontspannen terug
Gast- Gast
Oooo wat klinkt dat goed Muppetje. Heel veel plezier nog.
Filoria- Ratel
Puggle schreef:klinkt als een heerlijke vakantie muppetje! geniet er maar lekker van samen kom je weer heerlijk ontspannen terug
Gaan we zeker doen!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Filoria schreef:Jongens, jullie schrijven veel en veel en veels te veel hier, ik kan het niet bijhouden hoor!
De bonden zijn tot een overeenstemming gekomen
Als het geld voor de auto binnen is, gaan we er definitief voor. Omdat dit nog een kleine 3 maanden duurt, ben ik nu voor 3 maanden terug aan de pil, zodat we elkaar gewoon normaal 'aan kunnen raken' zonder de kans om zwanger te raken.
Spannend hoor Filoria, dat jullie ook in gesprek gaan!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Goed zeg Lejow! Dus je moet het gerammel nog drie maanden de kop indrukken, is dat te doen denk je?
Filoria- Ratel
Ahum....
Ik mag me nu officieel hier aansluiten
Ook wij hebben groen licht gekregen!!!!!!!!
Ik mag me nu officieel hier aansluiten
Ook wij hebben groen licht gekregen!!!!!!!!
Gast- Gast
Filoria, ik ben nu wel benieuwd naar je werk. Wat je nu doet en hoe je dat nu trekt! Mag ook in een pm (Ben Liva btw)
Gast- Gast
Super Hazeltje!
Giacomo: zo'n vermoeden had ik al ja Je stelt mijn geheugen wel op de proef hoor, met drie verschillende forumnamen! Maar lief dat je vraagt hoe het gaat. Ik werk nu op de klantenservice van een groot bedrijf. Ik word gebeld met allerlei vragen/klachten, en ik beantwoord emails. Tot nu toe lijkt het erop dat ik met dit werk weinig last heb van mijn concentratieproblemen, omdat je één voor één de gesprekken afhandelt. Je hoeft nooit voor drie mensen tegelijk te zorgen. Ideaal voor mij. Dus ik houd dit wel even vol denk ik!
Met jou ook alles goed? Hoe gaat het met je studie?
Over topicvervuiling gesproken trouwens :p
Giacomo: zo'n vermoeden had ik al ja Je stelt mijn geheugen wel op de proef hoor, met drie verschillende forumnamen! Maar lief dat je vraagt hoe het gaat. Ik werk nu op de klantenservice van een groot bedrijf. Ik word gebeld met allerlei vragen/klachten, en ik beantwoord emails. Tot nu toe lijkt het erop dat ik met dit werk weinig last heb van mijn concentratieproblemen, omdat je één voor één de gesprekken afhandelt. Je hoeft nooit voor drie mensen tegelijk te zorgen. Ideaal voor mij. Dus ik houd dit wel even vol denk ik!
Filoria- Ratel
Filoria schreef:Super Hazeltje!
Ik pm je even!
Gast- Gast
Typisch geval van pot verwijt de ketel
Filoria- Ratel
Alex en Hazeltje, wat superleuk allebei!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Filoria schreef:Typisch geval van pot verwijt de ketel
Haha nou ik vergeef het je hoor
Gast- Gast
Alex & Hazeltje ; heel veel vruchtbaarheid en plezier toegewenst de komende tijd!
Leuk hoor!
Lejow ; wel balen dat je nog 3 maanden moet wachten, maar wel fijn dat je nu eindelijk duidelijkheid hebt denk ik!
Muppetje ; dat klinkt heerlijk, geniet ervan!
Filoria ; fijn dat je baan zo goed bevalt zeg! Lijkt me ook wel leuk, afwisselend werk! Ik ben wel heel benieuwd welk bedrijf haha, is het een commercieel bedrijf? (je mag het pmen hoor, als je het wilt vertellen)
Giacomo ; ik dacht dat je helemaal weg was van het forum! Maar je hebt dus alleen een andere naam! Gaat het goed bij jullie? Ben je al geinsemineerd (noemen ze dat zo, ik weet er echt niks van!) deze maand? Het is toch zo, dat ze de meisjes eruit 'filteren' zeg maar en jullie dus zeker een meisje krijgen? Snap je het nog? haha
Puggle ; ontzettend veel succes ook deze maand, je eerste échte cyclus!
Hier gaat het wel goed, druk aan het bijkomen van carnaval!
Heb de 3de dag van carnaval 1x diarree gehad, daarna niks meer .. ook raar!
Wel heb ik al een paar dagen een hele rare pijn in mijn buik, steken en een soort spierpijn, continu, terwijl ik helemaal niks sportiefs heb gedaan! Ben dus wel heel benieuwd eind vd maand! Dat is trouwens over +/- een week ..
Mijn vriend is wel helemaal losgeslagen haha, we 'wippen als konijnen' hahaha
Leuk hoor!
Lejow ; wel balen dat je nog 3 maanden moet wachten, maar wel fijn dat je nu eindelijk duidelijkheid hebt denk ik!
Muppetje ; dat klinkt heerlijk, geniet ervan!
Filoria ; fijn dat je baan zo goed bevalt zeg! Lijkt me ook wel leuk, afwisselend werk! Ik ben wel heel benieuwd welk bedrijf haha, is het een commercieel bedrijf? (je mag het pmen hoor, als je het wilt vertellen)
Giacomo ; ik dacht dat je helemaal weg was van het forum! Maar je hebt dus alleen een andere naam! Gaat het goed bij jullie? Ben je al geinsemineerd (noemen ze dat zo, ik weet er echt niks van!) deze maand? Het is toch zo, dat ze de meisjes eruit 'filteren' zeg maar en jullie dus zeker een meisje krijgen? Snap je het nog? haha
Puggle ; ontzettend veel succes ook deze maand, je eerste échte cyclus!
Hier gaat het wel goed, druk aan het bijkomen van carnaval!
Heb de 3de dag van carnaval 1x diarree gehad, daarna niks meer .. ook raar!
Wel heb ik al een paar dagen een hele rare pijn in mijn buik, steken en een soort spierpijn, continu, terwijl ik helemaal niks sportiefs heb gedaan! Ben dus wel heel benieuwd eind vd maand! Dat is trouwens over +/- een week ..
Mijn vriend is wel helemaal losgeslagen haha, we 'wippen als konijnen' hahaha
Gast- Gast
Tamm: ja ik vind het ook spannend! Hoop ook echt dat mijn lichaam het nu snapt en dat ik netjes op dag 30 ofzo weer ongesteld word we zullen zien! Volgende gaan we er gewoon voor
Haha die vriend van je heb er zin in dus! Nou ja wel leuk dat hij zo enthousiast is
Spannend nog een weekje voor jou.
Haha die vriend van je heb er zin in dus! Nou ja wel leuk dat hij zo enthousiast is
Spannend nog een weekje voor jou.
Gast- Gast
Filoria schreef:Goed zeg Lejow! Dus je moet het gerammel nog drie maanden de kop indrukken, is dat te doen denk je?
Ja, dat moet wel lukken hahaha, de tijd gaat gelukkig mega snel en heb tussendoor nog leuke dingetjes om naar uit te kijken (disney on ice, vakantie, nieuwe auto)!
Wat leuk Hazel, gefeliciteerd!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Super Hazeltje!
Ben zo blij voor jullie!
Maar dat moet het wel meteen raak zijn wil het nog een 2011 kindje worden! En anders alvast een topic voor een kindje in 2012 (klinkt nog wel ver weg)
Ben zo blij voor jullie!
Maar dat moet het wel meteen raak zijn wil het nog een 2011 kindje worden! En anders alvast een topic voor een kindje in 2012 (klinkt nog wel ver weg)
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Teigertje schreef:Super Hazeltje!
Ben zo blij voor jullie!
Hahaha. Ja, het moet voor een 2011 kindje wel meteen raak zijn ja
We doen ons best zoals je weet
Gast- Gast
Weet je dat zeker? Haha. Of zullen we het hier allemaal nog even herhalen *giert het ondertussen weer uit van het lachen*
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: