Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+21
Dora
Pien
majo8782
Live Laugh Love
lente
Lynn_
TGR
SparklingEyes
Snoes
chocolate
blondje1313
Floor
Happy
bo
smooch
Amber-
Lejow
studiebol
Muppetje
Filoria
pitbullgup
25 plaatsers

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 13 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 22:50

Lejow ; fijn dat je het gepraat!
Bij ons is het er ook jaren (écht jaaaaren) aan toegegaan dat ik er wel klaar voor was, en hij niet.
Uiteindelijk hebben we samen de knoop doorgehakt en een datum in gedachten genomen.
Dat was dus maart 2011 haha, dus bij ons is het deze maand voor het echie.

Die datum hielp zodat ik er naartoe kon leven, en hij ook.
Hij wist dat hij het graag wilde, maar wanneer wist hij niet.
Hij had een duwtje in de rug nodig, en die datum was daar goed voor, het is toch een soort 'deadline-werken' voor mannen.
Als zij weten wanneer ze er klaar voor moeten zijn, zijn ze dat ook wel geloof ik haha

Ben heel benieuwd hoe het ons allemaal vergaat!
@ ZusjevanBert, je mag me altijd pmen he met goed nieuws Wink

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 23:37

Lejow: wat goed dat jullie erover gepraat hebben. Zeker ook voor je vriend heeft hij het eens goed uit kunnen leggen. De tij vliegt idd en voor je het weet is het zover! Kunnen jullie er lekker samen naar toe leven:D wat de pil betreft dat is een lastige keus. Je kan weinig anders als je geen condooms wilt. Ja de nuvaring ofzo maar dat maakt denk ik ook geen verschil. Je hebt wel een mooie cyclus gehad nu zou idd zonde zijn als dat verandert door de pil weer te gebruiken. Maar goed dat weet je toch niet! Je moet iets.
Succes!

Ik moet om half 2 bij de dokter zijn, ben benieuwd!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 0:25

Haha grapjas smile. Nee, ik deel dit soort informatie toch echt liever eerst met de mensen die voor mij speciaal zijn en dat pas met het forum. Ik weet ook niet of ik het gelijk vanaf het begin zou willen vertellen of mijn familie nog even drie maanden vrij van zorgen wil laten zijn (mijn zusje is haar eerste kindje vlak na de bevalling nl verloren dus het zal hoe dan ook spannend zijn, dat was het ook bij haar tweede, je maakt je toch zorgen). Ik denk dat ik dat soort dingen pas weet op het moment zelf dus daar ga ik ook nog maar geen beslissing in nemen. Maar wees gerust, onze datum is het nog niet Wink. Een datum kan op zich wel helpen ja, mijn vriend houdt zich er strikt aan haha. Hij wil zelfs niet een weekend eerder beginnen. Maar ik denk dat als je er niet aan toe bent, zo'n datum ook erg boven je hoofd kan gaan hangen.

Gast
Gast

Bericht  Muppetje wo 23 feb 2011 - 0:58

Puggle, heel veel succes bij de dokter, nen benieuwd

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 6:59

Muppetje schreef:Puggle, heel veel succes bij de dokter, nen benieuwd

Bedankt! Alles is goed gegaan. Heb een hele fijne dokter en hij heeft me gelijk pillen voorgeschreven. Moet 7 dagen 2 keer per dag een pilletje in nemen en dan word ik na die 7 dagen ongesteld. Dus hoop dat dat gebeurt maar dat denk ik wel!

Ook heb ik nieuwe pillen gekregen voor mijn hoge bloedruk. Die ik nu al 2 jaar slik die mogen niet gebruikt worden bij zwangerschap. Dus daar begin ik morgen mee is weer een zorg minder. En 21 maart staat er een afspraak bij de internist ivm met bloedruk, medicijnen en zwanger worden.

Hoop dat ik volgende week ongesteld word en de volgende cyclus zich normaal aandient. Volgens de dokter moet dit goed gaan komen! Dus we zullen zien Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 7:02

Hoe is het verder met iedereen?

Muppetje: hoe gaat het bij jou? Hoeveel dagen zit je nu in de ronde?

Amber: gaat tie goed? Weer lekker aan het werk las ik. Fijn hoor!

Tamm: ook alles zijn gangetje bij jou? Hoe staat het met je huis?

Gast
Gast

Bericht  Muppetje wo 23 feb 2011 - 7:11

Puggle schreef:

Muppetje: hoe gaat het bij jou? Hoeveel dagen zit je nu in je ronde?

Dag 29 hier geloof ik, van de 42, zit dus rond mijn eisprong.

Gelukkig viel het mee bij de dokter, spannend dat je naar de internist moet, heb je nog iets anders dan hoge bloeddruk?

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- wo 23 feb 2011 - 7:11

Puggle schreef:
Muppetje schreef:Puggle, heel veel succes bij de dokter, nen benieuwd

Bedankt! Alles is goed gegaan. Heb een hele fijne dokter en hij heeft me gelijk pillen voorgeschreven. Moet 7 dagen 2 keer per dag een pilletje in nemen en dan word ik na die 7 dagen ongesteld. Dus hoop dat dat gebeurt maar dat denk ik wel!

Ook heb ik nieuwe pillen gekregen voor mijn hoge bloedruk. Die ik nu al 2 jaar slik die mogen niet gebruikt worden bij zwangerschap. Dus daar begin ik morgen mee is weer een zorg minder. En 21 maart staat er een afspraak bij de internist ivm met bloedruk, medicijnen en zwanger worden.

Hoop dat ik volgende week ongesteld word en de volgende cyclus zich normaal aandient. Volgens de dokter moet dit goed gaan komen! Dus we zullen zien Very Happy

Hallo!
Fijn dat het een goed gesprek was. Hoop dat straks je cyclus mooi regelmatig word!! Ook fijn dat je nu onder controle staat en je medicatie is aangepast.

Ik ben inderdaad weer aan het werk. Sinds maandag hele dagen, gaat goed. Was vandaag lekker vrij. Morgen ook eerder vrij, want morgen gaan we in ondertrouw Very Happy

@ Lejow, fijn dat je een goed gesprek met je vriend hebt gehad!

@ Tamm, was dat al langer bekend dat jullie er deze maand echt voor gaan, of heb ik dat gemist. In ieder geval leuk!!! Wordt nu dan echt spannend.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Muppetje wo 23 feb 2011 - 7:13

Veel plezier morgen Amber, het stelt stiekem geen reet voor, maar maak er gewoon wat leuks van samen Wink

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 7:16

Muppetje schreef:
Puggle schreef:

Gelukkig viel het mee bij de dokter, spannend dat je naar de internist moet, heb je nog iets anders dan hoge bloeddruk?

Oh spannend hoor! Veel succes Wink
Nee heb alleen hoge bloedruk. Ik zit al 3 jaa bij de internist en afgelopen jaar had ze aangegeven dat ik terug moet komen als ik zwanger wil worden vandaar.

Gast
Gast

Bericht  Muppetje wo 23 feb 2011 - 7:18

Puggle schreef:
Muppetje schreef:
Puggle schreef:

Oh spannend hoor! Veel succes Wink
Nee heb alleen hoge bloedruk. Ik zit al 3 jaa bij de internist en afgelopen jaar had ze aangegeven dat ik terug moet komen als ik zwanger wil worden vandaar.

Aha, duidelijk, succes!

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 7:18

Amber: fijn dat je lekker aan werk bent en het een stuk beter gaat! smile
Oh wat leuk veel plezier morgen!!

Gast
Gast

Bericht  Amber- wo 23 feb 2011 - 7:20

Muppetje schreef:Veel plezier morgen Amber, het stelt stiekem geen reet voor, maar maak er gewoon wat leuks van samen Wink

Haha weet dat het niets voorstelt.. volgens mij sta je met 15 minuten weer buiten. Maar heb er toch zin in haha!
Daarna uit eten en de stad in, dus maken er een leuke middag/avond van!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- wo 23 feb 2011 - 7:20

Puggle schreef:Amber: fijn dat je lekker aan werk bent en het een stuk beter gaat! smile
Oh wat leuk veel plezier morgen!!

Dankje!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 7:25

Ha meiden!

@ ZusjevanBert ; was te proberen haha, we horen het vanzelf wel als de tijd rijp is en je het ooit wilt vertellen! Snap je zorgen wel, mijn zus is haar kindje na 10 dagen verloren, plotseling, dus ik heb ook best wel wat angst ..

@ Puggle ; fijn zeg! Word je toch binnenkort ongesteld! Ook fijn zo'n dokter die gelijk naar je luistert! Succes bij de internist!

@ Amberr ; ja ik had eerst zo'n mooie ticker, maar stiekem waren we toch in januari al half/half begonnen .. maar nu is de kans dus heel groot dat we over hopelijk niet al te lange tijd papa & mama mogen worden! Veel plezier morgen! Wanneer ging je ook alweer trouwen?

@ Muppetje ; goed bezig geweest de laatste week? Dan mag je over 2 weken testen, hoera!

Hier gaat het wel redelijk, zit er alleen af en toe even doorheen.
Werken en flink verbouwen, en dus continu bij anderen eten, kamperen in je eigen huis en dan ook nog dit snertweer en het feit dat ik mijn familie al een maand niet gezien heb (dat betekend nogal wat voor mij, soms ben ik net een klein kind ; ik mis af en toe ontzettend mijn mama) eist af en toe zijn tol!

Maar we hebben nu een keuken, vd week komt de vloer erin en dan hopelijk volgende week weer een bank en een eettafel! Jeeeej!
En morgen ga ik zwemmen met mijn zus + kids, dus dat komt ook goed!
Ennnn ik heb een nieuwe dvd van de pfaffs, met de allernieuwste nog niet in nl vertoonde afleveringen, dus ga nu lekker in bad en dan nog even pfaffen!
Komt allemaal wel goed Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Amber- wo 23 feb 2011 - 7:30

tamm86 schreef:Ha meiden!

@ ZusjevanBert ; was te proberen haha, we horen het vanzelf wel als de tijd rijp is en je het ooit wilt vertellen! Snap je zorgen wel, mijn zus is haar kindje na 10 dagen verloren, plotseling, dus ik heb ook best wel wat angst ..

@ Puggle ; fijn zeg! Word je toch binnenkort ongesteld! Ook fijn zo'n dokter die gelijk naar je luistert! Succes bij de internist!

@ Amberr ; ja ik had eerst zo'n mooie ticker, maar stiekem waren we toch in januari al half/half begonnen .. maar nu is de kans dus heel groot dat we over hopelijk niet al te lange tijd papa & mama mogen worden! Veel plezier morgen! Wanneer ging je ook alweer trouwen?

@ Muppetje ; goed bezig geweest de laatste week? Dan mag je over 2 weken testen, hoera!

Hier gaat het wel redelijk, zit er alleen af en toe even doorheen.
Werken en flink verbouwen, en dus continu bij anderen eten, kamperen in je eigen huis en dan ook nog dit snertweer en het feit dat ik mijn familie al een maand niet gezien heb (dat betekend nogal wat voor mij, soms ben ik net een klein kind ; ik mis af en toe ontzettend mijn mama) eist af en toe zijn tol!

Maar we hebben nu een keuken, vd week komt de vloer erin en dan hopelijk volgende week weer een bank en een eettafel! Jeeeej!
En morgen ga ik zwemmen met mijn zus + kids, dus dat komt ook goed!
Ennnn ik heb een nieuwe dvd van de pfaffs, met de allernieuwste nog niet in nl vertoonde afleveringen, dus ga nu lekker in bad en dan nog even pfaffen!
Komt allemaal wel goed Very Happy

He Tamm, wist al wel dat jullie zo half om half bezig waren, haha! Maar leuk nu dus echt helemaal Very Happy
Hopelijk is het jullie snel gegund.
Vervelend dat je het zo zwaar hebt met de verbouwing en kan me voorstellen dat je het moeilijk vind om je familie weinig te zien. Ik ben ook een familie mens en zou het ook heel erg vinden als ik mijn mama niet veel zou kunnen zien!
Veel plezier met de Pfaffs!!!
We gaan trouwens 1 april trouwen Very Happy
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 7:37

Tamm: ja ik heb gelukkig een hele fijne dokter! We zullen het zien volgende week.
Kan me voorstellen ja dat je het een beetje beu word, maar je krijgt er een mooi huisje voor terug! Spannend dat jullie er nu officieel voor gaan. Hoop voor je dat het snel raak is Very Happy voor alle meiden natuurlijk he!
Als ik ongesteld ben geworden dan ga wij er ook gelijk voor, echt heel spannend!

Gast
Gast

Bericht  Snoes wo 23 feb 2011 - 8:40

Lynn_ schreef:
Isabella schreef:

Oww, dit vind ik leuk om te lezen Very Happy

Dat vind ik ook!!
Haha nou, het is nog niet zeker hoor. Het is een "als"-kwestie Wink

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Snoes wo 23 feb 2011 - 8:41

Lejow, wat fijn dat jullie gepraat hebben dat je nu toch wat meer duidelijkheid hebt. En die paar maandenz ijn zo om, de tijd vliegt!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  studiebol wo 23 feb 2011 - 8:54

Puggle fijn dat je huisarts je meteen serieus heeft genomen en iets heeft voor geschreven! Ik hoop dat het gaat helpen!

Amber, heel veel plezier morgen maak er wat gezelligs van samen!

Tamm, ik snap dat je er ff door heen zit met die stomme verbouwing, soms zijn die dingen even niet zo leuk! Sterkte ermee!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Lejow wo 23 feb 2011 - 9:19

Snoes schreef:Lejow, wat fijn dat jullie gepraat hebben dat je nu toch wat meer duidelijkheid hebt. En die paar maandenz ijn zo om, de tijd vliegt!

Nou, dat is een ding dat zeker is.. het is alweer bijna maart!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 10:35

Studiebol: dankjewel! Hoop het echt. Alles goed bij jou? Je vriend nog steeds weg toch?

Lejow: ja en voor je het weet is het alweer zomer en rijd je rond in je mooie seat Very Happy

Zo ik ga douchen en lekker naar bed. Trusten allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Amber- wo 23 feb 2011 - 10:36

Puggle schreef:Studiebol: dankjewel! Hoop het echt. Alles goed bij jou? Je vriend nog steeds weg toch?

Lejow: ja en voor je het weet is het alweer zomer en rijd je rond in je mooie seat Very Happy

Zo ik ga douchen en lekker naar bed. Trusten allemaal!

Slaap lekker!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 8:16

nou de eerste dag dat ik de pilletjes heb genomen en pffff :shock: ik heb pijn in mijn buik gehad vandaag niet normaal! beloofd veel goeds voor de komende dagen. maar goed als het helpt is het niet erg. ben zo benieuwd!

hoe is het verder hier? weer een rustig avondje op het forum zie ik.

Gast
Gast

Bericht  Amber- do 24 feb 2011 - 8:35

Puggle schreef:nou de eerste dag dat ik de pilletjes heb genomen en pffff :shock: ik heb pijn in mijn buik gehad vandaag niet normaal! beloofd veel goeds voor de komende dagen. maar goed als het helpt is het niet erg. ben zo benieuwd!

hoe is het verder hier? weer een rustig avondje op het forum zie ik.

He meid,
pff vervelend zeg die buikpijn. Maar het is voor het goede doel!

Ik heb een leuke dag gehad. Vanmiddag dus in ondertrouw gegaan, was leuk :-) Daarna gezellig de stad in. Ringen uitgezocht en lekker uit eten. Nu op de bank, heb zulke zere benen maar geen idee waar het door komt, wel erg vervelend.
Het is inderdaad rustig hier! Morgen nog 1 dagje werken en dan weer weekend, ben er aan toe!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: