Voor een kindje in 2011!
+21
Dora
Pien
majo8782
Live Laugh Love
lente
Lynn_
TGR
SparklingEyes
Snoes
chocolate
blondje1313
Floor
Happy
bo
smooch
Amber-
Lejow
studiebol
Muppetje
Filoria
pitbullgup
25 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Hallo Allemaal!
@ Alex en Hazeltje, Wat leuk dat jullie er beide voor mogen gaan, echt super! Een vruchtbare tijd gewenst
@ Muppetje, Fijn dat jullie zo genieten van de vakantie. Veel plezier nog even!
@ Filoria, Zou toch leuk zijn als ook jij binnenkort met goed nieuws komt. Wat goed dat je baan goed bevalt.
@ Tamm, haha wat een mooie opmerking, Hopelijk mogen de konijntjes binnenkort goed nieuwe vertellen
Klinkt goed die steekje in je buik, dat ken ik haha! Afwachten wat het betekend, nog een weekje!
@ Lejow, die 3 maanden zijn voorbij voor je het weet. Je hebt nog veel leuke dingen de komende tijd!
@ all, morgen gaan we naar Londen voor 4 dagen heb er zin in. Mocht ik niet ongesteld worden dit weekend ga ik testen wanneer ik terug ben. Vind het erg spannend.
Nog totaal geen gevoel dat ik binnen nu en een paar dagen ongesteld ga worden, maar ja we zien het wel.
Meiden tot over een paar dagen!!
@ Alex en Hazeltje, Wat leuk dat jullie er beide voor mogen gaan, echt super! Een vruchtbare tijd gewenst
@ Muppetje, Fijn dat jullie zo genieten van de vakantie. Veel plezier nog even!
@ Filoria, Zou toch leuk zijn als ook jij binnenkort met goed nieuws komt. Wat goed dat je baan goed bevalt.
@ Tamm, haha wat een mooie opmerking, Hopelijk mogen de konijntjes binnenkort goed nieuwe vertellen
Klinkt goed die steekje in je buik, dat ken ik haha! Afwachten wat het betekend, nog een weekje!
@ Lejow, die 3 maanden zijn voorbij voor je het weet. Je hebt nog veel leuke dingen de komende tijd!
@ all, morgen gaan we naar Londen voor 4 dagen heb er zin in. Mocht ik niet ongesteld worden dit weekend ga ik testen wanneer ik terug ben. Vind het erg spannend.
Nog totaal geen gevoel dat ik binnen nu en een paar dagen ongesteld ga worden, maar ja we zien het wel.
Meiden tot over een paar dagen!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Dit topic heet ; 'VOOR een kindje in 2011' dus tot eind december zit je hier goed hoor!
En aan het eind van het jaar maken we dan gewoon weer een nieuw topic!
Amberr ; ja het is geen buikpijn als in krampen, hoef niet naar de wc, geen ongesteldheidskrampen niks, maar echt alsof mijn buik hooggespannen is! Hij is opgezet en ik ben de laatste week (op die ene keer met carnaval na) vol obstipatie, moet meer 'druk' zetten zeg maar hahaha zo stom! Ik hoop dat het echt positief is, maar ik zal het zien over een week! Jij heel veel plezier dit weekend, hoop voor je dat je niet ongesteld wordt!
Amberr ; ja het is geen buikpijn als in krampen, hoef niet naar de wc, geen ongesteldheidskrampen niks, maar echt alsof mijn buik hooggespannen is! Hij is opgezet en ik ben de laatste week (op die ene keer met carnaval na) vol obstipatie, moet meer 'druk' zetten zeg maar hahaha zo stom! Ik hoop dat het echt positief is, maar ik zal het zien over een week! Jij heel veel plezier dit weekend, hoop voor je dat je niet ongesteld wordt!
Gast- Gast
Tamm: jij bent ook lief hoor voor jou!
Lejow: die 3 maanden zijn zo voorbij idd komt helemaal goed!
Hazeltje: veel succes hoor wie weet is het wel in een keer raak!
Muppetje: lekker nog op vakantie?
Amber: ohh zooo spannend he voor jou! Ik hoop het echt voor hoor ik ga duimen! Geniet lekker van je vakantietje heerlijk
Amber: ohh zooo spannend he voor jou! Ik hoop het echt voor hoor ik ga duimen! Geniet lekker van je vakantietje heerlijk
Gast- Gast
tamm86 schreef:Dit topic heet ; 'VOOR een kindje in 2011' dus tot eind december zit je hier goed hoor!
Dankje! Ik ga voor je duimen.
Amber-- Ratel
Puggle schreef:Tamm: jij bent ook lief hoor voor jou!
Dankjewel Puggle
Hoe is het met jou?
Amber-- Ratel
Teigertje schreef:Weet je dat zeker? Haha. Of zullen we het hier allemaal nog even herhalen *giert het ondertussen weer uit van het lachen*
Hahaha, nee doe maar niet.
Laten we dat maar tussen ons clubje houden hahaha.
Gast- Gast
Hazeltje schreef:Teigertje schreef:Weet je dat zeker? Haha. Of zullen we het hier allemaal nog even herhalen *giert het ondertussen weer uit van het lachen*
Hahaha, nee doe maar niet.
Laten we dat maar tussen ons clubje houden hahaha.
Zullen we maar doen!
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Amber: met mij gaat het goed! Ben nu voor de 4de dag ongesteld en morgen is het over als het goed is. Dus dan gaan we er maar voor he vind het wel spannend en een beetje eng ook maar goed dat zal wel loslopen denk ik.
Gast- Gast
Puggle schreef:Amber: met mij gaat het goed! Ben nu voor de 4de dag ongesteld en morgen is het over als het goed is. Dus dan gaan we er maar voor he vind het wel spannend en een beetje eng ook maar goed dat zal wel loslopen denk ik.
Kan me voorstellen dat je het spannend vind. Hoop echt voor je dat je regelmatige cyclus krijgt!!
Amber-- Ratel
Ja dat hoop ik ook amber! Maar na 3 maanden wachten had ik echt zoiets van hmm zou het wel goed zitten van binnen. Maar goed we gaan er met goeie moed weer tegen aan! En we zullen zien of het een nette cyclus gaat worden, ga van het pisitieve uit en we gaan ons best doen
Gast- Gast
Ha allemaal, wij zijn net weer thuis, hebben een van de laatste boten genomen, omdat mijn man liever niet morgen in de spits terecht wilde komen. We moesten anders toch uiterlijk tien uur het huisje uit, en nu kunnen we lekker uitslapen in ons eigen huisje....
Het was daar trouwens s morgens VRESELIJK koud, dus dat zal ik niet missen morgenochtend, haha.
Amber, heel veel plezier in Londen, geniet ervan, en ik duim nog steeds voor je.
Tamm, voor jou ook spannend lees ik...
Verder alle nieuwe meiden welkom. Ik zal niet op alles van afgelopen week reageren, maar heb alles gelezen....
Het was daar trouwens s morgens VRESELIJK koud, dus dat zal ik niet missen morgenochtend, haha.
Amber, heel veel plezier in Londen, geniet ervan, en ik duim nog steeds voor je.
Tamm, voor jou ook spannend lees ik...
Verder alle nieuwe meiden welkom. Ik zal niet op alles van afgelopen week reageren, maar heb alles gelezen....
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Weer lekker terug thuis dus! Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad, heerlijkt bijgekomen dus lekker hoor
Gast- Gast
Hoi meiden,
sorry dat ik even niet zo veel schreef, maar had weinig te vertellen en het heel erg druk met mijn werk etc.
Gisteren bij de internist geweest heel gesprek met haar gehad en verschillende check ups, maandag gelijk al naar de diabetesverpleegkundige in het ziekenhuis en bloed laten prikken.
De diabetesverpleegkundige gaat maandag uitleggen hoe te prikken etc.
Weet al wel dat ik 4 keer per dag moet gaan spuiten,maar dat hebben we er voor over
De waardes om zwanger te worden zijn heel erg mooi enkel willen ze nu eerst dat ik een maand spuit en dan mag ik weer terug naar de internist en waarschijnlijk ook gelijk naar de gyn en dan krijgen we groen licht .
Dus alles is best spannend nu haha.
Gisteren ging zoonlief voor het eerst op zijn manier stappen . jemmig wat worden ze dan ineens groot zeg hahha.
Moest er wel even aan wennen, maar hij heeft zich netjes gedragen en was netjes op tijd thuis.
Hij had zich heel erg vermaakt daar en wou volgende maand weer, dus mams moet er maar aan gaan wennen dat ze een grote vent krijgt hahah
@ Muppetje: Leuk dat je een leuke vakantie heb gehad.Lekker uitgerust nu?
@ Amber en Tamm: Hoe is het met jullie ?
@ Puggle: Nu duimen dat je een mooie cyclus gaat krijgen.
@ lejow: je hebt nog leuke dingen in het vooruitzicht! Denk dat je die 3 maanden zo door bent en er voor kan gaan meis.
sorry als ik iemand vergeten ben.
liefs bo
sorry dat ik even niet zo veel schreef, maar had weinig te vertellen en het heel erg druk met mijn werk etc.
Gisteren bij de internist geweest heel gesprek met haar gehad en verschillende check ups, maandag gelijk al naar de diabetesverpleegkundige in het ziekenhuis en bloed laten prikken.
De diabetesverpleegkundige gaat maandag uitleggen hoe te prikken etc.
Weet al wel dat ik 4 keer per dag moet gaan spuiten,maar dat hebben we er voor over
De waardes om zwanger te worden zijn heel erg mooi enkel willen ze nu eerst dat ik een maand spuit en dan mag ik weer terug naar de internist en waarschijnlijk ook gelijk naar de gyn en dan krijgen we groen licht .
Dus alles is best spannend nu haha.
Gisteren ging zoonlief voor het eerst op zijn manier stappen . jemmig wat worden ze dan ineens groot zeg hahha.
Moest er wel even aan wennen, maar hij heeft zich netjes gedragen en was netjes op tijd thuis.
Hij had zich heel erg vermaakt daar en wou volgende maand weer, dus mams moet er maar aan gaan wennen dat ze een grote vent krijgt hahah
@ Muppetje: Leuk dat je een leuke vakantie heb gehad.Lekker uitgerust nu?
@ Amber en Tamm: Hoe is het met jullie ?
@ Puggle: Nu duimen dat je een mooie cyclus gaat krijgen.
@ lejow: je hebt nog leuke dingen in het vooruitzicht! Denk dat je die 3 maanden zo door bent en er voor kan gaan meis.
sorry als ik iemand vergeten ben.
liefs bo
bo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 81
Punten : 88
Registratiedatum : 17-12-10
Hoe oud is je oudste zoon Bo?
Pff ben vorige week zondag ongesteld geworden en toen gelijk weer aan de pil gegaan, voor die 3 maanden dus, maar nu ben ik nog steeds ongesteld :S Het is dan wel niet veel.. maar te veel voor niets, en te weinig voor iets eigenlijk :S Zwaaaaaaaaar irritant!!
Pff ben vorige week zondag ongesteld geworden en toen gelijk weer aan de pil gegaan, voor die 3 maanden dus, maar nu ben ik nog steeds ongesteld :S Het is dan wel niet veel.. maar te veel voor niets, en te weinig voor iets eigenlijk :S Zwaaaaaaaaar irritant!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ha lieve meisjes!
Hoe is het hier? Nog nieuws?
Lejow ; dat is balen zeg, ik snap precies wat je bedoeld! Ik ben juist
sinds dat ik van de pil af 6 dagen ongesteld..
Amberr ; ik ben benieuwd naar je! Naar je zin (gehad)? Flink geshopt zeker?
Ik heb vanochtend een test gedaan ; waarschijnlijk is mijn nod wel pas woensdag
of donderdag, maar die was negatief .. Ik voel nu ook niet echt meer de steken in
mn buik, ik voel vrij weinig, alhoewel ; een soort kriebel/vlindertjes in mn buik!
Toch heb ik het idee dat het weer niet gelukt is ; kan er gelukkig wel goed
met mn zus over praten! Vorige maanden was ik misselijk voor mn nod ; nu
nog niet! Kan helaas niks anders doen dan afwachten, en al heb ik heel vroeg
getest, baal toch van die negatieve test!
Fijne dag, ik ben lekker bij vriendje op de voetbal! X
Hoe is het hier? Nog nieuws?
Lejow ; dat is balen zeg, ik snap precies wat je bedoeld! Ik ben juist
sinds dat ik van de pil af 6 dagen ongesteld..
Amberr ; ik ben benieuwd naar je! Naar je zin (gehad)? Flink geshopt zeker?
Ik heb vanochtend een test gedaan ; waarschijnlijk is mijn nod wel pas woensdag
of donderdag, maar die was negatief .. Ik voel nu ook niet echt meer de steken in
mn buik, ik voel vrij weinig, alhoewel ; een soort kriebel/vlindertjes in mn buik!
Toch heb ik het idee dat het weer niet gelukt is ; kan er gelukkig wel goed
met mn zus over praten! Vorige maanden was ik misselijk voor mn nod ; nu
nog niet! Kan helaas niks anders doen dan afwachten, en al heb ik heel vroeg
getest, baal toch van die negatieve test!
Fijne dag, ik ben lekker bij vriendje op de voetbal! X
Gast- Gast
Wie weet heb je toch wat te vroeg getest, gewoon nog even afwachten! Hoop het voor je dat je alsnog positief test van de week! En als je wel ongesteld word weer fris de nieuwe ronde in. Ik duim voor je
Amber: ik ben benieuwd naar je vakantie? En of je getest hebt natuurlijk.
Hier verder geen nieuws, zit op dag 7 nu dus heb nog effe te gaan. Mijn nichtje word vandaag 2 dus daar gaan we straks naartoe! Weer effe kroelen en spelen met der.
Amber: ik ben benieuwd naar je vakantie? En of je getest hebt natuurlijk.
Hier verder geen nieuws, zit op dag 7 nu dus heb nog effe te gaan. Mijn nichtje word vandaag 2 dus daar gaan we straks naartoe! Weer effe kroelen en spelen met der.
Gast- Gast
Puggle gefeliciteerd met je nichtje!
Amber, hopelijk te vroeg getest inderdaad...
Hier ook weinig te melden, nieuwe bril en nieuw jurkje gekocht, helemaal blij mee, staan in het laatst gekocht topic.....
Hier een dag verder dan Puggle, maar met een cyclus die korter wordt, dus ja, joe we dat ei gaan vinden, ik niet weet niet...
Amber, hopelijk te vroeg getest inderdaad...
Hier ook weinig te melden, nieuwe bril en nieuw jurkje gekocht, helemaal blij mee, staan in het laatst gekocht topic.....
Hier een dag verder dan Puggle, maar met een cyclus die korter wordt, dus ja, joe we dat ei gaan vinden, ik niet weet niet...
Muppetje- Ratel
Lieve reacties van jullie!
Maarrrr Muppetje ; ga jij mij & Amberr nu door elkaar halen?
Maarrrr Muppetje ; ga jij mij & Amberr nu door elkaar halen?
Gast- Gast
Ja, is wel gezellig hè....
Tamm, ja ik denk het, sorry. Waar je mee omgaat word je mee besmet hè..
Tamm, ja ik denk het, sorry. Waar je mee omgaat word je mee besmet hè..
Muppetje- Ratel
Lejow schreef:Hoe oud is je oudste zoon Bo?
Ga jij ook weer aan de pil? Ik twijfel ook. Die stomme condooms.. :S
Het is bij ons tot na onze vakantie (augustus). Ik wil het eigenlijk niet, maar ben ik er meer mee bezig en heb ik stiekem hoop, omdat we af en toe zonder vrijen (niet tot het einde, maar toch).
Dilemma...
Live Laugh Love- Fluisteraar
- Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10
Amberr hoe is het met jou? Al getest?
Dames ik heb net (met middagurine en had net gedronken) een kruidvat test
gedaan en ik zweer je dat ik een streep zie, heel licht waardoor ik niet kan
zien of het een roze of grijze streep is .. Maar ja binnen een tijdsbestek van 5 min
kan een test niet indrogen zou je zeggen .. Ben zo bang dat het weer een valse
test is en ik dingen zie die ik wil zien .. Damnnn dan maar wachten op morgen!
Hopen dat ik op mn verjaardag positief test, hoop het zo hoop het zo maar
daarom vrees ik het ergste! Ik ga echt even een potje janken als ik ongesteld
wordt op mn verjaardag hoor!
X
Dames ik heb net (met middagurine en had net gedronken) een kruidvat test
gedaan en ik zweer je dat ik een streep zie, heel licht waardoor ik niet kan
zien of het een roze of grijze streep is .. Maar ja binnen een tijdsbestek van 5 min
kan een test niet indrogen zou je zeggen .. Ben zo bang dat het weer een valse
test is en ik dingen zie die ik wil zien .. Damnnn dan maar wachten op morgen!
Hopen dat ik op mn verjaardag positief test, hoop het zo hoop het zo maar
daarom vrees ik het ergste! Ik ga echt even een potje janken als ik ongesteld
wordt op mn verjaardag hoor!
X
Gast- Gast
ow tamm wat maak je het spannend. Ik hoop voor je dat je morgenochtend een hele duidelijke streep krijgt!
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb er even een foto van gemaakt, hij is dus niet zo heel duidelijk!
Terwijl als ik hem misschien bij anderen zou zien dat ik zeg ; ja hoor hij is positief! En bij mezelf ben ik zo bang dat het negatief is!
En dan heb ik nu allemaal krampen in mn buik .. pffff
Ergens in me zegt gewoon mn gevoel dat het niet goed zit, stom he!
Hier istiee ..
**
Vind het ook stom dat ik hem erop zet ; haal hem straks wel weer ff weg denk ik!
In het echt is hij dus wel 'echter' haha
Terwijl als ik hem misschien bij anderen zou zien dat ik zeg ; ja hoor hij is positief! En bij mezelf ben ik zo bang dat het negatief is!
En dan heb ik nu allemaal krampen in mn buik .. pffff
Ergens in me zegt gewoon mn gevoel dat het niet goed zit, stom he!
Hier istiee ..
**
Vind het ook stom dat ik hem erop zet ; haal hem straks wel weer ff weg denk ik!
In het echt is hij dus wel 'echter' haha
Laatst aangepast door tamm86 op di 15 maa 2011 - 2:07; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: