Voor een kindje in 2011!
+21
Dora
Pien
majo8782
Live Laugh Love
lente
Lynn_
TGR
SparklingEyes
Snoes
chocolate
blondje1313
Floor
Happy
bo
smooch
Amber-
Lejow
studiebol
Muppetje
Filoria
pitbullgup
25 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Zou zeker leuk zijn inderdaad. Naja, we zien wel, het is hier ook pas ronde 3 natuurlijk, en met die rare cyclus van mij weet ik ook niet echt wanneer mn ei is gewwest. En om de dag werd me toch wat te veel moeten....
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Muppetje schreef:Zou zeker leuk zijn inderdaad. Naja, we zien wel, het is hier ook pas ronde 3 natuurlijk, en met die rare cyclus van mij weet ik ook niet echt wanneer mn ei is gewwest. En om de dag werd me toch wat te veel moeten....
Precies gewoon afwachten. Lijkt me inderdaad erg lastig als je niet weet wanneer je ei is. Maar ja het hoeft maar 1 keer rond je ei raak te zijn
Heb ook bij mij zelf meer het gevoel dat het niet raak is, meer omdat we natuurlijk in de 1e ronde al meteen zwanger waren, en dat we dan nu weer zoveel geluk zouden hebben lijkt me een beetje onwerkelijk. Maar we blijven hopen.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Toch schijnt het heel vaak te gebeuren he, na een miskraam...
En tsja, mn cyclus is iig consequent 42 dagen, en dan heb je denk ik ongeveer 14 dagen voor je ongesteldheid je ei. Maar zeker weet ik het natuurlijk niet, en ik wil nu ook nog niet gaan testen, leg je er zo veel druk op
En tsja, mn cyclus is iig consequent 42 dagen, en dan heb je denk ik ongeveer 14 dagen voor je ongesteldheid je ei. Maar zeker weet ik het natuurlijk niet, en ik wil nu ook nog niet gaan testen, leg je er zo veel druk op
Muppetje- Ratel
Ik heb trouwens mn nieuwe pasje, yeah! Ok, het geld heb ik nog niet, maar dat zou ook langer duren
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Toch schijnt het heel vaak te gebeuren he, na een miskraam...
Ja klopt heb dat ook gehoord dat je na he miskraam extra vruchtbaar bent (maar wat daar de reden van is, geen idee). Ben al best vruchtbaar aangezien het de 1e ronde ook al raak was dus nu dubbel op haha.. Dan zou het toch kunnen
Ik ga zelf ook geen ovulatietesten doen en temperaturen etc, vind dan inderdaad ook dat je er zoveel druk oplegt en veel mee bezig bent.
Wat fijn dat je je pasje weer hebt, hopelijk binnenkort het geld ook.
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:Toch schijnt het heel vaak te gebeuren he, na een miskraam...
Ja klopt heb dat ook gehoord dat je na he miskraam extra vruchtbaar bent (maar wat daar de reden van is, geen idee). Ben al best vruchtbaar aangezien het de 1e ronde ook al raak was dus nu dubbel op haha.. Dan zou het toch kunnen
Ik ga zelf ook geen ovulatietesten doen en temperaturen etc, vind dan inderdaad ook dat je er zoveel druk oplegt en veel mee bezig bent.
Tsja, een ding tegelijk zullen we maar zeggen...
Jij was toch ook al langer gestopt met de pil? Scheelt natuurlijk ook.
Hoe dan ook, ik hoop het echt voor je, ik gun t je.
Mn zus heeft vandaag de 20 weken echo gehad, alles was goed ze wil alleen niet zeggen wat het wordt, gemeen kind, hihi
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Toch schijnt het heel vaak te gebeuren he, na een miskraam...
Tsja, een ding tegelijk zullen we maar zeggen...
Jij was toch ook al langer gestopt met de pil? Scheelt natuurlijk ook.
Hoe dan ook, ik hoop het echt voor je, ik gun t je.
Mn zus heeft vandaag de 20 weken echo gehad, alles was goed ze wil alleen niet zeggen wat het wordt, gemeen kind, hihi
Das waar :-)
Ja klopt slikte al ongeveer 1,5 jaar de pil niet meer, dus weet hoe mijn cyclus in elkaar zit.
Hoop het zelf ook.. Maar duim ook voor jou, het is jou ook gegund!
Wat fijn dat de echo van je zus goed was.. haha wel flauw hoor dat ze niets wil vertellen
Amber-- Ratel
Nou he? Wilde vanalles op gaan sturen, soort doos met babytroepjes, maar neutraal is toch minder leuk....
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Nou he? Wilde vanalles op gaan sturen, soort doos met babytroepjes, maar neutraal is toch minder leuk....
Ja das waar, maar toch is het sowieso leuk. Je hebt ook heel veel leuke kleertjes etc wat en voor een jongetje en voor een meisje kan!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:Nou he? Wilde vanalles op gaan sturen, soort doos met babytroepjes, maar neutraal is toch minder leuk....
Ja das waar, maar toch is het sowieso leuk. Je hebt ook heel veel leuke kleertjes etc wat en voor een jongetje en voor een meisje kan!
Tuurlijk wel, maar ik ben gewoon ongeduldig, ik wil weten wat t wordt...
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Nou he? Wilde vanalles op gaan sturen, soort doos met babytroepjes, maar neutraal is toch minder leuk....
hahaha begrijp je helemaal!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Nou he? Wilde vanalles op gaan sturen, soort doos met babytroepjes, maar neutraal is toch minder leuk....
Ik ga lekker naar bed, welterusten. De rest ook, maar die lezen dit volgens mij nu niet
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Nou he? Wilde vanalles op gaan sturen, soort doos met babytroepjes, maar neutraal is toch minder leuk....
Ik ga lekker naar bed, welterusten. De rest ook, maar die lezen dit volgens mij nu niet
Jij ook welterusten! Volgens mij is de rest er inderdaad niet.. Maar mocht iemand dit nog lezen voor de rest natuurlijk ook slaap lekker :-)
Amber-- Ratel
Heey allemaal,
Alles goed met jullie??
Sorry, ik schrijf nog niet zo veel maar dat komt vast goed als wij eenmaal voor een kindje gaan.
Deze maand mijn eerste cyclus zonder pil. Als het goed is duurt deze 34 dagen, ik heb namelijk alleen tijdens mijn menstruatie onzettende darm pijn (spastische darmen) en dit had ik inneens gister ook heel erg (vandaag weer weg) Ik temp. mezelf, puur om na te gaan wanneer ik weer ongi moet worden en mijn temp. was dus vanmorgen duidelijk 0.4 graden hoger! 34 dagen voor je eerste cyclus zonder pil is redelijk goed toch? (oke, ik moet het nog wel worden hihi)
Verder hebben we een ander huis gekocht en gaan we volgend jaar maart over (dan ben ik ws hoogzwanger als het allemaal meezit)
Nog 4 maandjes, kan niet wachten!!!
Alles goed met jullie??
Sorry, ik schrijf nog niet zo veel maar dat komt vast goed als wij eenmaal voor een kindje gaan.
Deze maand mijn eerste cyclus zonder pil. Als het goed is duurt deze 34 dagen, ik heb namelijk alleen tijdens mijn menstruatie onzettende darm pijn (spastische darmen) en dit had ik inneens gister ook heel erg (vandaag weer weg) Ik temp. mezelf, puur om na te gaan wanneer ik weer ongi moet worden en mijn temp. was dus vanmorgen duidelijk 0.4 graden hoger! 34 dagen voor je eerste cyclus zonder pil is redelijk goed toch? (oke, ik moet het nog wel worden hihi)
Verder hebben we een ander huis gekocht en gaan we volgend jaar maart over (dan ben ik ws hoogzwanger als het allemaal meezit)
majo8782- Fluisteraar
- Aantal berichten : 85
Punten : 200
Registratiedatum : 20-11-10
@ Puggle: Dank je wel! Ja bijzonder is dat he.
Ben inmiddels ook wel aan het idee gewend, maar vind het nog steeds een "vreemd" idee dat er een minimensje in mijn buik groeit. Denk dat het wat echter zal worden zodra ik hem/haar echt zal gaan voelen.
@ Muppetje: Hoe voel je je nu? Hopelijk iets beter!
Idd fijn dat je je pasje weer hebt en dat je maar snel ook je geld terug hebt.
Hopelijk verspreekt je zus zich nog
@ Amber: En hoe voel jij je nu? Wat Muppetje ook al zegt, het gebeurt vaak na een miskraam
Meiden ik ben heel benieuwd! Het zou wel hartstikke leuk zijn als jullie allebei positief testen
@ Majo: Geeft toch niks! Ja 34 dagen is heel netjes! Voor je het weet zijn die 4 maanden zo voorbij
@ All: Hier weinig te melden. Ik doe rustig aan
Ben inmiddels ook wel aan het idee gewend, maar vind het nog steeds een "vreemd" idee dat er een minimensje in mijn buik groeit. Denk dat het wat echter zal worden zodra ik hem/haar echt zal gaan voelen.
@ Muppetje: Hoe voel je je nu? Hopelijk iets beter!
Idd fijn dat je je pasje weer hebt en dat je maar snel ook je geld terug hebt.
Hopelijk verspreekt je zus zich nog
@ Amber: En hoe voel jij je nu? Wat Muppetje ook al zegt, het gebeurt vaak na een miskraam
Meiden ik ben heel benieuwd! Het zou wel hartstikke leuk zijn als jullie allebei positief testen
@ Majo: Geeft toch niks! Ja 34 dagen is heel netjes! Voor je het weet zijn die 4 maanden zo voorbij
@ All: Hier weinig te melden. Ik doe rustig aan
chocolate- Fluisteraar
- Aantal berichten : 459
Punten : 469
Ha meisjes!
Chocolate ; wat fijn dat de echo goed was, nu écht lekker gaan genieten hoor, je hebt al zoveel tijd verspild met piekeren!
Amberr & Muppetje ; ik hoop voor jullie dat het raak is! Hier dezelfde klachten gisteren, en ineens obstipatie, maar bij is het omdat mijn eisprong denk ik gisteren of vannacht is geweest!
Majo ; je temp was 0.4 graden hoger zeg je? Als je ongesteld wordt dan gaat je temp ineens een flink stuk naar beneden .. Dus ik denk eerder dat je je ei hebt gehad als hij omhoog is gegaan! Gefeliciteerd met je nieuwe huis!
Hier weinig nieuws, reageer hier ook weinig, maar heb echt niks te vertellen!
Gisteren dus waarschijnlijk mijn ei gehad, en nu weer afwachten. Zo rond de 16de zou ik dan evt kunnen testen, mijn cyclus is geloof ik wel heel regelmatig, nu alweer 29 dagen als alles meezit!
Mijn vriend vind het nogal wat, sex zonder condoom, en de kans op .. Ach zijn flauwe opmerkingen zijn zijn manier om het allemaal een beetje bij te benen haha
Nu leef ik ontzettend toe naar carnaval, nog 2 nachtjes slapen en we slapen 3 nachten niet! HEERLIJK!
Morgenmiddag even de laatste hand aan de outfits, en dan kunnen we er va zaterdag voor gaan!
Chocolate ; wat fijn dat de echo goed was, nu écht lekker gaan genieten hoor, je hebt al zoveel tijd verspild met piekeren!
Amberr & Muppetje ; ik hoop voor jullie dat het raak is! Hier dezelfde klachten gisteren, en ineens obstipatie, maar bij is het omdat mijn eisprong denk ik gisteren of vannacht is geweest!
Majo ; je temp was 0.4 graden hoger zeg je? Als je ongesteld wordt dan gaat je temp ineens een flink stuk naar beneden .. Dus ik denk eerder dat je je ei hebt gehad als hij omhoog is gegaan! Gefeliciteerd met je nieuwe huis!
Gisteren dus waarschijnlijk mijn ei gehad, en nu weer afwachten. Zo rond de 16de zou ik dan evt kunnen testen, mijn cyclus is geloof ik wel heel regelmatig, nu alweer 29 dagen als alles meezit!
Mijn vriend vind het nogal wat, sex zonder condoom, en de kans op .. Ach zijn flauwe opmerkingen zijn zijn manier om het allemaal een beetje bij te benen haha
Nu leef ik ontzettend toe naar carnaval, nog 2 nachtjes slapen en we slapen 3 nachten niet! HEERLIJK!
Morgenmiddag even de laatste hand aan de outfits, en dan kunnen we er va zaterdag voor gaan!
Gast- Gast
Hopelijk test je over 2 weken ook positief!
En idd een mooie cyclus!
Haha de opmerkingen die mannen soms kunnen maken...maar idd hun manier van ermee omgaan
Geniet van de carnaval!
Hier geen carnaval, hebben er allebei niks mee.
Ja ik ben echt erg he...maar dat bloedverlies heeft veel invloed gehad op hoe ik me nu voel. Pffff loslaten moet ik echt eens leren
En idd een mooie cyclus!
Haha de opmerkingen die mannen soms kunnen maken...maar idd hun manier van ermee omgaan
Geniet van de carnaval!
Hier geen carnaval, hebben er allebei niks mee.
Ja ik ben echt erg he...maar dat bloedverlies heeft veel invloed gehad op hoe ik me nu voel. Pffff loslaten moet ik echt eens leren
chocolate- Fluisteraar
- Aantal berichten : 459
Punten : 469
Update ; volgens mij had ik nét vruchtbaar slijm, maar vanochtend een hoge temp ..
Ik snap er de ballen van!
Alaaf!
Alaaf!
Gast- Gast
tamm86 schreef:Update ; volgens mij had ik nét vruchtbaar slijm, maar vanochtend een hoge temp ..
Alaaf!
Sex is de oplossing voor alles
Ik ga denk ik even lekker in bad, misschien ben ik er vanavond nog even.
Muppetje- Ratel
Ja dat zeggen ze he!
Wil het alleen niet te geforceerd doen allemaal .. eens even kijken hoe ik vriendlief ga overtuigen vanavond haha
Goed idee van jou, in bad!
Wekkertje gaat morgen om 6 uur, dus dan ga ik savonds meestal in bad en was ik mijn (lange) haar, dan droogt het vanzelf en hoef ik niet te fohnen
Wil het alleen niet te geforceerd doen allemaal .. eens even kijken hoe ik vriendlief ga overtuigen vanavond haha
Goed idee van jou, in bad!
Wekkertje gaat morgen om 6 uur, dus dan ga ik savonds meestal in bad en was ik mijn (lange) haar, dan droogt het vanzelf en hoef ik niet te fohnen
Gast- Gast
Spannend tamm! Veel succes en dan afwachten maar
Hier ook weinig nieuws, nog niet ongesteld helaas we zullen zien hoe lang het duurt, volgens de dokter moet het binnen een week komen! Hoop het zo.
Hier ook weinig nieuws, nog niet ongesteld helaas we zullen zien hoe lang het duurt, volgens de dokter moet het binnen een week komen! Hoop het zo.
Gast- Gast
tamm86 schreef:Ha meisjes!
Ja, dat bedoelde ik ook
majo8782- Fluisteraar
- Aantal berichten : 85
Punten : 200
Registratiedatum : 20-11-10
majo8782 schreef:Heey allemaal,
Alles goed met jullie??
Spannend he . Ik vind het wel eng hoor haha. Maar eh, je hebt het over meezitten en dan bedoel je gelijk de eerste maand zwanger raken? Das wel heel erg van het positieve uitgaan of niet? Ik vind het eigenlijk wel zo spannend dat ik hoop dat ik niet gelijk zwanger ben haha. Dat ik nog even aan het idee kan wennen dat het er nu echt aan kan gaan komen . Maar de tijd vliegt .
Gast- Gast
Had en heb ik ook hoor, ZusjevanBert!
Stiekem is het ook wel fijn om geleidelijk aan het idee te wennen, maar als ik over 3/4 maanden nog niet zwanger ben, ga ik denk ik wel twijfelen aan mezelf en vind ik het te lang duren denk ik! Ben nogal een wiebelkont
Gisteren heb ik alles uit de kast getrokken, uiteindelijk was het toch nog heel gezellig en werden we er ontzettend melig van haha
Ook nog even gepraat over mn vriends dooddoeners als 'voel je niet he, zo'n condoom' of 'even wachten, even een condoom pakken' .. hij wist niet dat ik het mezelf zo aantrok, en het idee had dat ie het niet wilde, maar dat is niet zo. Dat zijn gewoon zijn grapjes, hij wil ze ook niet meer gebruiken en de natuur de vrije loop laten, en zal die grapjes dan ook niet meer maken. Toch wel erg fijn dat dat nu uit de lucht is!
Nu is het maar afwachten!
@ Puggle ; ik hoop zo van ganze harte voor je dat je ongesteld wordt, het klinkt raar, maar het is je zó gegund! Dan kunnen jullie lekker verder
Stiekem is het ook wel fijn om geleidelijk aan het idee te wennen, maar als ik over 3/4 maanden nog niet zwanger ben, ga ik denk ik wel twijfelen aan mezelf en vind ik het te lang duren denk ik! Ben nogal een wiebelkont
Gisteren heb ik alles uit de kast getrokken, uiteindelijk was het toch nog heel gezellig en werden we er ontzettend melig van haha
Ook nog even gepraat over mn vriends dooddoeners als 'voel je niet he, zo'n condoom' of 'even wachten, even een condoom pakken' .. hij wist niet dat ik het mezelf zo aantrok, en het idee had dat ie het niet wilde, maar dat is niet zo. Dat zijn gewoon zijn grapjes, hij wil ze ook niet meer gebruiken en de natuur de vrije loop laten, en zal die grapjes dan ook niet meer maken. Toch wel erg fijn dat dat nu uit de lucht is!
Nu is het maar afwachten!
@ Puggle ; ik hoop zo van ganze harte voor je dat je ongesteld wordt, het klinkt raar, maar het is je zó gegund! Dan kunnen jullie lekker verder
Gast- Gast
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: