Voor een kindje in 2011!
+21
Dora
Pien
majo8782
Live Laugh Love
lente
Lynn_
TGR
SparklingEyes
Snoes
chocolate
blondje1313
Floor
Happy
bo
smooch
Amber-
Lejow
studiebol
Muppetje
Filoria
pitbullgup
25 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Isabella schreef:Snoes schreef:Misschien mag ik me hier dit jaar alsnog bij aansluiten . Eerst zouden we in 2011 voor een kindje gaan, maar omdat ik eind vorig jaar had besloten dat ik nog een opleiding wilde volgen vanaf september 2011, zouden we dit een jaar uitstellen, tot eind 2012. Maar vandaag had ik infodag van de opleiding, en mijn enthousiasme is heel sterk gedaald. Dus als ik beslis de opleiding niet te volgen, gaan wij er waarschijnlijk dit jaar nog wel voor.
Oww, dit vind ik leuk om te lezen
Dat vind ik ook!!
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Amber: fijn dat ik jouw toestemming heb om hier mee te kletsen
Puggle: dag 71, jeutje. Maar wie weet heb je nu wel je eisprong ja. Heb je vaker dat je dat voelt? Ik had het laatst voor het eerst, ben er nu ook wat meer op gefocust geloof ik.
Ben net terug van een feestje. Heel braaf om 22u naar huis gegaan omdat ik morgen vroeg op moet. Maar nu ben ik thuis en nog helemaal hyper T was zo'n leuk feestje, ik wil terug!
Puggle: dag 71, jeutje. Maar wie weet heb je nu wel je eisprong ja. Heb je vaker dat je dat voelt? Ik had het laatst voor het eerst, ben er nu ook wat meer op gefocust geloof ik.
Ben net terug van een feestje. Heel braaf om 22u naar huis gegaan omdat ik morgen vroeg op moet. Maar nu ben ik thuis en nog helemaal hyper T was zo'n leuk feestje, ik wil terug!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ik heb ook gewoon niet zoveel te vertellen, komt ook omdat we er nog niet voor gaan.. en mijn vriend ook niet thuis is haha dus er gebeurd hier sowieso niks
Filoria ik heb verder nog niet over de kinderkamer nagedacht.. als ik mijn vriend blij wil maken kies ik voor de gene waar niet de grote zware kledingkast in staat! We zullen wel zien als het zover is!
Puggle vervelend hoor dat je zo lang moet wachten, daar was ik ook altijd bang voor maar gelukkig voor mij kwam mijn menstruatie gewoon opgang. Ik zou als ik jou was gewoon naar de huisarts gaan hoor, kan nooit geen kwaad denk ik!
Filoria ik heb verder nog niet over de kinderkamer nagedacht.. als ik mijn vriend blij wil maken kies ik voor de gene waar niet de grote zware kledingkast in staat! We zullen wel zien als het zover is!
Puggle vervelend hoor dat je zo lang moet wachten, daar was ik ook altijd bang voor maar gelukkig voor mij kwam mijn menstruatie gewoon opgang. Ik zou als ik jou was gewoon naar de huisarts gaan hoor, kan nooit geen kwaad denk ik!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
@ All; thanx meiden
@ Filoria; ben van het weekend wezen kijken naar wat autootjes maar dat was allemaal niks dus we zoeken rustig verder. En succes met je solicitatie's!
@ Amber; fijn dat je je weer iets beter voelt.
@ Puggle; Hoop echt voor je dat je nu je ei-sprong hebt gehad en je over 2 weken meer duidelijkheid hebt
@ Filoria; ben van het weekend wezen kijken naar wat autootjes maar dat was allemaal niks dus we zoeken rustig verder. En succes met je solicitatie's!
@ Amber; fijn dat je je weer iets beter voelt.
@ Puggle; Hoop echt voor je dat je nu je ei-sprong hebt gehad en je over 2 weken meer duidelijkheid hebt
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Ik heb begrepen dat als je een hele lange cyclus hebt je dan geen eisprong hebt. Dus ik ga er nu maar niet van uit dat de pijn van de week mijn eisprong was. Ik heb vanmorgen de huisarts gebeld en ik ga woensdag daarnaartoe. Ik heb een hele fijne huisarts dus denk dat hij wel wat voor me regelt dus ik hoop dat ik pilletjes krijg. Want ik merk dat ik er heel erg mee bezig ben en me druk maak door alle enge verhalen die hoort. Ik zal woesdag wel even laten weten hoe het was
Gast- Gast
Puggle, het kan altijd hoor! Ik ben zwanger geworden tijdens een cyclus van ongeveer 500 dagen. Dat valt wel onder 'lange cyclus' denk ik zo En er moet toch echt een eisprong zijn geweest!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Puggle schreef:Ik heb begrepen dat als je een hele lange cyclus hebt je dan geen eisprong hebt. Dus ik ga er nu maar niet van uit dat de pijn van de week mijn eisprong was. Ik heb vanmorgen de huisarts gebeld en ik ga woensdag daarnaartoe. Ik heb een hele fijne huisarts dus denk dat hij wel wat voor me regelt dus ik hoop dat ik pilletjes krijg. Want ik merk dat ik er heel erg mee bezig ben en me druk maak door alle enge verhalen die hoort. Ik zal woesdag wel even laten weten hoe het was
Ik heb zelf ook een erg lange cyclus, maar ook erg onregelmatig. Omdat ik me daar druk om maakte (heb een keer een cyclus van ruim 12 weken gehad) ben ik naar de gyneacoloog gegaan. Hier bleek dat er (door een bepaalde oorzaak) geen eiblaasjes in de eileider konden komen... Hier heb ik clomid voor gekregen en toen was ik vrij vlot zwanger.
Een lange cyclus zegt niet géén eisprong, maar meer dat je minder eisprongen hebt dan een 'gemiddelde' vrouw... maar ja.. Is er een gemiddelde vrouw???
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Zo daar ben ik weer even..
Gisteren ongesteld geworden, dus hier gaan we dan .....
Ik moet alleen 22 maart naar de orthopeed voor mijn rug (weetnie of iemand dat topic een tijd terug gelezen heeft, maar ik heb EINDELIJK een afspraak gemaakt, in het OLVG in Amsterdam). Ik moet dan een rontgenfoto laten maken, dus ik wil nu nog niet 'voor het echie' gaan. DE kans is ook aanwezig dat ik na de 22e nog weer een MRI moet laten maken, dus ik wil eerst dat onderzoek afwachten.
Dit geeft me nu wel even de tijd om te kijken of ik nu wel een 'normale' cyclus heb.. Vrijdag naar de gyneacoloog... dan vraag ik al wel vast een receptje voor CLomid (dat mocht ook zei hij bij de controle vorig jaar)..
Stiekem ben ik me nu al druk aan het maken over de bevalling Maar goed. Vrijdag kan ik de gyn vragen stellen, hopelijk heb ik dan meer rust!!!!
Geen idee waarom ik dit vage verhaal typ, maar zit een beetje vol van alles en kan er alleen maar met mijn man over praten (owkee, en Lejow ) , maar verder 'mag' niemand in mijn privé weten dat we weer voor een kindje gaan...
SE
Gisteren ongesteld geworden, dus hier gaan we dan .....
Ik moet alleen 22 maart naar de orthopeed voor mijn rug (weetnie of iemand dat topic een tijd terug gelezen heeft, maar ik heb EINDELIJK een afspraak gemaakt, in het OLVG in Amsterdam). Ik moet dan een rontgenfoto laten maken, dus ik wil nu nog niet 'voor het echie' gaan. DE kans is ook aanwezig dat ik na de 22e nog weer een MRI moet laten maken, dus ik wil eerst dat onderzoek afwachten.
Dit geeft me nu wel even de tijd om te kijken of ik nu wel een 'normale' cyclus heb.. Vrijdag naar de gyneacoloog... dan vraag ik al wel vast een receptje voor CLomid (dat mocht ook zei hij bij de controle vorig jaar)..
Stiekem ben ik me nu al druk aan het maken over de bevalling Maar goed. Vrijdag kan ik de gyn vragen stellen, hopelijk heb ik dan meer rust!!!!
Geen idee waarom ik dit vage verhaal typ, maar zit een beetje vol van alles en kan er alleen maar met mijn man over praten (owkee, en Lejow ) , maar verder 'mag' niemand in mijn privé weten dat we weer voor een kindje gaan...
SE
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Op het vorige forum schreef ik hier al voorzichtig, maar de kans is toch wel heel groot dat binnenkort de pil de deur uit gaat. We krijgen volgende week de sleutel van ons nieuwe huis en als alles achter de rug is en we lekker gesetteld zijn in onze nieuwe woonplaats gaan we er ook weer voor. Aangezien het de vorige keer ook best een tijdje duurde voor ik ongesteld werd, ga ik ervan uit dat het nu weer niet heel snel zal gaan.
Heel voorzichtig meld ik me dus vast in dit topic
Heel voorzichtig meld ik me dus vast in dit topic
Gast- Gast
Filoria schreef:Puggle, het kan altijd hoor! Ik ben zwanger geworden tijdens een cyclus van ongeveer 500 dagen. Dat valt wel onder 'lange cyclus' denk ik zo En er moet toch echt een eisprong zijn geweest!
Jeetje dat is zeker lang! Ja ik weet ook echt niet meer wat ik nu moet geloven ik hoor zie zoveel verhalen ik vind het echt niks!dadelijk zit het niet goed of wat dan ook. Maar goed andere kant hoeft er natuurlijk niks te zijn en heb ik gewoon effe een trage start. Ik zal het woensdag wel horen ik wil in ieder geval nu het liefst pillen om het op te wekken! Dus daar ga ik woensdag voor.
Gast- Gast
Jetje welkom!
Hoe lang heeft het de vorige keer geduurd toen je ongesteld moest worden dan?
Hoe lang heeft het de vorige keer geduurd toen je ongesteld moest worden dan?
Gast- Gast
Puggle, verstandig, even naar de dokter.
Hier alles goed, hele fijne verjaardag gehad, vandaag lekker rustig gehouden op werk, helemaal prima...
Hier alles goed, hele fijne verjaardag gehad, vandaag lekker rustig gehouden op werk, helemaal prima...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Lejow meldt zich Lul maar raak SE
Kan begrijpen dat je daar op wilt wachten, zijn toch best wat onderzoeken. Super dat je gebeld hebt trouwens!!!
Kan begrijpen dat je daar op wilt wachten, zijn toch best wat onderzoeken. Super dat je gebeld hebt trouwens!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Muppetje schreef:Puggle, verstandig, even naar de dokter.
Ja vind ik ook!
Nog gefeliciteerd met je verjaardag fijn dat je een leuke dag hebt gehad!
Gast- Gast
@ muppetje, nog gefeliciteerd! Fijn dat je een leuke dag hebt gehad.
@ Puggle, ben benieuwd wat de huisarts zegt.
@ SE, helemaal niet erg dat je hier je verhalen neerzet, wij zijn ervoor om dat aan te horen, dat is het fijne aan het forum. Heb je topic over je rug niet gelezen, wat heb je precies?
@ Jetje, welkom!
@ All, hier gaat het wel goed. Lichamelijk ben ik er helemaal bovenop, heb natuurlijk ook weinig klachten gehad. Sinds afgelopen woensdag vloei ik al niet meer. Ben benieuwd of mijn cyclus weer net zo regelmatig is als hiervoor en ik dus gewoon van 28 dagen uit kan gaan. Verloskundige zei van wel, dus daar gaan we maar vanuit.
Verder voel ik me eigenlijk ook wel goed, heb nog wel moeilijke momenten maar mag niet klagen, hopelijk blijft het zo! Vandaag weer de hele dag gewerkt, was druk dus had veel afleiding.
@ Puggle, ben benieuwd wat de huisarts zegt.
@ SE, helemaal niet erg dat je hier je verhalen neerzet, wij zijn ervoor om dat aan te horen, dat is het fijne aan het forum. Heb je topic over je rug niet gelezen, wat heb je precies?
@ Jetje, welkom!
@ All, hier gaat het wel goed. Lichamelijk ben ik er helemaal bovenop, heb natuurlijk ook weinig klachten gehad. Sinds afgelopen woensdag vloei ik al niet meer. Ben benieuwd of mijn cyclus weer net zo regelmatig is als hiervoor en ik dus gewoon van 28 dagen uit kan gaan. Verloskundige zei van wel, dus daar gaan we maar vanuit.
Verder voel ik me eigenlijk ook wel goed, heb nog wel moeilijke momenten maar mag niet klagen, hopelijk blijft het zo! Vandaag weer de hele dag gewerkt, was druk dus had veel afleiding.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Amber: gelukkig voel je je eigen weer een beetje als jezelf zeg! Nu het vloeien over is op naar de volgende ronde ik hoop voor je dat je cyclus weer zo mooi en regelnatig word.
Gast- Gast
Puggle schreef:Amber: gelukkig voel je je eigen weer een beetje als jezelf zeg! Nu het vloeien over is op naar de volgende ronde ik hoop voor je dat je cyclus weer zo mooi en regelnatig word.
Dankjewel lieve puggle
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
amber22 schreef:Puggle schreef:Amber: gelukkig voel je je eigen weer een beetje als jezelf zeg! Nu het vloeien over is op naar de volgende ronde ik hoop voor je dat je cyclus weer zo mooi en regelnatig word.
Dankjewel lieve puggle
terug!
Gast- Gast
Wat n geknuffel hier, mag ik meeknuffelen?
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Wat n geknuffel hier, mag ik meeknuffelen?
Nou kom maar dan....
Gast- Gast
Das wel een hele fijne knuffel
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Das wel een hele fijne knuffel
Ik ben een prof!
Gast- Gast
hahaha
ik moest heel erg lachen om die foto!
ik wil wel een free hug hoor
ik moest heel erg lachen om die foto!
ik wil wel een free hug hoor
Gast- Gast
Hoi Meiden,
Al een poosje lees ik mee, maar het lijkt me leuk om ook mee te praten .
Weet niet of jullie daarop zitten te wachten, het is al zo'n leuk hecht clubje aan het worden, maar dan hoor ik het wel haha.
Ik ben Lente, 24 jaar en sinds begin januari gestopt met de pil. Ongesteld geworden, en daarna een cyclus van 30 dagen (als ik dat goed bereken hoor haha). Weer ongesteld geworden, maar dit was maar licht en slechts 2 dagen (3e dag was eigenlijk niet noemenswaardig). Benieuwd of ik zulke cyclussen blijf houden, of dat dit gewoon een toevalstreffer was de 1e keer .
Fijne avond nog!
Al een poosje lees ik mee, maar het lijkt me leuk om ook mee te praten .
Weet niet of jullie daarop zitten te wachten, het is al zo'n leuk hecht clubje aan het worden, maar dan hoor ik het wel haha.
Ik ben Lente, 24 jaar en sinds begin januari gestopt met de pil. Ongesteld geworden, en daarna een cyclus van 30 dagen (als ik dat goed bereken hoor haha). Weer ongesteld geworden, maar dit was maar licht en slechts 2 dagen (3e dag was eigenlijk niet noemenswaardig). Benieuwd of ik zulke cyclussen blijf houden, of dat dit gewoon een toevalstreffer was de 1e keer .
Fijne avond nog!
lente- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10
Natuurlijk mag je meekletsen Lente . Ik kom ook maar af en toe hier binnenhuppelen omdat ik weinig te delen heb maar spiek af en toe wel hier . Heb je een smartphone? Dan kun je wellicht een app nemen die je cyclus bijhoudt. Lekker makkelijk .
Gast- Gast
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: